מחזור 34 בליגת העל: מכבי חיפה חוזרת לפסגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/5/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זו תקופה פשוט רצחנית. אני לא זוכר שבוע כל-כך קריטי ועוצר נשימה בתור אוהד. איזה שבוע מצפה לנו - דרבי תל-אביב חשוב מאין כמוהו, גמר גביע ואז מלחמת עולם בטדי. אני כבר כמה ימים מדיר שינה ואני לא יכול להפסיק את בואן של המחשבות. דימיינתי כבר את כל התסריטים האפשריים בראש. מהמתוק ביותר ועד למר והנורא מכל. אני משתדל להכין את עצמי נפגשית לכל המתחים והחרדות ולקוות שיהיה בסדר, אבל אני לא מצליח.
    אנחנו הרבה יותר טובים מהם ואני לא מתבייש להגיד זאת. יש לנו יתרון ברור בכל עמדה על המגרש ואני לא מפחד שמכבי תבוא באטרף, כי גם הפועל תגיע עם מוטיבצייה ולא נהיה שאננים. אני מקווה שגוטמן לא יתן לזה לקרות. העניין הוא שלנצח שלושה דרבים בעונה זה נוגד את חוקי הפיזיקה. ולכן זה לא קרה. נראה כי תמיד משהו יהרס ויתפקשש באמצע. אני מקווה שהפועל תשבור את ההיסטוריה כפי שעשתה בקריית-אליעזר מול מכבי חיפה. קראתי כתבה של עמיקם במעריב ובה סופר שיש כמה משחקני העבר של הפועל שמאמינים שאפשר לנקום על התבוסה הקשה ההיא ביום חורף גשום ב-1970, אז הפועל הובסה בדרבי וספגה חמישייה. איזה כסילים! - אני אגיד תודה (רבה) גם עם ניצחון של 1-0. זה הדרבי הכי חשוב שלנו בשנים האחרונות. זו לא קלישאה. אני בספק אם נצליח לנקום במכבי באותו אופן על הלילה הארור ההוא וגם אן כן - בטח לא בסיטואצייה כזאת.
    ההגנה של הפועל קצת מספקת נחת בזמן האחרון. מעל כולם ניצב דגלאס דה-סילבה האדיר. מעוז ההגנה שלנו הבטיח שהוא לא יתן לאיש להרוס לנו את הדאבל - יאללה, תעמוד בהבטחה! למכבי יש שחקני התקפה מצויינים כמו בוזגלו שהוא כח אדיר במצבים נייחים והוא יכול להתעורר במשחק גדול, אבידור סילון ומאיוקה יש לו קצת מכל דבר - אבל מדגלאס אני מצפה לנצח במצ'אפים נגדם. הכי חשוב לא לעשות עבירות סתמיות. עמדת המגן הימני לא תיהיה קונצנזוס לעולם. במשחקים כאלה אני מעדיף את בונדר ההגנתי.
    אני מקווה שדה-רידר יפתח על הספסל. זהבי שיחק לא רע כקשר אחורי, אבל זו לא העמדה שלו. זוראב יוכל להוסיף יותר אגרסיביות. דה-רידר אומנם כבש שני שערים לאחרונה והוא משתפר - אבל לא מדובר בשחקן שאי-אפשר לוותר עליו, ואנחנו צריכים קלף על הספסל. אבל הכי חשובים אלו שכטר ו-ורמוט. הראשון נראה רע כבר הרבה זמן ואני מקווה שהשיחה עם האוהדים עשתה לו משהו. מכבי תשחק עם שלושה בלמים ויהיה קשה. ולכן צריכים את שני השחקנים הנפלאים האלה שמשלבים גם מהירות, גם זריזות וגם טכניקה. מתפלל לניצחון אדום...
     
