מחזור 35 בפלייאוף העליון: בית"ר משיגה את הכרטיס האחרון לאירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏23/5/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    איך אני אוהב ישראלים שנותנים תוקף להתנהלות חובבנית ואומרים שהכול פה חלטורה. יש לי פתרון בשבילך עומר, אל תראה את ההתנהגות של אלישע כמובנת מאליה, ואז אולי יש עתיד לכדורגל הישראלי שלא יראה ככה.
    ועוד פעם ה"אל תקפצו מעל הפופיק" המדובר, הרי לא לקבל 12 גולים בשלושה משחקים ולהראות יותר גרוע מהפועל כוסילמלם אחרי משחק עונה בליגה ג' מחוז אל באבור והקינוחים זאת בקשה כל כך גדולה, הרי קבוצה עם סגל כזה אסור לה לקפוץ מעל הפופיק כי לפני כמה שנים היא נלחמה על הירידה ויש לכך השפעה ישירה על מה שקורה עכשיו בדשא.
    פשוט בדיחה.

    עריכה: סליחה, המניין עלה ל-13
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא. מה שאני אומר זה שבמקום לחפש את הרע, אתה קופץ למקומות שאתה לא צריך להיות בהם, אז אלישע מסיים את הקדנציה שלו קצת בטונים צורמים מה קרה? שאני יזכיר לך שעשור שלם כמעט הייתם בלאומית? שאלמלא ההגדלה ההזויה ב-08/09 אולי אתם לא נמצאים במקום שאתם נמצאים בו? תעריך את הטוב שיש לך עכשיו, כי גם בתוך הרע הזה, עדיין אלישע עשה דברים טובים בבאר שבע, אתם עדיין עשיתם התקדמות. מי שלא יודע להעריך, במכלול את מה שנעשה בבאר שבע בשנתיים האחרונות, לא ראוי לראות את באר שבע עושה את הצעד שהיא כל כך רוצה לעשות! אתה כנראה חושב שעם הסגל שלכם ב"ש ברמה של מכבי או אמורה להיות מעליה, בשום עמדה זה לא נכון, כבר שנתיים, אני לא מבין מאיפה אתם מרימים את עצמכם למקום שאתם לא מתקרבים אליו, על סמך מה? הפועל ב"ש נמצאת במקום שהיא ראויה לו, מקומות 2-3 בליגה, כשהפער ממקום 1 הוא גדול מאוד. גם זה לא טוב לכם...

    אין לי שום דבר נגד רוב האוהדים של ב"ש ובמיוחד רוב החבר'ה פה בפורום, אבל יש חלק בקהל של ב"ש, שוואלה מאחל להם לסיים את העונות הבאות במקומות 5-6 כשהעונה נגמרת בינואר, אולי הם יעריכו את מה שהמועדון שלהם עשה בשנתיים האחרונות, מקומות 2, 3, חצי גמר וגמר גביע המדינה, ו-2 העפלות לאירופה.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לא מבין למה לא פירגנו לנו היום באחד המשחקים של מחר ותקעו אותנו מול המשחק אימון הזה. ועוד הם מגדילים לעשות ומשדרים מחר את שני המשחקים בו זמנית. שונא את המנהלת הזאת פשוט שונא.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מבין למה לא עשו את כל המשחקים במקביל וזהו היום...קלאסי. אבל אנחנו במדינת ישראל, הכל חוץ מקלאסי. עות'מאני במקרה הטוב ובבלי במקרה הרע.
     
