מחזור 37 בסרייה א' :: All good things

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏7/5/16.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    התייחסות לטבלה - אם אינטר מנצחת את סאסואולו, היא מסיימת עם אותו מספר נקודות שרומא סיימה בעונה שעברה. מראה עד כמה חזקות היריבות של יובה ועד כמה יובה עצמה חזקה.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה מעבר למספרים של טוטי (לא זוכר כזה סופרסאב שמשחק כזו כמות של דק׳ ותורם בצורה כ״כ טובה וישירה למשחק), זה גם הלחץ והחשיבות שהיו למשחקים האחרונים - לפחות על הנייר - בו שום שחקן אחר ברומא לא עמד בו. זה אכן הכי יפה שיש לראות אותו גם בגיל 40 עם מעמד אחר עדיין מצליח להיות חשוב לרומא בפן המקצועי. זה הרבה יותר גדול מכל קלישאה (נכונה) של ניסיון ומנהיגות - דברים שאגב יצטרכו בעונה הבאה - עם כל ה-wonderkids שספאלטי יצטרך לנהל. מישהו יצטרך להיות ה-role model, ועם כל הכבוד לנינג׳ות אני מעדיף גלדיאטורים.

    לגבי רומא עצמה והתחרות שלה עם יובנטוס. קשה לדעת.
    1. כבר שכחו שיובנטוס פתחה בצורה קטסטרופלית את העונה.

    2. עוד לא ראינו איך רומא הנוכחית מתמודדת עם לחץ של תחרות על אליפות ולא עם לחץ של מקום בליגת האלופות. יש הבדל.

    3. אין לי ספק שגם יובנטוס עצמה - על אף האליפויות הרצופות - עוד הולכת להשתפר ולגדול תחת אלגרי. אנחנו רואים את זה בכל ציטוט בתקשורת שמגיע מתוך המועדון. הרעב שם בלתי נגמר והכיוון כבר הופך להיות ליגת האלופות = אולי רכש (עוד) יותר איכותי ומוכח.
    נקווה שיהיה מעניין ואיכותי לא פחות בסריה א׳ בעונה הבאה. נהניתי, ואשמח גם עם זלאטוש יחזור למילאנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/16
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מבחינת תוצאות חודש כזה מספיק כדי לזרוק את כל העונה לפח. אני מגמד את זה בהקשר ל"כדורגל נהדר" שהקבוצה הציגה במבט על העונה כולה. רומא סיפקה הרבה הצגות, הרבה מאוד שערים וכדורגל שכיף לראות גם במבט פרטני על הרבה מאוד שחקנים. הרבה דברים שיש נכונות לשמר לעתיד, להבדיל מהעונה שעברה בה גם המקום השני לא הסתיר את הצורך לעשות בסגל מהפכה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/16
    EO11 אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אותה תקופה איומה של רומא בה היא הייתה יכולה להפסיד אפילו לעצמה, שוות ערך בקירוב לתקופה, כלומר לפרק הזמן בו אינטר הוליכה את הטבלה עם הגנת הברזל לכאורה. ובסוף העונה 'חוגגים' שם את המקום הרביעי. לא הישג גדול בטח כשלוקחים בחשבון שאינטר לא השתתפה העונה באירופה והיה לה לו"ז מאוד מרווח. אם המדד הוא העונה שעברה הכושלת עם המקום השמיני אז בסדר, שיהיה. אני חושב שמישהו אחר צריך לנווט את הספינה ולא מאנצ'יני. אבל יודעים מה, גם 15 דקות התהילה האלה הם יותר ממה שמילאן עשתה העונה, לה אפילו את זה לא היה. אלופת התיקו חוץ מסאוסאולו. המיקום הכי גרוע שלה העונה היה המקום השישי. כמובן שזה לא רק הנושא הסגל, אבל אם ברומא יש את הווינריות של טוטי וגם את זו של דה-רוסי שעדיין שם וביובה לא חסרים שחקנים עם מנטאליות מנצחת כמו בופון וקייליני - כמה שחקנים כאלה יש באינטר ומילאן למשל?

    על רומא ויובה - כמו שכתבתי אחרי שיובה ניצחה את נאפולי ברגע האחרון במשחק העונה - היה ברור שנאפולי לא תחזור למאבק. אם יובה מנגד הייתה מפסידה - היא הייתה ממשיכה להילחם. זוכר את רומא פותחת את העונה בצורה נפלאה ומפסידה 3:2 אכזרי נגד יובה עם הוולה של בונוצ'י נדמה לי ברגע האחרון. ומאז היא קצת התרחקה. יובה העונה נקלעה לסחרור עצום אבל ידעה ליצור רצף נצחונות גדול. השלם שם גדול מסך חלקיו.

