מחזור 35 בליגת העל: הדרבי שוב מוכרע לטובת הצהובים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏10/5/13.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אולי אתה גם רוצה תמונה מהפלאפון, תעודת זהות ואת המנוי לשער 5?

    אי-אפשר לדבר על 'קהל טוב' ולשים בצד את שירי השואה של הפועל, עד כמה שזה חורה לי. אבל 'הטענות' כלפי הקהל של הפועל מעולם לא היו בחוסר תמיכה ועידוד, בין אם תפאורה או שירה במגרש ובין אם בכמות - אלא על כל החרא שיש שם. את החרא הזה יש גם בקהל של בית"ר מן הסתם. כשהפועל הייתה עמוק בבוץ, וזה קרה פעמיים בעשור האחרון - 04/05 ו-07/08 - בלומפילד היה מלא בעשרת-אלפים במשחק 'רגיל' ודרבי-בית"ר-חיפה לא היה מקום לשבת. חדל קשקשת. לא אכפת לי מי היה ממשרתי נמני, עובדה שגוף גדול יחסית הגיע לכל משחק כאילו מדובר בהלוויה וגם שלושה דרבים צהובים בלי אף שער חובה מהפועל(מביך כמעט כמו העונה מצידנו) - לא שינתה את התחושה. אבי נמני הלך אז מכבי ת"א מתה.

    הפועל לקחה אליפות עם תקציב של 45 מיליון שקל. לא 200 מיליון כמו גאיידמאק ולא 110 מיליון כמו העונה. אבל הדיונים על תקציב עוד יותר מגוחכים. כל אליפות היא אליפות. מכבי כבר בעונת בנייה השיגה את התואר, ניצחה במשחקים המכריעים וכמעט ולא הפסידה בחצי השני של העונה. אין טעם לנסות להפחית בערך של האליפות. מה שכן - דאבל יש רק במקדונלדס, ונזכיר לכם שוב: אליפות עם כוכבית - נכון: גביע וגם מקום ראשון בליגה האירופית.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/5/13
  2. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    ראוליטו צודק. הניסיון לגמד את מה שעשו אוהדי מכבי תל אביב בעונת המחאה(שבאה אחרי עונת אליפות) הוא מביך אפילו יותר מהעניין עצמו.אני זוכר שאפילו אוהדים שלא הגיעו למשחקים בדרך כלל הלכו אחרי העדר ותמכו בלובשי השחורים. והמון שנים הקהל הצהוב הצהוב התגאה במחאה ושם את העניין בנקודת הזכות אצלו. רק לאחר שנמני נבעט בתור מאמןכמעט ע שור לאחר מכן התהפכתם כמו סטייקים והתחלתם לדבר על קומץ וצבא נמני וכל הקשקושים האלה. זה ביזיון ששני רק למחאת הצ'צנים הגזענית בבית"ר העונה.
     
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני חושב שזה מתקשר לזה שמכבי תל אביב זה מועדון בלי תוכן ובלי זהות באמת.
    מה הם מייצגים? את הישראליות? את ה"להיות יהודי"? בולשיט שהם המציאו על עצמם.

    לכן הם כל הזמן ניסו להיאחז באיזה משהו שייחד אותם. פעם זה נמני, פעם זה להיזכר בזה שהם אמורים להיות שחצנים, פעם זה להביא דגלי ישראל כשיש איזה מלחמה בדרום ועוד ועוד. העיקר להרגיש שיש משהו שמייצג אותם.

    לכן כשנמני עזב היה להם הרבה יותר קל להפסיק לעודד את הקבוצה שלהם. אבל העיקר שכשאנחנו מעודדים בפיגור 4-0 בדרבי בשביל הכבוד שלנו, אז לא באמת איכפת לנו. הייתם מתים.
     
  4. Lupos Member

    הצטרף ב:
    ‏7/1/07
    הודעות:
    228
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמע איתי יפה איך אתה מצליח לסתור את עצמך שוב במרחק של כמה הודעות...טוען שאתה לא מתכוון להשתתף בויכוח של "למי יש יותר גדול" ולא התחלת אותו אבל משתדל כל שנייה לטעון ולהוכיח (לא שזה באמת דבר שאפשר להוכיח אבל מילא) איך הקהל של הפועל הכי טוב והכי תומך.

