מחזור 4 בליגת העל :: חיפה מפרקת את מכבי ת"א 0-3

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏28/9/07.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כוונתי ב"התאיישו" היא בשביל מה שהאוהדים לשלם 45/90 שקל? כדי לראות יכולת חלשה של הקבוצה שלהם? העובדה שאוהדי הקבוצות לא מגיעים לבלומפילד, לא אומרת שלא יראו את המשחק אפילו אם המשחק ישודר ביום שבת בשעה שלוש בצהריים או ששתי הקבוצות יהיו בליגה לאומית, יהיה רייטינג גבוה. בכל מצב, בכל זמן, משחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה הוא וואחד משחק, אחד הגדולים בארץ.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/9/07
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לא יותר מעניין מבית"ר נגד סכנין באיצטדיון דוחא מלא עד אפס מקום כששתיי הקבוצות ממוקמות אחת אחריי השנייה.
     
  3. Joshua Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/07
    הודעות:
    291
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Alexander Ubarov, למה אתה חושב שבאופן כמעט קבוע המשחקים של בית"ר הם המשחקים המרכזיים שמשודרים ביום ראשון? לא בגלל איך שהם משחקים ולא בגלל האווירה, אלא רק בגלל הרייטינג הגבוה שבית"ר מביאה. למה בית"ר מביאה רייטינג גבוה? קבוצה מעניינת והמון אוהדים.
    לערוץ 10 לא אכפת מי משחק הכי יפה או באיזה איצטדיון יש את האווירה הכי חמה, אכפת להם מי יתן להם את אחוזי הצפיה הגבוהים ביותר כי על זה הם מקבלים כסף מחסויות, פרסומות וכו', ככל שאחוזי הצפייה גבוהים יותר, כך גם עלות החסויות והפרסומות גבוהה יותר.

    boateng
    "לא יותר מעניין מבית"ר נגד סכנין באיצטדיון דוחא מלא עד אפס מקום" - אפשר לחשוב, בסך הכל 4500 מקומות.
    "כששתיי הקבוצות ממוקמות אחת אחריי השנייה" - זה זמני, תוך כמה משחקים סכנין תחזור למקום הקבוע שלה, אמצע-תחתית. אותו דבר גם לגבי קרית שמונה.
    משחק העונה כבר היה (בית"ר נגד הפועל), משחק של סכנין לא יכול להיות משחק עונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/07
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    סוגיית המשחק המרכזי היא לא פשוטה במחזור הנוכחי. אני בתור אוהד נייטראלי לחלוטין עדיין לא החלטתי וכמה שאני חושב על זה אני עדיין לא מצליח לבחור משחק שאני לא רוצה לפספס אותו יותר. 2 המשחקים סופר מעניינים, את שניהם יהיה מאוד מאוד מאוד מעניין לראות.
    לכולם ברור שבבלומפילד יהיה משחק בעל חשיבות גבוהה ביותר, יותר מהמשחק שהתקיים בדוחא, המצב במכבי ת"א על הפנים, בחיפה המצב ממש עלוב ועדין בצורה שאי אפשר לתאר. כל משחק עבור 2 המועדונים האלה הוא גמר גביע כרגע, אבל אי אפשר להתעלם מהנתון ש-2 המועדונים האלה משחקים כדורגל איטי, משעמם, חסר ברק, לא מעניין ומאוד עלוב. ומנגד בית"ר, שאומנם גם נראית לא משהו בכלל מגיעה לסכנין שבאה בהתלהבות עם 7 נקודות ומציגה כדורגל מאוד מרענן וכיף לצפייה, היריבות בין הקבוצות היא גם מאוד מעניינת ולא תחסר אווירה מחשמלת בדוחא.

    אני חושב שאני בתור אוהד נייטראלי הייתי מעדיף בכל זאת לצפות במשחק שהתקיים בבלומפילד, כל תוצאה שם יכולה לשנות את הסטאטוס של הקבוצות, המצב שלהם כל כך עדין מה שהוך את משחקיהם למעניינים מאוד על הנייר. אבל אין מה לבוא לטענות לבחירה לשדר את המשחק בדוחא, היא לגטימית, הגיונית וזה גם משחק שצריך לצפות לו מאוד.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אנחנו מדברים על בית"ר נגד סכנין, לא בית"ר נגד הפועל ת"א. אז סכנין במקום השני, סו וואט? חביבי, אנחנו רק אחרי שלוש מחזורים, סכנין תחזור בקרוב למקום הטבעי שלה. אם הייתי אוהד נטרלי לא הייתי חושב פעמים ורואה את המשחק בבלומפילד.

