מחזור 3 בליגת העל: נתניה וחיפה בראש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏19/9/08.

  1. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת מה פשר החולצות הזרחניות ההמגעילות האלה.
     
  2. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו החטאה לבני יהודה!!!!!!!!
    בכלל - הם נראים לא רע בכלל - אין יותר מדי הבדל בין משחקה לבין המשחק של מכבי.
    איינוגבה במשחק מעולה - לדעתי, איש המשחק עד כה.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    פאנטיני חלוץ חיזוק? מקבל כדור יפה מיניב קטן, במצב של אחד על אחד, כל כך איטי, כל כך מסורבל, כל כך לא יודע מה הוא רוצה לעשות, משגע אותי הדברים האלה. חלוץ זר שלא יודע מה לעשות ואיך לתפקד באחד עןל אחד עם בלם.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי מה שראיתי מתקציר המחצית הראשונה, דווקא בני-יהודה הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר כאשר היא הגיעה למצב אחד פנטסטי של ביטון, אחרי התקפת כדורגל נפלאה, אך ביטון בעט החוצה. אם למשה ביטון הייתה סיומת טובה יותר(רק אני מדבר והוא מחטיא שוב) אין לי ספק שהוא היה משחק באחד מהמועדונים הבולטים בארץ, כי פרט לכך יש לו הכל. ההטעייה שלו על קולמה הייתה פנטסטית וגם באותו מהלך הוא שיחרר בעיטה טובה מאוד.
    בני-יהודה שילמה ביוקר על ההחמצות שלה ועל העובדה שהפסיקה ללחוץ את חיפה במרכז השדה. השחקנים של לוזון צריכים לגלות אופי ולא להישבר. הם ספגו פעמיים בדקה האחרונה, לא נורא, אפשר גם לתת גול בדקה כזאת אבל רצוי לפניכן.
    אני מאוד מקווה עבור רפאלוב שהשער הזה ייתן לו תחיפה אדירה לקראת ההמשך, כי בניגוד לשאר אני לא חושב שראינו ממנו יותר מידי עד עכשיו. בחיפה צריך לציין את קטן שממשיך עם הכושר הטוב שלו.


    לירן,
    לא מתאים לך לקבור ככה שחקנים על פי מהלך אחד.
    פאנטני עוד יבקיע הרבה גולים בליגה שלנו, אני בטוח. הוא מהיר, יש לו דריבל טוב מאוד, בעיטה חדה, נגיחה, מיקום, אבל הדבר היחיד שחסר לו זו קבלת ההחלטות, אבל דבר כזה אפשר לשפר, וגם התיאום שלו עם שאר השחקנים של חיפה בחלק הקדמי עוד יהיה טוב יותר. במשחקי החימום לקראת העונה שבפתח הוא מאוד הרשים, בעיקר במשחק נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, וגם בעונה שעברה ניתן היה לראות בוודאי שהוא פוטנציאל.

    בהזדמנות זאת אגיב על שאר המשחקים שנערכו עד עתה:

    כל-כך הגיע לשמעון גרשון לכבוש אתמול שער עבור בית"ר ירושלים, וזה לא היה סתם שער, אלא שער חשוב שהוריד מהלחת העצום שהיה על השחקנים שלה. בית"ר של המחצית הראשונה הייתה חושך, אבל במחצית השנייה הקבוצה השתפרה ויצרה יותר מצבי הבקעה. משה אוחיון מלבד השער הנהדר שלו שינה את המשחק. כל הקרדיט על המהפך של הקבוצה מגיע לראובן עטר שלא היסס לספסל את טל ולהוציא את זיו ובואטנג שלא תורמים הרבה לבית"ר כבר הרבה זמן. יצחקי פתח אתמול רשמית את העונה, בניגוד לזנדברג שעדיין לא הגיע.
    אני חייב להגיד מילה על הכח. דודו דהאן פשוט מוציא שם מים מסלע. אני הימרתי עליה בתחילת העונה כיורדת בטוחה, ועד עכשיו היא הייתה לא רעה בכלל בכל המשחקים שלה. היא לא הייתה רחוקה מלנצח את הפועל ובית"ר. אז נכון שהם נעזרים קצת בדשא העלוב של ווינטר, אבל בכל זאת מגיע להם כל הכבוד. טוקורה למשל שחקן נהדר והוא ישיג חוזה במועדון טוב יותר בעונה הבאה.

