מחזור 3 בליגת האלופות: יובנטוס גוברת על ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Claret&Blue, ‏21/10/08.

  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המשחק בין צ'לסי לרומא אולי לא נראה יפה לעין, אבל היה בו המון כדורגל איכותי. רומא הגיעה חבולה לגשר מול צ'לסי שמשיגה בשבועות האחרונים תוצאות טובות והצליחה לעמוד בקצב של הכחולים. בתור אחד שמאוד מחבב את רומא, חבל לי שהם לא הצליחו לצאת עם משהו מהמשחק הזה, חוץ מהעידוד בעקבות היכולת, לקראת המשך הדרך. למרות התוצאות של רומא עד כה, אני מאמין שהיא תצליח להעפיל לשלב הבא.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    אני רק מוסיף שטוב שהכדורגל ההולנדי עדיין מוביל על זה שבצרפת בטח כשמדובר בקרבות הישירות השנה...אחרי ההדחה של לאנס נגד טוונטה בגביע אופ"א, באה PSV וניצחה בבית 2-0 את מארסיי שנמצאת חזק בצמרת הליגה הצרפתית. הגומלין יהיה מעניין כי ליברפול ואתלטיקו הן הקבוצות שילו לשלב הבא, אין מה לעשות הבדלי האיכות גדולים מדי, אבל חשוב לי ש-PSV ממשיכה אחרי החורף בגביע אופ"א.
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אכן, את האמת הופתעתי, הייתי בטוח שהחולשה הגדולה של פ.ס.וו תספק עוד איזה ניצחון קליל לצרפתים, אבל התבדתי. עושה רושם שגם לשם שינוי פ.ס.וו גם שיחקה טוב.

    חשוב מאוד שבאמת פ.ס.וו לפחות תנשור לאופ"א.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    משחק נהדר של כולם , שמח מאוד על השער של בוז'אן.
    לא אהבתי את המשחק של הנרי כשנכס שיחק כזה בחוסר חשק במקום להיות שותף לחגיגה ולהנות ממנה .
     
  5. AVISEY Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/07
    הודעות:
    676
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קבוצה שבאה חבולה וחסרת ביטחון, אחרי פתיחת עונה גורעה ותבוסה כואבת בבית, מה אתה מצפה ממנה ? לבוא למשחק חוץ מול צ'לסי שנמצאת בכושר מצוין ולשחק פתוח כאילו לא קרה כלום ? במצב ובכושר שלנו גם לא לשחק כדורגל מתאים , העיקר לא לצאת שוב פעם מובסים ולהוריד תביטחון בכלל לקרקע , משחק הגנה טוב מאוד שלנו, אני מקווה שהמשחק הזה החזיר לנו קצת מהביטחון שחסר.
     
  6. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מה קרה היום לאוהדי צ'לסי? קיבלו בחילה מהקוויאר? יציע קטן של אוהדי רומא עשה היום בית-ספר לאוהדים של צ'לסי. לרגע חשבתי שהלונדונים התחילו להשתמש במנגינות של האיטלקים לשירים שלהם, אבל אז היה אפשר להבין שזה פשוט אוהדי רומא שמשתיקים את אוהדי צ'לסי ברוב המשחק. אפילו הגיעו למצב שבו הם הצליחו לשיר את כל ההימנון ללא הפרעה...

    מעניין על מה מדובר כשנטען ששחקני רומא נפלו מכל נשיפה. אולי כדאי להאשים את הבהמות מיקל ומאלודה שהחליטו להשתמש במרפקים, ברכיים וסטופקס בכל עימות פיזי. אני לא מדבר אפילו על טרי שהרגיש חופשי להעיף את מקסס לכל עבר עם סגנון המשחק הבריוני שלו.
    אולי גם כדאי לאוהדי צ'לסי לשאול את עצמם האם הקבוצה שלהם עד כדי כך טובה/הסגל שלהם עד כדי כך עמוק, אם אין להם שום תשובה לסגנון ההגנתי של קבוצה מהמקום ה-14 באיטליה.
     
  7. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש סיבה לכך שהיום שחקני בארסה חגגו כולם במין טפיחה כזו על הסמל או מה שמתחתיו?
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אם כבר שאלת, אז בהחלט לא.

    ואגב את המחצית הראשונה נאלצתי לפספס אז התגובה שלי הייתה לגבי החצי השני, לא ראיתי ברכיים וכו' חוץ מכניסה אחת בהחלט פרועה של טרי שאפילו יכולה להיות שווה אדום, אבל חוץ ממקרה זה, כל נשיפה על הדשא מחכים לשריקה של השופט, דקה 60 צריכים שאנלקה ישים לשוער את הכדור על קו ה-5 כי הנבלה לא זז, הכי חשוב שטרי בא והעניש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/08
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    זה הדבר הכי מסכן ששחקנים יכולים לעשות כי בעבור חופן דולרים הם עוברים את הכביש. בשנה שעברה ג'וני הייטינחה עשה את זה באחד השערים שלו באייאקס, איפה הוא יום? כשיחזור בגיל 35 מבסוט מהחיים אני עוד צריך לזכור את זה?