    אם אני אחראי בערוץ 10 ואני דואג רק לאינטרסים שלי, לא הייתי חושב פעמים ומשדר את מכבי ת"א נגד מכבי חיפה. בעיקר בגלל העובדה שכמות מעטה של אוהדים יגיעו למגרש, רוב האוהדים של שתי הקבוצות ישבו בנחת בכורסא ויצפו במשחק. הפעם ערוץ 10 עשה צעד מטומטם, הן מבחינת הרייטינג והן מבחינת המשחק עצמו(חשיבות המשחק וכו').
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/9/07
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    אל תדאג לערוץ 10, הם יודעים טוב מאוד מה הם עושים.

    פחות מ1000 אוהדים של בית"ר צפויים להגיע למשחק, ככה שישארו מספיק אנשים בבית על מנת לצפות במשחק.

    כל אוהדי ההצלחות של חיפה ות"א שלא הולכים למשחק, יצטרכו לשלם על מנת לצפות בו. טוב מאוד.
     
  7. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ישארו, אבל כמות האוהדים של מכבי ת"א ומכבי חיפה ביחד עולה על של בית"ר. ובכך צ'רלטון הרוויחו וערוץ 10 הפסיד.

    מבחינתי, סיימתי עם העניין הזה. כמו שאמרתי, מי אני שאתווכח בזמן שהקבוצה שלי משחקת ביום שבת ואני לא צריך לעבור עוד יום בקסיסת ציפורניים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/9/07
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    "רק" 4500 מקומות, אבל מגרש מפוצץ, עם אוהדים פנאטיים מ-2 הצדדים, זה נראה מדהים והרבה יותר יפה מאשר 7 אלף איש באיצטדיון של 18 אלף מקומות, חוץ מזה שרק אחד שהיה בדוחא במשחק בין סכנין לבית"ר יודע עד כמה זה מלהיב להגיע לשם (וכן אני משוויץ פה הייתי בדוחא פעמיים ואני מקווה להיות שם גם ביום ראשון).

    זה זמני אבל זה לא משנה אם זה זמני או לא, מה שקובע זה המצב כרגע וכרגע זה משחק בין הראשונה לשנייה(פרקטית הם מקום שלישי אבל זה רק בגלל הפרש שערים).

    לא אמרתי משחק עונה, בכלל אני מחזיק בדעה שמשחק עונה אי אפשר לקבוע במחזור ראשון-שני-שלישי-רביעי וגם לא במחזור 11, רק אחריי סיבוב ראשון בודקים מה זה משחק עונה כי רק אז הטבלה מתחילה להתייצב ולהיות ברורה יותר לפחות בחלק העליון.

    בית"ר מול סכנין זה משחק גדול ולא משנה באיזה מקום סכנין יהיו ובאיזה מקום בית"ר יהיו, זה משחק גדול בגלל אירועי העבר(בעיקר מה שאירע לפניי שנתיים), נכון שזה מפגשים יותר טריים ויותר חדשים מאשר המאבקים מול התל אביביות ומכבי חיפה אבל עדיין זה משחק גדול שמושך הרבה מאוד עניין ורייטינג.

    ואם אני הייתי ניטרלי הייתי רואה את המשחק בדוחא, אבל בנינו לא אני ולא אתה יכולים להיות נייטרלים בקטע הזה כי מי לא רוצה לצפות במשחקי קבוצתו ואם זה בשידור ישיר בערוץ פתוח עוד יותר? (למרות שאני בלי נדר בדוחא), לירן הוא אוהד נייטרלי ואם הוא מעדיף את חיפה מול מכבי שיהיה לו בכיף, אף אחד לא מכריח אותו לצפות בנו.