    - בת'רד של מילאן התחיל דיון מעניין על זלאטן. חזרה שלו יכולה להוסיף עוד צבע לליגה. מה שכן, הוא היה ה-שחקן כשמילאן זכתה באליפות לפני חמש עונות אבל לדעתי הצוות המסייע אז היה טוב יותר ויש גבול גם למה שאיברה-קדברה יכול לעשות.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דור, בחיאת, אולי חלאס עם הבולשיט? אינטר החזיקה כמעט סיבוב שלם במקומות 1-2. אם התקופה הגרועה של רומא הייתה שוות ערך לתקופה הטובה של אינטר, אז אינטר הייתה בצ׳מפיונס ולא רומא.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מרגיש לי שזו הייתה העונה הכי איכותית בסריה א' מזה הרבה מאוד זמן. הרבה מאוד קבוצות השאירו את חותמן והציגו כדורגל מצויין. לא זכור לי אפילו מחזור אחד ללא עניין ו\או לפחות הצגת כדורגל אחת.
    הייתה לנו תחתית קשוחה מאוד שלקחה לא מעט נקודות (גם מהצמרת), יובה בריצה חסרת תקדים (?), נאפולי ורומא שהתקדמו מאוד מהעונה הקודמת (ובכלל) והקפיצו את צריכת הנקודות שלהן, אינטר שהציגה קבוצה נוקשה עם שלד איכותי (לראשונה מזה שנים) שאפשר להמשיך לבנות עליו. גם אמפולי ובולוניה הציגו כדורגל מצויין (כל אחת בדרכה) ונעצרו רק כי הגיעו ליעד שלהן מהר מדי. קבוצת הדגל של מנג'ר (ג'נואה) המשיכה לתת במה לריג'קטס אוף דה וורלד ועשתה גם היא ריצה מרשימה מאוד תודות לסוסו, רינקון ואנסאלדי. כנ"ל לגבי מאראן שעשה עונה גדולה עם סגל שלא עולה בהרבה על פרוזינונה.
    את הברכות לדי פרנצ'סקו אשאיר לשבוע הבא.
     
    אלעד, Don Joan Roman, EO11 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    http://static2.gazzettaworld.com/wp-content/uploads/2016/05/TotW-37.Xxx?v=20160509135114
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    כבר טחנתי את זה מספיק, אבל אני אגיד את זה שוב כדי להמחיש עד כמה אני מספיק עם קובי - בשביל להגיע לליגת האלופות צריך לבנות קבוצה לאליפות. נכון, מקום שלישי זה לא מקום ראשון, אבל כשאתה מסתכל על הרמה של רומא ונאפולי וחושב על השיפורים שהן ככל הנראה הולכות לעשות הקיץ, אתה מבין שהדרך היחידה לעמוד מולן היא לשאוף הכי גבוה שאפשר. מול יריבה נורמלית ולא כל כך חזקה כמו יובנטוס, שתי הקבוצות עוד היו במאבק האליפות, וזה רק מדגיש את חוזקן.

    אינטר העונה הייתה טובה לדעתי, למעט נפילה מסוף דצמבר ועד למרץ בערך, והשיגה כמות נקודות שבעונה שעברה הייתה מספיקה למקום בצ'מפיונס. העונה הסיפור נסגר כבר בתחילת אפריל. החמישייה הראשונה חזקה משמעותית מזו של העונות הקודמות, ואני מקווה שזה רק ילך וישתפר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי בעונה שעברה הליגה הייתה חלשה, קיימת אופצייה כזו? לגבי אינטר - כתבת שהייתה נפילה מסוף דצמבר ועד מרץ ואין לי ספק שאתה בקיא בקבוצה יותר טוב ממני. אז הלכתי ללוח המשחקים. גם בתקופה חלשה צריך לאגור נקודות, והנה מה שאינטר עשתה: הפסדים ביתיים ללאציו(1:0), סאוסאולו(1:0), תבוסה למילאן בדרבי(0:3), תיקויים עם אטלאנטה(ח), קארפי(ב) ו-ורונה. על ההפסדים ליובה ופיורנטינה אני מדלג כי יובה זה יובה וגם פיורנטינה אז הייתה במומנטום מצוין. באותם 11 משחקים אינטר לקחה 12 נקודות. לדעתי זו עונה בינונית של אינטר ונוח לך להתעלם מהעובדה שבניגוד לשאר הקבוצות לא היה עליה את העומס של אירופה. אגב, אינטר הייתה במקום הראשון 8 מחזורים ובמקום השני עוד 5 מחזורים. במה זה שונה מהרצף השלילי של רומא מבחינת פרק הזמן? עונה של 50 שערי זכות זה רע מאוד. איקרדי כבש 16, אחריו פריסיץ' עם 9 ואז מה?

    מסכים שהעונה האיטלקית הייתה משודרגת והיה חסר לי קצת יותר מצד מילאן שהייתה לא רלוונטית.

    פול פוגבה מוליך את טבלת הבישולים עם 12 בישולים והוא גם כבש 8 שערים. אחראי ל-20 שערים של יובה העונה - כמעט שליש, כשדיבאלה כבש 17 ובישל עוד 8 והוא בכלל עם עונת שיא. מירוסלב קלוסה כבש רק מחצית מהכמות שהרשית אשתקד.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני נוטה להעריך שכמות הפעמים שאורי העלה לכאן את הרכב המח׳ עם קוליבאלי בתוכו (וקובי, אני מבקש בלי להיות קטנוני עכשיו אם מדובר בהרכב של עיתונאים חארטות או באוהדים היפסטרים) עברה ממזמן את כמות הפעמים שהוא העלה לכאן לינק עם ידיעה לכך שפאלרמו פיטרו (עוד) מאמן.