מחזור 31 בלאומית: אשקלון 1:2 ק"ש, כפ"ס 2:5 בת ים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/4/10.

  1. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    רוב האוהדים הכי מסורים של אשקלון הם שומרי שבת ,מהבחינה הזאת אני חושב שאם המשחק היה לא בשבת ,היית רואה יותר אוהדים נוסעים למשחק.
     
  2. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק..
    שנסענו בשישי לבת ים כל ההסעה דיברו על זה שמקווים לחזור לפני כניסת שבת .
    ואל תשכח שגם הנסיעה לקריית שמונה זה כמעט 4 שעות, זאת חתיכת דרך .
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏18/4/10
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    נכון ברור שלא קהל כמו של כפ"ס ואשקלון, אבל זה לא שרמת השרון, בת ים או נס ציונה הביאו יותר אוהדים העונה.

    לא ממש אכפת לי מבת ים או נס ציונה שיעלו, אבל לא על חשבון קריית שמונה - כל כך מגיע להם לעלות. רק שרמת השרון לא תעלה זה יהיה הסיוט הכי גדול - גם לא אצטדיון ביתי וגם לא קהל...
     
  4. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    ניצחון ענק! וכל מילה נוספת מיותרת! שבוע הבא מפוצצים את האיצטדיון!
     
  5. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תקשיבו אני עדיין לא מאמין איזה משחק היה היום אין דברים כאלה, בכלל מחזור הזוי מכל הבחינות. ואני יודע שאני דרמטי והפעם זה יהיה ארוך...
    מעבר למחזור שהיה אני רוצה קודם כל להאיר ולהעיר על השיטה של לוזון שמתבררת היום לאחר מחזור פלייאוף אחד כ-סרט אקשן/מתח/דרמה הכי גדול שאפשר לביים, ומספיק שתסתכלו על מס הכיבושים...
    קבוצות אוכלות את הדשא, אנשים משתגעים והקהל מגיע (בנס ציונה לדוגמא 1500 אוהדים).
    אני חושב שלחובבי הכדורגל זה מצוין וכמובן שאי אפשר לשפוט לאחר מחזור ולא לאחר עונה אלה בראייה לטווח של שנה שנתיים קדימה רק אזז נדע אם השיטה הזו צלחה, אבל האקשן שהיה היום היה פשוט אדיר מכל הבחינות, מספיק היה לראות את האוהדים של נס ציונה פותחים פלאפונים מאווווות כדי לראות את ק"ש השוותה הלחץ אדיר!

