מחזור 32: ללא הכרעה בקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏14/4/11.

  1. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חבל שהשופט היה צריך לגנוב את ההצגה אבל נראה לי שהטעות הכי קשה בהרכב של מוריניו מעבר להצבה של ראול אלביול זה שהוא השאיר את מסוט אוזיל על הספסל. בכמה דקות הוא הצליח לגרום לריאל להגיע לכמה מצבים מצויינים שהם לא הגיעו כל המשחק. לדעתי גם כדי לעלות עם חלוץ אחר בחוד בגמר הגביע שייערך ביום רביעי. בנזמה פשוט לא עושה כלום. כל חלוץ אחר יהיה שדרוג לעומתו.
     
  2. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין מה היו אומרים היונים אם הוא היה הורג גוזל.
    איך אתה תמיד מוצא את הדברים הכי פחות משמעותיים במשחק...


    חתמתי על תיקו ותיקו קיבלתי.חבל שפפ שם את מקסוואל במקום אדריאנו שטיפל בצד שמאל נהדר,וברגע שהוא יצא,ריאל עשתה מה שהיא רצתה בצד.ברסה חייבת לטפל בירידת מתח שיש לה במשחקים חשובים.זה קרה באמירויות,וזה קורה עכשיו.פפ חייב לעבוד על הפן הזה.
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    תיקו שכולו הפסד של ברצלונה. לריאל מדריד לא היה חשוב לנצח את המשחק, כי גם ככה שום תוצאה לא הייתה משפיעה על זהות האלופה בסיום העונה. כמובן שאם היה מזדמן לה לנצח, אז היא הייתה עושה זאת בכיף, אבל הדבר החשוב מבחינתה היה לא להפסיד את המשחק כדי להגיע לשלושת המשחקים הבאים בתחושה טובה ולא שהיא כנועה מבחינה פסיכולוגית.

    פפ גוורדיולה חייב להיגמל מהרגלו מגונה להכניס את סיידו קייטה בכל פעם שהקבוצה מובילה ושולטת במגרש.
     
  4. Ian Wright Member

    הצטרף ב:
    ‏1/9/10
    הודעות:
    3,476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא היה לו ברירה כי פויול נפצע.
     
  5. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסי היה חייב לקבל צהוב על הבעיטת כדור ליציע, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הכדור היה פוגע באוהד שישב בשורות הראשונות.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    ואיך זה היה הפוך אם בוסקטס היה מכסח כמו פפה? כל הפורום היה עולה עליו. צביעות עולה צביעות עולה על צביעות, זה בחיים לא יגמר וכל צד צבוע לגבי הצד שלו.next.
     
  7. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,058
    לייקים שהתקבלו:
    6,777
    משחק משעמם בטירוף למעט הרבע שעה האחרונה...
     
  8. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    יותר נכון משחק טוב בעיקר ברבע שעה האחרונה בשאר משחק טוב.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2011/04/17/futbol/1adivision/1302991302_extras_portada_0.Xxx

