מחזור 34 בליגת העל: מכבי חיפה זוכה באליפות!!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏12/5/11.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    האמת ש 4:1 לטובת הפועל היה הרבה יותר משקף את המשחק הזה מאשר התוצאה הזו, אבל מי שלא כובש סופג, בפעם המי יודע כמה, המשפט הזה עבד גם הערב. האמת שעד המהפך של מכבי התכוונתי לכתוב שדווקא הערב הפועל חזרה להראות כמו הפועל של פעם, בעיקר במחצית השנייה, הרב מצבי הבקעה, משחק מהיר, אבל אחרי הטעויות האלו בהגנה הדיעה השתנתה לגמרי.

    אני עדיין לא מצליח להבין את הגישה של איווניר עם חמשת שחקני ההגנה, כי מילא אם היא הייתה ניראית טוב בחלק ההגנתי בעקבות השינוי הזה, אבל גם זה לא. אז למה? בנוגע לקולאוטי, מוכיח בפעם המי יודע כמה שגם להיות במקום הנכון בזמן הנכון זאת גדולה שלא לכל חלוץ יש.

    בנוגע לגוטמן, אחרי שהוא החליף את זהבי הוא גם לחש לו משהו באוזן, הייתי בטוח שבזה הוא סיכם את העניין, והעביר לו את גם המסר. חבל מאוד שהוא המשיך בצורה הזאת.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ואוו. לא חבל לסיים עונה מדהימה שכזו בתבוסה ביתית כזו צורבת? באמת שאני לא מבין את השחקנים. פתחנו את המשחק לא רע בכלל ואחרי השער הראשון פשוט קרסנו. השחקנים איבדו את הנשק העיקרי שהיה לנו לאורך כל השבועות האחרונים - האמונה. פשוט חבל.

    כל העולם כולו - מכבי נתניה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/Black354X281/228902.Xxx

    שער הניחומים. אחרי השער של בן-סהר היה טירוף של שתי דקות, חיוך גדול עולה על הפנים. ואז אני נזכר: פאקינג שיט. הצגנו משחק אדיר, אולי הכי טוב שלנו העונה, ובסוף בקושי הוצאנו תיקו. לא הפעלנו את הלחץ הרצוי על מכבי חיפה. במקום להוביל בהפרש של ארבעה שערים איפשרנו למכבי לחזור למשחק. מלבד ההחמצות המרגיזות של זהבי ותמוז - שטראובר לקח בעיטות אדירות מרחוק(בחלקים מסויימים זו הייתה הפועל של פעם, לאו דווקא זו בעידן גוטמן - קבוצה שיודעת לתת גול ממצב נייח, קבוצה שבועטת מחוץ לרחבה), מכבי צריכה לשלוח זר פרחים לשופט שלא שווה שאני אזכיר את שמו. איך שטראובר לא קיבל אדום אחרי שהפיל את בן-סהר? פשוט בושה וחרפה. לא שמח מהתיקו הזה - אין צדק בכדורגל.

    כל ההתפרצות הזאת של גוטמן על זהבי לא מתאימה. היה לו משחק חלש מאוד אבל זה קורה, ורק לפני שלושה ימים הוא היה המשיח אחרי מספרת אדירה שלו נגד ק"ש. במקרה ספגנו את השיוויון אחרי שזהבי החמיץ - אולי הוא גם אשם בשער השני? גוטמן בכלל מעצבן אותי בזמן האחרון, ממש איבד את הצפון.

    ועל מה אני מדבר? בין השאר על הספסול של טועמה במשחק נגד חיפה וחוסר הקרדיט שהוא קיבל לאורך העונה הזאת כששחקנים כמו ורמוט פשוט לא פגעו. טועמה היה אדיר היום, ציון 8 מגיע לו. שני בישולים, אחד מהם במצב קריטי, מסירות חכמות, השקעה אינסופית וגם בעיטה אדירה לחיבור מ-30 מטר בערך - שער העונה ללא ספק אם הכדור היה נכנס. וכמה שזה היה כואב עבור אוהדי מכבי אם דווקא טועמה היה מבקיע. לא נורא, הם כבר איבדו את הצבע מהפנים בדקה האחרונה.

    לא הגיע להפועל הנוכחית להיפרד מאיתנו במשחק הבית האחרון עם הפסד. היינו ראויים לניצחון וחייבים לנצח אבל היום הוכח כמה אין צדק בכדורגל למרות הגול בדקה ה-90(ותודה לך בן).

    ציונים:
    אניימה - 6
    קנדה - 5
    בונדר - 6
    פרנסמן - 7
    באדיר - 6
    ידין - 6
    אבוטבול - 6.5
    טועמה - 8
    זהבי - 5
    טוטו - 5
    בן-סהר - 6

    השחקנים המחליפים - שיבחון, לאלא ואלרואי כהן - ללא ציון.