    מה שתגיד ומה שתאמר, אני יכול לומר לך שמאוד התלבטו מה לשדר, בסוף לאחר סקר שוק קטן שהם ערכו בתוך הדירקטוריון שלהם המשחק של סכנין מול בית"ר נבחר להיות משודר על ידם, הרבה על סמך זה שבעונה שעברה המשחקים של חיפה ומכבי לא זכו לרייטינג כ"כ גבוההף בטח שלא כשמשווים את זה לרייטינג שבית"ר ירושלים הביאה.


    על של בית"ר כן אבל לא על של בית"ר וסכנין ביחד, אפשר לזלזל בסכנין אבל אוהדים אותם כל אנשי הכפרים הערביים באשר הם ולא רק אנשי הכפר בסכנין וגם עוד אנשים שלא קשורים לכפרים אבל כן רוצים להרגיש שייכים לקבוצה של המגזר
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/9/07
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מכבי נתניה תגיע למשחק הזה כאשר היא ניצחה באמצע השבוע את מועדון ספורט אשדוד בגביע הטוטו ולצערי, אני די בטוח שזה יעבוד לרעתינו. בלי דדי בן דיין, מצתמצמות האפשרויות להבקיע שערים (השם יעזור לי, מדובר במגן. תבינו את המצב). כולי תקווה לראות את יחיאל צגאי או דלה ימפולסקי פותחים בהרכב.

    ראיתי את הדיון שהתפתח כאן. מבחינתי, יש רק משחק אחד מרכזי במחזור הזה והוא ישוחק ב'דוחא'. עם כל הכבוד לקבוצות של רוני לוי וניר לוין. בית"ר ירושלים מגיעה, אולי בפעם הראשונה העונה, לשחק מול קבוצה שנמצאת בכושר מספיק טוב כדי לנצח אותה. אחרי הנצחון של בני סכנין ב'קופסא' (וזה לא שהם גנבו את הנצחון, הוא ממש הגיע להם), הקבוצה הזאת הוכיחה שהיא לא סתם נחמדה, אלא שהיא יודעת לעקוץ.
    חבל מאוד שיאיה פטי לא ישחק במשחק הזה, כי זה ישפיע בעקיפין על הסיפור המרתק של המשחק הזה - דרק בואטנג מול ג'ורג'יניו קולמה. בעקבות חסרונו של הבלם, הקולומביאני ישחק מאחור וינסה לחפות על חסרונו ובכך בית"ר ירושלים תשתלט על מרכז השדה באופן כמעט מוחלט.
     
  10. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אני לא מבין על מה הויכוח פה בכלל, אוהדי חיפה ומכבי ת"א, תתעוררו העונה זה לא משחק העונה שלכם, זה שנמכר בסה"כ 1500 כרטיסים זה משחק העונה , זה ששתי הקבוצות נאבקות על מי תשרוד בליגה זו קרב מרכזי, זה שאפילו לכם כבר אין כוח לקבוצה שלכם זה משחק מרכזי?