    לא זה ולא זה. 'אנחנו' ריאל מדריד, וערך המדרידיסימו לא מאפשר לנו להיות שמחים בתיקו - לעולם. אבל בהתחשב ברצף השחור הבלתי-אפשרי, בפיגור עד דקה מאוחרת ובנחיתות מספרית - אני מוכן להגיד שאני לא מאוכזב. אבל אני כמובן גם לא מרוצה.
    מוריניו פגע בול עם הצבתו של פפה כקשר אחורי - הפעיל לחץ מאסיבי על מוליכי הכדור של ברצלונה וחילץ הרבה כדורים, שלח מסירות ארוכות עם כתובת, יצא קדימה יפה ולטעמי הוא היה השחקן הטוב ביותר על המגרש. פפה בדרך-כלל מכסח אבל היום הוא גם נלחם למען הסמל. לא אתפלא אם מוריניו ימשיך עם הטריק הזה גם בשאר המשחקים מול ברצלונה. העניין הוא, שכפי שחשבתי - אנחנו מפסידים מאסה רצינית מאחורה. כמה דיברתי על ראול אלביול והיום הוא כמעט הרג לנו את המשחק ברגע של טיפשות. אם פפה ישחק כקשר אחורי - ראמוס צריך לשחק כבלם וארבלואה כמגן ימני.
    ראבאק - שיחקנו טוב, מנענו מברצלונה להגיע למצבי הבקעה למעט מסי פעם אחת והיה נדמה שהשער הוא עניין של זמן - ואז מגיע אלביול שמפספס את הכדור בדביליות. נעזוב לרגע את השופט האפס - פנדל - כן, אדום - בחיים לא - איך שחקן עושה כזאת שגיאה?
    בגדול - היה משחק שקול עם יתרון קל לריאל מדריד. גם ברבע השעה האחרונה של המחצית הראשונה וגם ברבע השעה האחרונה של המשחק - שיחקנו כדורגל טוב והגענו איכשהו למצבים. היה נראה שיש כאן חוסר מזל שחוזר שוב ושוב - רונאלדו משתהה עם הבעיטה בתוך הרחבה(!), אדריאנו מציל שער מהקו, בעיטה חופשית נהדרת של רונאלדו הולכת לקורה, וגם די-מאריה ואדבאיור פיספסו, שלא נדבר על הבעיטה של חדיירה בסיום - איפה העוצמה? הוא הגיע למצב כ"כ קורץ!
    אני מרגיש צורך לציין לטובה את אוזיל שפשוט שינה את המשחק מקצה לקצה.

    התיקו היום מאוד חשוב - סוף-סוף עצרנו את שרשרת ההפסדים ועוד בנחיתות מספרית -סוף-סוף רונאלדו כובש נגד ברצלונה - אני גאה בקבוצה, שמרנו על הכבוד. נגיע במומנטום חיובי לגמר הגביע ביום רביעי ויש הרבה התלבטויות לקראת ההמשך.
    האללה מדריד!
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמענו שמענו, אולי תלך תראה סטנגה בשקט ותניח לנו לראות את משחק המסירות המשעמם שלנו? תודה.

    שופט בנזונה.

    מילה על פפה-יש להילחם ויש להילחם. כשאתה רואה שחקנים כמו גאטוסו או מסצ'רנו שמשחקים חזק-הם הולכים תמיד לכדור. הבן זונה הזה תמיד הולך לרגל או יותר גרוע-לגוף של השחקן, או שלפעמים ששחקן על הריצפה ויש שריקה לפאול הוא בועט את הכדור על השחקן. אני באמת באמת מאחל לשחקן הזה למות מדום לב, הוא וכל משפחתו. החרא הכי גדול שיש בכדורגל זה שחקנים כמו פפה. פשוט זבל מהלך, ואני מאוד מקווה שבמשחקים הבאים הוא ימשיך להיות קש"א. סה"כ ברסה שיחקה בהילוך שני, בהילוך ראשון מה שאני מקווה שיקרה בגביע ובליגת האלופות, אם פפה ישחק בקישור-זה לדעתי יקל על ההגנה שלנו מאוד, כמו היום, וכמו היום-ריאל תשחק נטו על מצבים נייחים וקרנות, או רחמנא ליצלן-פנדלים שלא היו ולא נבראו. כמו שאמרתי למעלה-שופט בנזונה.

    דור, אתה יכול להתרברב כמה שאתה רוצה שאתם ריאל מדריד וששמרתם על הכבוד אעלק, אבל עליתם עם הרכב פחדני בבית, ואתם מרוצים מתיקו שנבע מפנדל שלא היה ולא נברא. ריאל מדריד האמיתית הייתה מתביישת, לא גאה, ובטח לא "מתרברבת" שהיא לא שמחה מהתוצאה כי היא ריאל מדריד.

