מחזור 33 בעליון/32 בתחתון: משחק העונה הולך לב"ש, מכבי פ"ת ונוף הגליל נפרדות מליגת העל .

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Clock End Stand, ‏6/5/22.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    ממש לא נכון.
    וגם עשתה לכם יופי של תחזיקו אותי.
    חציתם כל קו אדום בשנים הראשונות שלה.

    ממש קהל עדין נפש שבא לקונצרט.
    ממש להגיע לוסרמיל לווה בהרגשה של היכל תרבות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עזבתי לכמעט חודשיים בנקודה שפרגוסון עשה מעצמו צחוק וחזרתי וכלום לא השתנה, מי היה מאמין.
    @עידן444 שכוייח על האנרגיות שיש לך.

    אני חייב להתעכב על כשל לוגי מסוים, פרגוסון טוען שמכבי נתניה כיום מועדון קטן ולא באותו סטטוס או איזור חיוג של הפועל ב"ש כי כרגע אין לו יכולת להתמודד על תארים, אבל באותה נשימה הוא טוען שהוא וחבריו תמיד ידעו שהפועל ב"ש מועדון גדול, גם כשהיו להם 3 תארים בארון, את החירבה של וסרמיל במקום טרנר, בזמן שרבים מאוהדי ב"ש כיום אהדו את ב"ש כקבוצה השנייה לצד קבוצה גדולה בליגת העל ושיחקו בלאומית תחת הבעלות הרעה של אלי ז'ינו. אז אוהד מכבי נתניה כיום לא יכול לראות את הפוטנציאל הגדול שיש במועדון שלו? אם נלך לפי נוסחת ההצלחה הנוכחית של הפועל ב"ש(כסף גדול למועדון עם פוטנציאל קהל והיסטוריה רחוקה של תארים לא רבים) אז מכבי נתניה כיום הוא מועדון עם קרקע הרבה יותר נוחה מאשר הפועל ב"ש לפני העברת הבעלות לברקתים ב-2007. מדובר בקבוצת פלייאוף עליון בליגת העל, עם אצטדיון חדש, עיר גדולה עם אוכלוסייה צעירה, היסטוריה יש, קהל יש, חובות אין. בגדול חסר רק איש עשיר יותר מאייל סגל עם רצון להשקיע המון כסף כדי להחזיר עטרה ליושנה/להפוך אותם למועדון גדול לפי הקנה מידה של פרגוסון. האמת היא שאני לא בטוח אם כבר בעונה במצב הנוכחי כשרק אייל סגל "העני" נמצא בראש המועדון הם לא יתמודדו על אחד משני התארים הגדולים, נחכה ונראה.

    התחלתי לראות כדורגל ישראלי בסוף שנות התשעים, בשיאו של המושג "ארבעת הגדולות" שאולי הלך כבר לאיבוד ועל תואר הקבוצה החמישית התחרו כמה מועדונים - מכבי נתניה בראשן, הפועל פ"ת של מאיר שמיר, הפועל חיפה של רובי שפירא וגם בני יהודה הייתה קבוצה עם המון צבע גאווה גדולה, לא זוכר את הפועל ב"ש כקנדידטים בעיני מישהו לתואר הלא פורמלי הזה. באותה תקופה דווקא לאחר מספר עונות בליגה השנייה נתניה קטפה את התואר של ערוץ הספורט "הקבוצה של המדינה" לפני התל-אביביות ששלטו פה עוד לפני קום המדינה ולפני הקבוצות הסקסיות של בית"ר ומכבי חיפה שפרצו בענק עם המון אוהדים בעידן החדש של הכדורגל הישראלי ונחשבה במשך שנים לקבוצה החמישית עד שהפועל ב"ש בעשור האחרון לקחה לה את זה בזכות ההצלחות החדשות שלה, אבל האם זה מוריד את נתניה למעמד של הפועל ראשל"צ? כנראה רק בעיני פרגוסון שמחפש להטריל כמו ילד בן 7 כי איכשהו בגילו המופלג הוא נהנה מירידות הפיפי קקי האלה, הם כרגע לכל הפחות המועדון השישי בארץ אם יש מישהו שמדרג ואחד המועדונים הבודדים(כמו הפועל ב"ש) שמחזיקים את המוצר הגרוע הזה שנקרא כדורגל ישראלי עם הראש מעל המים. קצת מודעות עצמית, ידיעת היסטוריה, הכרה במציאות וצניעות לא הזיקה לאף אחד, גם לאוהדי הפועל ב"ש הבודדים(אני מקווה) מסוגו של פרגוסון.
     
