מחזור 4 בליגת העל: מכבי ת"א מביסה את האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏21/9/12.

  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    South Boy
    דבר ראשון, שתה כוס מים ותירגע.
    דבר שני, ההודעה שלך זה רק מקנאה/שנאה אל הקהל של מכבי נתניה. מי דיבר בכלל על הכמות שהבאנו למשחק היום, צחקתי על המשפט המביך שלך שטענת שהבאתם כמות שווה לשלנו, ותסלח לי, זה מביך להגיד דבר כזה, לא הייתי במשחק אבל יש תמונה ברורה של הקהל שלכם במשחק בפייסבוק ואין סיכוי בעולם שהבאתם 1000, לא קרוב לזה, ואנחנו ממש לא הבאנו 1000 איש לפי התמונות, רחוק מ'זה, תסביר לי איך הבאנו כמות דומה?

    דבר שלישי, אמרת שאתה לא זוכר שהבאנו יותר מ-2000 איש למשחק בית שהוא לא נגד הגדולות, פה באמת אין לי צורך להגיב...

    חבר שהיה באימון ביום חמישי אמר לי שסרג' לופו נראה באימון יוצא מן הכלל, מאוד מקווה שהוא צודק ופגענו פה כי אין לנו שום שחקו מהספסל בחלק הקדמי שיכול לעזור למעט צ'אראן שגם ככה פצוע להרבה זמן.
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    זאת בדיוק הנקודה שאנחנו (אוהדי נתניה) מדברים עליה שנים. אוהדים של קבוצות אחרות רואים את נתניה משחקת באירופה, נמצאת באיזור הצמרת ושואלים למה הקהל לא בא? הרי כמה שנים לפני כן היה לנו ממוצע של 5000 צופים בכל משחק בית, שלא נדבר על הליגה השניה שהיינו ממלאים את הקופסא.

    אז בוא אני אגיד לך מה הבעיה - בכל השנים האלה שהיינו "קבוצת צמרת" שיחקנו כדורגל שהרחיק את הקהל מהמגרשים (ברוב הזמן), היה ניתוק של ההנהלה מהאוהדים (שהסתדר השנה) והייתה השפעה שלילית של התקשורת המקומית על האוהדים (שני הנימוקים האחרונים פחות משמעותים מהנימוק הראשון).

    לנו לא איכפת ממיקום, אנחנו רוצים לראות כדורגל! נתניה תמיד הייתה קבוצה של כדורגל יפה, קבוצה שכיף לראות אותה ולא קבוצה של בעט ורוץ (כמו שהיה ברוב תקופות של עטר, למעט השנתיים האחרונות). ביום שנחזור לשחק כדורגל נאה, הקהל יחזור. גם לאיצטדיון החדש תהייה תרומה לחזרה של הקהל.

    אל תדבר על שנות ה-80, כי זאת תקופה אחרת שלא תחזור. עד כמעט אמצע שנות ה-80 והרוב הגדול שנות ה- 70, אני לא צריך לספר לך כמה היו באים לכל משחק בנתניה, גם בחוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/12
  3. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    קנאה? תסלח לי אבל למה מי אתם שאני יקנא בקהל שלכם?
    אני לא מקנא בשום קהל של שום קבוצה, ובטח שלא שונא את הקהל של מכבי נתניה, יש לי שנאה לאנשים שמסלפים עובדות.
    אתה מדבר על קהל ולא היית במשחק בכלל? ועוד אני מביך...
    אתה אומר "יש תמונה", תעלה אותה לפה שכולנו נראה אני לא ראיתי שום תמונה של הקהל ואני ישמח לראות את ה"פחות מאלף" שאתה מדבר עליו.
    נגדנו אני יכול להבטיח לך שלא הבאתם יותר מאלפיים בבית, בשנה שעברה שניצחתם 2-1, שנה לפני כן שניצחתם באותה תוצאה, עוד שנה לפני כן שיצאנו 1-1, ובכל משחק שנכחתי בו בקופסא. על הכמותש אתם מביאים לוסרמיל אני אפילו לא מתחיל לדבר, בקושי מניין אפשר לספור.
    לגבי קהלים אחרים לא ראיתי אז אני לא יודע, אבל אני מניח שזה פחות או יותר היה ככה.
    הקופסא זה לא איצטדיון גדול הייתי מצפה מקהל של קבוצה שמשחקת באירופה וכל שנה מתברגת בצמרת למלא את האיצטדיון הזה שהכיל 7 אלף מקומות בסה"כ, אני לא מתכוון לעשות עכשיו תחרות למי יש קהל יותר גדול אבל 7 אלף צופים שלנו בוסרמיל זה לא דבר נדיר במיוחד (וזה משהו שאני בכלל לא זוכר מנתניה), ואין לי ולאף אחד אחר ספק שיש לנו יותר קהל ככה שלקנא זה התחושה האחרונה שעולה לי כשאני רואה את הקהל שלכם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/12
  4. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,092
    לייקים שהתקבלו:
    951
    מין:
    זכר
    לפי שער השבת היו 2000
    לפי התמונה שאוהד באר שבע הביא היו 1500 מנתניה.
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ואני מכיר כאלה שאין להם ספק שלנו באמת יש יותר, בעיקר כאלה שעברו את גיל ה-20 (אפילו שההודעה לא הייתה מכוונת אלי, עניתי) ואני זוכר זמנים שגם מניין לא היה לכם בנתניה (בעבר הלא ממש רחוק), אבל באמת נעזוב את זה לבקשת שי.