    נ.ב
    חבל שמסי לא שבר לאיזה ילד את הפרצוף כשהוא בעט את הכדור. איך קהל כזה מסוגל לשרוק בוז לשחקן כמו פויול? לא לכלך פעם אחת על ריאל, לא לכלך בחיים על שום קבוצה, תמיד נתן כבוד ליריביו, הוא ספורטאי למופת. חבל שמסי לא שבר לאיזה ילדון של את הפנים, פשוט חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/4/11
  11. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    הוא העלה את קייטה עוד לפני שפויול נפצע,כי הוא רצה לתת למישהו מהקישור מנוחה,בסופו של דבר הוא החליף את פויול..

     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,773
    לייקים שהתקבלו:
    8,316
    בטח שלא היה משחק משעמם, היה משחק בסדר גמור, קצב טוב, 2 הקבוצות הגיעו לכמה מצבים לא רעים, היה שם משחק. החלקים המשעממים היו שברצלונה הניעה את הכדור בלי שום מטרה בחצי שלה על מנת להעביר את הזמן. ריאל מדריד עלתה עם מערך שונה, הגנתי יותר, אבל אני חושב שהמערך הוכיח את עצמו והיו דקות שריאל מדריד באה לידי ביטוי גם בהתקפה. אוזיל היה יכול לעשות, די מאריה היה יכול לעשות, ומצד שני וייה ביום נוראי היה חייב לכבוש. אם ריאל מדריד הייתה מנצחת זה לא היה מפתיע לפי מה שהיה על הדשא.
    נגד ברצלונה הנוכחית צריך לשנות דרך משחק ואין מה לעשות, ריאל מדריד עשתה את זה, וזה לא מוריד שום דבר מהכבוד שלה.
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,196
    לייקים שהתקבלו:
    4,785
    מין:
    זכר
    קניתי לפני המשחק הזה תיקו, ואני בהחלט לא מאוכזב במיוחד מהתוצאה, אבל כן יש כאן תחושת החמצה, בעיקר אחרי שכבר הולבלנו, שלטנו במרכז המגרש, הגענו למצבים, כבשו, ריאל היו בעשרה שחקנים, ועדיין לא הצלחנו לגמור את המשחק כפי שהיה מצופה מאיתנו, וכפי שאנחנו יודעים. כמובן שהפנים ליום רביעי, אך נותר רק לקוות שפויול לא החמיר את הפציעה שלו עם החזרה הערב, כי זה נראה לא טוב.
     
  14. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה נקודות:

    -כמו שציינו פה כבר, בארסה לא היתה לגמרי מרוכזת, באמת קשה להסביר איך בארסה נתנה לריאל לחזור למשחק שכבר היה אמור להיות מחוסל אחרי הפנדל של מסי והאדום לאלביול. בארסה איבדה הרבה כדורים פשוט מחוסר ריכוז, במצבים שהיא בדרך כלל ממשיכה להחזיק בכדור בלי למצמץ בכלל. זה מה שאיפשר את ההתקפות של ריאל שבסופו של דבר הביאו את השיוויון.

    -וייה בכושר נוראי. עד היום רציתי להאמין שזה פשוט נאחס שהכדורים לא נכנסים, אבל היום היה אפשר לראות שזה פשוט לא זה. וייה בימים טובים מסיים את המשחק הזה עם צמד כמו בקלאסיקו הקודם. כל כך הרבה כדורים מצוינים הוא קיבל מול קסיאס, רק להשתלט ולסיים כמו שמצפים מחלוץ כמוהו לסיים, אבל הוא לא מצליח להשתלט, שלא לדבר על לסיים. לפחות אפשר להיות מעודדים מהיכולת המצוינת של אפלאיי בדקות שהוא שיחק. אינייסטה גם היה חסר לבארסה היום למרות שהוא שיחק.. היו חסרות ההברקות שלו, הדברים הלא צפויים שהוא יודע לעשות כל כך הרבה וכל כך טוב. משחק סולידי ביותר שלו.