    Roma, oFiRzZz, oranfu ו-5 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    כיום?
    יותר אליפויות, יותר גביעים, יותר תארים בכללי, הצלחות שפרוסות על פני 4 עשורים ולא רק על עשור אחד בעיקר, יותר אוהדים וכן יותר באזז תקשורתי וחשיבות בשיח הציבורי. וכל זה אחרי שבית"ר 13 שנה לא רלוונטית לכלום(וכנראה לא תהיה רלוונטית גם בעשור הקרוב), נעה בין בעלים הזויים לחשודים בפלילים ונמצאת בסכנת פירוק בערך כל 3-4 שנים והפועל ב"ש מנגד חוותה את התקופה הטובה ביותר בהיסטוריה שלה. קח מצב הפוך בו מעכשיו אתם עוברים 13 שנה כמו שלנו, אתה חושב שתצליחו להישאר בתודעה התקשורתית של אוהד הכדורגל הישראלי כמועדון גדול/ענק? סימן שאלה גדול ומבחן כוח שבית"ר(וגם הפועל ת"א) עוברות בצורה יפה ועדיין נשארות מותג מוכר ומוביל למרות שהמוצר הנוכחי שלהם שחוק וחבוט. עצם זה שמועדונים כאלה מצליחים לגדל אוהדים חדשים רק על סמך מה שהם מייצגים(כל אחד בקצה שונה של הישראליות) זו תעודת כבוד עבורם. מקווה בשבילכם שבמידה והברקתים יעזבו תשאירו את המועדון שלכם חזק בתודעה בזכות כוח האוהדים ולא רק כוח המזומנים, בסוף זה הסיפור שלנו כאוהדי כדורגל ישראלי.

    שלבי בתים באירופה או העפלה לשלב 32 הגדולות זה אחלה הישג, כיף גדול לאוהדים אבל לא תואר, גם למכבי פ"ת ועירוני ק"ש יש שלב בתים בהיסטוריה, זה לא עושה אותם מועדונים גדולים יותר ממי יודע כמה מועדונים אחרים בכדורגל הישראלי. אני אישית עם העבר היחסית דל שלנו באירופה מעדיף בכל עונה אליפות/גביע על פני שלב בתים באירופה, עברתי כמה וכמה משחקים שלנו מול מועדונים אירופאיים מכובדים שיכלו לשים אותנו במקומות האלה, ההתרגשות, הציפיה והאכזבה לא הייתה דומה לזאת של קרבות אליפות או גמר גביע, מעדיף את חגיגת הזכייה ולהיות הכי טוב במפעל מסוים מאשר להיות השריף טירספול תוצרת IL לעונה אחת, בעיני זה בונוס סופר נחמד וכיפי אבל רק בונוס ולא הדבר האמיתי.

