מחזור 34 בליגת העל: מכבי חיפה זוכה באליפות!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏12/5/11.

  1. Yotam Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    1,371
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רוצה לדבר פה על הקהל של כל קבוצה, מבחינתי כל קבוצה נלחמת על התואר הקהל הכי טוב בארץ, הרי ברור שכשחיפה תקבל את האצטדיון החדש היא תמלא אותו מתישהו, את זה אני לא אראה אף פעם בטדי, כבר ממזמן שאוהדי בית"ר לא מלאו אצטדיונים, אבל אני לא אנטי בית"ר, היא אחלה של קבוצה למרות שהיא מנוהלת על ידי מקבל החלטות אחד, ואם רק בית"ר הייתה מצליחה העונה בליגה היא הייתה מקבלת קהל שתומך בצורה אדירה.
    הקללות של אוהדי הפועל מבישות, עדיף להעלים אותם מאשר את הכדורגל הישראלי, וכולם יודעים פה שהפועל ת"א הקבוצה הכי שנואה בארץ! זה נכון מסיבות כאלה :
    מכבי חיפה - יריבה צמודה, קרב על רמת הקהל.
    בית"ר - שונאת כל קבוצה, לרוב את הפועל, משום סיבה.
    מכבי ת"א - דרבי, וזה ידוע.
    ועוד ועוד קבוצות...
    כשהפועל מאבדת נקודות אני בשמיים, כמו עוד אלפי אוהדים עימי, הפועל קבוצה שנואה נקודה.
     
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    משום סיבה? חביבי לך תלמד היסטוריה של הכדורגל הישראלי, היסטוריה של מדינת ישראל ואז תגיד לי שבית"ר שונאת את הפועל בלי סיבה או את מכבי תל אביב בלי סיבה (ולהפך).
    אם כבר יש קבוצה שהאוהדים שלה ממציאים יריבויות סתם אלו אוהדי מכבי חיפה.

    נ.ב בקשר לדרבי: אם מישהו חיפש עוד סיבה למה גוטמן למרות שהוא מאמן ענק הוא עדיין מאמן שנוא הוא יכול למצוא בהאשמות של גוטמן כלפיי ערן זהבי אותו איש שבלי הווינריות שלו הפועל תל אביב לא לוקחת אליפות גם בזכות הקיזוז ובעצם מבטל את כל ההצלחות שלה אז שיהיה לו קצת כבוד לשחקן שנתן לו את הגולים הכי חשובים.

    ובקשר לראיון שלו אחריי המשחק: יא חתיכת אפס כשקיבלת פנדל שלא היה אמרת שזה חלק מהמשחק הטעויות שיפוט ועכשיו כשהופט עשה טעות(שגם היא לא טעות של מאה אחוז) אתה פתאום טוען שזה היה העניין המרכזי, כלב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני זוכר את מקרה גוטמן בבית"ר שהקבוצה היתה 17 מחזורים בלי הפסד והובילה את הטבלה והם החריבו בעצמם את העונה...כי אחרת הם לוקחים פה אליפות מזה קלה.
     
  4. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקהל של מכבי חיפה לוקה בהרבה מאוד מובנים ויש לו המון לאן להשתפר אבל אני אגיד 2 דברים:

    א.יש הבדל ענק בין הגרעין החזק של אוהדי מכבי חיפה,שבאים לרוב המשחקים שזה בערך 8-9 אלף אוהדים,שהם שונים בתכלית מכל הסטיגמות שיש על כלל הקהל הגדול של מכבי חיפה.
    על כל אותם מאות אלפים אחרים,אני מסכים,מרביתם דוחים.

