מחזור 30 ליגת העל: בני יהודה ונתניה בפליאוף העליון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏15/4/11.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    עמי, אבל מאד קל לך לדבר. מצטער, אבל אין לך מושג איך הרגשתי (וכנראה כל המחנה הירוק) כאשר בטדי נכבש שער הניצחון שלכם. להוביל ב-99 זמן את הליגה, ועוד בהפרש גדול שעלה עד ל-12 נק' ולבסוף לאבד את התואר בגלל חוסר ספורטיביות של ליצן בשם לוזון. למעשה אפילו לא עברתם אותנו כי לקחו מאיתנו כמו היום, 3 נק'. האמן לי, היום היית מדבר אחרת אם היית אוהד מכבי חיפה...

    מה שהיה לפני עונה לא אקטואלי, לא מבחינה מקצועית, אבל ברור שהאדומים פותחים את הפלייאוף בשיוויון נקודות. עמי, הפער 2 נק', אבל למעשה אין הבדל בין הקבוצות. האמן לי ששחקני מכבי חיפה עדיין מרגישים את מה שקרה לפני עונה...מנטלית יש לאדומים יתרון רציני.

    אל תכנס לתפקיד האנדרדוג כי גם מכבי חיפה בלי ארבייטמן, כיאל, טישיירה, וקינן. גם גולסה ועותמאן כבר לא יחזרו העונה. נורא יפה שאתה מנסה להכנס לתפקיד האנדרדוג, אבל אתם שווים בכל דבר למכבי חיפה.
     
  2. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    בנאדו ומיימון הוכיחו שוב שהם לא מרכז הגנה ראוי לקבוצה שרוצה לקחת אליפות. סיידו הוכיח שהמשחק הטוב מול קריית שמונה היה חד פעמי, והמשיך בבינוניות מחרידה. אלישע הוכיח שוב שבמשחקים גדולים הוא צריך לבוא עם טיטול, וניהל משחק בצורה לא נכונה.
    אין יותר מדי סיבות להיות אופטימי לקראת הפלייאוף. החלק ההתקפי של חיפה מוכשר בצורה מפחידה אך, תמיכה מועטה ממרכז הקישור והגנה לוקה בחסר יגרמו ליותר מאיבוד נקודות אחד בחמשת המשחקים הקרובים.
    העיקר שאלישע מרוצה.
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    לא מסכים שסייידו יאיא יא היה כל כך גרוע, דווקא משחק סביר שלו, נכון לא להיט אבל הוא לא היה יותר גרוע מיתר הקבוצה. מתחיל להמאס לי מטוואטחה האמת, אולי פעם בשלוש- ארבע מסירות הוא מוסר טוב אבל בכל יתר מהזמן המסירה האחרונה שלו פשוט נוראית. יאללה, שבוע הבא לדעתי מסיללה צריך לפתוח בהרכב. אולי אלישע ייתן לו לפתוח במשחק הגביע ברביעי.

    אגב, חאלס לבכות כבר על הקיזוז, באמת שזה כבר חרוש מכל פינה. אין לי ספק שלא ננצח את כל היריבות שלנו עד לסיום העונה, אבל בכושר שהפועל נמצאת בו אם לנו המשחקנים שנותרו קשים, אז להם הם קשים מאוד כי באמת שהם רחוקים מלהיות בשיאם. אין ספק שאם ננצח את הפועל הסיפור יהיה סגור, נראה מה יהיה.
     
  4. הנתנייתי Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/11
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    90
    הייתה אווירה מדהימה בקופסה. אצטדיון מלא. עידוד בלי הפסקה. הלך לי הגרון, אבל וואו - איזה הישג!

    דלה ימפולסקי שרף את הדשא היום. עוד כמה משחקים כאלה ופרננדז צריך לקחת אותו לנבחרת... איזה כישרון.
     