    -ריאל שיחקה כמו קבוצה טיפוסית של מוריניו. הגנה חזקה מאוד ומאורגנת ויציאה למתפרצות. זה בכלל לא היה דומה לריאל של ה5-0. כנראה שזה מה שנראה גם ב3 המשחקים הבאים. עכשיו אין ספק שגם במשחקים הבאים ריאל תיתן פייט קשה מאוד לבארסה. לא יהיה פה תבוסות. אנחנו אחרי הרבע הראשון וה3 הבאים יהיו צמודים לא פחות.

    -שופט ביזיון. רק מי שרואה כדורגל מהיום יכול לקנות את ההצגה העלובה של מרסלו. וכל הצהובים ההזויים בכלל לא מובנים לי. עד מתי שופטים שבאים לגנוב הצגה..

    -ולסיום, חבל על הפציעה של פויול. לא היה נעים לראות אותו יורד בלנקה אחרי 3 חודשים בחוץ. אני מאוד מקווה שהוא לא גמר את העונה..
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מצחיק אותי לקרוא כאן ביקורת על רמת המשחק, בטח מאחד שחובב את הפריימרליג. במשחק הקלאסיקו הזה שנערך במעין חצי הילוך - היו הרבה יותר מצבים מאשר כל משחק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד.
    תומר, הגזמה פראית שלך, בקיצור.

    גאטוסו הולך על הכדור? בשביל לקטוע התקפה מתפרצת הוא יהיה מוכן גם לקטוע רגל לשחקן יריב - הוא עשה מאתיים פאולים ברוטאליים בקריירה ואני אומר את זה בתור אחד שמאוד מחבב אותו. פפה כדורגלן מלוכלך וזה לא חדש, אבל קצת אובייקטיביות - היום הוא היה קלאסה וכל חילוצי הכדור שלו היו נקיים.


    מלכתכילה אמרתי שאני לא אוהב את ההרכב הזה. אבל כששיחקנו פתוח בקאמפ-נואו אתה זוכר טוב מאוד מה קרה. לצערי הזמנים השתנו ואנחנו לא אותה ריאל של דל-בוסקה שתשחק פתוח בכל מגרש כשבהרכב נמצאים פיגו-זידאן-ראול-רונאלדו. אני לא מרוצה מהתיקו אבל אני גם לא מאוכזב, לא שחור ולא לבן. הגול עצמו נכבש מפנדל שלא היה(אפשר לחשוב שבארסה כבשה מאיזה מהלך כדורגל - סתם טעות של אלביול האידיוט) - אבל היו מספיק מצבים. תגיד תודה שחדיירה בעט כמו למל"ם לקראת הסיום. כדור של רונאלדו פגע בקורה, אדריאנו הציל מהקו, רונאלדו השתהה בתוך הרחבה, אדבאיור פיספס מצב טוב...ריאל מדריד לא נפלה מברצלונה. להניע כדור באחוזים כאלה זה טוב ויפה אבל ברצלונה לא התקרבה היום לשער.

    אף אוהד כדורגל לא יגיד מילה רעה על פויול. אבל מה אתה רוצה? ראול לא קיבל שריקות בוז צורמות בקאמפ-נואו שנה אחרי שנה?

    אולי זה הזמן גם לכתוב כמה דברים על הצד של ברצלונה:

    * סרחיו בוסקטס וליאו מסי נפלו היום מהרוח לא פעם.
    * דויד ויאה המשיך את הבצורת שלו וביזבז מצבים טובים. אני מאוד אוהב את ויאה אבל היום הוא הראה, לשמחתי, את הצד הפחות טוב שלו - השכונה והערסיות. הנפילה ברחבה, ההתפרצות על השופט(נכון שהוא היה מעצבן), התנועות הכועסות...
    * אפלאיי שחקן שמאוד קשה להוציא לו את הכדור מהרגל.