    ב.קהל טוב לאו דווקא נמדד בשירים הכי מקפיצים,בתפאורות הכי יפות או בכמויות הכי גדולות,כן,זה חלק,אבל לא החלק החשוב.
    קהל טוב נמדד בחיבור שלו עם השחקנים
    אולי אני רומנטיקן מדי,אולי אני קצת הוזה וחי בסרט אבל כשאני רואה את הקבוצה הנוכחית,בעיקר בשנתיים וחצי האחרונות מחוברת ברמות עצומות עם הקהל,אני פשוט מרגיש שמרבית השחקנים נותנים את התחת בשבילי,לכן אני שמח להיות איתם,לכן היה לי כל כך קשה לכעוס עליהם אחרי המחזור האחרון בעונה שעברה.
    אני מרגיש שהשחקנים פשוט מאוהבים בקהל הזה,גם אם קצת קשה בדרך ופה ושם יש את החבר'ה מ12 למטה שמקללים כל מאמן שיבוא(הבדיחה המוכרת עליהם בג' היא שהם גם יצעקו לאמא שלהם אמא תתפטרי אם היא הייתה מאמנת),אבל כן,אני מרגיש שיש אהבה עצומה והדדית.
    וזה שונה בתכלית ממה שהיה בעונות של רוני לוי,פייר,גם הקהל מגיע בכמויות הרבה יותר גדולות מאז אותם שנים.
    אז הקהל של הפועל עשה המון מנויים העונה,פיצץ את בלומפילד והפציץ בתפאורות ובשירים,ובסופו של דבר?דאגלס,אניימה,זהבי,בונדר וכנראה שגם אחרים,כולם שמים זין,כולם מתים לברוח..
    אני לא יודע אם זה קשור.אבל לא הייתי רוצה להיות ככה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    בהחלט החרבנו, אין ספק בכלל אבל זה הרבה בגלל שגוטמן לא שיחק אטרקטיבי והוא גם בא אחריי אלי אוחנה שזה דבר שםפגע מאוד.
    סה"כ אני מסכים עם עומר: אין כאן בארץ אף קהל שהוא טוב באמת, כל קהל מצטיין בדבר אחד ולוקה בארבעה סעיפים אחרים לפחות.

    הבחור למעלה, גם השחקנים שלכם כשהיהיו להם הצעות רציניות וטבות מחו"ל ימותו לברוח, כנ"ל בבית"ר וכנ"ל במכבי, אין לקבוצות הישראליות יכולת להחזיק שחקנים מצטיינים לאורך זמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  6. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מדויק להפליא.
     
  7. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    ולמה אף אחד לא עושה עליהום על מנשה משיח כמו שעשו על אלי חכמון? ואף אחד ב"תקשורת האדומה" לא עושה? גם לא הרחיק את שטראובר באדום שהיה גומר למכבי את המשחק, גם שרק לנבדל שלא היה ב1 על 1 במחצית האשונה, אבל עליו אף אחד לא יעשה עליהום, וגם לא על הקהל של מכבי שנהיו קבוצת בת של בית"ר וממשיכים להתחנף אליהם עם כל מיני "מה סלים עושה פה לא יודע", נהמות לטוטו, זריקת חפצים למגרש כרגיל ועוד כל מיני פנינים. העיקר שתפאורה הם לא עשו, בפעם העשירית בערך בעשור האחרון בדרבי. במכבי 2 אירגונים לא עושים תפאורה לשער אחד, בהפועל ארגון אחד עושה תפאורה ל5 שערים. יחי ההבדל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/5/11
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,802
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    אוי, שוב קיבלנו את הויכוחים המיותרים האלה. לי בכלל לא מעניין למי 'יש את הקהל הכי טוב'. אני אוהד את מכבי חיפה ולא את אוהדי הקבוצה...

    בארץ דווקא נחמד לראות יש הרבה יריבויות, גם הרבה בגלל שיש 4-5 קבוצות שיכולות לזכות באליפות. תסתכלו מה שקורה למשל בסקוטלנד, שם נורא משעמם כי האליפות תמיד הולכת בין שתי קבוצות.

    אותי כרגע לא מובן מה קורה בהפועל ת"א. אחרי שהם כנראה הבינו שהם איבדו את האליפות כל הלכלוך יוצא החוצה. זה התחיל מההתנהגות המכוערת של גוטמן במגרש, עכשיו אני קורא באתרים השונים שגם שחקנים תקפו את זהבי בתקשורת (אבל תמיד בעילום שם...). אם זה לא מספיק אז משיח 'אוהד מכבי חיפה'. בשביל לאזן את התמונה הזאת אז לוזון אוהד הפועל ת"א? קיזוז, לא לתת לשתי הקבוצות לשחק במחזורי הסיום באותה השעה. כן, משיח דפק את האדומים והוא הסיבה שהן לא יזכו כנראה באליפות...