  5. Green Lantern Member

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    322
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סה"כ המשחק הלך כמו שציפיתי,קשה,ואיטי.
    לא האמנתי שאחרי שכבר הובלנו נהיה לוזרים ונשמוט את היתרון,אבל בסה"כ אין שום חדש ושנה נוספת שאנחנו משאירים את הנקודות בקופסא.

    חבל מאוד,אבל זה מה יש ולפחות יצא שרובן הרוויח מזה ואין 2 דרבים רצוף,כי באמת שלא בא לי עוד דרבי אחרי הגביע..
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    מבין את העצבים של אוהדי חיפה אבל לקרוא לזה "קיזוז אדום" ולצייר את זה כאילו זה אליפות לא ספורטיבית זה פתטי לא פחות מהשיטה העלובה הזאת. החוקים נקבעו לפני העונה, חוקים מפגרים אבל חוקים. זה בניגוד ל2008\2009 ששם מכבי חיפה עברה על החוקים וזכתה באליפות נטו בגלל השופטים, לא משנה איך תהפכו את זה, רק שאז קראו לאוהדי הפועל בכיינים ופתאום כשבוכים על חוק שבכלל הומצא כדי לעזור למכבי חיפה לזכות באליפויות ובזמנו יעקב שחר תמך בו זה בסדר להתלונן על זה?

    הפועל תל אביב תנסה לעשות מה שהיא צריכה ומי שמצפה ממנה להפסיד בכוונה הוא הזוי. וכן שי, זה נראה כאילו זה מה שאתה מצפה מאיתנו. ואם לא אל תבוא בתלונות למחנה האדום.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני צריך להגיד תודה שהפועל עוד נמצאת איכשהו במאבק האליפות וזה משעשע(ומתסכל עבור הצד השני) שפער של 7 נק' יורד לפתע ל-2 בלבד - אבל זה בלתי-נתפס מבחינתי שמכבי חיפה תפסה עבורו כזה פור וזה לבטח לא משקף. מכבי נתניה הייתה ראויה אתמול לניצחון ברייש גליי מה שנקרא - היא לא הפסיקה לתקוף וקבלת החלטות לא נכונה של שחקניה(אחמד סבע אולם כבש אולם פיספס לא מעט) מנעה זאת. במחצית הראשונה נתניה הגיעה לשתי הזדמנויות של מאה אחוז ואיכשהו הכדור לא נכנס ופתאום מכבי חיפה עוקצת עם תומר חמד שנוגח היטב - התסריט הזה נשמע לי מוכר. מאז ההפסד להפועל ת"א בבלומפילד - חיפה התחילה לכבוש יותר שערים והציגה את הכדורגל הטוב ביותר של העונה - אבל רוב הזמן היא שיחקה גרוע מאוד. יש הבדל בין להראות אופי ולנצח משחקים קשים ביום לא טוב - כמו מול ק"ש למשל פעמיים - ויש לגרד ניצחון במשחק בית נגד הפועל רמת-גן.

    מכבי נתניה ראויה אתמול לכל המחמאות, היא השיגה את הכרטיס לפלייאוף העליון בלי עזרה של אף-אחת והסיבוב השני האדיר השתלם לה. הקופסא היה מלא כמו בימים הטובים. מעניין אם נתניה תוכל להכריע את זהות האלופה. ראובן עטר כבר עכשיו הוא אחד ממאמני העונה ללא ספק ולפי הראיון שלו אתמול יש לו הצעות מאוד מעניינות. הוא שומר את הקלפים לחזה אבל אולי זו השנה שהוא ימונה בה למאמן מכבי חיפה? אם אלישע ייאבד את האליפות התהליך יואץ לפחות לפי-דעתי.

    האמת שהפעם אני לא רואה את מכבי חיפה משמיטה את האליפות כי היא נראית רעבה יותר מהפועל שרוב שחקניה בכושר איום ונורא. הפער העונה בקיזוז הוא קטן יותר מאשר בעונה שעברה - אבל הפועל לא תוכל לבוא ולנצח את חיפה פעם רביעית ברציפות - אין חייה כזאת, וגם אם כן אנחנו נמצא איפה למעוד בפלייאוף הזה - המחזור האחרון בק"ש זו אפשרות ריאלית, ואולי אפילו בדרבי נגד הסמרטוטים.