    מילה על מכבי ת"א - תגידו תודה על התיקו, אתם בטח לא הייתם שווים יותר. שטראובר נותן נגדינו הצגה בכל דרבי - סבבה. אבל איווניר בונקריסט, מערך הגנתי ומגעיל גם במשחק בו אין מה להפסיד. מכבי שיחקה טוב בידיוק עשר דקות במכלול. גם אם תובילו עלינו בדקה האחרונה לא תנצחו אותנו. שלוש שנים בלי ניצחון בדרבי - ת"א אדומה.

     
  4. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    זה שהם מתנהגים כמו ילדים זה דבר אחד, אבל זה לא מוריד מאומה מהאחריות של גוטמן ומהחומרה של ההתנהגות שלו. כל נסיון להזכיר בהקשר הזה את הגנון של המעסיקים שלו הוא בכלל לא רלוונטי ונשמע כמו תירוצים. נו באמת, גוטמן מתנהג ככה כי הבוסים שלו לא יותר טובים?

    למה הוא צריך להשתנות? כנראה כי הוא לא יעבוד במקום כזה לנצח, ואם יש לו כל מיני שאיפות על נבחרת או אירופה, כדי שילמד להתנהג. אבל אני לא חי באשליות, הבן אדם מבוגר מדי מכדי ללמוד איך מתנהגים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  5. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלי גוטמן מוכיח בפעם ה1435 שהוא אולי מאמן שיודע ומבין כדורגל(וגם זה,רחוק שנות אור מהתדמית שנהייתה לו בשנתיים האחרונות)אבל בכל מה שקשור ליחסי אנוש ולהיות בן אדם הוא אפס מאופס ותת - אדם מהזן הנחות ביותר.
     
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אגב - מילה על דרור קשטן.

    אני יכול לספר אישית שחברי ילדות שלי, אוהדי בני יהודה מגיל קטן לא האמינו כלל בקבוצה שלהם וביכולת של קשטן להצליח בה, אמרו שהוא מיושן ו"איבד" את הטאץ' אחרי הדברים הבאמת איומים שקשטן עשה עם הנבחרת וממש רטנו על זה שהוא חתם במועדון בקיץ שעבר.

    המלצתי להם לחכות עם הדברים שלהם, ואמרתי להם שאימון נבחרת לחוד ואימון קבוצת ליגה לחוד, וכשיש לו שנה שלמה לטפח את השחקנים ולבנות את הקבוצה שלו יומיום ולהנהיג את הדרך שהוא רוצה לפרטי פרטים - דרור קשטן הוא עדיין אחד, אם לא הכי טוב במקצוע בארץ ישראל, אפילו אם חומר השחקנים לא ממש משהו לספר בבית.

    ובשקט בשקט, האגדה המהלכת הזאת הצליחה להוליך את בני יהודה אחרי עונה בכורה לא פשוטה עם המון קשיים וייסורים לאירופה מהמקום הרביעי(אלא אם כן אנחנו מאמינים בניסים) תוך כדי מפגן עוצמה מול היריבה הישירה שלו עם ניצחון מוחץ 4-0 בחוץ - והשתיק כל מבקר שהיה לו.. פשוט להצדיע לבנאדם הזה, בשבילי אין ספק מי מאמן העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,803
    לייקים שהתקבלו:
    5,899
    העובדה שהאדומים למעשה היו צריכים היום לנצח רק מחזק את השטויות של איווניר. אני נורא שמחתי אחרי שקולאוטי כבש פעמיים, אבל אם זה היה קורה נגד מכבי חיפה הייתי אומר שמדובר בשוד. לפני השערים של מכבי ת"א לא היתה שום אווירה באיצטדיון כאילו הפועל ת"א עוד תאבד נקודות. מכבי ת"א נראתה לא מאורגנת ולמעשה רק שטראובר נתן משחק טוב. רצה הגורל והמשפט המיתולוגי שוב כמעט ניצח, אבל התיקו מקפח את הפועל ת"א.

    לדעתי המצב במכבי ת"א באמת מסובך כי בתוך עונה אחת למעשה כל פילוסופיית המועדון השתנה. בקיץ הלכו רק על שחקני חיזוק שחלקם פשוט הראו שהם אפילו לא מצדיקים את חצי המשכורת שלהם. איווניר בא ועכשיו נראה שהדגש הוא על הנוער. לי אין מושג מה עובר בראשו של גולדהאר, אבל כבר הרבה זמן לא ראיתי בלגן שכזה במועדון אחד בעולם.