    זה קצת מזכיר לי עכשיו עניין אחר..., זה כמו אחרי ששכבת עם מישהי והיא אומרת: "לעולם לא היתה לי גבר יותר טוב מזה" בשבוע אחרי זה היא אולי תעשה את זה עם חברך הטוב ותגיד את אותו דבר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/08
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,322
    לייקים שהתקבלו:
    5,812
    רומא הגיעה לגשר כדי להוציא 0-0 ועשתה את זה טוב מאוד, הרבה יותר טוב מהמצופה מקבוצה שבסה"כ לא ידועה ביכולת שלה לנעול את השער מול קבוצות גדולות. באיטיות איטלקית אופינית ובטקטיקת all men behind the ball הם הפכו את המשחק לחוויה משעממת בחצי הראשון ודי מתסכלת בחצי השני עד הגול של טרי. היה ברור מהדקה ה-5 שאם לא נשיג שער מוקדם יהיה קשה יותר ויותר ככל שיעברו הדקות ורומא תצא פחות ופחות קדימה, ואחרי המחצית הראשונה המפוזרת מדי גם כשהשחקנים עלו יותר מפוקסים למחצית השניה הם נתקלו בקבוצה שמסרבת בכל תוקף לעבור את החצי ומצופפת ברחבה, בצדדים... בכל מקום אפשרי. זה היה ניצחון קשה אבל שווה את המאמץ ומרחיק אותנו מהתסבוכת שהולכת ונרקמת בין שאר הקבוצות בבית.

    רומא עושה רושם של קבוצה די חלשה ביחס למה שהצליחו להעמיד שם בשנתיים האחרונות, אם היא היתה מתקיפה יותר ומשחקת על ניצחון היא היתה יוצאת עם כמה כדורים ברשת של דוני וגם אם היתה מצליחה להחזיר אחד או שנים זה לא היה מספיק. אני מניח שהכושר יתיישר בשלב מסוים של העונה והם יחזרו למקום ה-4-5 באיטליה לשם הם שייכים, השאלה אם הם יעשו את זה מספיק מוקדם כדי לעלות לשמינית הגמר. גם אם כן, מול אחת האנגליות, ריאל, בארסה ואינטר אין להם מה למכור.

    נ.ב - האוהדים של רומא בהחלט עשו בית-ספר לאוהדי צ'לסי היום. והסגל לא נבנה טוב, חסר שחקן עם דריבל שיכול לפרוץ הגנות כמו של רומא היום.

    באולימפיקו יהיה יותר קל.
     
  11. Karel Poborsky Member

    הצטרף ב:
    ‏23/12/07
    הודעות:
    157
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכל המשחקים ששודרו הלילה בערוצי הספורט של ישראל הושגו תוצאות צפויות ואי אפשר לומר על משחק אחד שהייתה בו תוצאה מפתיעה, אולי הניצחון המינימלי 1-0 של אינטר על אנורתוזיס הסימפטית היה סוג של הפתעה אך כמובן שלא במימדים רציניים במיוחד....

    לעומת זאת במשחק שלא שודר הושגה תוצאה מפתיעה מאוד כאשר ספורטינג ליסבון הכניעה בחוץ 1-0 את שחטר דונייצק המאכזבת ועשתה צעד ענק לעבר עלייה לשמינית הגמר משהו שלא קרה כבר 27 שנה כאשר הפעם האחרונה הייתה כידוע עוד בימי גביע האלופות שהורכב כולו משיטת נוק-אאוט. דונייצק עמוסת הכסף ושחקנים ברמה גבוהה ממשיכה לאכזב זו השנה השנייה ברציפות ולא מצליחה לעמוד בציפיות שתולים בה אומנם הקרב על הכרטיס לשמינית הגמר רחוק מהכרעה אבל ההפסד הביתי שחטפו היום האוקראינים הוא סוג של מכה קשה שככל הנראה תשבור אותם בהמשך, ופה נשאלת השאלה הקבועה...למה הקבוצות הרוסיות והאוקראינות נכשלות בליגת האלופות וזאת למרות תקציבי ענק וחומר שחקנים עשיר? אולי דינמו קייב של השנה שנראית עד עכשיו הפתעה מרעננת מאוד תצליח לשפר קצת את ההישגים הירודים והמאכזבים ואולי גם לחזור לימיה הגדולים בסוף העשור הקודם עם שבצ'נקו ורברוב הבלתי נשכחים....
     
