מחזור 36 בפלייאוף העליון: משחקים לפרוטוקול בלבד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏29/5/15.

  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    האמת היא שלכל קבוצה עם מספיק אוהדים, יש באזור ה300-400 אוהדים שבאים ומחפשים בלאגן בין אם זה לריב מכות / להטריד בקניונים/אבנים/מכות, בכל מקום כזה זה בד"כ אנשים מסוימים בגילאים 15-25 שזה מה שהם מחפשים ביום יום ובאים עם זה גם למגרש, ה300-400 זה אלו שבאים בקביעות למגרשים, ה300-400 האלה (כמעט בכל קהל גדול) מייצגים הרבה יותר, אני עדיין לא חושב שהם רוב או רוב מוחלט בשום קבוצה בארץ אבל בגלל כמות הרעש שהם עושים והבמה שניתנת בתקשורת העלובה שלנו לאנשים האלה הם נראים רוב.
    להוציא מספר מועט של קבוצות עם קהל גדול שלא שמעתי על תקריות בהקשר שלהם אולי בגלל שאין להם כ"כ יריבויות.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אני לא מבין למה חלק מאוהדי בית"ר מרגישים צורך להגן על ה"שם" שלנו. נו אז יש כאן איזה ממורמר אחד שלא חדש שהוא אנטי בית"ר ומחפש להכליל ולטנף את המסך בכל הזדמנות, שיבושם לו אנחנו לא צריכים לתדלק לו את השנאה, שיתפוצץ מבפנים.

    אני בכל אופן לא חושב שיש לי סיבה להגן על עבריינים שלובשים חולצה צהובה או צעיף צהוב-שחור, הם קודם כל עבריינים אח"כ אוהדי בית"ר.
    אם איזה טמבל זורק אבנים כאילו הוא איזה מחבל בגדה או מחכה לאנשים אחרי משחק במטרה לפוצץ אותם במכות אז שהמשטרה יעצרו אותו ויעיפו אותו לאלף עזאזל, מה הוא קשור אליי ולעוד רבים שבמקרה אוהדים את בית"ר? מי שמספיק משועמם ומטומטם לחפש מכות ובלאגנים אחרי משחקים שילך לטפל בעצמו באיזה בית-חולים פסיכיאטרי או שרשויות החוק יעשו זאת בשבילו. גם אף פעם לא התחברתי לכל האולטראסים או מועדוני האוהדים, מדובר בחבורה של משועממים שלרוב מעריצים את עצמם יותר מאשר את הקבוצה(לה פמיליה ואולטרס הפועל למשל) ואין טעם למלא להם את הריק בחיים ביחס כלפיהם, תכתבו שירים, תכינו תצוגות ותעזבו אותנו בשקט.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לדעתי דווקא כן יש כאן מקום לדיון.

    זה נראה שבכל פעם שיש כאן דיונים על קהל (בדיון המחזור הקודם ביקרתי את המספרים שמכבי הביאו לטדי וזהו הדיון נסגר) המנהלים סוגרים את הדיון.

    הקהל בישראל הוא חלק חשוב מהכדורגל ואין שום סיבה שלא נדבר עליו.

    ואם אני רוצה לציין תקרית מכוערת שהתרחשה במחזור האחרון אז לדעתי זאת זכותי בטח כשאנחנו בדיון של המחזור האחרון!

    ואני אני רוצה לציין, כאוהד כדורגל שכאשר באר שבע הייתה בלאומית נסע ללא מעט משחקים של בית"ר י"ם (חצי גמר, גמר, המשחק הידוע נגד צפרירים חולון עם אלי גוטמן ועוד), שהקהל של בית"ר השתנה לרעה מאז שנות ה90, אז זכותי לעשות זאת.

    קומץ רקוב יש בכל קהל, גם של באר שבע.
    הבעיה שבבית"ר י"ם הם אלה ששולטים ביציעים.
    במשחק האחרון בבאר שבע מאות אוהדי בית"ר, לא בודדים ולא אחדות, מאות אוהדים עזבו את היציע בזמן שהמשחק עוד משוחק רק כדי לזרוק אבנים לתוך היציע שמאכלס את אוהדי הפועל באר שבע כשאחת מהם פוגעת בראשו של אוהד באר שבע.
    ואם הפגיעה הייתה קשה אפשר היה לדבר על המקרה? זה שרק נפתח לאותו אוהד הראש זה בסדר ואפשר לעבור הלאה על סדר היום?
    זריקת אבנים בלי שום סיבה מוצדקת, בלי איזה תקרית שקדמה לזה, נטו שנאה שלצערי אצל רבים מאוהדי בית"ר חזקה מהאהדה.

    גם בפתח תקווה, מאות אוהדי בית"ר תקפו את ההסעה של האוהדים של באר שבע.