  2. שגיא Guest

    אני בטוח שתוצאות המשחקים בזמן אמת גם יכולות להשפיע על תצוגת הקבוצות. למשל, אם הפועל תל אביב תוביל בדרבי, זה יגיע מיד לקהל והתגובות שלו גם יחלחלו לשחקנים, באותה מידה זה גם יכול להיות הפוך אם למשל אוהדי מכבי תל אביב יתעדכנו על יתרון של חיפה התגובות יהיו בהתאם. ברור לי שאף אחד לא יגיד שזה משפיע, אבל בצורה כזו או אחרת זה משפיע, גם אם זה לטווח קצר בלבד.

    יש הרבה לחץ ומתח כבר עכשיו.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני קונה הפסד 1-0 של בית"ר הערב בקירייה. חיפה תפתח את המשחק בלחץ אטומי על השער של אריאל הרוש, לא עוד משחקים שמתנהלים על מי מנוחות. ההגנה של בית"ר העונה חלשה מאוד והשחקנים כלל לא איכפתיים. אם זה לא עבד נגד בני-יהודה בבית או מול מכבי, למה שדווקא מול חיפה שחייבת לנצח - בית"ר תצליח לגרד משהו? אני בהחלט חושש שלחיפה יש הזדמנות פז לשפר משמעותית את הפרש השערים שלה, ותלוי מתי יגיע הגול הראשון. אם בית"ר תפסיד 3-0 אבל השחקנים שלה ירוצו וילחמו - אני אעריך את זה הרבה יותר מאשר הביזיון של מכבי. אמסלם עושה את המקסימום מבחינתו כשהוא עולה עם שלושה בלמים וגם דה-לאסה יהיה צמוד לחולייה האחורית. אני מייחל להברקה אחת של יצחקי, יום גדול של הרוש והרבה מזל לבית"ר, רק הערב. מבחינתי זו בהחלט תעלומה איך הקבוצה תשחק היום. הבדלי הרמות ברורים, אבל יהיה אפשר לזהות בקלות האם חיפה ניצחה רק משום שהיא טובה יותר, או שבית"ר אפילו את המינימום לא עשתה.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,781
    לייקים שהתקבלו:
    8,318
    לפני הערב הגורלי, בינתיים אחי נצרת עושה את דרכה לליגה הלאומית כאשר רעננה מובילה עליה 2-0, אם אחי נצרת מפסידה היא יורדת באופן מעשי.
    הפועל חיפה מובילה במשחק רווי בהחמצות 1-0 על הפועל פ"ת שגם היא לא במצב פשוט בכלל...
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תוצאות מחצית:

    הפועל רעננה - אחי נצרת 0:2
    הפועל ר"ג - הפועל עכן 0:0
    הפועל חיפה - הפועל פ"ת 0:1

    מצב הטבלה:

    11. הפועל חיפה 26
    12. הפועל עכו 20
    13. הפועל ר"ג 19
    ------------------
    14. הפועל פ"ת 19
    ------------------
    15. הפועל רעננה 17
    16. אחי נצרת 16

    במצב הזה אחי נצרת יורדת לליגה הלאומית בוודאות סופית. הקרב על הכרטיס הנוסף להישארות בטוחה יתקיים באורווה כשהפועל פ"ת תארח את רעננה ומי שתפסיד תרד ליגה, כשתיקו יוריד את רעננה אז הפועל פ"ת תצטרך להאזין למתרחש בעילוט.
     
  6. שגיא Guest

    לא חשבתי שאחי נצרת ירדו בפיגור כלכך משמעותי במחצית. המחצית השניה תהיה מחצית חייהם של שחקניה.

    הפועל פתח תקווה די פראיירים. הם היו לא פחות טובים מהפועל חיפה והחמיצו לפחות שתי הזדמנויות מצויינות.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הפועל פ"ת היתה יותר טובה לדעתי מהפועל חיפה, סלמי וסרור עם שתי החמצות נוראיות אבל באשירו הצילח להחזיר אותם מהר מאוד למשחק, ועכשיו 1:1, מה שמסבך עוד יותר את רעננה ואחי נצרת.

