מחזור 35 בפלייאוף העליון: בית"ר משיגה את הכרטיס האחרון לאירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏23/5/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967

    כשכתבתי בדיון של הפועל באר שבע שהכדורגל שלנו הוא פרובינציאלי ושאין באמת מועדון גדול אמיתי בישראל, בטח בהשוואה לכדורגל האירופאי, התכוונתי בדיוק למקרים כאלה.

    יש למכבי עשרות ואולי מאות אלפי אוהדים בישראל, יש למכבי בסביבות 10,000 מנויים אולי אפילו יותר, ועדין רק כמה מאות הגיעו להודות ולתמוך בקבוצה שלהם שכמה ימים קודם למשחק השלימה טראבל! ולא תגידו שמדובר במשחק בשישי בצהריים בעילוט, אלא משחק ביום שני בערב, מול אחת מהקבוצות הגדולות בישראל, באחד מהאצטדיונים הטובים בארץ.

    אתם רואים מצב דומה בליגה באמת איכותית באירופה? אתם רואים מצב שקבוצה שזוכה בטראבל היסטורי ולמשחק לאחר מכן מלווים אותה מאות בודדים של אוהדים?

    זה תמונת המצב של הכדורגל שלנו. ככה נראים האוהדים של המועדון הכי גדול בארץ. אותם אוהדים שהגיעו לגמר גביע המדינה רק חצי שעה לפני תחילתו, כשאת רוב החימום עשו שחקני מכבי ת"א עם יציעים ריקים.
     

  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    סיר אלכס, עם כל הכבוד לתדמית של מכבי שהם כביכול עשירים, לא כולם כאלו. כרטיס ב-50 או 90 שקל, דלק, שתייה וכל זה על משחק שלא משנה כלום. אתה יכול להגיד ש״למה ההם שבאו יכלו להוציא את הכסף והשאר לא?״, אבל יש כאלה שהשריטה אצלם הרבה יותר עמוקה. אני רק היום ביטלתי את הנסיעה לבאר שבע מחר, וזה בגלל שאני חוסך למשחק באירופה.

    אז תסלח לי, אבל אני ממש לא אצא נגד שני ילדים בני 16 או אבא עם ילדים שיצטרכו להוציא לא מעט כסף על משחק שלא נוגע בשום דבר. התוצאה גם הבהירה עד כמה מכבי לא התעסקו במשחק הזה, 0-3 מבית״ר? תמיד היינו סוג של נאחס בשבילם, נאחס של 0-1 קטן. לא תוצאות כאלו, בית״ר כבר המון זמן לא ניצחה אחת מהתל אביביות בהפרש של 3 שערים.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.