    אני חושב שמכבי נתניה הציגה משחק לא רע בכלל נגד סכנין בניגוד לדעת הפרשנים. היא הגיעה למספיק מצבים לגול למרות ששיחקה באיטיות, והשער שלה היה צריך להגיע הרבה לפניכם. תוצאה של 3-0 הייתה יותר משקפת את מה שנעשה אתמול. בן-דיין ממשיך להיות כוח גדול בהתקפה של מכבי נתניה, כל מהלך טוב שלה מגיע ממנו. חבל ששכטר מול השוערים מתבלבל, כמו שכבר אמרתי, הוא מסוג השחקנים שאם היה יודע מה לעשות מול השוער, הוא כבר היה בחו"ל, אין לי ספק בכך. בכל אופן, נתניה בלי שכטר מאבדת 50% מהאיכויות שלה לפחות.
    סכנין לעומתה נראית רע מאוד. פרט לבעיטה של יניב לוזון היא לא הגיעה לשום דבר, הקבוצה חסרת מעוף, כרגע היא נראית מועמדת וודאית לירידה, גם בגלל ההגנה, פטי לא משחזר את היכולת משנה שעברה ומתעסק בשטויות.

    כמו שאמרתי על דודו דהאן, אותו דבר לגבי גיא עזורי. מכבי פ"ת הגיעה אתמול לבלומפילד בלי רגשי נחיתות והייתה לא פחות טובה ממכבי. ההחמצה של המשחק למעשה הייתה שייכת לה. ליאור אסולין נראה אתמול טוב ורק שער היה חסר לו. לדעתי בשקט של פ"ת העונה הוא ייתן שנה יפה אולי עם מספר דו ספרתי. מכבי יכולה להתלונן ובצדק על כך ששוב היא נשדדת מהשופט, אבל מהקבוצה הזו מצפים ליותר. קמאנן הוסיף הרבה למשחק של הקבוצה אך הסיומת שלו הייתה מאוד רשלנית. לדעתי בוזגלו מאבד מהאפקטיביות שלו כאשר הוא משחק מהאגף, הוא עושה יותר מידי הגנה. אסור למכבי לאבד נקודות כאלו במשחק ביתי, פשוט אסור.

    הפועל פ"ת רקדה אתמול נגד אשדוד, פשוט ככה. המשחק יכל להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. וכמובן, ג'וניור ויסה מנצח על המקהלה, ואחריו יוסי רוזן. חבל שאשדוד לא יודעת לשמור על יציבות והיא קבוצה רכה מידי. התקפה טובה לבד לא מסוגלת להכריע משחקים באופן קבוע, כל התקפה נגד אשדוד זה חצי שער. אתמול היא ספגה שני שערים ממצבים נייחים למרות שיש לה בלמים גבוהים שאמורים להיות עם משחק ראש טוב. אולי אשדוד צריכה לשנות שיטה ולמתן את העליות של המגנים קדימה. עוד נקודה באשדוד - מקרייב לא הגיע לעונה הזו בינתיים וגם שריקי לא מרשים למרות השער שלו אתמול, שהגיע בעזרתו של אלימלך. חבל עליו.

    המשחק של הפועל מחר...

