מחזור 34:: אחרי קלאסיקו מטורף - בארסה רוצה להמשיך בפיסגה. ריאל בריאזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏25/4/17.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    היתרון הכי גדול שלכם הוא בעומק. לאף מאמן באירופה אין את הלוקסוס לייבש וורלד קלאסים כמו איסקו, חמאס ומוראטה והם עוד מתאבדים בשבילו כשיש להם את ההזדמנות. סוג של משלימים עם ההיררכיה ואין ספק שבכל מועדון אחר הם באנקר בהרכב (חלום לראות את איסקו בלאוגרנה).
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם הם מתאבדים 'בשבילו', חאמס כנראה לא יישאר בעונה הבאה והוא רוצה למצוא את עצמו בקבוצת וורלד-קלאס אחרת. לפחות לגבי אסנסיו נפל לזידאן האסימון, הגיע הזמן. לוקאס הנגר איבד את מקומו בהיררכיה. אני חולה עליו אבל הוא בכושר גרוע. לגבי מוראטה זה פשע. איסקו - זה יהיה כבד עליו לעשות את המעבר הזה מריאל מדריד לברצלונה. אולי נק' האור שלו היא שמודריץ' שחקן שנוטה להיפצע וכך גם בייל. מבחינת 'ההרכב הראשון' המזויף שלנו - המגנים הם פלוס אדיר. קרבחאל בעונה מטורפת ומרסלו גם כן, ולפעמים אפילו טוב הגנתית. שניהם בישלו 10 שערים כ"א. אין לי ציפיות מבייל ובנזמה אבל רונאלדו עדיין מאכזב אותי.

    - לא זוכר קבוצה עם סגל כמו לאס-פלמאס שנראתה ככה במחזורי סיום העונה גם אם אין על מה לשחק, זה אפילו לא ללכת לים, הם זורקים זין. אתלטיקו ברוורס מנצחת 5:0 אתמול.
    - אגב, נפרדנו לשלום לא רק מאוססונה במחזור הקודם אלא גם מגראנדה כשעומר אצילי כרגיל לא שותף. גם גיחון בדרך הבטוחה לליגה השנייה.