מחזור 29 בליגת העל: מ.חיפה מנצחת 0:2 את בני יהודה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏2/4/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי הפסידה היום, בית"ר עשתה תיקו והפער ביניהן עומד על שלוש נקודות לטובת מכבי. שבוע הבא הן נפגשות בטדי ובמקרה ובית"ר תנצח, היא תעבור את מכבי ותעלה למקום השלשיי. המשמעות היא, אם אני לא טועה - הפועל תארח את בית"ר בבלומפילד ומשחק החוץ שלה יהיה בדרבי נגד מכבי. הלוואי.

    במכבי לא יכלו לבחור יריבה טובה יותר מאשר אחי-נצרת כדי לצאת מהמשבר, ומדהים איך אפילו את הקבוצה המפורקת של גרגורי, שיש לה בידיוק שניים וחצי שחקנים נורמלים(והם, כמה לא מפתיע, היו אלו שבנו את השער - חמד בישל ולוזון כבש, ויש לו שמונה שערים העונה וזה יפה ביחס ליכולת הדלה של שאר חבריו), מצליחה להשאיר את מכבי עם עוד משחק ללא ניצחון. למכבי היה כל-כך הרבה זמן כדי לפחות להשוות, אבל הקבוצה לא יצרה מספיק מצבי הבקעה והיה נדמה שיש לשחקנים משקולות על הרגליים, זה סוג של בעייה מנטאלית ונמני לא הצליח למצוא פיתרון. בוזגלו איכזב אותי כי חשבתי שיש לו אופי שונה מלשאר שחקני מכבי, אבל גם הוא קפא בשלב מסויים.

    בית"ר הייתה צריכה להיראות יותר טוב היום. מעט מאוד כדורגל היה בוינטר, אבל אם כבר לקבוצה אחת הגיע לנצח, נראה לי שזו הפועל רמת-גן. אמסלם לא מצליח להיות המאמן הראשון בבית"ר שמביא את הקבוצה לשישה נצחונות רצופים בשנות ה-2000(מאז שהתחיל המונח 'ליגת העל').

    מאכזב שמשחק בין הפועל חיפה להפועל באר-שבע לא מניב אפילו לא שער אחד. שתיהן לא בידיוק בלחץ של תחתית. כפי שכבר אמרתי - בתחילת העונה הייתי בטוח שהמצב של השתיים יהיה יותר טוב בנקודת הזמן הזאת. בשתי הקבוצות נעשו הרבה טעויות.

    נתניה ואשדוד מפסידות להפועל פ"ת וסכנין בחוץ בהתאמה ומוכיחות שלא בטוח שמגיע להן מקום בפלייאוף העליון. נתניה אפילו הובילה(שער אדיר של דיוויד גומז שלא הראה שום דבר שמתקרב לאותה בעיטה פנטסטית לחיבור מאז שהגיע לארץ) והצליחה, כרגיל, להשמיט את היתרון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/10
  2. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    אני חייב להגיד שהכותרת שערוץ הספורט נתן ל 0-0 של הפועל חיפה - "עצירות מהמצות?" מצחיקה אללה. כמובן שבעקבות המתנה לחג ששחקני הפועל חיפה קיבלו מיואב כץ. איזה איש מצחיק.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,223
    לייקים שהתקבלו:
    937
    משחק גרוע שלנו אבל אני לא מאשים את השחקנים וגם לא את דוד אמסלם, יש ימים שכלום לא הולך וזה היה יום כזה ועדיין יש לנו סיכוי לסיים את הסיבוב במקום השלישי ולארח את מכבי ת"א ומכבי חיפה אצלנו בבית ולתת לעצמנו סיכוי טוב לסיים במקום שמוביל לאירופה ולהגדיר את העונה המחורבנת הזאת כסוג של הצלחה, הכי חשוב שדוד יבין מהיום שאסור לתת לואאסקס וגם לא לויסה לשחק יותר, המרץ של איבנדר, אליחן וריקן שווה הרבה יותר מהאנמיות של האורוגוואי והאיטיות של הפרואני שגם ככה לא ישארו פה בעונה הבאה.

    נ.ב שי חדד בעוד משחק מעולה במרכז השדה של הפועל רמת גן, שנה הבאה חייב לחזור לבית"ר.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    לא ראיתי את המשחק כי היה במקביל משחק חשוב יותר אבל התיקו הזה לא נורא למרות שהיריבה היא הפועל ר"ג, בעיקר כי מכבי ת"א איכשהו הצליחו להפסיד לאחי נצרת בבית ובכל מקרה גם אם היינו מנצחים את ר"ג אז בשבוע הבא היינו צריכים לנצח כדי לעבור את מכבי בטבלה, התיקו הזה אולי יעיר את השחקנים ובשבוע הבא צריך לפרק את מכבי ת"א שנראית בדיחה ולארח בפליאוף 3 משחקים בטדי, וגם צריך שבשני מכבי חיפה תנצח את בני יהודה.
     
