מחזור 34: סטאטוס קוו כאשר ברסה וריאל מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י rivaldo, ‏30/4/11.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אפשר להתחיל ולהתכונן לחזרה לליגה השנייה, גם אם יש עוד שני משחקים רלבנטים במחזור שיכולים אולי לשמור על תקווה מסויימת עם התוצאות הנכונות. האמת שאין מקום ליותר מדי תלונות כי היריבות פשוט יותר טובות (אני יודע שלא מסכימים איתי, אבל זו דעתי). חבל שלא נשאר קצת כסף בינואר בשביל להביא רכש שהיה הכרחי להשרדות.

    עם ויגו הקבוצה שיחקה כדורגל והפסידה בשל פערי איכות, מלבד התקופה בה התעלתה על עצמה וגם הביאה תוצאות מרשימות, עכשיו היא כבר ויתרה על הכדורגל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/sad.Xxx דבר שהתחיל עוד עם ויגו ואין מקום להאשים את דוקיץ' לדעתי.
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    בינואר צריך הרבה כסף, כמו שהיה למאלאגה.
     
  3. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    גם קצת היה עוזר, אבל איך אפשר להתלונן אחרי שהכסף נגמר על קניית המקום בליגה הבכירה (?)
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    מפתיע אותי שלא דובר על הנושא הזה יותר מאז תחילת העונה. כאילו קיבלו בשמחה את העובדה שמשהו היה מסריח. לא מתכוונים להעניש את הרקולס כנראה, אחרת כבר היינו שומעים משהו על זה.
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ראיתי רק את ה30 דקות האחרונות, ולדעתי האדום לפריצלר לא היה, הוא קיבל צהוב שני אחרי שקיבל 5 דקות לפני צהוב, ופנדל שבסופו של דבר אפוניו החמיץ לא היה ולא נברא, העבירה הייתה מחוץ לרחבה.

    בכל מקרה, כואב הלב על הרקולס שכרגע נשארת עם 33 נקודות וכנראה תרד ליגה, לצערם הם נפלו העונה לתחתית איכותית, בעונה שעברה הרקולס בוודאות הייתה נשארת בליגה. אני מקווה מאוד לראות אותם חוזרים לליגה, גם בגלל היכולת שלהם, וגם בגלל אוהדים וקהל נפלא.

    יהיה מעניין לראות מה יהיה עם קיקו פימנייה הכשרון הזה חייב למצוא קבוצה בליגה הראשונה, וכבר הרבה קבוצות מגששות אחריו, טרזגה, ד'רנתה, טיאגו גומס שלדעתי הוא גם שחקן של ליגה ראשונה, וואלדז כמובן.

    מאלאגה לעומתה ממשיכה בתקופה הטובה שלה עם 3 ניצחונות רצופיים, באפטיסטה הנהדר כבר עם 9 שערים ולא מפסיק לכבוש, גם רונדון כבש שער מצויין. הקבוצה של פלגריני עם 39 נקודות, עדיין רחוקה מלהבטיח את ההשארות, אבל היא בדרך.

    כרגע 1-1 בין חטאפה לויאריאל, שרוצה להבטיח את המקום באלופות, חטאפה כבשה ראשונה משער של פדרו ריוס, אבל קאני השווה. קאני האנדרייטד הכי גדול בספרד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/11
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ויאריאל עושה את המהפך ומנצחת 2-1, בזכות הניצחון ויאריאל כנראה מבטיחה לעצמה מקום במוקדמות ליגת האלופות בשנה הבאה.. לא רואה סרט שהם מאבדים יותר נק' מבילבאו עד לסוף העונה
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    שני הצהובים נראו לי מוצדקים. לגבי הבפנים בחוץ, יכול להיות שזה באמת היה בחוץ, לדעתי זה היה בפנים אבל גם השופט שרק עבירה מחוץ לרחבה ורק תיקון מהקוון גרם לו לתת פנדל. ככה או ככה הפנדל הוחמץ ובלי קשר בשורה התחתונה מאלאגה הייתה הרבה יותר טובה והרקולס לא הצליחה לפתח שום דבר שודמה למשחק, מדי פעם איזה כדור תועה שהגיע לואלדס אפשר לו לעלות טיפה את הדופק לקהל הביתי אבל לא יותר.
     
  8. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    מחצית מאחורינו באוסאסונה, 0-0. אני ראיתי את המשחק מתחילתו ותקנו אותי אם אני טועה אבל שום שחקן של ולנסיה לא הגיע למשחק היום.
    אוסאסונה לחצה מההתחלה והגיעה למספר יפה של מצבים אבל לא השכילה לעלות ליתרון.
    רק שלא יעלו לה ההחמצות האלה בהמשך...אוסאסונה צריכה הרבה יותר מולנסיה את הנקודות והיא גם משחקת בהתאם.
     
  9. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הצלחתי לראות ממש בקושי עקב תקיעות בצפייה באינטרנט וממה שכן הצלחתי לקלוט - הפסד מוצדק לחלוטין. אוסאסונה נלחמה על החיים שלה, 3 נקודות שמוציאות אותה מהקבר של התחתית. הראש של שחקנינו עוד בשבוע שעבר, כולם היו כבויים, אסאסונה לחצה על החצי שלנו ברוב המשחק. מזל שהמקום לליגת האלופות מובטח.