    אני אגב חושב שזה עניין של כמה שנים עד שתעקפו אותנו בטבלת התארים אבל אנחנו מנהלים את הדיון במאי 2022 ולא במאי 2032.
    אבל זה כל היופי, עברתי כאוהד ימים שבהם הייתי הקבוצה של המדינה, אח"כ כמעט פירוק, אז שנים של בינוניות ואז שוב הכי עשיר בארץ עם סוללת כוכבים, ואז כמה שנים של הכי עני בארץ, הרמתי את הראש טיפה עם קבוצה של שחקני בית שעשתה דברים יפים חצי עונה ואז קיבלתי את סטירת הצ'צ'נים, מספר עונות של טביב הנוכל של כאילו צמרת ואז ההונאה של משה חוגג. כל הרכבת הרים הרגשית הזאת ואני עדיין נשאר אוהד, מגיע למשחקים, אוכל חרא ורואה איך אלפים כמוני ממשיכים לחיות את הדבר הזה ומשאירים אותו בחיים, גאווה גדולה במיוחד שאנחנו לפני התהום.
     
    Roma, oFiRzZz, oranfu ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. לא יודע אם נכון להגדיר את נתניה כמועדון קטן, יש מועדוני ביניים בכדורגל הישראלי בין המועדונים הגדולים לקטנים, יש מדרגים ודי ברור שנתניה במדרג הכי גבוה אחרי "הגדולות".

    2. לא צריך לעניין אף אחד איך אוהדי הפועל באר שבע ראו את הפועל באר שבע והפוטנציאל שלה (למרות שהאמונה הזאת שלנו נתנה לנו את הגב לפעול בכל דרך אפשרית נגד זינו כדי שיעזוב, מבלי שנדע באמת מי יגיע במקומו, נטו על סמך האמונה שלנו שיהיו אנשים בחוץ שיראו את הפוטנציאל בקבוצה, בעיר, באזור, בקהילה, ויקחו אותנו למקומות אחרים. אני מכיר המון קבוצות כדורגל עם בעלים רעים שבסוף השלימו עם רוע הגזרה, חלקם היום בליגות הנמוכות או סתם בהווה בלי תקווה לעתיד טוב יותר).
    עובדתית, אם היית שואל לפני עשרים או שלושים שנה אדם שהוא לא אוהד הפועל באר שבע מי "הגדולות" של הכדורגל הישראלי, הרוב המוחלט היו מציינים את מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב, וזהו. "ארבעת הגדולות".
    אז כן, מבחינה עובדתית/המציאות, היינו רק בפוטנציה מועדון גדול (כמו מכבי נתניה היום, למרות שאני עדין חושב שהעובדה שאנחנו מגיעים מאזור שלם שאין לנו בו תחרות מבדיל אותנו מנתניה שהיא במרחק נגיעה מתל אביב, כשחיזוק לזה אפשר לראות בעובדה שמכבי תל אביב הייתה מביאה למשחקים שלה בתקופה שאירחה בנתניה כל שבוע שני הרבה יותר קהל ממה שנתניה בעצמה הביאה למשחקים שלה בנתניה כל שבוע שני).

    3. כמו שכתבתי, לא יודע מה יהיה בעוד עשר שנים.
    אני חושב שבית"ר י"ם והפועל ת"א נניח עשו מספיק בעבר שלהם כדי להמשיך להיחשב "גדולות" גם אם ימשיכו בתקופה הרעה שלהם עוד עשרים שנים ויתכן שהמעמד שלהם גם התקבע לתמיד גם אם ימשיכו להיכשל מקצועית וניהולית.
    במקרה שלנו, אני חושב שעשינו התקדמות אדירה כמועדון (גם בזכות טרנר), אבל האם בעוד עשור עדין נחשב כ"אחת הגדולות"? רוצה להאמין שכן אבל בכלל לא בטוח.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני דווקא לא מסכים עם ההסתכלות על תארים בלבד, אפשר לגרד גביע בעונה לא טובה ומנגד להגיע לאירופה אפשר גם דרך הליגה אחרי עונה בצמרת. בית"ר ירושלים קבוצה גדולה שנכשלה כל הזמן באירופה, גם כשהיה לה תקציב של מאה או 150 מיליון שקלים עם גאיידמאק וזה לא רק ה-5:0 מוויסלה קראקוב. זה גם הפסד לדייגים בעונת אלי כהן או משהו כזה, ב-2006/07 הודחו נגד יריבה שאפשר היה לעבור וכן הלאה. גם ככה מייצרים מסורת ומועדון גדול. מכבי פתח תקווה עשתה עונה אחת באירופה, הפועל באר שבע עם כמה כאלה ודווקא בעונה מהגיהנום שהצליחה להגיע לשלב בתים ולנצח פעמיים זה לחלוטין מרשים. כמות הקהל של בית"ר הולכת ופוחתת. גם הפועל ת"א בדרך לשום מקום. מי היה מאמין ב-2012 (איבדנו את השחקנים הטובים שלנו אבל היה נראה שעם רכש נכון בליגה אפשר לקחת אליפות) שזה מה שיהיה איתנו ב-2022.