    לא הייתה מחצית שניה בר"ג? לא היה מה להראות? מה זה התקציר העלוב הזה?
     
  6. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    לא ממש... לא קרה כמעט כלום במחצית השניה. כמעט נרדמתי...
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    הייתי במשחק, ואני יודע שהייתה מחצית בינונית מאוד, אבל עדיין היו כמה אירועים קטנים. למשל, ספק הפנדל על חלוץ ב"ש. זה היה נראה גבולי מאוד...
     
  8. Luis Suárez Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/11
    הודעות:
    413
    לייקים שהתקבלו:
    17
    כל שנה אשדוד פותחים ככה וכל שנה הם נחלשים. אני לא מצפה שהם ישחזרו את ההישג של הקרייה השנה.
    שיט. באשכול של התחזיות לעונה הזאתי הימרתי שחיפה תהיה האלופה. כבר טעיתי בהימור הכי חשוב. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  9. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    ההבדל בין ההפסד שלנו לניצחון של נתניה זה ההבדל בין אחמד סבע שמחצי הזדמנות בישל גול, לדובב גבאי שמ4 מצבים בקושי הצליח לייצר פנדל גבולי שלא נשרק.
    כל כך הרבה זמן חיכינו שהוא יהיה בריא ובנינו עליו, נקווה שהוא יתעורר כי בינתיים זה נראה שהוא השאיר את כל התחמושת בגביע הטוטו.

    כבר העלנו תהיות איזה הגיון היה בלהשאיל את רועי קהת, הייתי שמח לשאול את אלישע על מה למה וכמה הוא ממשיך לפתוח בהרכב ולשוטט חסר כיוון במגרש.
     
  10. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    ההתקפה שלכם נראתה רע מאוד היום לדעתי. בקושי הצלחתם לייצר מצבים, ותאמין לי שההגנה שלנו היא לא ממש הגנה חזקה בלשון המעטה...

     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נצחון עם ערך גדול, כיוון שעושה רושם ששתי הקבוצות תאבקנה על אותם המקומות, 6-10. להפועל באר שבע יש שחקנים טובים, אך הקבוצה לא מחוברת. אני מאמין שתוך כמה שבועות אלישע לוי ימצא את השחקנים שאיתם הוא ירוץ. כרגע האדומים מתקשים מאוד לייצר מצבים.
    משחק טקטי נהדר שלנו. אם לא אורי שטרית, היינו יכולים לשמור על רשת נקייה, כי הפועל באר שבע מיעטה לסכן אותנו. אנחנו, מצידנו, הפגנו חוסר מחץ בהתקפות המתפרצות שלנו, שבהן לא הצלחנו לייצר מצבי הבקעה.
    בסופו של דבר, קשה לי להאמין שאחת מהקבוצות האלה תתברגנה בשישייה הראשונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/12
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    נכון, ועדיין דובב קיבל כדור 3 פעמים מול שוער, ועוד פעם אחת לבד ברחבה והעדיף להתחיל עם עקבים לסוויסה.
    האמת שבמקומכם, לאור המרחב הפתוח שהשחקנים שלנו נתנו לכם שהחזקתם כדור הייתי מודאג מכמות המצבים הקטנה שיצרתם.
     