    מה שכבר אמרתי אתמול שוב מוכח היום. הפועל ת"א פשוט מנוהלת ע"י אנשים שאין להם שום תרבות התנהגות מינימלית, כל אחד שם יכול ללכך חופשי. לפני עונה מכבי חיפה נדפקה קשות ע"י לוזון, אבל למרות זאת היו ההפגנות מינימליות. גם אז הפועל ת"א לא יכלו אפילו קצת להודות שהן קיבלו 3 נק' חשובות מאד במתנה. צניעות הם לא מכירים שם. באמת, הפועל ת"א שיחקה בשנתיים האחרונות כדורגל מאד מהנה, אבל כל הפסטיבל הזה מסביב רק גרם לי להרגיש דברים עוד יותר שליליים על הקבוצה הזאת. חבל, באמת חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    כל דרבי בית שאנחנו מארחים אנחנו עושים תפאורה חדישה, לכל שער, לכל השערים שלנו, אתם ממחזרים כל דרבי את אותו דגל פריסה, אותם 300 דגלים קטנים (ממש חוכמה כשיש לך 7 שערים ולנו יש אחד, והאמת גם כל דרבי חוץ אנחנו עושים תפאורה, ומי ישמע לא עשינו תפאורה, מבחינתי תנצח 100 שנים בתפאורות ו-100 שנים בעידוד, את מי זה מעניין? מה שמעניין זה על הדשא ובזה בינתיים ב-3 השנים האחרונות הוכחתם שאתם בוודאות מספר אחד, למרות שהשנה טיפה ג'יעג'עתם לעומת השנתיים האחרונות, מבחינת התוצאות כמובן)....אני לא יבוא כמו ילד קטן ויראה לך 1000 תמונות, זה ריב של למי יש יותר גדול, וואלה להגיד לך? כשאתם בשיא ההצלחות שלכם, זה החוכמה הכי קטנה לבוא ולהראות ש"לכם יש את הכי גדול" מה שכן אני יכול להגיד לך דבר אחד: אתם קהל פח זבל, ויש לכם מזל שבן סהר הישווה אחרי ששתתקתם קרוב ל-20 דקות מהגול הראשון של קולאוטי אחרת כל בלומפילד היה מוחרש משריקות הבוז שכבר החלו לפני מספר שבועות ומול נתניה היו מבישות עבור קבוצה שלקחה כמעט כל תואר והגיעה לכל שיא אפשרי ב-730 הימים האחרונים. אני בניגוד לאוהדים שלכם, יודע טוב מאוד מי זה הקהל של הפועל, לא כמו 80 אחוז הטרמפיסטים שהיו אתמול במגרש, יודע טוב מאוד מה הייתם לפני שלוש שנים וחצי כשנעלתם את השחקנים בחודרוב, שזרקתם לשם רימונים (וגם את איך שיצעתם על השחקנים שלכם בעונת שייע אחרי ההשפלה בנצרת עילית), ואלף ואחד הדברים שלכם, ואני גם יודע טוב מאוד לאיזה דברים תגיעו ברגע שהקבוצה שלכם לא תהיה הקבוצה מספר 1 בישראל, מה שהיא היתה השנה והיתה צריכה לקחת אליפות ב-100 אחוז, ולפני קיזוז להוביל על כל הליגה ב-10 נקודות (אם לא הבנת, אז כן, העונה שלכם בליגה היא כישלון!, בדיוק כמונו, אבל להבדיל מאיתנו, אתם הייתם פייבוריטים לקחת את האליפות, אנחנו סתם עשינו רוח כמו כל קיץ), כי יש לכם קבוצה שרצה 3.5 שנים ביחד, היתה הכי טובה בשנה שעברה ורק התחזקה ובמקום זה נתנה עונת כישלון והקהל שלכם, שעאלק משחק אותה מעודד בפיגור 3:0, 2 מחזורים לסיום שורק בוז כמו אחרון הקהלים, ולא סתם בוז, בוז צורם. ועוד דבר, אף מילה על זה ששער 8 ו-13 התרוקנו להם במהירות הבזק אתמול כאילו אתם אלה שלא ניצחתם דרבי 3 שנים? קהל של טרמפיסטים. מעניין יהיה לראות כמה מנויים יהיה לכם אם העונה הבאה תהיה כישלון קולוסאלי אמיתי, הימור שלי, עדיין נעבור אתכם במנויים גם אם אנחנו נמשיך להיות קבוצה חרפה!

