מחזור 30: הקרב על אירופה ממשיך

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏23/3/12.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאלגה עם חזרה מפיגור וניצחון גדול על אספניול בחוץ, משתווים לולנסיה במקום השלישי, פותחים פער של שלוש נקודת על לבאנטה בחמישי ופער של שבע-שמונה נקודות על האיומיים האמייתיים עליהם (אתלטיקו ובילבאו).

    למרות שמבחית כדורגל מאלגה פחות טובים מאתלטיקו ואתלטיק, כנראה שבליגה כל כך צפופה ומלאת קבוצות חסרות יציבות, התמקדות במפעל אחד, קצת מזל, ניסיון ולא להיות לוזר כרוני, זה מספיק כדי לתפוס מקום בטופ 4.

    לטובת האינטרסים של הכדורגל הספרדי, הייתי מעדיף שאתלטיקו יהיו בטופ 4 (צריכים יותר את הכסף), אבל בבחירה בין מאלגה ולבנטה, עדיף שהקאטרים יקחו את המקום.

     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,552
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    הגלישה של גודין זהה לגלישה של פריאה במחזור הקודם. השופט עושה את ההבדל.
     
  3. הקפיטליסט משער 2 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/09
    הודעות:
    204
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ובלם עם מספיק אינטליגנציית משחק לא עושה גליץ' על שחקן יריב בתוך הרחבה במצב שבו הוא לא מאיים על השער. ואחלה דוגמא הבאת פה. פראה. נו באמת.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    ברצלונה איבדה את הנקודות לא בגלל השופטים אלא כי היא לא לקחה את המשחקים בשיא הרצינות. ריאל שיחקה טוב והשכילה לנצח פעמיים יותר.
    אני חושב ש"הקבוצה הגדולה בהיסטוריה" יכולה להרשות לעצמה להפסיק להתבכיין על שיפוט.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/3/12
  5. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמובן. היא לא חלילה איבדה נקודות, בגלל- אם ניקח את משחק החוץ מול חטאפה ספציפית- שנפסל לה גול חוקי, בעוד ריאל לא נענשה בפנדל על נגיעת יד ברורה של פפה.

    אפשר לדבר על רצינות מצאת החמה ועד צאת הנשמה, בפועל שתי החלטות שגויות הן ההבדל בין 1-1 בשני המשחקים.

    ריאל שיחקה טוב בחטאפה? בבטיס? מול ראיו? מול מאיורקה? מול ויאריאל? מילא היית כותב שהיה לה יותר מזל, אבל "שיחקה טוב"?

    ויש לך טעות. מי שמתלונן על שיפוט במקרה של ברצלונה זה בעיקר אוהדים בפורום. מי שמתלונן על שיפוט בריאל (חוץ מהאוהדים) זה המאמן. נכון שבמקרה של מוריניו זה חלק מהטקטיקה מכוונת (שמטרתה להפעיל לחץ על שופטים וליצור תחושת ה"עולם כולו נגדנו" שהוא כל כך אוהב לייצר בקבוצות שלו), אבל העונה השיפוט כל כך פרו ריאל שההזדמנות היחידה שהייתה לו להתלונן היא במקרה של שריקת 50-50 על בעיטה חופשית מ25 מטר, במשחק שבו נגזלו מהיריבה שני פנדלים של מאה אחוז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/3/12
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    חלאס להתבכיין, שהשופטים עזרו לכם מספיק פעמים אז זה היה חלק מהמשחק. לא פסלו לכם שום גול חוקי בחטאפה, וגם אם היה פנדל של פפה, זה לא אומר שריאל לא הייתה מנצחת את המשחק בכל מקרה.
    אתה לא אוהב את התלונות של מוריניו, אני מציע שלא תתנהג כמוהו ותקבל את השיפוט כמו שהוא.
    אל תיקח כל 50-50 ותהפוך את זה לטעות כזה בעד ריאל או נגד ברצלונה.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    שוב לא ראיתי את המשחק של אתלטיקו היום, אבל פשוט מדהים החוסר יציבות הזאת, אחרי הניצחון על בילבאו האמנתי שיפתח כאן רצף ושוב זה ממשיך עם הפסד ניצחון, עם כל הכבוד לסימאונה גם הוא לא יכול לעשות שהקבוצה בקיץ לא נבנתה מספיק טוב, שגודין למרות השיפור תחת סימאונה עדיין בלם בינוני עם אינטיליגנציה של דג, שחסר עוד סקורר ליד פלקאו והקשרים בקושי כובשים.