  12. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי המאמן על הקווים הוא פפ ולא ריקארד\מוריניו. כי יש לנו כמעט הרכב שחקני בית. כי כל הכובשים היום היו שחקני בית. זה למה, כי ברסה של היום היא באמת של ברצלונה, ולא של אף אחד אחר. לכן, הם טופחים על החולצה ועל הסמל, כי זה מה שהם. כבר שכחתם את כול ה"מאס קה און קלוב" בלה בלה בלה?

    כי אנחנו יותר מסתם מועדון.

    de Middenweg
    כשבויאן\מסי\צ'אבי\בוסקטס יעבור תמורת חופן דולרים, אני אפסיק לאהוד את ברסה. תסמוך עלי, שני הדברים האלה לא יקרו. אם הם יקרו-זה לא יהיה מרצונם, זה יהיה בגלל המועדון נטו. כמו מקרה דלה פנייה, כמו מקרה רונלדיניו, כמו מקרה ריבלדו.

    בכל אופן, המשחק היה יותר מידי קל, באזל עם כל הכבוד הם לא מדד. זה היה משחק מבחינתי שאמר סופית-הנרי עם כל הסימפטיה ואהבה שרכשתי עליו, מבחינה מיקצועית לא יכול להישתלב במערך של 4-3-3, גם לא כקיצוני וגם לא כחלוץ. פשוט אין לו מקום, בויאן יותר טוב ממנו. ובכלל בויאן, הילד עלה חסר ביטחון לגמרי, העלה אותו אחרי 2 גולים, ומתחיל להשתעשע בקבוצה שלמה. דני אלבס חזר לשחק כדורגל, רק חבל על כל העבירות שהוא עושה. מסי רמה מעל כולם, חלאב מפרגן יותר מידי ואני באמת מאמין שהוא עדיף כקשר ולא כקיצוני. לצד צ'אבי הוא לדעתי יפרח, כאשר איניסטה בשמאל.
     
  13. Jose Mourinho Member

    הצטרף ב:
    ‏26/6/05
    הודעות:
    4,833
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איך אתה לוקח את המשחק היום בתור מדד למה שכתבת? והקבוצה שהרשיתה 4 פעמים לאותה אחת מהמקום ה14 באיטליה רק לפני כמה ימים, הצליחה לכבוש רק שער אחד מול קבוצה מקפריסין(אומנם עם שלל החטאות של מצבים בטוחים, אבל בכ"ז).

    צ'לסי היא אחת מ4 הקבוצות הטובות והחזקות בעולם היום. רק תסתכל על ההצלחה שלהם ביחס למכת הפציעות.
     
  14. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ג'ון טרי דחף בעיקר את שחקני היריבה בצורה די מגעילה ולא ספורטיבית, ומשחקן שנחשב לאחד הטובים בעולם בתפקידו אני לא מצפה להתנהגות כזאת.
    אני מעודד מאוד מהיכולת של רומא שרק לפני 4 ימים נראתה כמו קבוצה מהליגה הישראלית. התוצאה אומנם משאירה את רומא בידיים ריקות אחת לא כזאת שתמנע עליה לשמינית הגמר.
    מילה טובה מגיעה גם לפיליפ מקסס שספג ביקורת בתקופה האחרונה על הפיוז הקצר והמשחק המביש במדי הנבחרת. אתמול הוא לא נגרר לפרובוקציות של טרי וחבריו, הציג יכולת מצויינת עם תיקולים נקיים, לא הוציא את אנלקה אפילו פעם אחת מעמדת הנבדל, הנהיג את ההגנה הרומאית ושוב, ספג בשקט נסיונות להוציא אותו מכליו.
     
  15. forza forza. Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/08
    הודעות:
    33
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק נוראי של אינטר, אוי ואבוי לנו. עוד משחק כזה ואבדנו.
    היית מצפה אחרי רומא לקצת כדורגל, אבל כלום.
    לא היה רחוק שנוציא נקודה במיאצה מול פמגוסטה, שיצרה כמה מצבים טובים.
    ועוד מונטארי בשיא חוכמתו הולך לי לדגל הקרן כדי לבזבז זמן בדקה 90.. אולי צריך להזכיר לבנאדם איפה הוא נמצא.
    משחק גרוע, סבלתי מכל רגע. זו לא אינטר שהאוהדים רוצים לראות. בקושי מצב וחצי ב-90 דקות במשחק מהסוג הזה...
    מזל שאדריאנו נגח פנימה עוד לפני המחצית. רק אלוהים היה יודע איך המשחק היה מתפתח אלמלא הגול הזה.