מחזור 34 בליגת העל: מכבי חיפה חוזרת לפסגה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏7/5/10.

  1. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צפיתי בתקציר של הפועל רעננה - אחי נצרת וכמו בכל פעם מחדש נדהמתי לקרוא את הכיתובית "אצטדיון לויטה, 400 צופים". ולחשוב שזו לא הכמות הקטנה ביותר של צופים שהגיעה למשחק בליגת העל....
    נכון שאסור להעלות קבוצה ליגה רק בגלל שיש לה פוטנציאל קהל, אבל לטובת הליגה ולטובת הכדורגל עדיף שקבוצות כמו הפועל ר"ג יהיו בליגה. נכון שר"ג היתה מאוד הפכפכה ולעתים גם הראתה כדורגל גרוע (ועל הבעלים והמאמן שלה יש לי השגות מפה ועד הודעה חדשה) אבל היא, כמו הפועל פ"ת, הפועל חיפה, ועכשיו גם ק"ש ואשקלון, צריכה לפחות לדאוג להישארות בליגה בכל עונה, כי אם ר"ג, הפועל פ"ת, הפועל חיפה, ק"ש ואשקלון יורדות, מצפה לנו עתיד שחור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/10
  2. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    התסריט הזה עולה לי לראש מדי פעם בשבוע האחרון ולמרות הלחץ האדיר והרעידות ברגליים שיעלו איתן השחקנים בירוק בשבת, אני לא מאמין שקטן והחברים יצליחו להעניק לנו את הרגע הכואב והמשפיל ביותר שזכה ויזכה אוהד מכבי חיפה באני אפילו לא יודע איזו תקופת זמן אחרונה... וזה למרות מה שזכור לנו מבני יהודה מול הפועל.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני מאמין שמול 12 אלף אוהדים ירוקים, קטן ייקח מנהיגות וחיפה תעשה את העבודה, מקווה לפחות ב"ה.
     
  4. eran levy Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/09
    הודעות:
    2,699
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פעם מזמן, לפני הרבה שנים, היתה חיפה באותו מצב, רק בבית, מול מכבי רמת עמידר שהיתה בסכנת ירידה. הלחץ היה עצום, השחקנים לא תפקדו, ורק שער נגיחה של משה סלקטר הציל את המצב והביא את האליפות הראשונה לקבוצה. יש למכבי חיפה ממי לקחת דוגמא.
     
  5. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    לדעתי השחקנים שלנו הגזימו לגמרי. מה זה החגיגות האלה ושחקנים על הכתפיים? אלישע היה צריך להעיף אותם לחדר הלבשה. היכולת ירודה, הכל עדיין פתוח.
    ועל הקיזוז נאמר כבר הכל. חיפשו פתרון קסם מהיר להבראת הליגה וככה זה נראה.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אחרי הרבה זמן, גם לנו מגיע לשמוח. אחרי עונה די טובה שלנו, אמנם לא זכינו באליפות אבל זכינו להרוס את האליפות להפועל ת"א שזה דבר מספיק משמח. כל משחק מחדש אני רוצה לראות את השחקנים שלנו נלחמים, ובדרבי האחרון זה סוף סוף קרה, כנראה הם הבינו שצריך להרוס להפועל ועשו הכל כדי שזה יקרה. אני לא אכחיש ואומר שלא היה נחמד לראות את אוהדי הפועל שותקים במשך דקות ארוכות ואת השחקנים פשוט נשכבים על הרצפה ועוד רגע פורצים בבכי. דיברתם כאן על מות המכיזם, אבל קודם כל אפשר להכתיר את הפועל תל אביב כלוזרית הגדולה של הכדורגל הישראלי.

    מבחינה מקצועית - תפסיקו כבר לבלבל את המוח. למכבי לא היה למכור מול הפועל, ההבדלים בין שתי הקבוצות העונה גדולים שקשה מעט לשחק כאילו אין הבדלים, במיוחד בשלב כזה של העונה. אבי נמני הגיע לדרבי במטרה לא להפסיד ולעשות עוד צעד בדרך להבטחת המקום באירופה(אין ספק שהוא גם רצה להרוס להפועל, הוא עדיין מכביסט). אז כן, מכבי עשו בונקר כמו שאינטר עשתה בונקר מול ברצלונה. יש משחקים שצריך לוותר על הכבוד כביכול למען השגת המטרה בשלבים כאלה חשובים של העונה. אז באמת שהגיע הזמן שאנשים כאן יפסיקו לבכות, סגנון המשחק של מכבי לא אשם בזה שהפועל לא תזכה באליפות אלא רק השחקנים עצמם שהגיעו לכמה הזדמנויות טובות אבל לא ניצלו זאת.

    בנוגע לשמחת האוהדים - גם פה אולי כדאי שתספיקו לבלבל בשכל, שמחה לאיד זה חלק לא קטן ממשחק הכדורגל, ולאוהדי מכבי אין יותר מדי שמחה בעונה הזו ובעונות הקודמות, כך שגם להרוס את האליפות ליריבה השנואה, שווה משהו. מות המכביזם, מות הפלביזם... תמשיכו לדבר לעצמכם ותהיו בריאים.

    דבר אחרון, בנוסף לשנאה שלי להפועל ת"א, אני חושב שלמכבי חיפה מגיעה האליפות. כמה שהפועל שיחקה טוב העונה, והיא באמת שיחקה כדורגל אדיר, היא עדיין סיימה את העונה הסדירה בהפרש של 6 נקודות ממכבי חיפה, כך שחיפה צריכה להיות אלופה ולפחות כאן הצדק מנצח.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שהעונה שתי הקבוצות היו זכאיות לאליפות,שתיהן היו טובות,הפועל הייתה מהנה יותר ומכבי חיפה הייתה יעילה יותר.
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,219
    לייקים שהתקבלו:
    936
    בהחלט, אבל יש רק תואר אחד והלוואי שאתם תזכו בו, הפועל כבר לקחו את הגביע וזו לדעתי חלוקה הוגנת
    אליפות לחיפה, גביע להפועל וגביע הטוטו לבית"ר חח, כמו שגם אליפות להפועל וגביע לחיפה היו הוגנים כי כל אחת מהקבוצות הללו צריכה לקבל תואר.