    בית"ר לקחה כולה שש אליפויות. אני לא אדבר על משחק השרוכים כי אף אחד בבית"ר לא אשם ויזכירו פה את הדאבל עם הקיזוז ששיחק לטובת הפועל למרות שזה הוחלט בתחילת העונה, אבל שתי אליפויות בית"ר לקחה בלי מתחרות ועם תקציב של 150 מיליון שקל. חד משמעית בית"ר קבוצה גדולה אבל יותר בגלל הבאז/אוהדיה פרוסים בכל מקום בארץ ולא בגלל ארון התארים שלה.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    1. אתה הגדרת אותם כאן כמועדון קטן, לא אני.
    אני חושב שכיום יש 6 מועדונים שבזכות הקהל, הרייטינג והמסורת מחזיקים את הכדורגל הישראלי כמקצועני - מכבי חיפה, מכבי ת"א, הפועל ב"ש, בית"ר י-ם, הפועל ת"א ומכבי נתניה. מועדוני הביניים הם הפועל פ"ת(בגלל המון שנים בלאומית היא פה), הפועל חיפה, בני יהודה, הפועל י-ם והפועל כפ"ס. יש גם את הערביות אבל אצלם אני חושב שהנזק הפוטנציאלי שלהם לענף גדול מהתועלת אבל זה כבר דיון אחר.

    2. אתה קובע למכבי נתניה מה הם, מזלזל בהם כשהם רואים את עצמם כמועדון בסדר גודל מסוים ואז אתה אומר שלא צריך לעניין אף אחד איך אתה ראית את הפועל ב"ש בתקופות השחורות שלכם תחת אלי ז'ינו, אתה לא קולט את המוסר הכפול שלך פה?
    אני ברצינות מאמין לך שראית את הפוטנציאל שלכם בתקופות השחורות בעיקר בזכות הקהל והאזור הגיאוגרפי ומעריך אותך על העבודה שלך באותה תקופה, הסתדר לך יפה אבל עם כל העבודה והאמונה הקלפים הסתדרו רק שהגיעה אשת מיליונר שחיפשה מועדון כדורגל כלשהו ועם רצון להשקיע המון כסף לתקופת זמן ארוכה, אין לך מה להתנצל על זה כמו שאוהדי חיפה לא מתנצלים על שחר ואוהדי מכבי לא מתנצלים על גולדהאר ואני בזמנו לא הרגשתי רע עם הכסף של גאידמק. אבל כן אפשר להיות צנוע יותר כאשר אתה מבין שלא אתה *באמת* הוא מקור ההצלחה.