    התחתית כמו בשנה שעברה מהווה את מרכז העניין. הרלקס מפסידה וכמו עוד כמה חברה כאן גם לי עצוב שהיא כנראה תיפרד מהליגה. ממה שזכור לי היא פתחה בצורה טובה את העונה(ניצחון על בארסה בראש כמובן)והייתה די חביבה אבל הידרדרה עם הזמן.
    ראסינג(מבין כל קבוצות התחתית, היא האחרונה שהייתי מעוניין לצפות בירידתה. השחקנים שם לא קיבלו משכורות כבר כמה חודשים טובים והיא מועדת להתפרקות טוטאלית. בכל מקרה, 2-0 על מאיורקה, דודו אוואט נפצעה והוחלף) סרגוסה ואסאסונה עושות את העבודה על הצד הטוב ונושמות לרווחה עד לשבוע הבא הלחוץ שלהן. במידה והרקלס לא תעשה את הבלתי ייאמן, ישנן לפחות 6-5 מועמדות מובלית לירידה. יהיה מעניין...
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    משחק מזעזע של ולנסיה, שוב ולנסיה מוכיחה מנטליות חלשה אחרי הפסד, שוב מגיע לו עוד הפסד. יכולה מבישה של כמעט כל השחקנים, במיוחד חואן מאטה האוברייטד המטורף הזה שלא מפסיק לאבד כדורים, לבעוט ליציאה ולהיות לא יעיל.

    אמארי קיבל נזיפה חזקה מאוד בשבוע שעברה, וכנראה שהוא לא ישאר בעונה הבאה, אני מאוד ישמח עם זה יקרה כמובן. מאמן בינוני שאומנם מוביל את ולנסיה שנתיים ברצף לליגת האלופות, אבל הוא לא מאמן שיקח את ולנסיה צעד אחד קדימה.
     
  11. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    השופט היה בזיוני אגב במשחק היום בפמפלונה, הוא חילק 11 צהובים (!) במשחק כולל אחד לפאבלו אחרי שריקת הסיום...
    לא אומר שבגלל זה ולנסיה הפסידה חלילה, מבחינתה נגמרה הליגה כבר לפני שבוע, אבל עדיין...וזה שופט רציני ממה שהבנתי שפט את יונייטד בשאלקה שופט בכיר.
     
  12. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשביל ולנסיה לחזור בעידן הכדורגל המודרני הזה לתקופות היפות של תחילת שנות האלפיים(איימאר, מדיאטה, קילי, לופז אנגולו, נחמד להיזכר בקבוצה האדירה הזאת)צריך רכש וזה דורש כסף מותרות רב שאין להנהלת הקבוצה להסדיר כמדומני כדי להיות קבוצה שתדבר חזק באירופה, ותסיים, לפחות בתור תחילה, בפער נמוך יותר מברצלונה ומדריד.
    יש סגל צעיר ומוכשר שיכול להביא אותנו גם בשנה הבאה למקום השלישי, אבל כדי לחזור לקרוא תיגר על שתי הגדולות צריך רכש של 3-4 שחקנים מדרג ראשון.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני לא בקיא יותר מדי במצבן הכלכלי של הקבוצות בספרד, אבל ממה שהבנתי לגבי ולנסיה זה נראה כמו הישג יפה בכלל להמשיך לרוץ בצמרת ולתת הופעה מכובדת בליגת האלופות. מעבר לזה, נראה כמו חלום אולי.
     
  14. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אכן, ואני כבר אמרתי שהסגל הזה מיקסם את עצמו פחות או יותר. אין סיכוי להתמודד עם הסגלים של ברצלונה ומדריד ומקום שלישי הוא המקום העליון ביותר עבורנו אם להיות ריאלים(במידה ולא נאבד אותו לויאריאל ב3 שבועות הבאים).

    ולכן לא כל כך בטוח שזה צעד נכון להחליף את אמארי בפיתוי שנקרה רפא בניטס המאמן החופשי, כי הוא לכל היותר יסיים במקום השלישי ואולי רבע גמר בצ'מפיונס עם הגרלה נוחה. הסיטואציה כיום שונה בכל היבטיה מהתקופה הקודמת שלו אצלנו.
     
  15. Ohad_Glr Member

    הצטרף ב:
    ‏5/1/07
    הודעות:
    1,280
    לייקים שהתקבלו:
    108
    ריאל מדריד שיחקה נורא נגד ברצלונה. אם המאמן של ריאל מדריד היה פלגריני, קאפלו או כל שם שקופץ לך לראש אחרי המשחק כל העיתונים ואתרי האינטרנט היו מלאים בכתבות שמבקרות את שחקני ריאל ואת המשחק החלש שלהם (וככה גם בהרבה משחקים אחרים, זה מול ברצלונה הוא סתם דוגמה).

    במקום זה על מה מדברת התקשורת? נכון, על מוריניו. המטרה העיקרית של מוריניו היא להפנות כל הביקורת והחיצים אליו ולמנוע מהתקשורת להציק לשחקנים. הוא המגן של השחקנים מול התקשורת, ועד עכשיו זה מצליח לו מעולה.

    אני זוכר משחק שריאל מדריד שיחקה בו נורא. אחרי המשחק מוריניו עלה למסיבת עיתונאים והקריא מדף רשימה של כל טעויות השיפוט של השופט באותו משחק. למחרת, במקום לבקר את השחקנים או להתעסק במשחק כל העיתונים התעסקו במוריניו. זאת המטרה שלו.