    אולי תסתכל קצת ותראה שאתה אחד השחצנים היותר גדולים פה

    כמו שאמרתי לך בהודעה אחרת אם זה מנחם אותך לחשוב שמכבי מועדון בלי זהות ואתה אוהד מגניב וגבר בגלל שאתה אוהד של הפועל, חוגג את יום הפועלים, מעודד ב4-0 ועוד כמה דברים שאתה מחשיב כזהות של קבוצת הפועל אז תהנה, להגיד שמכבי מועדון בלי זהות זה שטויות אתה מוזמן להסתכל על כל ההיסטוריה של המועדון.

    אני יגיד לך מה זה שחצנות זה לא לכבד את היריבים שלך,לגמד כל הישג שלהם,להתעלם מהמציאות,אני אולי לא אוהב את הפועל אבל אני כן יודע לפרגן לקהל שלהם שצריך,אני טוען שהקבוצה של הדאבל באמת היתה אחת הקבוצות שראיתי ובלי קשר לעובדה שזכו עם קיזוז וכו וכו.
    לא שאני חושב שמה שאני אומר לך משנה אבל אם זה לא משנה לך אתה מוזמן להמשיך כל שבוע להעלות כותרות מספורט 5 ולבכות כמה הוא בעד מכבי (לא טוען שזה לא נכון אבל אתה מתעסק בזה בצורה מוגזמת)
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    צריך להפריד את המחאה לעניין החולצות השחורות. זה היה מעורבב, אבל אין ממש קשר.
    האולטראס החליטו להגיע בשחור ולא לעודד בשל בעיקר עזיבת נמני. המחאה הייתה בכלל על היחס של לוני והגישה המאוד מתנשאת שלו (האיש חשב על מנוי משותף למכבי ולהבימה/קאמרי!), כמו גם ההבטחות והדיבורים ללא מעשים (בניגוד לגולדהאר, אגב. הם מדברים בערך אותו דבר, רק שגולדהאר עושה).

    ול-itai, ובאמת שקלטתי שבאמת מדובר בויכוח אידיוטי, אענה בקצרה (כמה שאפשר):
    1. הגזענות של מכבי היא נגע רע שפוחת בצורה משמעותית ואפילו שורקים בוז בשורה על טועמה והמוסלמים בשירים (אגב, מתחילים לשיר לאחרונה קוקסינל ולא מחבל חח). לראדי יש שיר שחקן שבגלל טיפשות של אותם גזענים, שבמקרה אחראים על התופים, אין לו תיפוף. ראדי יצא בוכה אחרי הדרבי בגלל שטויות של מפגרים ומרבית שער 11 פשוט השתגעו מזה.
    התקציב של מכבי הוא 106 מיליון כולל מושאלים לקבוצות אחרות. תקציב הרכש הוא השלישי בליגה, תקציב הנוער שווה ערך לכל תקציבה של סכנין, כי בונים מועדון רציני. התקציב בהפועל לא היה יותר מדי גבוה כי הנוער הוזנח, וגם המתקנים לבוגרים שכל הזמן משופצים במכבי ונכנסים לתקציב.
    אני לא מתכחש ל-4 שנים של אי ניצחון בדרבי (שוב, מתוכן שנה גם הפועל לא ניצחה), אבל הפערים העונה הרבה יותר גדולים משהיו בעבר, הפועל לא באמת הייתה כזו קבוצה גדולה כמו שעושים ממנה, לפחות בליגה (ברצינות, אליפות עם -3 נקודות ממקום שני), ככה שבחינתי זה מכפר על זה בענק, הפועל הושפלה בדרבי העונה.

    ואין מה לעשות, לשים את "המנון הפועל" כדי לטשטש את החגיגות של מכבי אחרי דרבי חוץ מעידות על נחיתות.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא אני העליתי את הנושא של העידוד בפיגור 4-0, אלא חברך הצהוב פה שטען שהעידוד היה פאטתי ושלא איכפת לנו מהקבוצה שלנו. אני בסך הסברתי פה מה עמד מאחורי זה, לפחות אצלי אישית.

    אני לרגע לא מזלזל במכבי מבחינה מקצועית, אבל לשמוע את האוהדים שלכם כ"כ מתרברבים כל שניה עם ה"4" הזה, דורש תגובה הולמת. ותגובה הולמת מבחינתי זה להזכיר לכם שלא נצחתם דרבי 4 שנים ושלקחנו לכם דאבל בפרצוף.

    ואין לי בעיה להגיד שמקצועית מכבי השנה הייתה טובה מהפועל בהמון, והאליפות מגיעה לכם.
    אבל כשמטיחים פה בפורום הערות על כמה הקהל של הפועל זבל, ואיזה מפגר היה לעודד בפיגור 4-0 בדרבי במקום ללכת הביתה, ואיך אכלנו 4-0 וכאלה, אז כן אני אענה ואגיד את מה שאני חושב.
     