    באמת שאחרי שכל האיצטדיון שר אתמול שתהיה שואה למכבי, לא סלים ולא נעליים, אלא שואה למכבי, אין לך זכות דיבור ולו הכי קטנה על שום קהל בליגה. אתמול הגעתם לשיאים המבחילים של עצמכם ושברתם אותם פי כמה וכמה. יודע מה? אולי השירים על הערבים הם גזעניים והם גועל נפש, אבל אותם שרים לעם שהוא אויב שלך ורוצה להשמידך, רובו, 90 אחוז ממנו, אתה קורא ל-"אחים" שלך, מהעם שלך שתהיה להם שואה, וואלה הייתי אומר לך שהקהל שלך נאצי יותר מהגרמנים אבל זה תהיה מחמאה למה שאני באמת חושב על הקהל של הפועל. איך אמר יהורם גאון? זבל שלא ברא השטן.

    שחם, בוא נהיה ילדים בוגרים, אני עוצר את זה עכשיו ולא נמשיך את דיון הקהל, סתם יתסיס, סתם יחמם, סתם יגרום למחיקת הודעות וסתם יגרור אותך לויכוח עקר ששנינו יודעים שלא ייצא ממנו כלום. - לגבי זה שתגיד אתה לא יכול להגיד את המילה האחרונה זה לא עובד ככה, אז א. אתה התחלת את הויכוח הזה עם ההיכנסות הזאת. ב. למה? הרי הסכמנו לפני איזה 2 עמודים שלא נכנסים לזה, אז למה להכניס בכוח?

    ולגביי האדום, יכול מאוד להיות שהיה אדום, לא אומר לרגע שלא, אבל זה היה מקרה גבולי, כי בדיוק כמו במשחק של יונייטד נגד בלקבורן, בן לא היה במצב ודאי לכיבוש כשסבן וייני היו מגיעים בוודאות לחסום את הכדור מקו השער, אם הוא היה הולך ימינה ולא שמאלה, מן הסתם שלא היה ספק וזה אדום בבירור.

    ועוד מילה אולי החשובה ביותר לגבי השיפוט: כל משחק שהוא מערב את הקבוצות הבאות: מכבי, חיפה, הפועל, בית"ר, הפועל חיפה במקרה של דרבי חיפני בלבד - והשופט שבו זה לא מאיר לוי או אלון יפת זה בושה וחרפה, לא משנה לאיזה צד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מסכים, הייתי מוסיף אולי גם את אסף קינן.
    למרות שאת יפת ומאיר לוי אני לא אוהב והם גם דופקים אותנו הרבה הם השופטים הכי טובים בארץ והכי רגועים בארץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11
  11. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני יכול רק לנחש שזה מאותה סיבה שלא עושים עליהום על זה שהגול הראשון שלכם לא היה חוקי,או מזה שעל אותו מקרה בדיוק כששיחקתם נגד נתניה בקופסא ואניימה הכשיל את אסור כשהוא היה אחרון והוא לא הורחק אף אחד לא עשה עליהום.
     
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    שי, הקיזוז בא במטרה לעזור למכבי חיפה ואני יגיד לך את זה כל פעם שתשווה בין דברים לא קשורים אליו. אתה יודע, זה די הורס להפועל שחיפה לא משחקת באותה שעה איתנו. בכל מקרה דווקא זה לא באשמת לוזון, אלא באשמת האירווזיון שאם הוא לא היה הכל היה בזמן אחיד.