    ועכשיו תבינו למה בני סכנין נגד בית"ר ירושלים זה משחק מרכזי, דבר ראשון המשחק הוא בין המוליכה לסגניתה, שזה קרב צמרת לכל דבר, דבר שני למשחק הזה בניגוד למשחק הראשון, נמכרו כבר כל הכרטיסים ביום ראשון , דבר שלישי המשחק הזה תמיד גורר אחריו עימותים ,קללות ,אווירה יוצאת מן הכלל אז למה שלא ישודר עוד ששתי הקבוצות נאבקות על המקום ה-1, אה והדבר הרביעי זה שכל אוהדי בית"ר יהיו בבית מכיוון שלא נותרו כרטיסים זה אומר שהרייטינג יעלה לשמיים ביום המשחק.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏28/9/07
  11. דניאל א. Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/06
    הודעות:
    1,063
    לייקים שהתקבלו:
    0
    והקהל הנייטרלי יעדיף את בית"ר-סכנין, משחק יותר מעניין להיום.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה הוא תמיד יהיה המשחק המרכזי, אלא אם כן יש בית"ר נגד הפועל. שתיים משלושת הקבוצות הכי טובות של הכדורגל הישראלי נפגשות ועוד בסיטואציה כזו של תחתית, כל אחת חייבת ניצחון ליגה ראשון שיוציא אותה מהבוץ. משחק בין השתיים תמיד מעניין. אז נכון, היו חלק שהיו מעדיפים,אוהדי שתי הקבוצות בעיקר ואולי גם אני, שהמשחק יהיה משחק צמרת ולא משחק בין המקום העשירי למקום ה-11, אבל הסיטואציה ששני המועדונים נגררו אליה, רק תגרום למשחק להיות יותר חם, לשחקנים יותר להשקיע ואני גם מקווה שיהיה משחק טוב מאוד. בשתי הקבוצות יש הרבה כישרון, ואני בטוח שהוא ייצא החוצה והעיניינים ייתחברו.
    אני גם מבטיח לכם שתיהיה התעוררות מאסיבית בקהל של שתי הקבוצות. אז אולי בלומפילד לא יהיה מלא, אבל לא יהיו פחות מעשרת-אלפים. כבר קרו מספיק פעמים שהקרתה התעוררות ברגע האחרון והכרטיסים נחטפו. כל אוהד מכבי שיש לו מנוי יילך, אין סיבה שלא. אוהד אמיתי יילך גם במצב קשה של הקבוצה שלו.
    תיקו יהיה גרוע מאוד לשני הצדדים, השתיים חייבות ניצחון, המפסידה תקבל בראש מהתקשורת ללא ספק.
    אני חושב שבחיפה שחקן המפתח הוא בוקולי, הגיע הזמן שהוא יתעורר. במכבי ת"א זה נמני כמובן. עדיף למכבי שאם מרטינוביץ חוזר מפציעה, אז שיחזור גם לכושר של שנה שעברה ויישפר את ההגנה המצחיקה של מכבי.
    שיבחון, עזרן, קמאנן ונמני - התקפה שכל קבוצה בליגה הייתה רוצה. ההגנה של חיפה גם לא הגנת ברזל...
    מכבי לפחות כובשת שערים עד עכשיו בניגוד למכבי חיפה.

    סכנין - בית"ר ירושלים, Who? אני מקווה שסכנין תעצור את בית"ר. נראה אם בוזגלו מסוגל להתמודד נגד הבלמים הטובים בארץ - שמעון גרשון ואריק בנאדו. אני בספק אם סכנין תעצור את בית"ר, שמספיק לה רבע שעה טובה להבקיע ארבעה שערים. שום יעשה נכון אם ייפתח עם ברוכיאן, הקורבן במקרה כזה יהיה אלברמן, הרי טל הוא 'קדוש' ואסור לגעת בו.
    כמובן בהצלחה לסכנין. בשנה שעברה במחזור הרביעי בית"ר לא ניצחה.
     
  13. יחי Member

    הצטרף ב:
    ‏21/6/04
    הודעות:
    963
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו ניקח הפסקה קטנה מבית"ר את סכנין וחיפה את ת"א ונזכור שישנם עוד משחקים המחזור....

    המבחן האמיתי הראשון של קריית שמונה מתחילת העונה יקרה מחר כאשר היא תתארח אצל מכבי פתח-תקווה,לאחר הניצחון הקליל על הרצליה החלשה,התיקו בסכנין והניצחון הביתי על אשדוד תצא הקבוצה למשחק חוץ רציני ראשון שלה,שם תוכיח אם עד עכשיו זו הייתה התלהבות של ההתחלה או שמא יש כאן קבוצה רצינית.

    בהצלחה ושיהיה מחזור מעניין ופורה.
     
  14. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אם ניר לוין ידע מה לעשות עם יאניק קאמנן, מכבי תל אביב יכולה להבקיע במשחק הזה כמות לא מבוטלת של שערים, חרזי האיטי באגף אחד,למשומר עדיין יש סחרחורת ממה שקאמנן עשה לו בפעם הקודמת,תזכורת למי ששכח:
    http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1286246

    הבעיה היא שניר לוין מהמעט שראיתי הולך בדרך של אלי כהן ותוקע את קאמנן כחלוץ מטרה ושם הוא לא יכול לעשות יותר מדי ואם זה מה שיקרה מכבי תאבד הזדמנות מצויינת לניצחון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/07
  15. הפועל קטמון Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/07
    הודעות:
    109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואלה אני לא אוהד של אף אחת מהקבוצות והייתי מעדיף לצפות במשחק של ביתר

    רק בשביל לראות את הקרב בין האוהדים זה שווה את זה