    ולעניין, נתחיל בכפר סבא, קהל מדהים!! קבוצה עם מסורת, קבוצה שראויה להיות בליגת העל אבלללל, היכולת לא משהו וזה מספיק לה אומנם, אבל בואו נהיה כנים מי שעוקב אחרי הליגה יודע שכפר סבא נכנסה למומנטום אחרי מרמורק וירושלים שבאו לה בהזמנה, וההגרלה שזימנה לה את בת ים המרוסקת (כלכלית-מצבת פצועים-ואחרי שהצהירו שלא יעלו ליגה) כל זה משחק לכפר סבאים לידיים, אומרים מזל? אולי מזל של אלופים, סגור? עוד לא.
    אני מודה שהתוצאה בקרית שמונה הפתיעה אותי ברמות שאין לדמיין, למה?
    כי אשקלון אומנם קבוצה מצויינת עם קאדר נדיר, אבל היא משחקת בקרית שמונה שלא הפסידה בבית, וקרית שמונה שתרצה לגמור את הסיפור כמה שיותר מהר, המקסימום שנתתי להם זה תיקו, הפתיעו אותי וכל הכבוד ניצחון ענק!!! שאפו גדול, עכשיו צריך המשכיות אבל עשו היום צעד אדיר בתוספת התיקו של נס ציונה.
    והנה נס ציונה... התגעגעתם?? אז ככה!!! אחרי שכל השבוע ערכו בקבוצה מצבע שיווקי להביא את הקהל, הקהל הגיע היום והייתה אווירה של ליגת על! על הדשא? קצת פחות... מה שכן אם ערוץ הספורט היה משדר תמשחק הזה הייתם רואים את אחד המשחקים הכי הזויים/מותחים שנראו השנה בישראל, משחק פשוט נדיר ואדיר!
    רפי כהן שגה היום בענק וכבר אפרט מדוע אבל לפני הכל מי שלקח על עצמו את מלאכת ההריסה של נס ציונה הוא רמי בן יצחק, שאני אדם שבחיים לא מקלל בכדורגל קיללתי היום, השופט היה היום מכור! זה בלשון גסה ובלשון יותר מתורבתת, הייתה בעיה עם השיפוט היום, בעיה גדולה אני לא יודע מה גרם לו להתנהג ככה אבל זה גבל בביזיון הוא פשוט עשה לנו את המוות בכוונה זה שבוע שני שהשופטים נגדנו והיום זה היה שיא השיאים! אין לי מילים לתאר את הביזיון השיפוטי החל בפנדל שלא היה ולא נברא לרמת השרון, דרך צהובים שלא היו ולא נבראו...דרך פאולים ברורים על שחקני נס ציונה, אבל מה? הפאול הפוך שחקני נס ציונה הם עשו את הפאול, באמת דברים שהם ברמה של הזיה אני לא יודע מה היה לו לשופט אבל זה מסריח!!!
    רפי כהן ניסה הרכב מהפכני שלא עשה כל העונה, דווקא בפלייאוף...בונפיטו זה שגמר את העונה... בתור מגן שמאלי ועמאר מנצור כקשר אחורי במקום אלירן שערי.
    המשחק נפתח בצורה די משעממת כאשר השופט גונב את ההצגה וכבר בפתיחה קלטנו את זה, נס ציונה חוששת משחקת בצורה מבוקרת (ככה זה כשיש לך מה להפסיד - ואני לא מצדיק רק מתרץ) דקה 30 בן לולו נופל מעצמו מחוץ לרחבה!!!! השופט שורק על פנדל!! לא היה ולא נברא נשבע לכם.
    הפנדל אגב, בא מההרכב החדשני של רפי כהן מאיר בונפיטו עשה חור בצד שמאל... אחרי זה רפי הודה בטעותו הוציא את בונפיטו והכניס את שערי! מכאן הכל השתנה...
    1:0 ונס ציונה שמבינה לאיזה בור היא נכנסה מתחילה ללחוץ וגאגא צאקטיאני בשתי החמצות גדולות.
    מחצית שניה נס ציונה יוצאת מלוע של תותח! אבל מה... אחרי כמעט גול שלנו רמת השרון תופסת את עמאר מנצור במערומיו חוטפת לו וכובשת 2:0!!! מכאן אם להגיד את האמת אמרתי לעצמי זה נגמר! הם המנחוסים שלנו.
    אבל לא... רפי כהן הוציא את כבדה ואת שרון "הגרזן" ברנשטיין והכניס את שני השחקנים הכי הכי טכנים בקבוצה שבימים כתיקונם סוחבים את הקלקרים כי רפי לא דוגל בהתקפה העונה, שוטה בבושווילי וסער לוי מכאן תקשיבו זה היה הזייה גדולה הקבוצה שרפה את הדשא כאילו היא יצאה מלוע של תותח התקפה רודפת התקפה פשוט בליץ אדיר, 30 דקות של אונס!! רמת השרון בפאניקה, אם ראיתךם את המשחק של נס ציונה בטלויזיה כשהפסידו 2:0 אז הלחץ שעשינו אז קטן לעומת מה שהיה היום... כנ"ל לגבי תצוגת השיא של בן חמו מול ק"ש, פשוט בליץ אדיר!!
    רמת השרון לא יצאו מה-16.
    סער לוי בבישול של אומן מכניס את יוסי אסייג ל1:1 עם קורצקי, אסייג מוכשל בפנדל שאי אפשר שלא לשרוק גם אם אתה מכור.
    איפה האדום? שחקן אחרון? אין אדום... יש 2:1.
    מכאן מדקה 75 כל התקפה שלנו זה גול, קורצקי במלחמה אדירה הוציא אולי 7 או 8 כדורים של מאה אחוז שער ב15 דקות, אבל גם הוא לא יכל יותר... ושחקני רמת השרון ביזבזו זמן כמו שאני ישבתי שעתיים בים 10 דקות היה צריך להיות תוספת, בסוף נתן רק 5.
    דקה 88 גאגא צאקטיאני כובש שער חוקי הקהל שואג הטריבונה רועדת אבל לא... רמי בן יצחק פוסל את השער! בן.... ביזיון!!!
    נס ציונה המשיכה....דקה 95 גאגא צאקטיאני! מי אם לא הוא... "גונב" לקורצקי כדור גובה ומשחיל אותו פנימה 2:2.
    משחק שצריך לשדר בריפיט, פשוט ענק!!! מה שהשופט עשה לנו, ובהתחשב בניסוים של רפי כהן, קמנו מהקבר הוכחנו שיש לנו אופי, אם נשחק כמו ב30 דקות האחרונות מקומנו בליגת העל מובטח, פשוט הצגה, קורצקי הציל אותם מהפסד, אם היו עוד כמה דקות היינו מנצחים.
    עכשיו זה ברגליים שלנו צריך להפסיק לכבד את היריבות ולנשוך מההתחלה, לא לחכות לסטירה, למרות שהיום השופט אשם בזה לא אנחנו...
    יש כאן קבוצה אדירה ואני גאה להיות אוהד שלהם היום זה משחק שהוא כל כולו ניצחון.
    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_dance.Xxx
     
