מחזור 29: 2-1 לברסה על חטאפה ולריאל על אתלטיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏18/3/11.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    דור, קיקה סימן את אלונסו כיעד מס' אחד לשמירה, כדי שהוא לא יוכל לנהל את משחק ההתקפה שלכם. אבל ברור שגם רונאלדו לא חסר תשומת לב מההגנה שלנו.
    צהוב לשוער והוספת עוד דקה למשחק על משיכת זמן זה לא משהו שבגלל זה צריך להשמיץ את אויפלושי. לדעתי, איקר היה מוכן לספוג את העונש.
    ואם כבר אופה, אז למה להתעלם מהצהוב שהוא כן קיבל, עוד אחד על צעקות על השופטת? יש לו צהובים בעיקר על זה. הפעם בגלל שהשופטת לא הפעילה חוק ייתרון אחרי עבירה ועצרה את אופה בדרך לרחבה.
     
  2. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עצוב מה שקורה להרקולס, הקבוצה שבורה מנטלית, אני מת שהם ישארו בליגה.

    עוד הפסד לולנסיה, הפעם בבית, הפסד שלישי ברציפות כולל המפגש נגד שאלקה, איפה אלה שאמרו שלולנסיה יש אופי? אופי של קבוצה קטנה, אחרי המפלה באלופות במקום שהקבוצה תרים את הראש ותמשיך למטרה הכי חשובה שלה היא נופלת מנטלית, מקבלת רביעייה מסארגוסה, מפסידה בבית 1-0 לסביליה, בלי לכבוש שער 2 משחקים ולספוג 5 שערים, איזה עלוב ואיזה קבוצה חסרת מנטליות שזה עבודה של נטו של מאמן.

    נמאס לי כבר להזכיר את המאמן הקטן והעלוב הזה אונאי אמארי, שעולה במשחק כל כך חשוב עם אנחל דאלברט אחד הבלמים המעזעים שראיתי בחיים שלי, ומספסל שוב את ריקרדו קוסטה הבלם הבכיר שלו, ולנסיה כמובן נזקקה ליום גדול של גוייטה בשביל לא לספוג עוד שערים, והציגה משחק הגנה עלוב.

    ומה הדבר הכי מצחיק, שבוע שעבר אמארי בהחלטה הזוייה לחלוטין מוציא את קוסטה ומכניס את באנגה, ומשחק עם טופאל כחלוץ, מה קרה אחרי זה? ולנסיה סופגת 3 שערים וההגנה שלה נראת כמו פח אשפה מהלך, מה קרה היום? במצב של 0-0 שוב הוא עושה את אותו חטא, מכניס את באנגה ומוציא בלם, הפעם נאבארו, מה קרה הפעם? ולנסיה סופגת אחרי 10 דקות.

    איזה מאמן עלוב שלא לומד לקח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/11
  3. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמי זה לא בדיוק נכון מה שאתה אומר,המשחק יכל להיגמר לשני הכיוונים.מספיק שג'ונאס וסולדאדו היו מנצלים שמינית מהמצבים שלהם והיינו מנצחים.הפסדנו בגלל חוסר מזל או יכולת של החלוצים ומשחק גרוע של טופל.זה לא שהקבוצה נראתה רע או משהו.בדבר אחד אני אסכים איתך וזה שנמאס כבר מהילדותיות של אמרי כי בסופו של דבר רק המועדון נפגע מזה.ריקרדו קוסטה סופסל לטובת ד'לברט זה פשוט בדיחה ואין שום סיכוי בעום שזה מסיבה מקצועית כי פשוט ד'לברט ברמה של בלם רביעי ואי אפשר להתווכח.אני מקווה שריקרדו קוסטה לא יעזוב ועונה הבאה יהיו לנו זוג בלים יציב וטוב עם קוסטה ורמי.וגם בעמדת המגן הימני אנחנו סתם נתקעים בל במקרה הזה ביגל כבר הגזים ואנחנו נתקענו רק עם ברונו
     
  4. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    שום מילה על ואראס? שוער די אלמוני עד אתה למרות שהוא כבר בן 28, אבל נתן אתמול את משחק חייו מול ולנסיה והוא הסיבה העקרית לכך שסביליה ניצחה את המשחק. הציל לפחות 3 שערים בטוחים. אהבתי במיוחד את היציאות האמיצות, הבטוחות והזריזות שלו כל פעם ששחקן של וולנסיה הגיע לאחד על אחד מולו. כל הכבוד לו, למרות שחבל לי שלא רואים פאלופ כמעט העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/3/11
  5. noamvcf Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/10
    הודעות:
    315
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק באמת משחק טוב מאוד שלו אבל כמו שאמרתי בהודעה הקודמת,אני חושב שהחלוצים של ולנסיה היו הבעיה יותר מאשר היכולת של ואראס.בלי קשר למשחק הזה הוא כבר הראה העונה שהוא שוער טוב.
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    ריקארדו קושטה לא שחקן גדול והוא נראה לי גם טראבלמייקר. לא אופתע, אם אמרי יעיף אותו לגמרי.