    עומר, הפעם היחידה שמיחזרנו תפאורה הייתי בדרבי שוקו שלא מעניין אף אחד. דגלים לא ממחזרים, לפעמים עושים אותו דגל גדול ב7-8, את התפאורה ב5 לא ממחזרים. לא לעשות תפאורה בדרבי זה בושה שאפילו הקהל החיפאי לא הגיע אליה, ועוד כשיש לכם 2 ארגונים. העיקר שלשיר "למה לא הגעתם לנוער" ידעתם. אני דווקא זוכר שהשחקן ה12 ישב לו בפאבים בזמן משחקי דרבי כי הוא פחד שהאולטראס שלכם יפוצץ אותו מכות. קהל נהדר. נגד נתניה, הקהל שלנו מחא כפיים לשחקנים של נתניה ולא שרק בוז. אם אתה לא מאמין לי, שאל את אוהדי נתניה שהיו שם מהפורום, אני יודע לפחות על אחד.

    ועוד פעם, אין אף חוק נגד שירי שואה, יש חוק נגד שירים גזעניים. אם יש להתאחדות טיפה כבוד הם מביאים לכם משחק ללא קהל בליגה על הנהמות והשירים לטוטו(מה הוא עשה לכם? גם הוא מ"עם אויב ששונא אותנו"? מעניין דרך אגב מה יהיה כשמונאס דאבור, ערבי בעצמו יהיה בבוגרים) ועוד משחק על הכוס שהעפתם על הקוון.

    גם לא ראיתי על מה הסכמתם לפני 2 עמודים, לא טרחתי לקרוא את הדיון לעומק כי רוב הפורום הישראלי מורכב משונאי הפועל. היחיד שהזכיר את מנשה משיח לדוגמא, זה דור. העיקר שעל חכמון ידעתם לרדת, אמרתם שצריך לסקול אותו, ואני לא מדבר בכלל על התקשורת. אני בשוק שיש לך בושה להתכחש לזה שהגיע לו אדום, לרמות שפל כאלה אפילו אוהדי מכבי לא הגיעו.


    לאניימה לא הגיע אדום ובכל זאת זה לא היה משפיע על המשחק, הובלנו 3-0. מה לא היה חוקי בגול הראשון שלנו אתמול? הוא היה מכדור חופשי שברגע ההגבהה שלו פרנסמן לא היה ברחבה.
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    עוד לפני המשחק שלנו נגד בני יהודה, טענתי שזו שתנצח, מגיע לה להיות באירופה. אני חושב שבהסתכלות כללית, לנו הגיע מעט יותר, אבל אם במשחק כה חשוב הם ניצחו אותנו (ואף הביסו) בקופסא, אז אי אפשר להלין על העפלה שלהם. מה שכן, עוד נותר מחזור אחד ועמוק בלב אני חולם על מהפך.

    הפועל פתח תקווה עשתה צעד נוסף לעבר הליגה השנייה כשסיימה בתיקו משחק שהיא הייתה חייבת לנצח אותו. אני אתאכזב מאוד אם בסוף העונה הקבוצה הזו תרד ליגה, כי לכדורגל הישראלי אין המותרות להכיל 16 קבוצות בליגה הראשונה בלי מועדון בסדר גודל של הפועל פתח תקווה - ועוד במיוחד בשנה הבאה, כשהם צפויים להיכנס לאצטדיון החדש בעיר וכמות הצופים צפויה לגדול משמעותית.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    בני יהודה נגד מכבי חיפה, אתם נגד מכבי תל אביב. יש לכם סיכוי מעולה להעפיל לאירופה, גם אחרי התבוסה אתמול.
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הפועל פ"ת זה הקבוצה הכי בושה בארץ, הלוואי וירדו ליגה ובתבוסה. קבוצה שפיטרה את המאמן הכי טוב ב-2011 בוודאות, שהרים אותה מיורדת בטוחה לקבוצה עם פער גדול על המבחנים והצלחה יחסית בגביע המדינה, ועושה שכונה, בעלים מאמן, ממנה ומפטרת מאמנים על ימין ועל שמאל, עושה בושות כמו הזה עם הביום פריצה ואלף ואחד שכונות - גם אם ייבנה מגרש חדש בעיר - ראויה להיות בליגה השניה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/11