  5. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    הגמל לא רואה את הדבשת שלו!
    אז עשר שנים לא לקחתם אליפות, אז ארבע שנים קיבלתם רביעיות בדרבי, מה קרה? למה לא הערכתם את הטוב שיש לכם? כי רציתם לשאוף יותר גבוה, כי זאת המהות של ספורט תחרותי, אתה נשמע פשוט מביך!!!!!!! אתה באמת מצפה שאחרי רביעייה מחיפה שישייה ממכבי ועוד תבוסה מקריית שמונה שפשוט נשתוק ונגיד "אוקיי אל תשכחו איפה היינו פעם"? תגיד לי אתה שומע את עצמך?
    קצת בטונים צורמים? איך אני אוהב את העידונים שלך, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לאלישע בקבוצה אחרת כאילו שאוהדי אותה קבוצה היו עוברים על דבר כזה לסדר היום. אני לא מחפש רק את הרע כי הוא דופק לי על הדלת, אני לא מוצא שום דבר טוב שקרה העונה בקבוצה כי המיקום לא השתפר לא השגנו שום תואר היו לנו יותר ביזיונות ושיאים שליליים מאי פעם והכדורגל אף פעם לא היה כדורגל.
    בכל קבוצה אחרת הראש של אלישע היה מונח על מגש כבר מזמן, אבל העיקר שאלונה היא בעלים רע שעשתה לו קטע מסריח.
    אנשים יכולים לדבר על העבר המפוקפק של באר שבע כתירוץ לכך שאסור לאוהדים שלה לבוא בטענות, אבל אף אחד לא מבין מה זה עד שהקבוצה שלו נראית ככה, בכדורגל הישראלי קהלים שרפו את הקבוצה על דברים פחות גרועים מאיך שהקבוצה נראית עכשיו.
     
  6. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    האמת באמצע. בפעם המיליארד - הפועל באר שבע זו לא מכבי תל אביב והציפיות צריכות להיות בהתאם.
    זריקת הזין לא מתקבלת, אבל יש אווירת כישלון בלתי מוסברת.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מה? על מה אתה מדבר? אנחנו ואתם בכלל לא באותה קטגוריה!!! איזה כל טוב? א. לא אכלנו רביעיות בדרבי, ההפסד הכי גדול של מכבי היה 2:4, בוא נעמיד את זה על הדיוק וזה קרה בדיוק פעם אחת. דבר שני, אנחנו ואתם בכלל לא באותה סקאלה, כי הפועל, בית"ר וחיפה הן יריבות שלנו ישירות על התארים, מה שאתם לא. אגב איפה ראית אוהד מכבי שלא מעריך את מה שיש במכבי? אנחנו יותר ממעריכים, ואתה יודע למה? בדיוק כי אנחנו זוכרים טוב מאוד את לוני כישלוני ו-17 השנים שבהם המועדון שלנו התרסק.
    שוב אתה לוקח את זה לקיצון, אתה זה שלא רואה כלום חוץ מה-10 ימים האחרונים לא אני, מבחינתך, הכל התחיל ונגמר בזה. אתה מוחק בשניה אחת את כל מה שבאר שבע עשתה בשנתיים האחרונות, לא מגיע לך אלי ברקת שיזרוק לך כסף, מגיע לך אלי ז'ינו שיגמור לך את המועדון!
    שאני יזכיר לך איך אוהדי מכבי חיפה אחרי 2 אליפויות וצ'מפיונס ליג התייחסו אליו? פאקינג זרקו עליו מוט, והוא עשה בשבילם קצת יותר ממה שהוא עשה עבורכם.
    איך הקבוצה שלך נראית? בוא תסביר לי, שוב, עשרה ימים רעים, בוא תספר לי איך הקבוצה שלך נראית מעניין אותי, זו ששברה שנה שעברה את כל הסטיגמות והמוסכמות ומנצחת בבית כבדרך קבע? מתי עשיתם מאזן ביתי כמו שיש לכם השנה? מתי? ב-1976 אולי. מתי הבטתם למכבי, הפועל, חיפה ובית"ר, בלבן של העיניים אם לא השנה? מתי היה לכם שלושת שחקנים ברמה של מליקסון-ברדה-בוזגלו שבאו אליכם בשנתיים האחרונות ופסחו על הצעות אחרות כאילו כלום? אתם כמובן לא אשמים שמליקסון השנה גרוג בדיוק כמו בן בסט, אבל עדיין.
    אתה מבחינתך אם זה לא גביע או אליפות זה כישלון.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אורימור, הגזמת עם הקטן. קטן זה עכו. אבל כמו שכתבתי כבר, יש את הרביעייה הראשונה, גם אם חיפה, הפועל ובית"ר, לא משהו, הן עדיין הטופ, ויש את הרביעייה השניה ששם מקומה של באר שבע כיום (אם אתם רוצים לחלק את זה לדרגים אז בסדר גודל בינוני), כדי שהיא תחליף באמת מישהי מהגדולות או תהפוך את זה לטופ 5, באר שבע צריכה עוד הרבה שנים למעלה והישגים.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מה הקשר בין ההיסטוריה של באר שבע לבין מה שקרה העונה? שתהיו בריאים.