  6. The best of The best Member

    הצטרף ב:
    ‏19/8/06
    הודעות:
    1,040
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני נזכר בהרגשה של השיוויון 2:2 נגד כל הסיכויים זה רגע עילאי, כל האוהדים התחבקו כולם עם כולם שאגות שמחה זה היה רגע שצריך לנצור, פשוט חוויה בגלל רגעים כאלו אנחנו אוהבים את המשחק הזה.
     
  7. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא יודע אם זה המקום, אבל מישהו מכיר את פטריק דופלה ויכול לתת עליו פרטים? מתאים לליגת העל?
     
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    בהחלט. שחקן התקפה יוצא מן הכלל, בנוי כמו שצריך לליגה הזו. אתה מוזמן לראות באתר ערוץ הספורט את תקציר המשחק של כפר סבא נגד בת ים מהמחזור האחרון ולהתרשם. יכולת כזו הוא הציג לאורך כל העונה.

    למה השאלה? יש שמועות שהפועל חיפה מתעניינת בו?
     
  9. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן ראיתי, ויש שמועות, כל הזמן שכץ מגיע לארץ יש שמועות.
    סתם מתוך סקרנות.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ברור שהפועל חיפה תחתים אותו, הוא הרי מרוויח 3000 שקל לחודש ונוסע באוטובוסים, כץ יודע שהוא יעלה לו ל-4000 שקל לחודש ולא ייתן לו אוטו אז מה הבעיה להחתים אותו?

    אני לא בטוח שהוא כזה מתאים לליגת העל, סך הכל רק במחזורים האחרונים הוא נהיה ברמה גבוהה ורוב העונה כל הזרים של כפ"ס היו בעליות וירידות חדות...
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    רוב העונה הוא היה סביר. כמובן שלא ראיתי את כל משחקייה של הפועל כפר סבא, הניק 'הפועל כפר סבא' בטח יגיע ויתן לך דעה נחרצת.

    על פי העיתונים, הציונים והסיקורים הוא היה לא רע בכלל למשך כל העונה.
     
  12. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    ללא ספק אחד הזרים הטובים של הליגה הלאומית. ובליגה של 16 קבוצות גם יכול להשתלב בצורה טובה בליגת העל. הוא מנוע טורבו בהתקפה יש לו ריצה מטורפת!
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    שמע אני לא יודע כמה הוא יותר טוב מרשימת זרי הפח שמשחקים אצלנו בליגת העל כך שאם אתה שואל אותי? עדיף לתת לשחקן ישראלי את המקום שלו עם כל הכבוד, הוא לא איזה תגלית כלשהי או יהלום שאפשר למכור אותו בכמה מיליונים בטח לא מאיזה 6-7 משחקים שיצא לי לראות את כפ"ס העונה בשידור, למרות השיפור ביכולת בחודש האחרון, כנ"ל גארסיה והבלם השני של כפ"ס.
     