     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת על שאר משחקי המחזור:
    * אני לא רוצה לעורר פרובוקציה אבל למה נראה לי שבית"ר הציגה משחק נרפה במטרה לעשות ניסיון ולקרב את סכנין לליגה הלאומית?
    * חבל מאוד עבור מכבי נתניה שככה היא נראית במשחק הבית האחרון שלה העונה. לא מכבי ת"א, לא הפועל ת"א(בלומפילד) או מכבי חיפה(בית וחוץ) הצליחו לנצח את נתניה שרשמה רצף ארוך מאוד בלי הפסדים. כנראה הייתה ירידת מתח רצינית אחרי גמר הגביע. בכל-מקרה מדובר בקבוצה מרגשת וראובן עטר הוא לפחות מאמן העונה שלי. מבחינת בני-יהודה - אחרי תצוגה כזאת כנראה מגיע לה המקום באירופה ואני שמח עבור קשטן.
    * אני לא מבין בשביל מה לנדאו היה צריך את ההרפתקאה המיותרת הזאת שנקראת הפועל פ"ת. כמו שאפילו בקבוצה אמרו - אחרי שיובל נעים נבעט החוצה בצורה כזאת - כל אלו שהחלו לסמפט את הקבוצה לאחרונה - רוצים בכישלונה.

     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    א. בקשר ללוגאסי, מסכים עם מי שאמר את זה, שחקן נחמד, מוכשר, אבל לעשות עליו הרים וגבהות? קודם שיסיים עונה מלאה ביכולת טובה ואז נראה את ההתקדמות שלו.

    ב. מכל קבוצת הנוער אם הבוגרת תהנה מ-3 שחקנים טובים, עשינו את שלנו.

    ג. שירן ייני זה החרפה הגדולה ביותר. מכבי עם 5 מאחורה בא לי להקיא. קלמי סבן וזיו זה שטח מת. הבעיה הגדולה של מכבי שאין לה קישור.

    ד. איווניר הוא כישלון. לא יעזור בית דין וזה חרפה שהוא עדיין המאמן.

    דור, מה זה תגידו תודה על התיקו? תגיד אתה תודה על התיקו. אפשר להגיד עד מחר שהפועל קבוצה יותר טובה ממכבי, ב-10 רמות, וזה נכון, וששטראובר נתן משחק ענק, וזה גם נכון. אבל אין מגיע בכדורגל, ולא תמיד הקבוצה שבועטת 100 בעיטות לעומת זו שבועטת פעם אחת, מנצחת. החוכמה זה לשים את הכדור ברשת, ממינימום הזדמנויות ככל שניתן, הפועל היום גנבה את הנקודה הזאת בסופו של דבר, כי היא כבשה בדקה 91 כשאצלנו הרגשנו כבר את הניצחון. 3 שנים וחצי לא יצאתי בהרגשה של באסה רצח מדרבי, לפחות זה. כמה פעמים בשנים האחרונות הפועל גנבה דרבי שלא בהכרח הגיע לה בניצחונות בדקה 88-90? בעונה ששתי הקבוצות התמודדו על הירידה זה קרה פעמיים עם ג'יוניור הזה

    כך או אחרת, יהיה מעניין מאוד בהפועל לראות מי ישאר שם בשנה הבאה, ייתכן מאוד שזו הפעם האחרונה שראינו את הפועל כל כך אדירה כקבוצה בדרבי, בזמן הקרוב (עד שתיבנה קבוצה חדשה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    הולכים לעבור קיץ כמו ב - 2004 או 2007.
    שי רביבו יהפוך לשחקן הרכב.

    אם גוטמן חכם, הוא לא ימשיך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    למה? הכל תלוי באם יקבל תקציב, ולהפועל אחרי העונה הזאת, יש תקציב.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    נתחיל מזה שסביר להניח שבעלים אחד יעזוב.
    שנית כבר יש דיבורים על קיצוץ של התקציב בחצי.
    שלישית איפה תמצא מחליפים ראויים לכל מי שעוזב?
    רביעית, ההסטוריה, ההסטוריה. לא סתם ציינתי את הקייצים האלה. כידוע אנחנו נמצאים בארץ.
    במקרה של כישלון הוא יספוג גידופים, יריקות וקללות. אף אחד לא יזכור לו באותו רגע שום דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/11
  13. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו באמת דור מה ההתחסדות הזאת "תגידו תודה", דרבי זה דרבי, מומנטום, לחץ, כסאח וניצול הזדמנויות. לא היה פה בונקר בסגנון השנה שעברה ואפשר לספור אינסוף דרבים בהם קבוצה אחת שלטה והשנייה ניצחה, מיותר ולא רלוונטי לכלום, מה גם שאף אחד לא טען אחרת.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אם הפועל היתה כובשת אז היה נגמר 4 ואם בוזגלו לא היה פח זבל וכובש ב-1:1 אז אולי הפועל לא היתה מגיעה לאף אחד מהמצבים...מה זה אם. אין אם בכדורגל וגם אין מגיע
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    מוראד,

    מכבי 32, בני יהודה 30 - תיקו ומטה של מכבי, ניצחון של בני יהודה על חיפה ובני יהודה מסיימת במקום 3.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/5/11