    אוהדי בית"ר י"ם השפויים, אל תיתנו לזה יד. תאבקו בתופעה.
    מאז ומתמיד בית"ר י"ם הייתה הקבוצה היחידה שלא שנאתי בליגה. שמצאתי בה ערכים שאני מזדהה איתם כיהודי שחיי בארץ ישראל. שהאוהדים שלה הגיעו עם תשוקה שקשה למצוא בקבוצות אחרות. אבל היום אותם אוהדים פינו את מקומם לרוב אלים ומכוער שבעיקר פוגע בבית"ר ואפשר לראות את זה בחוסר היכולת שלהם למצוא בעלים איכותי למרות העבר שלה והקהל העצום שלה מבחינה מספרית.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,784
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    יש כאן תופעה מעניינת עם אוהדי בית"ר, אגב- חלקם כאן מהכותבים האהובים עלי. ברגע שמדברים על אלימות הם תמיד יגידו- הקהל שלנו חרא ואנחנו סולדים ממנו אבל...
    ואחרי האבל מגיע הכתב הגנה וההשוואות והטענות שגם אחרים חארות.
    אז כן, גם אחרים חארות, אבל עם בית"ר זה קורה בתדירות גבוהה יותר והאלימות היא קשה יותר.
    מה שהכי מטריד ואפילו מוזר(כי למרות הגינויים התקשורת "מתה" על ההתעסקות באלימות) זה שלא ראיתי שום אזכור לגבי הארוע ואני מאמין לאוהדי ב"ש שהוא אכן קרה. התקשורת התעייפה מלהתעסק באלימות של אוהדי בית"ר שחצתה העונה כל גבול אפשרי מלבד להיכנס למגרש ולנסות לתקוף שחקן... אין לי ספק שגם זה יגיע... ואני מניח שכתב ההגנה יהיה כרגיל- "זה לא רק אנחנו"...
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    בשנים האחרונות חלה הקצנה מוזרה מעט בעיקר אצל שני קהלים - הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים. במקביל גם הקהל של מכבי תל אביב טיפה הקצין, אבל פחות. העניין מתבטא בהמון שכתוב של ההיסטוריה ויצירת מציאות מדומה:
    פתאום יש פלגים בהפועל תל אביב, מועדון ציוני, חשוב ואיכותי משחר קיומו (כן, גם כאוהד מכבי אני יכול לומר את זה), שהבעיה שלי לפחות איתו הסתכמה בעיקר במי שניהל אותה והצורה בה זה התבצע, שהם אנטי-ציונים, שהם אנרכיסטים, שהם צדקנים ושהם נוהגים כחלאות אדם. כל מיני אידיוטים שפועלים בשם עקרונות שהם טוענים שהמועדון מייצג, אך אין כל קשר בינם לבין העבר המפואר של הפועל. לא מדובר רק באולטראס, אלא בתופעה רחבה יותר.
    פתאום הבבונים, הערסים, שתמיד היו בקהל הבית"רי ותמיד עשו רעש ובלאגן אבל בשום פנים לא היו הרוב, השתלטו על אחד המועדונים הכי קסומים בישראל. גזענות הייתה תמיד שם, אי אפשר לשקר בנוגע לזה, אבל הייתה גם תשוקה ואהבה אדירה, והייתה ייחודיות ירושלמית.

    הכבוד אבד, האהבה ברחה והשנאה השתלטה. עד לפני שנתיים דרבי היה אירוע אדיר הרבה כי בחוץ לא הייתה מלחמה כמעט, אלא בעיקר התרגשות - היום זה טעון מידי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השנאה חצתה את גבולות הספורט בשנים האחרונות וגם התעצמה אפילו בהשוואה לאהדת הקבוצה שלך. אני יותר אוהד הפועל מאשר שונא מכבי ובית"ר וככה זה צריך להיות. חוץ מזה אני מניח שדבר נוסף שנשמט משום מה מתגובתי הקודמת: כל אירוע כאן זוכה לסיקור תקשורתי הרבה יותר משמעותי, בין אם בגלל המצלמות שיש במשחק, העובדה שכל משחק משודר, מליון אתרי אינטרנט. התפרעויות אוהדים בעבר היו גוררות הדים פחות גדולים אלא אם כן היה מדובר במכות בשכונת התקווה כשבני-יהודה רדפו אחרי אוהדי הפועל בשכונה עם אבנים או המקרה המצטער עם אמיר רנד האוהד הירוק.

    לא מעוניין לעורר מהומה אבל אי-אפשר להתכחש למה שכתבתי על בית"ר ירושלים. מדובר במאות שדוגלים באלימות פיזית וגורמים לכך שיש אוהדי הפועל שרועדות להם הביצים לנסוע לטדי, בניגוד למשחקים בבלומפילד שכל אוהד בית"רי יודע שמקסימום יהיו קללות קשות בין הקהלים במהלך המשחק ולא יותר. אותי אישית זה לא מרתיע אבל חבל בכל-זאת. יותר קל להגיד שפואד אידיוט אחד לא משקף קהל של אלפים מאשר 'להגן' על מאות. ואני לא נכנס לעניין הגזענות(אצל הפועל אלה שירי השואה המגעילים או על שמעון מזרחי) אלא רק אלימות פיזית.
     