    3. זה לא רק תארים, אני חושב שמועדון שהגיע לרמת האימפריה בתקופת זמן מסוימת והצליח לשמור על הרוח הזאת ולהביא ערך נוסף מלבד הצלחות מקצועיות גם כשירד מגדולה הוא מועדון שיישאר גדול גם כשאין הצלחות, אולי זאת הרוח שהחזיקה אותך שנים כאוהד הפועל ב"ש כאשר לא היה כסף והצלחות . אם מכבי נתניה מצליחה להביא לגמרי גביע 20K אוהדים ואולי יותר וברצף טוב בליגה הם מביאים למשחקים מסוימים באיזור ה-10K למרות שהתואר האחרון שלהם היה בשחור-לבן זה אומר דרשני, זה מועדון עם בשר ללא קשר להצלחות. גם בית"ר והפועל ת"א מוכיחות את זה כשהן נשארות רלוונטיות למרות שכבר יותר מעשור אין להם צ'אנס אמיתי לקחת אליפות.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    זה לגמרי לא רק תארים אבל גם בתארים יש רק 3 מועדונים שלקחו הרבה יותר אליפויות מאיתנו(אני חושב שכולם מסכימים שאליפויות זה מה שקובע עם כל הכבוד לגביעים- לקחת פה ושם גביע לא מעצב קבוצה כקבוצה גדולה).

    מכבי נתניה לפי רון עמיקם זה סוג של ״שמורת טבע״ בכדורגל הישראלי.
    ראיתי לא מזמן את טבלת כל הזמנים של הליגה- מכבי נתניה לדעתי רביעית ולא מאוד רחוקה מהפועל ת״א(מן הסתם מעל הפועל ב״ש- לא חושב שזה יפתיע מישהו).
    זה כי כל אליפות היא בצבע. בקונצרטים. ובעוד שלוש מקרים היא היתה על סף אליפות(המשחק המפורסם ששוחק 90 דקות בלי לצאת מעיגול האמצע, פספוס אליפות בגלל פנדל מוחמץ תחת שייע ועוד מקרה או שניים) אין ספק שנתניה היתה שווה הרבה יותר מ 5 אליפויות.
    מועדון שיחד עם מכבי ת״א ייצר הכי הרבה מלכי שערים.
    מועדון שסיים פעמיים ראש בית באינטרטוטו.
    אם אני לא טועה מכבי ת״א עקפו אותנו רק לאחרונה במספר תארי אלוף האלופים.
    מועדון שנמצא בטופ יחד עפ מכבי ת״א ומכבי חיפה ביציאה של שחקנים לאירופה.
    המועדון היחיד שלא שייך ל״ארבעת הגדולות״ שזכה בדאבל(מכבי חיפה הענקית אולי תעשה את זה העונה בפעם השניה בלבד).
    מועדון שגידל את השחקן הכי גדול שהיה כאן לדעת רבים(בערך כל מי שראה גם אותו וגם את המתחרים).
    המועדון הראשון מחוץ לגוש דן שפרץ את תקרת הזכוכית ולקח כאן אליפות.

    אמנם אני כותב את זה אבל מכבי נתניה גם ממקום אובייקטיבי זה מועדון מאוד משמעותי ומיוחד בכדורגל הישראלי. לא סתם זה מועדון מעיר לא מאוד משמעותית בארץ עם אהדה כלל ארצית. זה אפקט שהפועל ב״ש לא מצליחה לייצר. האוהדים שלה או מבאר שבע והסביבה או באר שבעים לשעבר.

    והיום הפועל ב״ש קבוצה יותר גדולה- גם את זה אפשר להגיד ולהישאר בחיים.

    מעבר לזה- שטויות במיץ.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    oranfu ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לא מסכים עם הגישה שלך והראייה שלך לגבי גודל המועדונים אבל מכבד את הגישה שלך ומבין לגמרי כאלה שמסתכלים על הדברים בזווית שלך.
     
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    תודה על הסקירה ההיסטורית, באמת לא זכרתי שהפסדנו לבודה גלימט וקראקוב בעבר.