  13. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    מרוב התסכול שכחתי לשאול האם הראו בתקציר את התקרית עם דובב והאם היה פנדל? אני וכל הקהל ראה פנדל אבל זה היה רחוק מאוד מהאירוע.
     
  14. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    לא הראו. במגרש זה היה נראה פנדל.
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. לא מבין למה המריבות תמיד צריכות לגשת לפסים אישים. אני חושב שלקהל של נתניה יש פוטנציאל גדול אבל אני חושב שמבחינת הכמויות הם מאכזבים מאוד בשנים האחרונות כפי שגם אוהדי נתניה כתבו.
    קבוצה שנאבקת בצמרת בשנים האחרונות, שמשחקת גם באירופה, שזכתה להוציא גם לא מעט שחקנים מהנוער מה שייצר זהות בקבוצה, לא יכולה להגיע למצב שהיא מביאה למשחק בית בקופסא 1500 או 2000 צופים.
    את המשחק של נתניה היום באיצטדיון רמת גן אני לא באמת מחשיב כמשחק בית. למרות שהמנוים נכנסים חינם ולמרות שהמרחק בין רמת גן לנתניה קטן מהמרחק בין רמת גן לבאר שבע, מדובר באיצטדיון שהוא לא מזמין עבור אוהדי כדורגל ושנמצא מחוץ לעיר נתניה.
    כאחד שהיה במשחק (והחליף תמונות עם אבירם של היציעים בתחילת המשחק) נתניה הביאו בין 1200-1300 אוהדים היום. אנחנו הבאנו בסביבות ה1000 אוהדים, אולי טיפה יותר, מה שיצר שיווין כמעט מוחלט, אולי אם יתרון קטן לנתניה, לא משהו רציני. שכל אחד יסיק מזה מה שהוא רוצה.

    2. אני חושב שהפוטנציאל שלנו גדול יותר מזה של נתניה כי אנחנו חולשים על כל איזור הדרום. אם יהיו אצלנו הצלחות מקצועיות אנחנו יכולים להיות עבור איזור הדרום מה שמכבי חיפה היא עבור איזור הצפון.
    בקיץ הנוכחי, בלי הצלחות מקצועיות ורק בגלל החתימה של אלישע, מכרנו 3,500 מנוים. כמה קבוצות בישראל יכולות לעבור את מה שאנחנו עוברים בשנים האחרונות ולהגיע לכמויות כאלה?
    מול מכבי חיפה למשל היו קרוב ל8500 אוהדים (לפי הערכות המשטרה) מהם 2000 אוהדי מכבי חיפה (כשרובם אוהדים של מכבי חיפה הגרים בבאר שבע) ו6,500 אוהדים שלנו. לא רע אבל אנחנו יכולים וצריכים להביא יותר מ6,500 אוהדים למשחק בית מול מכבי חיפה.

    3.crazyblue5, ההערה שלך לא הייתה במקום. גם בגלל שהקהל של באר שבע התבגר בשנים האחרונות (כשגם התקריות עם עזורי ולוי היו לפני לא מעט שנים והם גם נופחו על ידי התקשורת), וגם בגלל שאלישע הוא בינתיים כישלון חרוץ. אחרי חודשיים של הכנה וחודש וחצי לתוך העונה אין טביעת אצבע של מאמן.
    המשחק שלנו מקרי, מסתמך על הברקות אישיות בלי שום הנעת כדור או משחק חכם.
    בניית הסגל הייתה ללא מחשבה. בנוסף, זה נראה כאילו לקחו אוסף מקרי של שחקנים שמצאו היום בבוקר ואמרו להם לעלות לשחק ברמת גן בערב.

    4. אבירם, אני לא מסכים עם ההערכות שלך. אני חושב שנתניה תלחם עם אשדוד ובני יהודה על מקומות 5-7, אולי אפילו על 4-7 אם קריית שמונה לא תעמוד בעומס של משחקים בשתי מסגרות.
    אנחנו לעומת זאת, גם אם הדברים יתחברו, נלחם על מקומות 8-10. אם הדברים ימשיכו בדרך הנוכחית, אנחנו יכולים גם להאבק נגד הירידה.