    עריכה:

    שער נהדר של איברהים בסיט אבל כל השער הוא של אוהד כהן. הפועל פ"ת מובילה 1:2. ברעננה אין שינוי. ברמת גן עדיין 0:0 כשרועי דיין מחמיץ מול שער ריק.

    12. הפועל פ"ת (-20) 22
    13. הפועל עכו (-15) 20
    --------------------------------
    14. הפועל ר"ג (-22) 19
    --------------------------------
    15. הפועל רעננה (-25) 17
    16. אחי נצרת (-41) 16

    במצב הזה:

    הפועל פ"ת צריכה הפסד של רמת גן לאחי נצרת או נקודה מול רעננה בשביל להישאר ללא מבחנים.
    אחי נצרת יורדת ליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/5/10
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מכבי אחי נצרת ירדה לליגה הלאומית. חבל מאוד מבחינת ג'ון גרגורי, מאמן שאני כל כך אוהב. תומר חמד וג'וסלן מאייבי לא יצטרכו לדאוג לגבי מציאת קבוצה לעונה הבאה, ישנם עוד כמה שחקנים מוכשרים וטובים בסגל שלהם.

    אני רוצה שרעננה תרד ורמת גן תרד דרך הפלייאוף אם זה יהיה נגד כפר סבא, אם זה יהיה נגד נס ציונה או בת ים - עדיף את האורדונים.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אכן חבל מבחינת ג'ון גרגורי אבל תודה שנפטרנו מאחי נצרת, קבוצה עם 0 יכולות תקציביות, קהל מועט שמגיע למגרש, והמגרש עצמו כולו גדרות. תודה לך נצרת שירדת.

    עכו, רעננה והפועל ר"ג יאבקו נגד הירידה כשהפועל פ"ת תקווה לא ליפול בטעות למשחקי המבחן. ושוב - טוב שכך! הפועל פ"ת לדעתי נשארה היום בליגה סופית גם אם יש את הסיכוי הקטן הזה להיות בפלייאוף.

    וכמוך אני מקווה שרעננה תרד ושהפועל רמת גן תרד יחד איתה ללאומית ואני מקווה שבמקומה נראה את נס ציונה או כפר סבא, האמת שבא לי לראות את נס ציונה.
     
  10. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,003
    לייקים שהתקבלו:
    1,375
    רמת גן עד לפני חודש היתה נראית טוב, איך שמתהפכות היוצרות. שמח על הניצחון של פתח תקווה, המועדון הזה חשוב לליגת העל.
    חבל על נצרת ובעיקר על גרגורי, מקווה שישאר לאמן בארץ, בקבוצה אחרת אשר תשחק בליגת העל, מקצוען לכל דבר, אי אפשר שלא לרצות בהצלחתו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/10
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אגב עוד דבר חשוב בשביל מיתוג הליגה והקהל ואני מקווה שיקרה: הוצאת שידורי הכדורגל מצ'רלטון והעברתם לערוץ הספורט שיעשו סדר, משחקים במקביל, ורמת שידורים ברמה, ואם אפשר גם ערוץ קיבוץ. הגיע הזמן! זו העונה האחרונה של צ'רלטון בהסכם ואני מקווה שהם יעזבו את הכדורגל הישראלי במנוחה כי מאז שהם לקחו אותו בעונת 2003/4 זה נהיה רק רע!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/5/10
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,631
    לייקים שהתקבלו:
    9,790
    אם המשחקים יעברו לערוץ הספורט ייתכן שאנחנו נצטרך לשמוע את שלמה "זה יוצא מן הכלל טוב" שרף ואת יורם ארבל הסנילי, אם שואלים אותי אני נשאר אצל שרלטון, לערוץ הספורט לא מגיע כלום על זה שהם שמו את תכנית סיכום המחזור ב5+ לייב, לא חושב שיהיה איתם שינוי גדול.

