מחזור 32 בפלייאוף העליון: ב"ש מגדילה את הפער ל-3 נקודות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏23/4/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,277
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    שמה שתיארת בהתחלה קורה בכל ליגה, לכל קבוצה. מה שטב"ח עשה לא קורה כמעט, ואם כן, בדר"כ לשחקנים פרובלמטים וחסר ערכי ספורטיביות, ובאמת שכל דבר אחר שתסביר לי לא יוריד מזה.
     
  2. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,812
    אוקיי, אז זה נדיר יותר. אנחנו לא חלוקים על כך. מה זה אומר?
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,743
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    במשחק הקרוב מה שהכי חשוב זה הצד המנטאלי. אנחנו חייבים לנצח גם אם זה יהיה ברדה בחוד וגם אם זה יהיה סהר, גם אם זה יהיה סוארס בהגנה וגם אם זה יהיה טאהה, גם אם זה יהיה ראדי וגם אם זה יהיה מישהו אחר, אנחנו צריכים לנצח כי בניגוד לרעננה זה משחק של חיים או מוות עבורנו, בדיוק כפי שהיה לחיפה בחצי גמר מולנו. אנחנו צריכים לנצח כי אנחנו צריכים את זה יותר וכי אנחנו איכותים הרבה יותר.
    ברגעים כאלה השקט המנטלי והביטחון יקבעו את הכל. זה לא שאנחנו צריכים לבחור בין מליקסון ואמג'ד סולימאן או בין אליניב ברדה לעידו אקסברד, יש לנו סגל איכותי מאוד וחזק מאוד, וכל מי שיפתח חייב לעשות את העבודה, אני מקווה שיהיה להם גם את השקט הנפשי לעשות את זה.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    מה איגיבור ניסה לעשות אם לא להעיף החוצה? לא היה שם אף אחד למסור אליו.

    והמהלך הראשון הוא לא ההרחקה של עותמאן, אלא הניסיון של וואקמה לתקוף שבעקבותיו באה ההרחקה.
     
  5. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    - אתה רואה ניסיון הרחקה אני רואה ניסיון מסירה לבן בסט, שמתחזק עם העובדה שהוא מיד חטף את הכדור ולאחריו היו עוד 3-4 מסירות שלכם.
    - לא חסרים מקרים בהם מוציאים אאוט רגיל ולאחר מכן מחזירים את הכדור ליריבה. אין לדעת אם נווקאמה היה יוצא להתקפה או לא, בשורה התחתונה עותמאן הרחיק את הכדור מיד לחצי המגרש של ב"ש.

    אני רק רוצה להבין דבר אחד - פרסמתם נאומי הגנה ועמדתם לצד טב"ח, למה עכשיו התחלתם להציף בסרטונים ממשחקים שונים שמטרתם להשוות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/4/16
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
  7. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,210
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    כן, כי לזה התכוון הכותב.
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,048
    לייקים שהתקבלו:
    7,113
    לדעתי 09/10 הייתה הרבה יותר מרגשת.
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    התגובה הזאת היא הדוגמה שיכולה להוכיח את מהות הדיון הזה בצורה הכי טובה.
    שחם מדבר על אליפות 98' שהיא אליפות השרוכים הידועה שבה שחקני בית שאן פשוט נתנו לבית"ר לנצח בדקות הסיום כדי שלא יצאו בחלקים מקריית אליעזר, זה נקרא חוסר ספורטיביות וגועל נפש כי השחקנים של בית שאן נתנו במודע את המשחק לבית"ר ונתנו לה אליפות שאם בית שאן היו משחקים בצורה אובייקטיבית והוגנת סביר להניח שבית"ר לא הייתה לוקחת.
    אתה מדבר על האליפות של הפועל שרבים אומרים שהיא לא ספורטיבית בגלל עניין הקיזוז, אני מסכים שעניין הקיזוז הוא ביזיון וחוק שהוא לא ספורטיבי במהותו אבל במה הפועל אשמה? הפועל שיחקה את המשחק שלה, ניצחה את מכבי חיפה בקריית אליעזר וניצחה את היריבה שלה לכתר, אמנם היא נהנתה מההפקר באותה עונה אבל אין לה שום חלק או השפעה בחוקים שנקבעו באותה עונה.
    אותו דבר בשני המקרים שמדברים כאן, מכבי לקחה את חוקי המשחק זרקה אותם לפח ובלי שאף אחד יפריע לה ועל דעת עצמה החליטה להמציא מחדש את הכדורגל ולהכניס שער מכדור חוץ שהוצא ע"י שחקן היריבה כדי לקבל טיפול רפואי (או עוד כמה שניות מהשעון למתעקשים), בעוד כששחקן מכניס שער בנבדל או ביד ורץ לחגוג אותו הוא פשוט נהנה מההפקר של גורמים אחרים שהיו צריכים למנוע את המקרה הזה ולא עשו, אבל אותו שחקן לא אשם שהשופט או הקוון לא שם לב לזה, במקרה הראשון אי אפשר להאשים אף אחד חוץ מאותו שחקן.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,048
    לייקים שהתקבלו:
    7,113
    ועכשיו למשחק מלא המשמעות והסופר מעניין בין מכבי חיפה לבית"ר הערב.

