מחזור 30 בליגת העל - בני יהודה מנצחת בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏9/5/08.

  1. YANIROSH Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/06
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך ידעתי שחיפה דווקא מולנו תחזור לכבוש ולשחק כדורגל טוב[יחסית] ביחס למשחקיה במחזורים האחרונים,ההגנה הייתה מזעזעת ויבריץ' לא פחות אז נקודה ביום כזה שההגנה והשוער ביום גרוע זה לא רע למרות שכבשנו 3 שערים במשחק חוץ! אין ספק שאת רודי חדד צריך להטיס מפה דחוף חזרה לצרפת[או לנתניה] שחקן אגואיסט שלא מועיל כמעט[במיוחד במשחקים האחרונים] אני מקווה שנדע בע"ה לסיים את הסיוט במשחק הקרוב מול מכבי פ"ת משחק בית שאנחנו חייבים לנצח.צריך לבוא שבוע הבא עם כל הלב הנשמה וכל מה שיש לשרוט,להילחם ומה לא בשביל לנצח ולהבטיח את ההישארות[ב-90 אחוז]
     
  2. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדיף 3-3 על 0-0, נכון שלא היה משחק כדורגל גדול, אבל לפחות נהננו מדרמה וגולים, ככה שלסבול לא ממש סבלתי אתמול, למרות השערים השטותיים שספגנו, תנו לי 3-3 כאלה כל העונה.
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הגנה ביזונית... ספגנו שלוש שערים משלוש הרמות ושלוש נגיחות. לפחות חזרנו הביתה עם נקודה אחת שנותנת לנו עוד קצת אוויר לנשימה לקראת המשחק בשבת הבאה שיכול לקבוע גורל של עונה שלמה. הפער 5 נקודות, בנתיים כמובן, שבוע הבא משחק שחייבים לנצח.
     
  4. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא שחיפה שיחקה טוב פשוט מכבי ת"א שיחקה גרוע(בהגנה). ההתקפה של מכבי עבדה מצויין ההגנה היא שמפילה אותה העונה.
    לגביי רודי חדד, הוא השחקן שמכבי חייבים להשאיר. שחקן כזה עם איכויות כמו שלו אסור להעיף מהקבוצה במיוחד שהוא צעיר ויש לו עוד מה ללמוד. השחקן הזה הוא זה שבועט לכם את הבעיטות החופשיות באומנות שלא רואים הרבה בכדורגל הישראלי. הוא זה שמזין את קאמאמנאן ויוצר לו מצבי הבקעה. זה נכון שהוא מכדרר יותר מדי ולפעמים לא משחרר את הכדור בזמן אבל את זה הוא כבר ילמד.