    אלישע לוי קיבל כל מה שרצה, ויש לו שחקנים שבהחלט שווים מאבק על אליפות ותואר אחד, שחקן שכל קבוצה בארץ הייתה רוצה כמו הובאן, אוגו, דויזאדה ובוזגלו, שלידם יש כמה שחקנים לא פראיירים גם הם. מה ראינו מבאר שבע העונה? למעט התעלויות כמו הניצחונות על מכבי ובית״ר, שום דבר אבל שום דבר מיוחד. ראינו קבוצה חלשה, משעממת וחסרת ברק, ובעיקר קבוצה שלא עשתה שום התקדמות מהעונה שעברה. זו אותה קבוצה שנכשלת במשחקים גדולים, זו אותה הקבוצה שרואה את הגב של מכבי ונוח לה עם זה, ופה הכישלון האמיתי של אלישע, וזה מבלי לציין בכלל את סיום העונה הביזיוני הזה שהוא אחראי ישיר עליו. הוא באימונים, הוא הכי קשור לשחקנים. מאמן שמכבד את עצמו לא היה נותן לקבוצה שלו להיראות ככה בלי קשר לעתידו או למצב היחסים עם מעסיקו.

    אז נכון, באר שבע לא סיימה את העונה בפלייאוף התחתון והגיעה לגמר הגביע. אבל אני חושב שלא להתייחס לעונה הנוכחית של באר ככישלון מבחינת רצת כדורגל והתקדמות זו עצימת עיניים.
     
    South Boy ו-aviran11 אוהבים את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,683
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    ראיתם את הפעולה האחרונה? היא הכי ממחישה איך ברדה נראה העונה. הוא פעלתן,הוא נותן מעצמו, הוא עושה תנועה בלי כדור, אבל הוא ירד בחדות שלו ב-80 אחוז. את המצב הזה שהוא הגיע אליו עכשיו הוא היה בעבר כובש עם עיניים עצומות ,כמו חלוץ אמיתי. אותו חוסר דיוק אגב אם אתם זוכרים גם עלה לבאר שבע בהדחה מאירופה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אז אלישע לוי אשם בזה שמליקסון מתחרה עם בן בסט על תואר פח הזהב של ישראל? אתה אומר את זה כאילו בקיץ אם היו מציעים את מליקסון בחינם לבית"ר לא היית לוקח, כולם היו לוקחים...
    אז אלישע לוי אשם בזה שאליניב ברדה לא כובש חצי שנה? או ששלומי ארבייטמן שנשחק שנים אחרי שבקושי שיחק, לא פוגע?
    למה אוגו לא טוב השנה? הובאן לא טוב השנה? בוזגלו לא טוב השנה? שלושתם מצוינים השנה, אבל מה לעשות שהשאר לא? דוידזאדה לא פוגע כבר שנה וחצי והוא מלא בפציעות. אג'ידה לא היה טוב בשנתיים האחרונות? סוארז? פאיוביץ'? אני זוכר פה הודעות והשתפכויות על השלושה האלה ברמה כאילו מדובר בהגנת מכבי חיפה בשיאה...
    אתה מדבר איתי על רמת כדורגל, אבל זו הרמה שיש בליגה, מה לעשות? רוב הישראלים הטובים משחקים היום בחו"ל, ומי שלא מנוקז למכבי ת"א ובאר שבע (וקצת קריית שמונה). אבל אין מבחר, אתה מצפה לרמה מסוימת שאני לא מבין כל כך מאיפה היא תגיע...השחקן הישראלי הוא לא כזה טוב.
    זה כמו ייני וזיו, לא משנה מי יאמן, הם פשוט שני שחקנים לא טובים זה לא קשור למאמן.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,256
    לייקים שהתקבלו:
    25,768
    מין:
    זכר
    מבין את התסכול של אוהדי ב"ש. אבל נגד מי הם יכולים למחות? אלישע גם ככה עוזב.
    אפשר לדרוש מאלונה לשפר את הניהול ולהביא מקצוענים למועדון.

