מחזור 33: ריאל מפרקת את ולנסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/4/11.

  1. Los Che Member

    הצטרף ב:
    ‏24/4/11
    הודעות:
    170
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכל מקרה לא רואה איך מוריניו משלב בהרכב את אוזיל וקאקא ביחד. שכשריאל מדריד רכשה את אוזיל, זה היה רמז מוחלט לכך שמעמד קאקא בריאל מדריד נופל, וההצלחה של אוזיל עוד הרבה יותר חיזקה את הדבר הזה.
    ואם בכל זאת הוא יישאר ומוריניו ירצה אותו בהרכב עם אוזיל-יש לזה סיכוים נמוכים להצליח, מכיוון שהם משחקים בדיוק בדיוק על אותו עמדה ושתיהם אותו מודל, לדעתי לא זה לא טוב לקבוצת כדורגל. בנוסף לזה, מעמדו של אחד החלוצים או שנייים אפילו, די יפגע.

    yonmu
    מה אתה אומר על זה שקאקא יחזור למילאן? אני חושב שהוא יכול להיכנס שם להרכב.....
     
  2. REAL MADRID Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/06
    הודעות:
    7,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא רלוונטי להתייחס כרגע לעתידו של קאקה בריאל מדריד. היכולת שלו אתמול ראויה לציון לשבח אבל לא ליותר מזה. אין לי ספק שמקומו של קאקה לקראת המשחק ביום רביעי הוא הספסל בעוד שאוזיל יפתח בהרכב. הברזילאי ישולב כנראה במחצית השנייה, ואת הדברים האלה אמרתי עוד לפני המשחק הנהדר שלו אתמול.
     
  3. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אוזיל הראה שהוא לא יכול לסחוב למשחק שלם ככה שההתעוררת של קאקא היא כמו ברכה מהשמיים.

    עזבו שקאקא במשחקים הקודמים שלו מול בארסה היה אולי השחקן הכי טוב במגרש(במחצית הראשונה ההיא בקאמפ נואו הוא התעלל בהם), עכשיו כשנראה שהמהירות שלו או לפחות חלק ניכר ממנה חזר אליו, זה מושלם בשבילנו.

    אני אישית הייתי פותח עם קאקא ומכניס את אוזיל כמחליף לשנות את המומנטום כמו שהיה בברנבאו במשחק הקודם.. הניסיון של קאקא ברגעים הראשונים שהם כ"כ קריטיים נותנים לו את היתרון פה לדעתי, כמו גם היכולת שלו לכבוש שערים.. אוזיל עדיין לא ברמה שלו מהבחינה הזו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/11
  4. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי מנצ'סטר - חושב שלא, אבל אל תשכח שיש להם כמה משחקנים שמשחקים כבר באותה הקבוצה 5-6 שנים ואף יותר. ככה שחוץ משחק לעמדה כזאת או אחרת, הם לא צריכים איזה קראק.

    לגבי אינטר - עם הגעתו של לאונרדו היו דווקא דיבורים חזקים על כך שהוא ימשוך את קאקא לאינטר. ככה שאם דבר כזה יקרה אני בכלל לא אופתע. וכן, אני רואה את אינטר בונה קבוצה סביבו בעונה הבאה, אבל לא רואה את קאקא עושה את המעבר לאינטר.
    בכל מקרה, כמו שכבר אמרו, מוקדם להתייחס לזה. אמרתי שבשורה התחתונה, הוא בסה''כ חייב לשחק ברביעי במקום אוזיל.
     
  5. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשמעות של קאקא ענקית, עם קבוצה כמו בארסה ריאל חייבת שחקנים שיודעים להחזיק את הכדור גם ברגעי לחץ, אוזיל עשה את זה יפה בשבת אבל אין ספק שחצי גמר זה שונה לגמרי וקאקא כבר הוכיח את היכולות שלו בחצי גמר, כמו שמוראד אמר לדעתי קאקא יפתח ואוזיל יכנס כחליף, לדעתי אם קאקא יכנס כמליף זה יכול להיות ג'וקר שינצח את המשחק, כאב ראש לא קטן, מה שבטוח שניהם ביחד בהרכב זה לא רעיון טוב.

    בקשר למשחק היום, פורסם ההרכב ורייס לא בהרכב, הוא פצוע או מורחק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/11
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos04.marca.com/imagenes/2011/04/24/futbol/equipos/atletico/1303656106_0.Xxx

    ההיסטוריה של פראה. משחקו הראשון של פראה במדי אתלטיקו מדריד נערך לפני שש שנים ושמונה חודשים, אז באוגוסט 2004 אתלטיקו גברה 2:0 על מאלגה בויסנטה קאלדרון. הערב, כשאתלטיקו מדריד תארח את לבאנטה במטרה לנצח ולהעפיל למקום השלישי - פראה ירשום ציון דרך מיוחד בקריירה כאשר ילבש את מדי הקולוצ'ונרוס בפעם ה-203 במסגרת הליגה - יותר מכל שחקן זר איי-פעם ששיחק במועדון. בכל עונה מאז הגיע לאתלטיקו מדריד מבוקה ג'וניורס. פראה היה אחד משחקני ההרכב הבולטים בקבוצה ובכל עונה רשם לפחות 25 משחקי ליגה. הבלם בן ה-32 כבר הצהיר לא פעם כי הוא מעוניין לסיים את הקריירה באתלטיקו.