  7. מרקו ואן באסטן Member

    הצטרף ב:
    ‏4/5/07
    הודעות:
    584
    לייקים שהתקבלו:
    52
    גם השחקן ה12 לבשו שחור מספיק לבלבל את המוח
     
  8. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ראדי בכה אחרי הדרבי?
    אני באמת שואל
     
  9. sagi4814 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/3/13
    הודעות:
    223
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראוליטו חמוד אני לא ילד בן 16 שבא לריב ריבי פורום לא משעמם לי בחיים, דבר ראשון תשמור על הפה שלך, דבר שני אתה אמרתה דברים שלעניות דעתי הם לא היו נכונים, אם אתה חושב ככה בעיה שלך, זאת דעתי, ושוב פעם תשמור על הפה שלך אני לא ילד בן 16 שבא לריב בפורומים
     
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    כן, כי כשהיריבה מביאה 4-5 אלף צופים קל מאוד למלא את בלומפילד(בקשר למשחקים נגד הגדולות). ממש הגיוני גם שכל משחק היה 10 אלף כששערים 10-11 בד"כ סגורים, 8 היה ליריבות וגם שאר השערים של הפועל לא היו מלאים מפה לפה. האוננות העצמית של הקהלים של התל אביביות על עצמם זה משהו.
     
  11. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מהדברים שלך אפשר להבין שאתה די צעיר, אחרת לא היית כותב את זה.

    מכבי ת"א היא המועדון המעוטר ביותר בהיסטוריה של הכדורגל. כשאני הייתי ילד היה מכבי ת"א מועדון הפאר של ישראל. תוכן זה לא רק העונה האחרונה, תוכן זה השורשים של המועדון, ההצלחות והכשלונות. מכבי ת"א לא התחילה להתקיים אחרי שגולדהאר הגיע, ואולי לא סתם הוא הגיע למכבי ולא לבית"ר או הפועל ת"א.
    בינתיים עברו השנים ומכבי ת"א שינתה פאזה, בדיוק כמו כל הכדורגל, אבל אי אפשר להתעלם מההיסטוריה, החיים לא מסתכמים בעשר השנים האחרונות. ישראליות? להיות יהודי? הם המציאו על עצמם? למה אי אפשר לדבר על קבוצת כדורגל בלי טינה, גם אם לא אוהדים אותה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/5/13
  12. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    סכנת ירידה זה לאו דווקא 3-4 מחזורים לסיום. קבוצה שבמחזור ה15 במרחק נגיעה מהקו האדום היא בסכנת ירידה בנקודת הזמן הזו בדיוק כמו שקבוצה שבמחזור ה15 במרחק נגיעה מהמקום הראשון היא מועמדת לאליפות.

    בכל מקרה, אתה מתבלבל קצת. בעונה אחת היינו בסכנת ירידה עד 2 מחזורים לסיום ובעונה שלאחר מכן היינו בסכנת ירידה בחצי הראשון של העונה, ובחצי השני כבר התרחקנו מהקו האדום. הדרבי היה כשכבר התרחקנו. אתם אגב הייתם בכלל בצמרת.

    מן הסתם שאם יש לנו הרבה יותר אוהדים, אז גם יש לנו הרבה יותר אוהדי הצלחות. מה שחשוב באמת זה למי יש בסיס גדול יותר של אוהדים שמגיעים למגרש ופה אין ספק בכלל שלנו, ועובדה שפרט לעונת הדאבל שלכם, בכל השנים האחרונות הבאנו יותר אוהדים מכם וזה עוד כשבדרך כלל היו לנו עונות הרבה פחות מוצלחות. אז בחייאת, בוא נצא מהסרט שרק הקהל של הפועל תומך ברגעי משבר כי אנחנו הקהל היחיד בליגה שבמשך שנים הביא 10 אלף אוהדים למשחק כשהקבוצה הייתה בתחתית הליגה.

    מה זה מכבי בשבילי? בקצרה: http://www.12p.co.il/%d7%9e%d7%9b%d7%91%d7...%93%d7%a8%d7%94

    אתם קוראים לזה שחצנות, אנחנו קוראים לזה ערכים וחתירה למצוינות. זה מה שמחנכים במכבי. זה למה שמעון מזרחי משתולל בכל החטאת שלשה במשחק אימון וזה למה המועדון הזה, מטבעו, יגיע תמיד למקום הראשון.