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    זה בולט יותר אצל הפועל, הרבה בגלל המציאות בה בכדורסל מכבי שולטת לחלוטין והפועל נבנתה מחדש בתצורה דיי נקמנית (לא קשור למבנה המועדון), ובכדורגל מכבי גם בורחת.
    ההתעסקות במכבי בצד האדום מעולם לא הייתה כזו נרחבת. אתה ודומייך מייצגים מבחינתי את התדמית האדומה של פעם - ילד טוב ונלהב עם אהבה להפועל, והיום זה התחלף במשהו אחר, הרבה יותר מתנשא, ציני וצר עין.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,048
    לייקים שהתקבלו:
    7,115
    בית״ר ומאז ומתמיד הייתה הקבוצה האלימה של הכדורגל. צר לי להגיד את זה, אבל בואו נגיד שמה שקורה היום זה כלום לעומת מה שהיה קורה בימי ההורים שלנו. ליל הצינורות, שריפת בלומפילד וכו׳, הכל אוהדי בית״ר, לא היו רואים בעיניים. אבל הזמנים השתנו, ואנחנו לא התקדמנו. האלימים עדיין באים אלינו, ילדי החרא מציפים את היציעים. למה זה רק אוהדי בית״ר? צר לי להגיד את זה, אבל זה הנוער הירושלמי. מי שלא חי פה לא יודע, אבל ערסים עם פוני לצד ועגילים מגעילים יש פה בכל פינה בערך. הם אלה שתוקפים 50 על 1, הם אלה שיורקים על אנשים מבוגרים אחרי משחק רק בגלל הצבעי הלא נכון.

    ואגב, טדי הרבה פחות מסוכן מבלומפילד. משטרת ירושלים נערכת הרבה יותר טוב למשחקים וגם בכללי המיקום של טדי והעובדה שיש לא מעט שטח פתוח מסביבו מאפשרת שמירה יותר טובה. בבלומפילד יש מלא סמטאות שקשה יותר לשלוט על הנעשה בהן.
     
    cheddar אוהב/ת את זה.
  9. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    הכי מצחיק עם ביתר שהם שונאים ערבים וזובחים ליהודים אבל זה לא מפריע להם להכות יהודים ב-ב"ש ,ת-א וכו...
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  10. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,677
    לייקים שהתקבלו:
    1,102
    זה נשמע כמו הכנה לבגרות א' בהיסטוריה , ליל הצינורות, שריפת בלומפילד - - ליל הסכינים הארוכות , שריפת הרייכסטאג. :sm_icon_study:
     
    עידן444 ו-EO11 אוהבים את זה.
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אם פריצה שחקן מכבי פ"ת הוא כבר מזמן מורחק.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,048
    לייקים שהתקבלו:
    7,115
    אז אפשר לנצח בבלומפילד.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,233
    לייקים שהתקבלו:
    25,763
    מין:
    זכר
    נו כתבתי לך עומר, השיא של המשחקי בית בטח ישבר כשתבטיחו אליפות :)
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    לרגע חשבתי שזה זאור סדאייב.
    ככה זה נראה כששחקן לא רוצה לשחק.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תמה לה עונת הכדורגל 2014/15, ברוך שפטרנו. הפלייאוף גם היה די עלוב חוץ מבית"ר.

    - מכבי הייתה מעדיפה להיפרד אחרת אני מניח. אגב, אחרי הזכייה בגביע הייתה שמחה מאופקת, כל קבוצה אחרת הייתה חוגגת טרבל בטירוף, מכבי התייחסה לכך כמובן מאלי וזה מוכיח עד כמה העונה הזו הייתה כושלת מבחינת הליגה.
    - המאזן של מכבי פ"ת העונה - 12-12-12. עבודה יפה לרב"ש, שלא יתרסק בעונה הבאה.
    - לפרוטוקול בלבד: מתי הייתה הפעם האחרונה שמכבי לא כבשה בשני משחקים ברצף? נראה לי בשני ההפסדי בדרבי בעונת 2012/13, נגד הפועל ת"א ובני-יהודה בנובמבר 2012.
    - אין שיא לזהבי, בסופו של דבר כבש פחות גם מהעונה שעברה.
    - כמה דקות היו לגילי ורמוט במכבי העונה בכל המסגרות, מישהו יודע?
    - יצירתיות של הקהל של מכבי, פרידה מייני:

    http://msc.wcdn.co.il/w/w-970/1917431-18.Xxx