    בויכוח הפנים ארצי מועדונים נמדדים לפי ההצלחה במסגרות המקומיות.
    ויאריאל עם אפס תארים מקומיים אבל עם זכיה בליגה האירופאית גדולה יותר מאתלטיק בילבאו? ארסנל פחות גדולה מנוטינגהאם פורסט?
    הצלחה באירופה זה כבוד ומרשים, נכון. מוסיף לאוהד(המבוסס) חוויות? נכון, עדיף על תואר? לא.
    בהפועל ב"ש יכלו לעשות 3 שלבי בתים באירופה גם בלי לקחת אליפויות, האם זה היה מושיב אותם על שולחן הגדולות כאשר הם עם 2 אליפויות וגביע? לא חושב. זה בונוס, לא מרכיב הכרחי שמועדון כדורגל ישראלי צריך, קח כל אוהד שלהם, גם את אלה שפעם היו בטוחים שנתב"ג זה בחו"ל והיום הם אנשי העולם הגדול ותשאל אותם אם הם היו מעדיפים לוותר על האליפויות לטובת שלב בתים בליגה האירופאית מול פראג ובוקרשט והם יגידו לך את האמת. גם לגבי המסורת אפשר להתווכח, בהפועל ת"א בנו על המסורת שלהם באירופה בעונה ההיא עם חיים רמון והיו בטוחים שיעשו בתים באירופאית ובנו על ההכנסות הגדולות ואז עפו מול איזה קבוצה רומנית שהיה אפשר לעבור ומשם החל כדור שלג שנעצר בפירוק וירידה ללאומית. אתה תלוי בעיקר באיכות שיש לך בעונה נתונה בתוספת מזל בהגרלות וכושר נתון ביולי-אוגוסט.

    כולה שש אליפויות אבל רק שני מועדונים(מכבי חיפה ומכבי ת"א) לקחו יותר אליפויות ב-50 שנה האחרונות, עם הגביעים אנחנו עם אותה כמות של תארים בפרק הזמן הזה כמו הפועל תל-אביב ופי 2 כנראה מנתניה וב"ש שנמצאות אחרינו. אליפויות וגביעים לפני קום המדינה ע"מ לנפח את הארון אין לנו כי כיאה לקבוצה שהשתייכה לתנועה הרוויזיוניסטית לפני קום המדינה הפעילות של קבוצה כזו הייתה כמעט ולא חוקית(בשנים מסוימות גם לא חוקית) ורבים מהשחקנים הוגלו לאפריקה. עד 1967 ירושלים הייתה מחולקת, עיר קטנה יחסית ועניה ואין זה פלא שבמדינת מפא"י קבוצה שמייצגת את תנועת בית"ר יכלה להפוך להיות משהו בכדורגל הישראלי רק מאמצע שנות השבעים ומאז כמות התארים בהחלט מספקת וגדולה יותר מכמות התארים של כל הקבוצות בארץ פרט לשלוש, בהחלט מספק. מקום רביעי בסך כל התארים המקומיים, להפועל ת"א אגב יש סה"כ ארבעה תארים יותר מאז קום המדינה...אז אם ככה כנראה שיש בארץ רק שניים וחצי מועדונים גדולים - מכבי ת"א, מכבי חיפה ואולי הפועל ת"א.

    על אליפות השרוכים אין צורך להתנצל כמו שאוהדי הפועל ת"א לא מתנצלים על עליית הליגה בשנת 90 וכל האירועים לכאורה פליליים שקרו מול רמת עמידר. גם את האליפויות שהושגו בתקופת גאידמק אני לא חושב שאפשר לסמן בכוכבית, 90% מהזמן בהיסטוריה אנחנו מתמודדים בנחיתות כלכלית לעומת שאר הגדולות ורק במשך 3.5 שנים אוליגרך ניסה לתקן את סטיית התקן הזאת. אפשר להרכיב קבוצות אדירות מכל השחקנים שאיבדנו לאורך השנים בגלל בעיות כלכליות וניהוליות, אז בשנתיים בהיסטוריה זה לא קרה ומתייחסים לזה כאל תופעה מופרעת כאילו מכבי ת"א לא נמצאת בבעלות של מיליארדר כבר 13 שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/22
    Roma, עידן444 ו-~Omri~ אוהבים את זה.
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לדעתי באליפות הקיזוז של הפועל יש כוכבית לא פחות מהשרוכים.
    גם לא יודע כמה כל שלוש האליפויות של ב״ש כשרות.
    אפורפו המסעות באירופה ;)