    יפה שנתקעת על מקרה הסמרטוטים (בסמל הטובע אתה כבר יוצא מגוחך, כי הרעיון היה להעיר את השחקנים תוך מפגן תמיכה ולא בוז, ולגרום להם להבין שהם חייבים לתת הכל בשביל המועדון). אין ספק שזה נקודה שחורה מבחינת הקהל. אף פעם לא טענתי שהקהל שלנו מושלם, יש אצלנו בעיות ואחת מהן זה 2 הארגונים. גם פה זה היה רעיון של האולטראס וכל הקהל בז לו והתבייש בו. אבל כמו שכבר אמרו, גם לכם יש כתמים שחורים ע"ע ביבראס נאתכו, שריקות הבוז הצורמות והמוות שעשיתם לאבוקסיס ולקבוצה העונה וכו' וכו'
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חח כן כן
    מכביזם (לתת לנהריה 54 הפרש ולהתעצבן כשהשופט לא נותן פאול וכאלה), אם כבר זה הדבר הכי מגוחך ששמעתי.

    אז או שהדבר הזה היה קיים והוא מת איפשהו בשנות ה-70, או שאתם פשוט מבלבלים במוח.
    נראה לי שזה איפשהו באמצע האמת...
    עלק מה זה מכבי בשבילי ושם לי לינק ל"מכביזם"
    עלק "תקרא לזה שחצנות אבל..."
    i rest my case, אתם מנסים לאמץ את ה"אנחנו שחצנים ממש" שלכם הזה עם המכביזם וכל שאר הדברים המומצאים שלכם. העיקר שיהיה משהו שיאפיין אתכם.

    אז אתה בעצם אומר שאתה אוהד מכבי כי היא תמיד מנצחת (זה לפחות מה שאומר המכביזם)?
    כזה פאטתי שמועדון מישראל מנסה להמציא איזו תורה כלשהי כאילו שלו על כמה הוא מנצח וכמה הוא הכי טוב וזה. מעניין מה היו חושבים על ה"מכביזם" הזה בריאל מדריד או בליברפול למשל.

    ולא הבאתם 10,000 לכל משחק, די לשקר.
    אתם מכרתם כל שנה הרבה מנויים מהסיבה הפשוטה שבכל שנה ושנה בעשור הנפלא הזה הייתם מועמדים לקחת אליפות והציפיות היו בשמיים, בכל קיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/5/13
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    באמת שעניין המנויים מצחיק אותי, אם כל שנה בית"ר הייתה עושה מסע רכש כמו שמכבי עושה כל קיץ בשנים האחרונות גם לנו הייתה כמות גדולה של מנויים.
     
  15. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    איתי, אתה מזיין תמוח.
    לא אמרתי שמכביסט זה להיות שחצן, אין קשר בין השניים. אני יודע שאתם אוהבים לקרוא לנו שחצנים אז בכיף. כמו כן, אם אתה רוצה לזלזל במה שאומרים לך, שוב שיהיה לך בכיף. תאמין או לא, אלה מאפייני המכביזם, זה מה שמתאר יותר מכל את רוח המועדון והאוהדים על המגרש ומחוצה לו.

    אני אוהד מכבי כי גדלתי לתוך זה. בוא לא ניתמם, הרוב המוחלט של האוהדים בוחרים את מי לאהוד או לפי זהות האלופה או לפי מי שהמשפחה אוהדת. אם אתה מתכוון להגיד לי שבגיל 6 החלטת לאהוד הפועל בגלל ערכי הקומוניזם או כל השטויות שאתם מייחסים לעצמכם אז אתה שקרן. ובוא נודה באמת, אין לכם שום זהות. קומוניזם? שמאל? פועלים? צה גווארה? עשה לי טובה. אני מכיר הרבה אוהדי הפועל, רובם יושבים בשערי 5 ו7, חלקם בימי התיכון היו הולכים גם לכניסות המוקדמות עם האולטראס. רובם גם ימניים, חלקם גזענים וכמובן שהולכים עם חולצות של צ'ה גווארה מתוך מושפעות של כל הקהל שלכם ומבלי לדעת דבר וחצי דבר על האדם ועל פועלו, כמו רוב הקהל שלכם. אולי בשנות ה70 היה לכם איזו זהות, ייצגתם משהו, היום נשאר רק השם.

    אני לא דיברתי על כמות מנויים, אלא כמות צופים בממוצע למשחק ובכל השנים האחרונות הןא עמד על 9-10 אלף.