    מין הסתם ברור שמה שרשמתי למעלה רחוק מין האמת ושלשתי הקבוצות אין יותר מדי על מה לשחק בליגה, אולי לחיפה יש מכיוון שבמקרה והיא לא תזכה בגביע, רק מקום רביעי יוכל להביא לה את הכרטיס לאירופה, ועדיין אני צופה משחק די משוחרר ורגוע מצד שתי הקבוצות, במיוחד בית"ר שסגרה את הסיפור באופן סופי בניצחון נגד רעננה ובעצם מעבירה את הזמן עד סיום העונה. אצילי חוזר לסגל, מאמין שיקבל דקות משמעותיות אלא אם כן הוא שוב יקבל מחזור דקה לפניי העלייה למגרש, וחשוב מאוד שהחזרה לסגל שלו תעבור חלק ושהוא יעשה משהו היום שיוריד את המתח שנוצר בינו לבין טביב ויותר חשוב מכך, בינו לבין חלק מהקהל. אני כועס על אצילי ועל טביב, אבל ברור שעל המשיח התימני יותר, וסך הכל אני תומך בעומר.

    לחיפה יש הרבה היעדרויות, אבל אני לא חושב שהיא כל כך נפגעת למעט ההעדרות של פלט. ואליינטה חלש מאוד כבר תקופה, חבשי היה טוב מאוד נגד ב"ש ולדעתי הרצון להוכיח את עצמך לקראת העונה הבאה יותר חזק מכל מלחמה על מקום רביעי, בטח במועדון כמו מכבי חיפה. קובי מויאל יותר טוב מרומאריו פירס, וגם בהתקפה הטריו ורמוט, בניון ועטר יכול לגרום צרות לכל הגנה. אנחנו בלי קלטינס היום, ואין לי כל כך אמונה בלירוי, אבל אין מה לעשות חוץ מלקוות שהבחור יתן משחק שיצדיק את הבחירה של סלובו בו. במקרה הכי גרוע קלטינס יעלה ויעבה את הקישור חזרה.

    בבית"ר אני אשים לב במיוחד היום לדובב גבאי. דבר ראשון, אם דראפיץ' לא ישחק עימו בחוד אז אנחנו נהיה במינוס שחקן ולא יהיה הבדל בינו לבין לידור כהן החלש, שפינה מקום בשביל דובב בהרכב. אם הוא כן ישחק איתו בחוד, אז אני חושב שההתקפה של בית"ר היום יכולה לעשות הרבה יותר צרות ממה שחושבים. במשחק נגד חיפה בגביע דובב היה טוב, שיגע לא מעט את ההגנה של חיפה ועזר ליצור מצבים, וכשהוא משחק בחוד רואים שהוא נותן יותר מעצמו ושגם בית"ר עצמה יותר מסוכנת. שכטר וניקיטה זה רמה מעל כולם, ולהם אני לא דואג.

    מקווה שננצח, נשלים סוויפ יפה על הירוקים ונראה את השם שלנו לצד שמרוק רוברס וגטבורג בקבוצות שכבר העפילו לליגה האירופאית. אה, ואורדאבאסי שיקמנט.

    @South Boy הפועל לקחה אליפות כשהיא מסיימת את העונה עם פחות נקודות מהמוליכה האמיתית. זה שמדובר במשהו רשמי לא גורע מכך שמדובר בדבר האחרון שהוא "פייר פליי". שני המקרים לא כשרים, כל אחד בדרכו.
     
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,277
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    אני חושב שמכבי חיפה הולכת לשחק על המומנטום שלה. היא מודעת לזה שהיא עכשיו ברצף משחקים לא רעים, אמנם לא גדולים, אבל לא רעים. והיא תרצה לשמור על הרצף הזה עד למשחק גמר הגביע, שתוכל להגיע עם הראש למעלה. בין היתר היא די רוצה להבטיח את המקום הרביעי, כי לדעתי הסיכויים שלנו להגיע לאירופה בעונה הבאה מהמקום הרביעי גדולים בהרבה מהסיכויים להגיע דרך הגביע.
    פלט יחסר מאוד לקבוצה שלנו, מבחינת שאר השחקנים אני חושב שהסגל יכול להוות פייט לבית"ר. לא הייתי רוצה לראות הפסד רביעי ברציפות בליגה, ואני בטוח שגם הירוקים ינסו למזער נזקים. מצד שני, בית"ר ירושלים מחזירה לסגל את אצילי (אני לא יודע אם כדי לשלב אותו, או כדי להראות לסוכנים שלו שהם לא "פוגעים לו בקריירה"), והיא עצמה כבר נתנה לנו בראש, ככה שיכול להתפתח הערב משחק מאוד מאוד מעניין ואטרקטיבי.
    כל המשחקים העונה (בליגה) ניפקו לפחות 2 שערים כשהאחרון בינהם סיפק 5 שערים. מקווה למשחק טוב, משני הקבוצות, ושחיפה תביא נקודות ראשונות מהקבוצה הירושלמית העונה.
     
  12. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,335
    לייקים שהתקבלו:
    2,160
    ההשוואה של השער של מכבי לשער של אצילי זו אחת מגניבות הדעת הגדולות שנראו כאן. מביך.
     
  13. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    בן חיים כשיר למשחק
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,447
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
  15. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    יש מצב שפטר בוס קורא באייסוקר? או שיש לו חברים בפורום? כי הוא משמיע טענות זהות לגמרי.
    "עותמאן לא היה פצוע כמו שנראה", זה אותו האריס שהתלונן שהדשא בסמי עופר לא מכוסח כן?
    אני כל כך שונא אותם אבל הייתי מעריך אותם אם הם היו פשוט סותמים את הפה ולא ממשיכים לחפור לעצמם בור גדול יותר ממה שהם מסוגלים לצאת ממנו. אבסורד שדווקא לבאר שבע הודבקה כאן תדמית של בכיינים אחרי שאתה קורא כתבה כזאת.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.