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    אתה מדבר כאילו זה תיאוריה. עברנו עשור לא פחות גרוע, כולל כמעט ירידה לליגה הארצית ואיומים של עבריינים על שחקנים. ובכל זאת הבאנו 12,000 איש למשחק עלייה בלאומית והצלחנו למשוך רוכשת רצינית ויציבה יותר ממה שהיה בבית"ר כל השנים. מה זה אם לא עוצמה ומסורת של מועדון?

    לבית"ר יש סה"כ אליפות אחת יותר. באזז תקשורתי מעניין את התחת. לפי התקשורת הישראלית גם אבי נמני שחקן גדול יותר מליאור רפאלוב/אליניב ברדה, למרות שמקצועית הוא לא באותו איזור חיוג בכלל
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    עברתם את העשור ההוא עוד לפני שהייתם מועדון גדול ובכנות לא חושב שבאותה תקופה עניינתם מישהו מחוץ לב"ש.
    מבחינת סדר גודל של מועדון הייתם הפועל חיפה/הפועל כפ"ס רק עם המון קהל(אני לא חושב שלאורך השנים מישהו התווכח על זה שאתם מועדון עם גרעין אוהדים גדול) לראיה גם שחזרתם לליגת העל בתקופת ברקת לא הייתם מועדון מסוקר או סופר אטרקטיבי למרות הכסף הגדול שלה והתקשיתם למשוך שחקנים בכירים ולפעמים גם בקושי שחקני דרג ב' בליגה שיסכימו לרדת לדרום ולשחק אצלכם, סכר שנפרץ רק עם ההצטרפות של ברדה בקיץ 2013 וההפיכה שלכם לקבוצת צמרת קבועה.

    לגבי "משיכת" ברקת, אז היא התעניינה קודם ברכישת מכבי ובית"ר, אצל מכבי גם הייתה ספונסרית תקופה ואנחנו היינו תפוסים ע"י גאידמק.
    אאל"ט היא התעניינה ברכישת בית"ר עוד שהייתה הבעלים של ב"ש לאחר שגאידמק עזב אבל מטעמי נאמנות ואולי רצון להימנע מהמורכבויות שבבעלות על בית"ר העדיפה להישאר אצלכם, הרווחתם. אני חושב שדווקא אנחנו הוכחנו לאורך השנים שאנחנו תמיד מעוררים עניין אצל בעלי הון למרות כל הקשיים, הקבוצה היחידה בכדורגל הישראלי שנרכשה ע"י אוליגרך. כאשר עמדתם על המדף בתקופת יונגר היה מישהו שהתעניין?

    אליפות אחת יותר, כן זה קובע מסתבר אם אתה הולך לפי תארים, גביעים אני מבין לא משרתים את התזה שלך אז לא חשובים.
    אם אתה הולך לפי קהל אז גם העונה כשאתם רצים לאליפות ואנחנו כמעט ירדנו ליגה הבאנו משמעותית לאורך כל העונה יותר קהל חוץ ובדרבים הבאנו כמויות גדולות יותר מאלה שהבאתם במשחקי העונה מול חיפה ומכבי, אם אתה רוצה ללכת לפי הליגה הלאומית אז גם כששיחקנו שם ב-92 אני מאמין שהיו 12 אלף איש במשחק העלייה. אבי נימני היה שחקן ליגת על ענק(ושחקן משמעותי בקמפיין הטוב ביותר של הנבחרת באירופה) שנכשל בספרד ואנגליה, אין לדעת אם היה לא היה מצליח בבלגיה.

