מחזור 4 בלאומית: הפועל חיפה ור"ג עדיין מושלמות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/9/08.

  1. jsjs Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/08
    הודעות:
    26
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה יופי של משחק של הפועל ב"ש ..
    ללא ספק אנחנו נראים מצויין מאז המשחק מול כפר סבא . מאור מליקסון .. מה עוד אפשר להגיד שלא נאמר כבר על השחקן המוכשר הזה ? מסי של הליגה הלאומית ? אפילו יותר מזה .. אני ישקר אם אני יגיד שהוא רמה מעל הליגה .. כי הוא הרבה הרבה הרבה יותר . שחקן אחד המהירים בארץ , מסירות שגורמות אפילו לאחי הקטן (בן 5 ..) להגיד ''ואוו איזה מסירה'' אחד על אחד אולי הכי טוב בארץ . מה עוד אפשר לבקש משחקן ? הרבה שנים לא היה בוסרמיל שחקן כזה מוכשר..לפחות אני לא זוכר אחד כזה . מסוג השחקנים שתמיד כיף לראות אותם משחקים,ולשלם כרטיס כדי לראות אותם זה גם חלק מהשיקול לבוא למשחק של הפועל ב"ש . אם הוא יפרח פה , ב"ש תרוויח הרבה מאוד כסף על השחקן הזה .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/08
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    נתון בקשר למשחקי אתמול: רק משחק אחד בליגת העל הביא יותר צופים מאשר בווסרמיל, וזה במשחק שהקבוצה היריבה הביאה אלינו 0 צופים.


    בקשר למליקסון, לא צריך להיסחף יתר על המידה, הוא בהחלט ברמה מעל לליגה הזאת, אבל לא צריך להתחיל להתנפח ולצאת מפרופורציות, יותר קל ליפול מאשר להצליח, מליקסון בעונת מבחן אדירה מבחינתו, הוא יהיה חייב לשמור על יכולת לאורך כל העונה, אם הוא יעלם לתקופות ארוכות- כל הפוטנציאל שלו לא יהיה שווה לנו הרבה. רק שימשיך ככה.
     
  3. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    גם שמליקסון היה בתחילת הדרך בבית"ר כולם אמרו שהוא צריך לצאת לאירופה כבר, הוא צריך לשפר עדיין את האופי שלו כדי להיות שחקן גדול כי ללהטט פה ושם לא עושה אותו אחד כזה.