    אם אנחנו לא מנצחים מחר בק"ש ניהיה בבעייה גדולה מאוד. למרות שק"ש לא אותה קבוצה מאיימת מהשנה שעברה, היא פחות אגרסיבית וקצת מסרובל, עדיין לשחק שם זה לא קל, אבל השחקנים חייבים להתעלות על עצמם. אם לא נכבוש לא נצא עם נקודות, משום שקשה לי להאמין שטופוזאקוב שנמצא בכושר איום ונורא, בייחד עם דה סילבה המנומנם, יצליחו לשתק את אבידור המהיר כשד. מזל שסספדס לא משחק, הוא שחקן מצויין. העונה של הפועל תלויה הרבה מאוד באביחין ידין, אין לנו קשר אחורי טוב ממנו. מחר יש לו משימה לשתק את צרפתי, שאולי לא נע הרבה במשחק, אבל מסוגל בשנייה לתת כדור לגול. אם אכן ההרכב המסתמן יעלה מחר, אז מבחינתי גוטמן עשה הכל כדי לנצח. מגיע ללאלא צ'אנס בהרכב במקום זהבי, מה גם שיש כאן שינוי מערך ל4-4-2, ובצורה כזו אנחנו אמורים להיות יותר חדים. חשוב מאוד שטלקיסקי נשאר בהרכב והציפיות ממנו גבוהות. אני לא בטוח ששיש מספיק טוב ויש חשש קטן לגביו, אבל כנראה שגם אנטבי לא מנייה בטוחה. שיהיה בריא ואני מקווה שהגורם למחלה זה לא המשחק הקטסטרופלי שלו ביום רביעי.
    יאללה הפועל!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/08
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני לא קובר אותו, אני פשוט חושב שחלוץ אמיתי לא צריך להיראות ככה, ראיתי אותו במקרים אחרות של סיומות ושם הוא היה טוב, עכשיו זה אחת הפעמים הראשונות שראיתי אותו באחד על אחד וזה לא היה להיט.
     
  6. ISRAl Member

    הצטרף ב:
    ‏18/9/08
    הודעות:
    30
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשטן תתעורר. תעיף כבר את דודו אוואט מהנבחרת. יש לך שוער ענק בשם ניר דוידוביץ'.
     
  7. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מי שיראה שלבני יהודה יש רק נקודה אחת, יחשוב שזו קבוצה רעה מאוד. היא דווקא משחקת כדורגל חיובי וצריך להזכיר שהיא שיחקה בינתיים מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה בחוץ. היום הייתה לה הזדמנות לעלות ליתרון ראשונה, אבל היא לא ניצלה אותה ומכבי חיפה עשתה מה שקבוצת בית צריכה לעשות וזה לנצל את החולשה של הכתומים. ליאור רפאלוב ובירם כיאל ביצעו מהלך עם הרבה דמיון. יופי של שער.
    אני רק לא מבין למה מכבי חיפה עלתה לשחק עם התלבושת המזעזעת הזו. הצבע של המועדון הוא ירוק. רק ירוק. מה זה הירקרק הגועלי הזה עם השחור? בזמן האחרון יש נטייה לקבוצות לחפש אתגרים מעניינים בכל הנוגע לצבעים. אני מקווה שזו אופנה שתחלוף מהר.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אכן תלבושת מזעזעת, אנשים מסויימים מנסים לשנות סדרי עולם וזה ממש לא מובן.

    חיפה עושה את שלה, אומנם שוב אין פה שום ברק, לא יכולת שאפשר לציין לטובה, אבל מכבי חיפה בסיטואציה שכל מה שחשוב אלו הנקודות. הקבוצה צריכה להמשיך להחזיר לקהל את האמונה שחיפה הגדולה עוד כאן, וזה ייעשה רק על ידי ניצחונות, גם אם הם באים עם יכולת לא מבריקה. השער אגב היה תוך כדי מהלך גדול, יופי של דאבל פס, יופי של בישול של כיאל.

    אחרי 3 מחזורים, נתניה ומכבי חיפה היחידות עם 2 ניצחונות, שבוע הבא מבחן רציני לאלישע לוי ולקבוצה שלו.
     
