מחזור 36 ואחרון בליגת העל: מכבי חיפה-הפועל תל אביב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏17/5/13.

  1. OriRR Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/12
    הודעות:
    2,029
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סמל לספורטיביות, נחישות, צניעות וכבוד, אחח יא וואליד
    תודה לך על השנים הטובות!
    אל קפיטן http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wub.Xxx
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,652
    לייקים שהתקבלו:
    18,524
    לא חושב שיש בכלל ספק מלו שעזרא אחד הטובים בליגה.

    תמיד יש הזויים אבל.
     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    אוקיי, קראתי פה ושם אנשים שאומרים שהוא מטומטם, משווים אותו לרפאלוב הבלוף ולא מהצד החיובי. טוב לדעת שזה מיעוט, קשה לי לגבש דעה נחרצת עליו כי לא ראיתי אותו מספיק אבל בכל פעם שאני רואה הוא רמה מעל שאר שחקני ההתקפה במגרש.
     
  5. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באדיר מכניע את דוידוביץ' במשחק הפרידה של שניהם, ובסוף דוידוביץ' עוד יוצא מנצח.
    ראינו הערב קצת את דור העתיד של 2 הקבוצות האלה (אצל חיפה מדובר בהבר אבל הכוכבים האמיתיים הם שובל גוזלן ואיסמעיל ריאן שנראה כמו הגרסה החיפאית לעבד רבאח, אצל הפועל אמורים להיות רמזי ספורי ועדן שרם אבל בהפועל כרגיל אי אפשר לדעת מי יעבוד עם מחלקת הנוער והאם בכלל עושים שם משהו שנראה כמו עבודה) בשילוב עם שחקני המפתח ובמיוחד הוותיקים ששניים מהם תלו את הנעליים.
    אולי איני אוהד מכבי חיפה אבל אי אפשר להתעלם מהתרומה של ניר דוידוביץ' לאורך השנים לכדורגל הישראלי ולמכבי חיפה בפרט. משחק התמנון בולנסיה וההירואיות מול ספרד ברמת גן, לצד "אוי דוידוביץ" מול מאלמו ורוזנבורג, עצירת הפנדל החשובה מול קפריסין בלימאסול וכו'. שוער עם אינסטינקטים חדים וכזה שתמיד נלחם כל משחק גם עם שתי ריאות שבורות. יכול היה להיזכר גם בתפוצות אם לא הייתה לו את הנטייה הכל כך מוכרת להיפצע.
    על באדיר מה לא ייאמר, אם לא ייבנה עבורו פסל (למרות שאינו שחקן בית) במתחם חודורוב זוהי שערורייה. מופת למקצוענות ולניסיון, מהווה (לפחות אמור להיות) מודל לחיקוי בקרב שחקנים צעירים, ממושמע, אהוב על השחקנים והמאמנים, מלא תושייה, לוחם ומה לא. אני חושב שהחולצה שלו עברה הכי הרבה כביסות אחרי משחקים. מהילדות בכפר קאסם, דרך תקופתו כחלוץ בהפועל פתח תקווה בשנות ה- 90, ההסבה לקשר, השער באולד טראפורד, האליפויות עם מכבי חיפה, השער בגראץ, ההופעות בליגת האלופות, שער הניצחון בקריית אליעזר בעונתו הראשונה בהפועל, 3 הגביעים שלקח, הדאבל המרשים, צלחת האליפות שהניף בטדי, הלחימה מול בנפיקה, ליון ושאלקה, התמיכה בקהל ובשחקנים בתקופת טביב וגם בתקופות קשות אחרות כמו תקופת גיא לוזון... הרשימה לא נגמרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/5/13