  14. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביום חמישי האחרון ספק המחשב שלי קרס ולכן לא כתבתי כאן בימים האחרונים, אבל הנה אני חוזר ובגדולל!!

    חבר'ה, אני לא יכול לתאר לכם עד כמה אני מאושר בשבועיים האחרונים ובמיוחד מאז יום שישי האחרון. אחרי עונה ארוכה וקשה סופסוף כולכם ראיתם את הפועל כפר סבא האמיתית - מלהיבה, לוחמת, התקפית!
    איזה ניצחון נהדר, איזה סטייל ועדיין יש ציניקנים שמנסים ללכלך וטוענים שהכל מזל ושהקבוצה בינונית. איזה בינונית?? מילא היינו ככה רק בשבועיים האחרונים אבל כבר נתנו לא מעט הצגות העונה כמו ה-0:4 המדהים על אשקלון וה-1:3 הנהדר על קרית שמונה.
    אחרי שבשבוע שעבר ניצחנו ביכולת חלשה את רמה"ש הפעם היינו הרבה יותר טובים (בלשון המעטה) ובמחצית הראשונה הצגנו יכולת ברמת פלייאוף עליון, של ליגת על!
    פטריק דופלה פשוט ענק! הזר הטוב בליגה ללא ספק (ולאוהד הפועל חיפה, הוא אחושרמוטה מתאים לליגת העל).
    שלומי אזולאי הנהדר חזר סופסוף ויחד עם שי דוד וחוליאן גארסיה הנפלאים יש לנו את ההתקפה הקטלנית בליגה שכבשה הכי הרבה שערים העונה, 52 במספר, שזה הרבה יותר מהאחרות.
    ומה נגיד על הקהל המדהים שלנו? שבוע שני ברציפות ש"כל המדינה" רואה איך הקהל של הפועל כפר סבא מגיע בכמות למגרשים ודוחף את קבוצתו לעבר ליגת העל!
    שוב ההנהלה בצעד מבורך חילקה אלפי כרטיסים לבני נוער שגם יכלו להיכנס בחינם עם חולצה ירוקה.
    כ-2,500 ירוקים נלהבים גדשו את יציעי 'לויטה' והפיקו תפאורה נהדרת שכללה המון קונפטי, דגלים, בלונים ושלט שעליו נכתב המטרה שלנו העונה: "רק עלייה השנה".
    חצי מקבוצות ליגת העל יכולות רק לחלום על כמות כזאת ואיכות כזאת!
    השחקנים חגגו כל סוף השבוע את הניצחון הענק שהיה הרביעי ברציפות שלנו אבל כבר בראשון בבוקר תומר קשטן החזיר אותם לקרקע והבהיר להם ששום דבר לא גמור ושבשבוע הבא נוסעים לצפון הרחוק רק עם מטרה אחת והיא לחזור הביתה עם 3 נקודות!
    הניצחון הסופר מפתיע של האשקלונים בק"ש קובע כנראה שהם יהיו היריבים שלנו על העלייה.
    עוד שבועיים אשקלון מגיעה לכפר סבא ומה שהיה ביציע בשבועיים האחרונים זה כלום לעומת מה שמחכה לאשקלונים במשחק הזה.
    אשקלונים יקרים, עם כל הכבוד לניצחון המרשים שלכם בקרית שמונה, אנחנו הולכים לקרוע לכם את הצורה! יהיה משחק אשש!!
    אבל לפני אשקלון יש לנו כאמור את קרית שמונה וכמו שקשטן הבהיר לשחקנים, אנחנו נוסעים לצפון במטרה ברורה והיא ניצחון!!

    יאללה כפר סבא! האימפריה עוד תחזור!!
     
  15. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משהו, למשחק בקרית שמונה ייצאו הסעות וכ100 כפר סבאים צפויים לעשות דרכם לצפון הרחוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/4/10