  9. a.m Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/06
    הודעות:
    1,289
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מספר דברים שהיו במשחק:
    משחק רע מאוד שלנו, לבני יהודה יש קבוצה מצויינת שלא מצדיקה את המצב שלה אחרי 3 מחזורים, קטן ופאנטיני לא יכולים לעמוד לבד מול 4 שחקני הגנה של היריבה.

    אה..וקרופניק בלם פנטסטי
     
  10. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    בדיוק אותם הדברים שאמרתי אתמול על מכבי ת"א - האנמיות, השבלוניות, האפרוריות, חוסר הרצון לנצח... משחק חלש של מכבי חיפה היום. אילולא הטיפשות של משה ביטון בהתקפת בני יהודה, הם היו ממשיכים את פתיחת העונה הלא רעה בכלל שלהם עם ניצחון בקריית אליעזר שאפשר להגיד שהיה יכול להיות גם די מוצדק.
    בקשר למשחק של חיפה - פתיחה טובה, המשך גרוע. באמת שאני לא מבין מה היה פשר המחצית הראשונה המזעזעת הזאת. אמר מה אמר אלישע לוי לבירם כיאל במחצית, זה היה מה שעשה את ההבדל. במחצית ה-1 בירם היה השחקן הכי גרוע על הדשא, במחצית השניה הוא עשה לנו את ההבדל(יחד עם רפאלוב המוכשר כמובן).
    יניב קטן לעומת זאת, בדיוק ההפך. מחצית ראשונה טובה מאד שלו ומחצית שניה חושך מוחלט.
    פאנטני שבדר"כ מחזיק את ההתקפה שלנו ומכין המון מצבים לעצמו ולחברים עם התנועה עם ובלי הכדור המצויינת שלו, לא היה מספיק נייד היום, ראו שהוא פצוע.
    היה נחמד לראות את גולאסה בן ה-17 מקבל דקות במכבי חיפה עם המספר של בניון, יש לו את החוצפה, את הכישרון והפוטנציאל לצמוח לשחקן ענק.

    בסך הכל, חוץ מהשוער מס' 1(העיקר שאוואט בלי קבוצה פותח בהרכב הנבחרת), קרופניק(רכש נפלא עד כה,נראה איך יהיה במשחקים הגדולים) וקינן, לא היה אף אחד ששמר על יכולת טובה ויציבה במהלך המשחק. בגלל זה חשוב מאד שהוצאנו את 3 הנק'.
     
  11. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח תקשיב, חלוצים עם יכולות טובות לא מגיעים לשחק בארץ...
     
  12. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    למה אתה מדבר שטויות?
    פאנטיני חלוץ מצויין, לכל אחד יש משחקים פחות טובים, במיוחד כשהוא פצוע.


    קרופניק נפלא עד כה. לא שהוא התמודד עם חלוצים גרועים עד עכשיו, אבל אני עדיין צריך לראות אותו במשחקים הגדולים כדי לקבוע עד כמה ההגנה שלנו השתפרה.



    נ.ב
    פשוט מגעיל לראות מה שהיס"מניקים עשו לאוהדים ביציע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/9/08
  13. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראוליטו, אם אתה זוכר, אדון ביטון כבר שיחק במועדון שהוא קצת יותר גדול מבני יהודה, אבל מה היה לו אז - אתה זוכר? כלום לא יכל לעשות...
    ואני גם מקווה שרפאלוב ייתן משחקים קצת יותר טובים וילמד להיות יציב יותר במהלך המשחק. עד הגול הוא לא עשה כלום וגם אחרי הגול נכבה לחלוטין.
     
  14. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/3112.Xxx עירוני קריית שמונה-הפועל תל אביב http://images.one.co.il/images/teams/Logos_111x111/5.Xxx
    שני, 20:30, קריית שמונה
    שופט: שי שטרית

    שתי קבוצות שלא פתחו טוב את העונה ייפגשו הערב בקריית שמונה. שתי הקבוצות עדיין לא ניצחו העונה, ואם אחת מהן תפסיד הערב, בליגת העל הקטנה הדבר עלול ליצור משבר.