    שאני רואה את ראול גארסיה נותן עוד גולאסו היום, ומעלה את מאזנו ל-7 שערים באוסאסונה אני פשוט צוחק, הוא טוב יותר מכל קשר שיש לאתלטיקו בסגל, בטח יותר מגאבי וסוארז הבינוניים, איתו אתלטיקו סיימה פעמיים במקום הרביעי והייתה שומרת על יציבות הרבה יותר. אחד האנדרייטד הגדולים בספרד שגם מזמן היה לו מקום בסגל הנבחרת.

    אגב, אתלטיקו מעוניינת בסייקיירה המגן השמאלי של גראנדה, הלוואי והוא יבוא, עדיף על פליפה לואיס הבינוני וגם בהרבה פחות כסף. גודין, פליפה, יותר מ20 מיליון יורו על שתי פלופים.

     
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם אתה מגדיר שריקה לאופסייד במצב ששחקן נמצא מטר לפני שחקן ריאל ומטר בתוך החצי שלו או מרפק מכוון של ראמוס כ "50-50", אז כנראה שיש לנו אי הבנה לגבי המושג.

    מצד שני, חבל להפוך גם את נושא המשחקים של השבוע לויכוח על השיפוט. אם אתה רוצה, הבאתי דוגמאות בנושא של מחזור המשחקים הקודם. תראה שם שאף אחת מההחלטות היא לא "50-50".


    ואה, בוודאי שהיה גול חוקי בחטאפה (הכדור לקייטה הגיע משחקן של של חטאפה).
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    תוסיף לדעתי כל פעם ויש בכלל על מה לדבר. הבאתם פה בתור דוגמא את ה"יד" של היגוואין בולנסיה, שברור לגמריי שלא היה שם כלום.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    המחזור הזה התאכזבתי בעיקר מאתלטיק בילבאו שלא הצליחה לנצח בבית את גיחון האומללה, פשוט רשלנות לכבוש ברבע השעה האחרונה ובכל-זאת לסיים בתיקו - חשבתי שרק ריאל יודעת לספוג בדקה ה-90. בילבאו עם שתי נקודות מארבעת המחזורים האחרונים והסגל הקצר בתוספת חוסר היציבות של השחקנים הצעירים - ממש בעוכריה. לבילבאו יש עוד את גמר הגביע נגד ברצלונה והיא תיאורטית יכולה לזכות בליגה האירופית אבל אני לא תולה בזה תקוות וחבל אם הקבוצה המרגשת הזאת לא תיהיה באירופה בעונה הבאה.

    אתלטיקו מדריד חוזרת לעצמה לאט-לאט אחרי פתיחה אדירה במשחקים הראשונים עם דייגו סימאונה. אולי הוא בכלל רוצה לשים את כל הביצים בסגל של הליגה האירופית. סגנון המשחק התקפי ומרהיב, מהלכים נהדרים עם הכדור אבל מתבלבלים מול השער. וסראגוסה? ממש מתעוררת לחיים רק לא בטוח שזה יספיק.

    ועכשיו בנוגע למאבק על הצ'מפיונס - עם איך שולנסיה נראית, אולי מאלגה תשיג את המקום השלישי. והכי חשוב - שער של ואן-ניסטלרוי, הללויה. כמה שהעונה הזו מבוזבזת גם מבחינתו וגם מבחינת מאלגה שאולי טעתה בכך שרכשה אותו.