     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    רשמתי באשכול הקבוצה את הסגל וטיאגו ורייס מוצהבים (מרידה,קקו,גודין פצועים)
     
  8. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שיחקנו מעולה היום פשוט תענוג, אגוארו, חואנפראן, אליאס, מאריו סוארז, ראול גארסיה פשוט משחק ענק שלהם, גם קוסטה עם הפנדל ופליפה גם היה מסוכן מאוד עם הגיחות שלו ויכל בקלות לסיים עם שני שערים, פשוט משחק מצוין שלנו מלבד אולי 20 דקות שאיבדנו את המומנטום.
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ראיתי רק את המחצית השניה..מסוג המשחקים שאתה לא רוצה שיסתיימו...כל פעולה התקפית שלנו עבדה והלכה בצורה מושלמת, הרבה פעולות יפות וצירוף מסירות...בלי שום טיפה של אנוכיות, באמת שנהניתי מאוד מהמחצית הזאת... הגענו לכמות מצבים שקבוצות מגיעות אליהם בסיבוב, לבאנטה די התפרקו אחרי הפנדל וכל 3-4 דקות הגענו למצב הבקעה טוב... יש בסיס טוב לקבוצה, עם כל הכבוד וההערכה לקיקה צריך מאמן חדש עם הנהלה נורמאלית ותקציב סביר באמת שאפשר לבנות קבוצה נהדרת לשנים הקרובות...מקווה שהמאמן הבא יותר ויותר יפזול לכיוון הנוער, יש שם כמות מטורפת של שחקנים מוכשרים שרק מחכים לקבל צ'אנסים
     
  10. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מקווה שפורלאן יימכר כבר חבל שלא עשו את זה כבר בתחילת העונה גם היינו מרוויחים יותר מהצפוי וגם היה נגמר יפה, חבל שהאוהדים שורקים לו בוז כי הוא תרם לנו המון אבל אני גם יכול להבין אותו הוא פשוט שחקן חלש..
     
  11. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    פעם ראשונה שאני נגעל מחלק מהקהל...אמנם הפרנטה אתלטי צועק אורוגוואיו ומעודד אותו..אבל חלק לא קטן מהקהל שורק בוז וזה נשמע ממש חזק...פשוט מגעיל הקטע הזה, כל עוד שחקן לובש אדום לבן אני תמיד אעודד אותו בכל מצב... מאז שאני רואה כדורגל לא זכור לי קטע כזה
     
  12. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוהדי את' בושה וחרפה. נקודה.
     
  13. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    שנים שאתה מחפש טענה נגד הקהל הטוב בספרד(הם וסביליה ביי פאר מעל כל שאר הקבוצות) שמצאת לך סיבה לדבר נגד האוהדים... מקרה אחד ב 108 שנה זה לא כזה אסון...עם כמה שאני נגעל מזה
     
  14. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כששחקן אומר שהוא לא רוצה לשחק במועדון ומחפש קבוצות אחרות כשהוא רשום כשחקן אתלטיקו לכל דבר אז אל תתפלא שתשמע שריקות בוז, הקהל מביע את דעתו באמצעות שריקות בוז ואומר לו בדרך שלו - לא טוב לך? הדלת פתוחה.

    זאת זכות לשחק באתלטיקו והשריקות בוז שהוא מקבל מגיעות לו בלי קשר, כבר שנתיים שהוא לא פוגע שנה שעברה חצי עונה הוא לא פגע, מתחילת העונה טענתי שצריך למכור אותו ושהוא לא צריך להיות פה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/11
  15. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,560
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    אוהדי אטלטיקו היו היום באקסטזה מכל נגיעה של שחקן שספק אם הם מכירים אותו. רק הידיעה שנוגרה שחקן בית וזה משחק הבכורה שלו עשתה להם את זה. מה תגיד עכשיו?
    הכנה מצויינת של קיקה למשחק. הרכב הטלאים שלנו פירק את היריבה, ח"פ לגמרי בעניינים, אליאס קצת לא בקצב, אבל גם לא מנותק, כולם עושים הגנה, כולם עושים התקפה. הלוואי ולהנהלה יחזור השכל והיא תתעקש להשאיר את קיקה.