מחזור 32 בסריה A:: קולאנטונו מתנקם ביובנטוס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Nesta, ‏4/4/08.

  1. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד להישגים של רומא בשנתיים האחרונות, היא עדיין קבוצה שמנצלת תקופות רעות של קבוצות גדולות, ולא באמת הגיעה למעמד הזה בעצמה. אין מה לעשות, בשביל זה צריך לשפוך כסף, ולא על שחקנים דרג ב' כמו סיסיניו.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מתחילת העשור רומא סיימה 4 פעמים במקום השני ואליפות אחת. גם אז היא ניצלה חולשה של הגדולות? או רק בשנתיים האחרונות? סיסיניו שחקן דרג ב'? הוא לא היה כזה כשכל האריות של אירופה כולל מילאן רדפו אחריו, הוא לא היה כזה בריאל מדריד עד הפציעה ובטח שלא השנה כשהוא נותן עונה מצויינת עדיפה בהרבה על אודו ובונרה הבינוניים שנקנו בשנה שעברה.
     
  3. 亚历山大帕托 Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    13,734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפני 7 שנים זכיתם באליפות אחת שכולה היתה של מאמן מבריק בשם פאביו קאפלו, כשהוא בנה קבוצה חזקה להפליא שהתחילה להתפרק עם העונות הבאות. גם ב-2002 נתתם פייט חזק ליובה, אבל שוב, אין פרס על מקום שני. נדלג על העונה שלא היית רוצה לזכור, ונתקדם ל-2004, בה הייתם מקום שני יחד עם יובה, כי לא היתה אף קבוצה בראדאר של מילאן. שוב, no reward. גם את 2005 לא תרצה לזכור ולשמחתך היא בכלל לא לפרוטוקול, אז אולי 2006? סגנית אלופת בית משפט זה גם לא הישג. בשנתיים האחרונות זה ברור מאליו שיש רק מתחרה אחת לרומא, וגם כשהעונה אתם איכשהו עוד מהווים תחרות, זה פשוט חלש מדי.

    אז בוא לא ניקח שום דבר מהמועדון הזה, אבל גם לא נעניק יותר מדי נקודות זכות. 5 מקומות שניים ב-7 שנים זה לא הישג שצריך להתגאות בו. ואני חוזר בי - אי אפשר לקרוא לזה ניצול החולשה של הגדולות, כי בעצם לא ניצלתם שום דבר כדי להרוויח משהו על גבן. הייתם חזקים מספיק בשביל להיות הקבוצה הרביעית באיטליה מתחילת המילניום, כי כל שלוש האחרות הצליחו הרבה יותר בזמן הזה, עם כל העליות והירידות (אפילו ירידות ליגה!). עם כל הכבוד, רומא כמועדון עדיין לא במעמד הזה, לא באיטליה ובטח שלא באירופה. העובדה הפשוטה היא שאין לכם תארים משמעותיים יותר מקופה איטליה, הישגים שאינם מסתכמים במקום שני מדי פעם, או התקדמות בזירה האירופית שהיא מעבר לרבע גמר ליגת האלופות.

    וכן, סיסיניו הוא אכן שחקן דרג ב'. אוקיי, הוא נותן עונה טובה בסטנדרטים שלו, ובסדר, כל האריות של אירופה רדפו אחריו פעם. מה זה אומר? כלום ושום דבר.