    אני עוד פרגנתי ודיברתי על התקופה הנוכחית כשאתם אחרי גל ההצלחות ועם טרנר ביד, האם אתה חושב שבמידה ומחר בבוקר אלונה ברקת עוזבת ואתם עוברים עכשיו עשור של פלייאוף תחתון וחוסר הישגיות אתם תמשיכו לדבר על עצמכם כאלטרנטיבה למכבי ת"א ומכבי חיפה ותשמרו על מעמדכם הנוכחי? היו פה בפורום הזה אוהדים שברגע שברקת כאילו עזבה קראו להתחיל הכל מחדש בליגה ג', אחרים טינפו עליה והיה נראה שממש איבדתם עשתונות כאילו זה הדבר היחיד שמחזיק אתכם ואתם כבר לא יודעים ומכירים משהו אחר.
     
    abcd, oFiRzZz, ~Omri~ ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תודה על דוגמאות לא קשורות כמו אתלטיק בילבאו שמעולם לא ירדה ליגה בספרד ויש לה כמה וכמה תארים וגם שיחקה באירופה בלא מעט מהשנים האחרונות, למשל. אבל אירופה היא נקודה 'כואבת' לבית"ר ירושלים אז לא ציפיתי שתענה אחרת. באותו מידה אפשר להסתכל על זה אחרת, לבית"ר יש וואקום גדול על 1990 בערך. מתי הפועל תל אביב הייתה הקבוצה הכי עשירה בכדורגל? לא מכיר דבר כזה. גם במקום השני לא היינו מעולם ברמת התקציב. מתי בהפועל היה בוודאות יותר כסף מבית"ר? אולי 2002-2004, 2009-2012 (השקרית). לא בדאבל של תינוקות קשטן ב-2000 (בית"ר, איך לא, מכבי ת"א שהחזירה את נמני באמצע העונה, מכבי חיפה אחרי שש שנים בלי אליפות, הפועל חיפה של רובי שפירא) וגם לא בדאבל ב-2010. הכסף של גאידמאק היה יכול לתת שקט ל-20 שנה קדימה. אגב להפועל ת"א יש גם שבע סגנויות בפרק הזה הזמן, אמנם אף אחד לא זוכר את הסגן של בר כוכבא, רק אומר. יש להפועל שבעה גביעי מדינה רק מ-1998, יותר מבית"ר לאורך כל ההיסטוריה שלה, לא הבנתי. לדעתי הפועל ת"א מועדון גדול מבית"ר ירושלים. הפערים שהיו לבית"ר בתקציב עם גאידמאק כמעט ולא היו בכדורגל הישראלי או אפילו מעולם לא היה.

    אגב לא אמרת שבית"ר ירושלים יורדת וודאית? הרי הקדשת תשומת לב מיוחדת למשפט שלי "בית"ר נשארת - קל" והזכרת לי אותו כל הזמן.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    הם תמיד שוכחים לציין שבשביל למלא את וסרמיל בתקופה ההיא הם היו צריכים למכור כרטיסים ב 10 ש״ח ולחלק כרטיסים במתנסים.
    לדעתי הם בחיים לא היו מביאים 9000 לאשדוד למשחק עליה כמו שאנחנו הבאנו לאורווה נגד לוד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/5/22
  15. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    קשקוש.
    התקופה היחידה שלא הגיע קהל זה שהיתה מחאה מאורגנת נגד ז'ינו.

    אם כבר קהל, אז אפילו לוסרמיל בתקופות רעות מכרנו יותר מנויים ממה שבית"ר מוכרת לטדי החדש והמצוחצח.

    אין פה אף קבוצה בליגה שיכולה להסתדר בצמרת בלי כסף מבעל הבית. גם מכבי תל אביב או מכבי חיפה.
     
    italiano אוהב/ת את זה.