מחזור 3 בספרד:: כריסטיאנו עם חמישייה אדירה מול אספניול; מסי עולה מהספסל ומנצח את אתלטיקו בקאלדרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏8/9/15.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ברגע שסימאונה משנה מערך הוא מנסה את וייטו בעמדה אחרת זה משנה את התמונה, אני מדבר על הרוטציה במערך הנוכחי כמובן. אגב, בראסינג וייטו פרח בעיקר כחלוץ בודד עם שני קיצוניים בצדדים.

    הוא נתן מספרים מצוינים לעונת בכורה בספרד בקבוצה שלא הפגיזה בכמות השערים. 20 גולים זה מצוין גם אם הוא היה פותח יותר פעמים בהרכב לדעתי, וזה בלי להתייחס עוד לכך שהוא הגיע אחרי תקופה לא מוצלחת בארגנטינה ושמדובר בילד. אז למה הייפ מוגזם? כי חוץ ממספרים יפים ואופי חזק, יש לילד הרבה מגבלות שמסיבה כלשהי מתעלמים מהן (לא רק פה) כשמדברים עליו בתור תקווה עתידית לאתלטיקו ולארגנטינה. נתקלתי, לא רק פה, באכזבה מזה שטורס וג'קסון משחקים לפניו. לאט לאט, אולי הוא יגיע לשם, אבל על סמך העונה האחרונה (הטובה כמובן) הוא עדיין לא שם.

    לדעתי הוא יכול לעמוד בדרישות האלו, יש לו אופי וסימואנה מכיר אותו ולא סתם ביקש את החתמתו כנראה. אבל מההיכרות שלי עם וייטו ועם טורס אני חושב שהספרדי עומד יותר טוב בדרישות האלו. בסוף, עיקר הדיון הוא השוואתי לגבי מה צריכה להיות ההיררכיה וזו פשוט נקודה שלטורס יש יתרון בה לדעתי. זה לא אומר שוייטו חלש בנקודה הזו, פשוט פחות טוב מטורס. גם ג'קסון להערכתי נופל פה לעומת טורס, ואולי גם לעומת וייטו, אבל לקולומביאני יש כרגע יותר פיצוי על כך במקומות אחרים.

    לטורס יש יתרון ביציעים של אתלטיקו, השאלה אם זה מדבר אצל סימאונה או לא? אולי, אני לא יודע. אבל בניגוד למקרה של צ'רצ'י אני בטוח שוייטו יקבל את הצ'אנסים שלו כי כמו שלטורס יש יתרון ביציעים לוייטו יש פלוס שהוא הגיע לקבוצה עם מאמן שמכיר ומעריך אותו ולדעתי אפילו התעקש שיחתימו אותו.

    אני לא חוזה פה עתיד שחור לוייטו, אני רק אומר שבשלב זה אני יכול להבין ולהצדיק את הישיבה שלו בקצה הרוטציה כרגע. אני אפילו חושב שקוראה יכול לשחק בעמדה של גריזמן בהצלחה (וכך להקטין דקות פוטנציאליות של וייטו יותר).