    סביב אלישע יש תמיד אותם דיונים. כולם ראו יתרונות וחסרונות שלו במכבי חיפה ולא גיליתי עליו בב"ש משהו שלא ידעתי
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,478
    לייקים שהתקבלו:
    3,867
    הייתי בין המפרגנים יותר לאלישע העונה. אבל אם הוא לא מסוגל לסיים את העונה במקצועיות היה צריך להודיע את זה לאלונה שבוע שעבר ולעזוב מייד.
    השבוע הזה הוא קודם כל כתם לאלישע.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    בקבוצת כדורגל אמיתית שמשחקת כמו קבוצה ולא מסתמכת על הברקות אישיות אתה בכלל לא כותב את מה שכתבת כאן, וזה רק מדגיש עד כמה העבודה של אלישע הייתה רעה. דבר ראשון, אם חלק כל כך נכבד מהסגל משחק ברמה נמוכה זה יכול להעיד על המון דברים שהמאמן אשם בהם - תפקוד לא נכון, רמת אימונים נמוכה וכו׳. דבר שני, וזה העיקרי מבחינתי, זה שקבוצתית חולשה של שחקנים פחות באה לידי ביטוי והיא לא תופסת נפח כל כך מרכזי בכישלון הקבוצה כמו שאתה מתאר. בבית״ר של השריף נגיד לכל שחקן היו את האלף מגרעות שלו, אבל היינו קבוצה ולא הרגשת אותן. אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים אם המאמן לא עושה את העבודה, אם אתה לא רואה כדורגל. תראה קריית שמונה איך שחקנים שאף אחד לא האמין בהם, רועי קהת בראשם, מוציאים את המיטב, והם הקבוצה הכי טובה בליגה מבחינתי מבחינה טקטית ביחס לרמת השחקנים.