    עד עתה, מישל דיין לא פתח היטב את תקופת כהונתו בקריית שמונה. אחרי הדחה מגביע אופ"א מול הקבוצה הבולגרית ליטקס לובאץ', בשני המחזורים הראשונים הקבוצה הצפונית עדיין לא כבשה שער: 0-0 ביתי עם הפועל פ"ת במחזור הפתיחה, והפסד 2-0 באשדוד בשבוע שעבר. את הרקורד הלא מרשים הזה ינסו דיין וחניכיו לתקן מול הפועל ת"א.
    יניב לביא וחייר סספאדס הורחקו במשחק באשדוד, ולכן לא ישחקו הערב. במקומם יפתחו בהרכב יוסי ביטון ואילו אגודה.
    הרכש החדש דל קריית שמונה, פול קסאני, עדיין לא יכול לשחק מכיוון שלא שוחרר מהקבוצה הגיאורגית בה שיחק.
    הרכב משוער: עמוס, נוסבאום, ביטון, חסארמה, בכר, סואן, קוז'וק, צרפתי, אגודה, פרץ, אבידור.
    http://images.one.co.il/images/d/400_221/gg805661.Xxx
    שחקני קריית שמונה בפוזה לא אופיינית העונה

    גם הפועל ת"א פתחה לא טוב את העונה-במחזור הפתיחה היא סיימה ב-2-2 בוינטר מול העולה החדשה הכח, בשבוע שעבר השיגה 0-0 מול מכבי חיפה בבלומפילד הריק כאשר שי אבוטבול מחמיץ פנדל, וביום חמישי הפסידה בבית 2-1 לסנט אטיין הצרפתית, תוצאה שככל הנראה מסיימת את דרכם של האדומים בגביע אופ"א לעונה זו.
    אלי גוטמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב שפתח ביום חמישי-יגאל אנטבי חולה ולכן גל שיש ישחק כמגן שמאלי, וכובש השער המצמק להפועל, מהראן להלה, אמור לפתוח במקום ערן זהבי המאכזב. ביבראס נאתכו, שמתקשה להזכיר את יכולתו בעונה שעברה, צפוי לשבת על הספסל. מי שלבטח לא ישחק הוא רועי דיין, ששוחרר מהקבוצה.
    הרכב משוער: אניימה, קנדה, טופוזאקוב, דה סילבה, שיש, אבוטבול, ידין, טלקיסקי, ורמוט, להלה, יבואה.
    http://images.one.co.il/images/d/dmain/361_185/gg831674.Xxx
    להלה כבש מול סנט אטיין, ויפתח מול קריית שמונה

    בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים: פעמיים ניצחה קריית שמונה ופעם אחת הפועל.
    למי שיחמיץ את המשחק היום, ביום רביעי הקבוצות ייפגשו שוב במסגרת גביע הטוטו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/9/08
  15. slagoo Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/08
    הודעות:
    132
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סיקור נהדר, תודה רבה. בנוגע למשחק של הפועל, לדעתי, במצב שבו הפועל תפסיד/תוציא תיקו הכסא של גוטמן כבר לא יהיה כל כך יציב כמו שהוא עכשיו.

    בנוגע ל"עניין יגאל אנטבי", אני מאוד מאוד מקווה שזה לא סיפור שהבחור המציא אחרי ההשפלה ביום חמישי, כמו כן אני מקווה שהקהל יעודד אותו, גם אם הוא לא משחק- הוא פשוט לא לרמות של אירופה.

    להלה בינתיים מציג רושם חיובי, כאן הוא יצטרך סוף סוף להוכיח את עצמו ולנסות לא לאכזב, במיוחד אם יבואה לידו. לצערי, טלקיסקי יפתח, הוא פשוט חייב רענון קצר ואני חושב שהכסאות בק"ש מאוד מתאימים למשימה הזאת.