  5. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    אחרי משחק הגביע מול בית"ר דיברתי אחרת. בכל אופן, הלכו לים? אני מבין שאתה לא סופר את אירופה... טעות חמורה.
     
  6. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא משחק חלש יחסית של שי חדד אתמול, או שפשוט התרגלנו ממנו להרבה יותר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    בכל מקרה לפחות בהרכב שפתח אתמול נגדינו, יש לו מקום, ועוד איך.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,223
    לייקים שהתקבלו:
    937
    לא יודע מה זה חלש בשבילך אבל כשעידן טל לא עושה כלום והפועןל רמת גן חצי שעה יותר טובה מבית"ר בהכל זה רק בגלל שהקשרים המרכזיים עושים עבודה טובה.
    ואם כבר מדברים אז בניגוד לצד המקצועי בצד הניהולי של הפועל רמת גן צריך להתבייש בכך שלא היה אף כרטיס נוער לא במכירה המוקדמת ולא בקופות וזו לדעתי תעודת עניות אדירה להפועל רמת גן שלא הנפיקה כרטיסי חייל לאוהדי בית"ר ירושלים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/10
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שי, אם היית רואה את המשחק אז היית מבין ש7 דקות זה עוד כלום לעומת מה שהלך על המגרש, בוחבוט היה צריך להוסיף לפחות 12 דקות אבל מן הסתם זה לא היה קורה. אבל כמו שאמרתי זה לא משנה כי גם עם המשחק היה נערך עוד 3 ימים, מכבי לא הייתה מבקיעה.

    אגב, אפשר כבר לסכם חצי מהליגה:
    הפועל רעננה, אחי נצרת, הפועל עכו, הפועל פ"ת והפועל חיפה ישחקו בפלייאוף התחתון. להפועל רמת גן יש עוד סיכוי להשתתף בפלייאוף האמצעי.
    הפועל באר שבע, מכבי נתניה, מכבי פ"ת(תלויה בעצמה) ובני סכנין ישחקו בפלייאוף האמצעי למרות שלסכנין יש עוד סיכוי להשתתף בפלייאוף העליון אם היא תנצח במחזור הבא ואשדוד תפסיד.
     
  9. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לכרטיסים, כל מילה שלך נכונה, גועל נפש.
    בקשר לשי, כנראה שבאמת התרגלתי ממנו להצגות כדורגל, אתמול היה משחק יחסית פחות טוב שלו.
    בכל מקרה, הוא השחקן המצטיין שלנו העונה אין ספק.

    שימו לב, הפועל ר"ג כרגע עם 33 נק', מה שאומר 17 נק' לאחר הקיזוז.
    מה שאומר שתיקו בשבוע הבא נגד הפועל ת"א משמע 17/34, = 0 נק', לכן אין לנו מה להפסיד וצריך לבוא ולעשות הכל בשביל לנצח.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    כנ"ל הנהלת רעננה. לא היה נוער להפועל וקנו כרטיסי נוער לרעננה וטיפסו על הגדר בין היציעים.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני חייב להגיד שאלי גוטמן פשוט מחליא אותי, הבכי שלו אתמול היה כל כך מגעיל, דקה אחרי שקיבל פנדל, היה איזה מהלך חוקי במרכז המגרש ועל כלום הוא צועק:"בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה" ובוכה...איכס, אלי אל תדאג, את היתד בצמרת כבר תקעת, זו ההצלחה שביקשת לא?
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,223
    לייקים שהתקבלו:
    937
    רק תראה מאיזה קבוצה הוא בא, הקבוצה היחידה בארץ שמקבלת פי 2 יותר פנדלים מכל קבוצה אחרת בעונה ועדיין מצליחה לבכות כל פעם שהיא מאבדת נקודות, אז איך הוא לא יבכה? בגלל זה הם גם ימשיכו לקחת אליפות פעם בעשרים שנה גם אם יהיה להם סגל נהדר כי אין להם מינימום אומץ והכרה בטעויות שלהם, תמיד מחפשים את האיש עם המשרוקית וזה לא משנה אם הוא עזר להם או פגע בהם תמיד יבואו אליו תלונות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/4/10
  13. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,997
    לייקים שהתקבלו:
    722
    אלי גוטמן בן אדם מחליא, ולא מהיום.
     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    הקבוצה שהשופטים דופקים אותה כבר שנתיים, וגם אם אתה טוען שלא אתה לא יכול להגיד שהם עוזרים לנו.
     
  15. שגיא Guest

    באמת מה לכם לריב על השטויות האלה שוב?

    כולם נהנים וסובלים מטעויות שיפוט, חלק יותר וחלק פחות, תמיד הקבוצה שאתם אוהדים סובלת יותר ותמיד הקבוצה שאתם שונאים נהנת יותר. עוד לא למדתם את זה?