    בקיצור: הפועל ת"א פאתטית, מכבי חיפה משחקת חרא כמעט כל העונה, מכבי היא אוסף סמרטוטים. אין ליגה

    מילה על מכבי פ"ת - אכזבה עצומה מבחינתם לפספס את הפלייאוף העליון בו שהתה הקבוצה רוב העונה. אני חושב שפ"ת פיספסה בגלל הנחיתות בעמדת המאמן. קשה לבחון את היכולת של פרדי. אולי הוא נתן לשחקנים לשחק ועלה במערך התקפי - אבל זהו. אם כבר התקפה - הסגלים של כל הקבוצות למעט השלישייה הראשונה די זהים פחות או יותר, אבל למכבי פ"ת היה יתרון עצום בשלישיית החוד והוא לא נוצל כמו שצריך. היום קראתי כבר שפרדי לא ימשיך בעונה הבאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/11
  8. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    "עונת 2008/09 בה חיפה עברה על החוקים וזכתה באליפות"

    :aaarofl:
    עצום!
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כמה פעמים השופטים עזרו לכם? אתה יודע, איפה שהוא בחוקה יש חוק נבדל, חוק לפנדלים, לכרטיסים צהובים ואדומים. ברגע שהשופט לא אוכף אותם זה נקרא לעבור על החוקים.
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    טוב ויכוחים איתך אף פעם לא מתקדמים לשום מקום, אז אתה צודק - חיפה 2009 הייתה עבריינית כדורגל ועל מנת לזכות באליפות היא עברה על החוקים, הם הרי לגמרי במכוון נכנסים לנבדלים וזו לגמרי אשמתם של השחקנים שלה שהקוונים בארץ לא עשו את עבודתם. אה כן, ולא נשכח שגם נגד הפועל לא היו בכלל טעויות שיפוט.
     
  11. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לא יודע אם הם נכנסו לנבדל לגמרי במכוון(לגבי שחקנים כמו ארבייטמן הנוכל שבולדוזר לא יזיז אותו מהנבדל אני לא יתפלא), אבל בשורה התחתונה יש חוק נבדל? לא אכפו אותו במשחקים שלכם? זכיתם באליפות בגלל שלא אכפו את החוקים. הדבר היחיד שאפשר להגיד שהשופטים עזרו להפועל באותה עונה זה הספק שער במשחק נגד אשדוד, שהסיבה היחידה שהיא ספק שער כי לא הייתה זווית נורמאלית ואני משער 7 יכול להישבע שראיתי גול.
     
  12. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    שחם, אני מקווה שאתה יודע שהגול של בסע היה אתמול בנבדל.
     
  13. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    לא, הוא לא. דבר ראשון בשידור אתמול שעשיתי בריפליי זה להסתכל על הקווים של הדשא, סבע היה בקו אחד. גם בנאדו למען הסר הספק זה שנגח בכדור ולא תומר חמד. גם אם זה היה שער לא חוקי, איך זה רלוונטי ל2008-2009?
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    שי מימון יצא מאוחר למלכודת הנבדל. שער חוקי למהדרין ויופי של סיומת של אחמד סבע.

    אגב, אתם לוקחים סיכון בדיון המת שאתם מנהלים. לא רק שהתגובות תימחקנה, יהיו גם השעיות. קחו את זה בחשבון. הרי זה לא שאתם הולכים לחדש משהו. רק לחזור וללעוס את אותו המסטיק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/4/11
  15. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שי מיימון שוב הזכיר לי למה אף פעם לא הערכתי אותו במיוחד - יש לו מנהג לפשל במשחקים חשובים. לדעתי, הוא לא בלם טוב ומכבי חיפה חייבת להביא בלם בעונה הבאה.