    ברגע שאתם מאשים שחקנים כאלה ביכולת חלשה זה מסגיר עד כמה ההשפעה של המאמן הייתה קטנה.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    כמה אי דיוקים מאוד בולטים בתגובה שלך:
    א. תכנס להיסטוריית ההודעות שלי ואני מוכן להשבע שאם תמצא לי שם עדות אחת לכך שאמרתי שפחות מתואר יהיה כישלון אני לא אדרוך במגרש כדורגל יותר בחיים. מעולם לא אמרתי שפחות מתואר יהיה כישלון, אבל להראות בצורה כזאת בכל שלב של העונה ולא משנה אם זה ל-10 ימים או לעונה שלמה זה כישלון מהדהד. אסור לשום קבוצה מקצוענית, ובטח לא לאחת עם שאיפות לצמרת ומאבקים על תארים (שזאת ציפייה לגיטימית בהתחשב בחולשת הליגה והסגל הנוצץ שיש לקבוצה) להראות כל כך חלשה ושבורה. הבורות שלכם בנושא הזה נובעת מכך שאתם חושבים שמישהו בבאר שבע דרש לא פחות מתואר, כל מה שאוהדי הקבוצה רצו זה לא להתבזות בצורה כזאת שמזכירה לנו את ימי ז'ינו ומאבקי התחתית, כל מה שאוהדי הקבוצה רצו זה לראות קבוצה רעבה ונחושה כמעט כמונו ולא קבוצה אדישה שמתהלכת על המגרש ומהווה שטיח אדום לחצי ליגה. הצביעות של כולם מתחילה בכך שהם לא מבינים למה אוהדי באר שבע מאוכזבים אבל יודעים בתוך תוכם ששום אוהד של שום קבוצה קטנה ככל שתהיה היה מסכים שהקבוצה שלו תראה ככה.
    ב. בוודאי שאתם מעריכים את גולדהאר (אפשר שלא?), אני דיברתי על התקופה של אלכס שניידר ששפך מאות מיליונים ובגלל עונה אחת לא מוצלחת הפכתם את המועדון עמדתם על הגדרות ועשיתם לאנשי המועדון את המוות יותר מאיתנו, אז למי בדיוק אתם מטיפים מוסר? אומר זאת שוב, אף אוהד של שום קבוצה לא היה עובר לסדר היום על ביזיון שכזה, אם נלך לפי הלוגיקה שלך ושל חברך אורימור אז גם באותה עת שהייתם הבדיחה של הליגה הייתם צריכים להגיד "לא לקחנו אליפות עשר שנים והיה לנו את לוני שהרס לנו את הקבוצה, בוא נגיד תודה על מה שאלכס שניידר עושה ונשתוק", אבל לא עשיתם את זה. את הנרקסיזם וההאדרה העצמית תשמרו לעצמכם, אני לא רוצה להגיד לך את מה מעניין לי שקוראים לכם מכבי ואתם קבוצה יותר גדולה, אני אגיד את זה שוב ולא אפסיק עד שתבינו שאין לזה שום קשר לכך שאנחנו בתור קבוצה עם סגל יותר טוב מחצי ליגה לא אמורים להראות כל כך מביך. אף אחד לא היה זוכר חסד נעורים לקבוצה שלו אם היא הייתה נראית ככה.
    ג. אני לא מוחק כלום ממה שעשינו בשנתיים האלה, אני מוחק את אלישע מרשימת הקרדיטים על העונות האלו. כל החיצים שלי מכוונים אליו, לא לאלונה ולא לאלי שאני מלא הערכה אליהם יותר ממה שיהיה לך ולאוהדי הפלסטיק שלך למיץ, רק לאדם הקטן והמסכן הזה שאין לו טיפת הבנה ומושג וכנראה שגם אין לו כבוד עצמי. אלונה עשתה דבר אולי חסר תקדים בכדורגל שלנו, לקחה קבוצה עם רגל וחצי בקבר והפכה אותה לקבוצת צמרת ואני כמו כל אוהד באר שבע מעריץ אותה ואין לי טענה ולו הכי קטנה אליה. רק אוהדי באר שבע יודעים כמה לאלישע אין שום חלק בהצלחה הזאת, כמה שהוא בובה על הקווים שניצל את חולשת הליגה והסגל שכל מאמן היה חולם עליו שאלונה בנתה לו כדי להגיד שיש לו חלק בהצלחת הקבוצה, הוא לא הוסיף שום דבר לקבוצה והיחידה שמגיע לה את מלוא הקרדיט על ההצלחה היחסית הזאת היא אך ורק אלונה.
    ד. איך הקבוצה נראית? אני לא צריך להסביר לך ואני גם לא יכול, אם זה כל כך מעניין אותך תראה משחקים של העונה באינטרנט ותבין על מה אני מדבר. כדורגל עקר נרפה ואדיש בלי טיפת מחויבות ואגרסיביות, ממש בבואה של אלישע לוי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.