מחזור 29 בפלייאוף העליון: 0-0 בין בית"ר למכבי ת"א; תיקו 2 בדרבי החיפאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/6/20.

  1. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    זה דווקא לא טיעון משהו לטובת זהבי. הקבוצות שזהבי הגיע אליהן די נשארו איפה שהם היו לפניו. הוא לא הפך את מכבי ת"א לאלופה, היא כבר היתה בדרך הבטוחה לשם במקום הראשון לפניו. גם הקבוצה שלו בסין אם אני לא טועה נשארה די באותו מקום לפניו ואיתו. ועל הנבחרת אפשר לקרוא בדיון המקביל...
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    לאורן ביטון יש המון מניות באליפות השלישית איך שלא מסובבים את זה. השפעה התקפית כזו של מגן בהחלט שקולה להשפעה של הברזיאלי והתרומה שלו מעבר להיותו מגן... כמובן שהברזילאי(לדעתי המגן הכי טוב שראיתי בימי חיי) גם ידע להגן אבל זה כבר סיפור אחר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם נאמר את האמת ברור שאליניב ברדה היה יוצא דופן עבור הפועל באר שבע אבל תמיד מתחילים להרחיב הרבה על מנהיגות וכאלה כשאין הרבה מה לדון ברמה המקצועית. ערן זהבי אשם שמכבי תל אביב הייתה קבוצת צמרת גם לפני שהגיע (וב-2012/13 היא גם הסתובבה במקום הראשון עוד לפני ינואר, היה שם איזה 3:4 על רמת השרון שכולם הגדירו כנקודת מפנה?) ושהפועל באר שבע הייתה כמעט כלום במשך כמה שנים עם כל הכבוד למליקסון? גם להיות הבדל בין קבוצה טובה לקבוצה מצוינת זה משהו ענק. זהבי הפך את מכבי למצוינת במונחים ישראליים. לא מסכים עם הביקורת אליו לגבי הנבחרת ולגבי סין אני רואה הגנה של ילדים טרום א' כמו בישראלים..
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    זהבי לקח את מכבי כמעט לבדו בתצוגות יחיד באמת יוצאות דופן לשלב הבתים של ליגת האלופות, בלעדיו מכבי לא מגיעה לליגת האלופות, וגם מבחינת הפייר פליי הייתה בבעיה גדולה הרבה יותר כי הסנקציות שניתנו נגדם היו עוד אחרי שהרוויחו לא מעט כסף מליגת האלופות באותה עונה, בלי אותו כסף הם היו עוברים על החוקים בצורה הרבה יותר בולטת ויתכן שהעונש היה כבד יותר.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    למה ברדה הגיע לב"ש ולקח אליפות עם אותו סגל שהיה שם?
    לא החתימו את בוזגלו, אוגו, הובאן, צדק, ראדי, מליקסון, וואקמה וברק בכר?