    אני לא מבין למה אתם רוצים שהפועל ר"ג ירדו, למה עכו זה יותר טוב? בעוד שהפועל ר"ג מביאה עוד יותר מ-1,000 אוהדים למשחק אצל עכו הממוצע הוא בין 100 ל-500, שירדו ויהיה לכולנו טוב על הלב, מצוין גם שנצרת ירדה(אחרי כל החמישיות והרביעיות שהיא ספגה העונה מגיע לה) והלוואי שרעננה תצטרף אליה.

    לקראת היום בערב סטטיסטיקה של המשחקים בין מכבי חיפה לבית"ר(מתוך בית"ר נט):

    בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפגשו עד כה 90 פעמים (כולל 2 מפגשים בליגה השניה):
    ניצחונות לבית"ר: 30 (20 בטדי, 10 בקריית אליעזר)
    תיקו: 26 (12 בטדי, 14 בקריית אליעזר)
    ניצחונות למכבי חיפה: 34 (18 בטדי, 16 בקריית אליעזר)
    יחס שערים: 140-108 (+32) לזכות מכבי חיפה
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני יסביר לך למה: א. אין להם מגרש ביתי. ב. הם ממש לא מביאים יותר מ-1000 אוהדים למשחק, ואם היום למשחק הכי חש/וב שלהם נגד עכו היו בקושי 800 אז זה אומר הכל. קודם שיסדרו את העניינים הפנימיים אצלם מבחינה כלכלית, יסגרו על מקום בו יבנה מגרש ביתי חדש, יסדרו את הבעיות עם ההנהלה, אחרי זה שיחזרו לליגת העל. לעומת זאת עכו, קבוצה שלא שמעת ממנה פיפס כמעט כל העונה, נכון אין להם אוהדיםפ אבל בוא נזכרו שכבר 5-6 שנים הם בכלל לא משחקים בעיר שלהם ובשנה הבאה אמור להיות להם מגרש משלהם ואז זה באמת יהיה מבחן אמיתי לקהל שלהם.
     
  14. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אני מעדיף את אחי נצרת בליגה בעיקר מכיוון המגרש והקהל. זה לא נכון שיש להם 0 קהל, ממש לא. יש להם יופי של פוטנציאל. מגרש? נכון, לא מגרש מהטובים בישראל - אבל לפחות מגרש ביתי! רעננה ועכו בלי מגרשים בערים שלהם ומביאות ממוצע של 200 איש למשחקים, נצרת עם מגרש ביתי ומביאה יותר מהם-יכולה להביא יותר מהם בעיקר בתקופות שהיא משחקת טוב.

    צריך לעשות ערוץ קיבוץ לליגת העל וגם לליגה הלאומית, כן כן. הרמה שם לא כזאת גרועה כמו שכולם חושבים. העולות מליגה א' ימלאו בצורה מעולה את מקומן של הפועל ירושלים והפועל מרמורק הבזיוניות. הרבה מאוד צעירים יקבלו חשיפה, הרבה קבוצות קטנות יקבלו חשיפה, יזרום אלייהם כסף וזה יכול להביא קהל.

    אני בכלל בעד ערוץ נפרד של ההתאחדות לכל משחקי ליגת העל, מצידי גם שידרשו תשלום סמלי לעונה. אנחנו ב2010 רבאק איך זה שאני לא יכול לראות בעיניים משחקי ליגה של הקבוצה שלי!
     
  15. שגיא Guest

    זה פשוט לא יאומן כמה פראיירים אנחנו. משחק שהתחיל בצורה הטובה ביותר עם שער מהיר, היה צריך להיות הרבה יותר קל בהמשך. במקום לגמור אותו מהר עם שער שני ספגנו שער אופיינו לתקופה האחרונה והרוח נעלמה מהמפרשים, הרבה לפני שהיא הגיעה בכלל. ארבייטמן וקטן עוד יכלו להחזיר יתרון וכלכך חבל שלא במצב העניינים הנוכחי.