    הערה: תפסיקו כבר עם ויכוחי השופטים הדבילים האלה, חאלאס, המחק יתחיל לעבוד. אחרי הכרטיס האדום ההזוי שאוזיל ספג ביום רביעי - לא הייתי מדבר. אם ברצלונה לא הייתה מגיעה זחוחה למס' משחקים העונה - היו לה יותר נקודות. נניח מול בילבאו היא חילצה תיקו בשיניים כי בילבאו קבוצה נהדרת כשהיא באה במצב-רוח הנכון, אבל המפולת בחטאפה, במדריגל, מול סוסיאדד אחרי יתרון של שני שערים...שלא נדבר על הניסויים של גוארדיולה שכבר רגיל לנצח את ריאל בברנבאו עם חבורה של יצורים בהרכב - מסצ'ראנו בלם, קייטה בקישור - אבל לא תמיד זה עובד.
     
  11. Keyser Söze Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/11
    הודעות:
    82
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קייטע, אתה מדבר על טעויות שיפוט כעל משהו קבוע וסטטי תוך התעלמות מוחלטת מדברים קריטיים כמו מומנטום, מהלך משחק, תזמון וכו'. אתה לא יכול לקבוע בוודאות שאם בארסה/יריבה של ריאל הייתה מקבלת פנדל היא הייתה מכניסה אותו, וגם אם כן, לא בטוח שהמשחקים לא היו מסתיימים באותה צורה.

    כל הנושא הזה של טעויות שיפוט הוא נורא היפותטי ונשען על השערות בלבד; אי אפשר להגיד שבארסה בוודאות הייתה מובילה את הטבלה ללא טעויות שיפוט, אפשר רק לשער. להגיד שריאל הרוויחה 20 נקודות (?!?!) מטעויות שיפוט לטובתה זו לא יותר דמגוגיה זולה ועיוות של המציאות.

    אבל שוב, לתלות את איבודי הנקודות בטעויות שיפוט כאלה ואחרות זה משהו שאוהדי ברצלונה עושים יותר מדי העונה. ברצלונה פשוט שיחקה רע בהרבה משחקי חוץ העונה והפסידה נקודות יקרות באשמתה העיקרית, להבדיל מריאל שאמנם גם לא הבריקה תמיד אך ידעה לאסוף את הנקודות כשצריך.
     
  12. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המקום של בילבאו באירופה מובטח אחרי ההעפלה לגמר לגביע נגד ברצלונה (בדיוק מה שקרה ב2008/9).
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    קייטע ידידי, אתה תלמד עם הזמן שבפורום הזה האנטיגוניזם סביב בארסה הוא גדול מאוד וחסר פרופורציות. אין אובייקטיביות פשוט

    מיסטר ג'ו קול, אתה מיותר בדיון. גם בעוד 100 שנה תנגן על המשחק ההוא של צ'לסי נגד בארסה ותמשיך לטעון שבארסה והשופטים אחים, אז תוריד פרופיל כבר
     
  14. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מבחינתך אני מיותר בדיון, אף אחד לא אוהב לשמוע שהוא בכיין, ובטח שבלי סיבה. תמשיך להתבכיין ואני אמשיך להגיד לך שאתה טועה כדי שלא תחשוב לרגע אחד שאתה צודק.
    בכל מקרה, המשחק נגד צ'לסי זה לא המשחק היחיד שהשופטים היו לטובתכם. זה שבלי שאמרתי שום דבר אתה ישר מייחס לי את המשחק הזה, רק מראה כמה אתה מנותק ממה שקורה במציאות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏25/3/12
  15. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה מזכיר לי ויכוחים עם אוהדי ריאל בתקופה של ריקארד שאחרי שלא היה להם מה לומר הם כתבו "יש לנו 9 אליפויות אירופה!". עכשיו יש להם את צ'לסי. בואו נלך יותר רחוק לעידן פרנקו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx