מחזור 28: מאלגה עוצרת את ריאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/3/12.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    הגיע הזמן באמת. סוף סוף ריאל נעצרת ולא ע"י בארסה, באמת שער ענק של קאסורלה אבל עדיין פער של 8 יהיה קשה ואולי בלתי אפשרי לסגור. בשלישי בארסה מארחת את גרנדה וריאל מתארחת בויאריאל. נקווה לשמיטה נוספת שתחזיר אותנו לעניינים

    ואי אפשר לסיים משחק שריאל לא מנצחת בלי דמעות של מוריניו על השיפוט, הבכיין אמר שהגיע להם 2 פנדלים על הצלילות של רונאלדו ומרסלו
     
  2. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא ממש צלילות.. בשני המקרים היה מגע בין השחקנים, לא מעט שופטים היו שורקים על זה פנדל..
    תעזוב את השיפוט, ריאל יכולה להאשים רק את עצמה והאדישות של השחקנים שלה..
    .....
    צריך לתת את כל הקרדיט לקאקא, אבל בהחלט התגעגעתי לדי מריה.. תחזור כבר
     
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,446
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    משפט שמוריניו לא ישלים איתו לעולם
     
  4. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/03/19/futbol/equipos/real_madrid/1332115565_extras_mosaico_noticia_1_1.Xxx

    במוקדם או במאוחר.

    אי אפשר להגיד שהכתובת לא הייתה על הקיר, במשחקים האחרונים ריאל לא הייתה משכנעת יתר על המידה וזה בלשון המעטה (כמובן שתלוי באופן יחסי במשחק ספציפי זה או אחר).

    במשחק כמו אתמול, כשקבוצה כמו מלאגה מניעה כדור יחסית טוב (וריאל 'תרמה' לכך רבות) אך לא מגיעה למצבי כיבוש כמעט, ומנגד ריאל מגיעה לכמה מצבים טובים מאד שמהם היה צריך אחד בשביל לסיים את הסיפור.
    אני שונא לראות משחקים שלא מתחילים מההתחלה כי גם לדקות הפתיחה יש משמעות בדרך כלל לגבי המשכו, הרי קבוצות משחקות בהתחלה הרבה פחות על הנעת כדור ויצירת לחץ על הכדור וגם בשטח קטן והמטרה העיקרית היא להעביר קצת זמן ולא לספוג מיידית- אז בדר''כ יש לזה השפעה הרסינית מבחינת אותה קבוצה לגבי המשך המשחק בטח ובטח בברנבאו. (אמנם זה עדיין לא נכון לגבי כל קבוצה בליגה, אבל כמעט לכולן). בכל זאת, אני מניח שב11 הדק' הראשונות לא פספסנו יותר מדי. עדיין אולי שווה לנסות להשיג את הקטע מה11 דק' הראשונות במשחק. בכל מקרה המשחק לא היה כ''כ קטסטרופלי מבחינת הקבוצה, אבל כמה דברים קלים שקצת העיבו על צורת המשחק של ריאל מדריד אתמול.

    בעיקר במחצית הראשונה אבל אני חושב שזה נכון כמעט לאורך כל המשחק-לא ראינו את אותו הלחץ על הכדור לפרקים נרחבים במשחק. קדירה ואלונסו (בעיקר השני שצריך להוביל) לא היו מספיק דומיננטיים וזה בא גם לידי ביטוי בהחזקת כדור של הקבוצה, מי שראיתי מחוייב, לוחץ ולא מוותר כמעט על אף כדור היה שלא באופן מפתיע- רונאלדו. אפילו פעם אחת בחטיפה ליד הרחבה של מלאגה זה אפילו יצר מצב מסוכן כמדומני. ריאל איפשרה למלאגה להניע יותר מדי בחופשיות את הכדור ולפעמים אפילו זה התפתח למצב מסוכן, בדיוק בנקודה הזאת מדי פעם גם ראינו עבירה שטותית, אם יש לי טענות כלפי לאס, זה בטוח בעבירות הסתמיות האלה שלא לצורך כשהם על שחקן מלאגה שלא יכול לעשות כלום ומקיפים אותו שניים משחקני הקבוצה-
    למה לעזעזאל להכשיל שחקן עם הגב לשער די קרוב לרחבה? סתם הזדמנות למלאגה להבקיע מאד איזה מצב נייח מקרי. חארם, ועדיין הוא שחקן טכני הרבה יותר מארבלואה, לפעמים הוא קצת מגזים ונסחף אבל אני חושב שמוריניו בהחלט יקח אותו בחשבון לחלק מהמשחקים עד סיום העונה בתור מגן ימני במקום ארבלואה.

    אוזיל במשחק לא מבריק אבל עם כמה מסירות לגול (שימו לב לצ'יפ 0:16 המדהים לרונאלדו מתחילת המשחק בוידאו שצירפתי וכמו כן גם למחווה על חולצות שחקני הקבוצה). עדיין במחצית הראשונה בעיקר היינו הרבה פעמים 'תקועים' מבחינה התקפית והייתה רוצה לראות אותו יותר מעורב, כל פעם שהוא מקבל כדור, אפילו מבלי לעבור שחקן, הוא במסירה יכול לנפק מסירה- בדרך כלל עומק -כמו במצב שהוא סידר לבנזמה את הגול נגד צסק''א,הוא עושה את זה מעולה.
    צריך למזער איבודי כדור קצת וגם הוא 'נעלם' מדי פעם בזמן המשחק, בקיצור עם הזמן הוא צריך להיות יותר דומיננטי, האמת שעם קאקא יחד איתו זה באמת מערך שקצת קשה לו לבוא יותר לידי ביטוי (אין מה לעשות, האגף לא המקום הטבעי שלהם וכל החילופי מקום ביניהם שמים אחד בעמדה טובה ואת השני בעמדה קצת פחות טובה)אבל נכון לעכשיו צריך להסתדר ככה וגם כבר ראינו העונה משחקים שזה עבד יופי.
    קאקא חייב להראות יותר עקביות למרות הלחימה שהוא מציג, רואים כמה שהוא משתדל וכל פעם שהוא נותן איזה מסירה קסומה זה תענוג צרוף, אני מקווה מאד בשבילו ובשביל הקבוצה שישמור על עקביות כי אנחנו צריכים אותו גם אם לא בהרכב הראשון. למרות שבעיני זה כבר פשע.

    מחצית שנייה, הקבוצה הייתה צריכה לסיים את הסיפור בשער שני, לדעתי ללא ספק המחצית הזו הייתה טובה יותר מהראשונה למרות התוצאה, בנזמה עם שני מצבים קורצים לשער, אחד מקאקא ואחד מאוזיל, רונאלדו קיבל מסירה גדולה מקאקא שדווקא לפני שהוחלף פתאום הראה ניצוצות מימים עברו, אחד מהשלושה מצבים האלו (היו בטח עוד כמה שקיפחתי) היו חייבים להסתיים בגול, אני חושב שרונאלדו בעצמו לא האמין שהכדור שלו לא נכנס. קבז'ארו שם איכשהוא הצליח להדוף לקרן.
    עדיין, ניפק כדור מדוד על הראש של בנזמה שמכזה מצב קשה להחטיא. לא יודע אם כל אותן החמצות אפשר לקרוא להן רשלנות, אולי חוסר ריכוז. גם קאייחון הגיע למצב אחד עם שער די חשוף כשקבאז'רו איפשהו שם על הדשא - בסוף בעט על גוף שחקן, אבל ניחא. הקבוצה הורידה את הרגל מהגז במקום לדרוש את השני שהיה צריך להגיע במוקדם או במאוחר ועל כך גם שילמה בסוף, האינטנסיביות ירדה דרסטית לקראת סוף המשחק והקבוצה הייתה נראית כבויה והשלימה כביכול עם ה0-1 הקטן אך המספק. החילופים כמו שאמרו פה אני גם מסכים בעניין הגיעו בשלב קצת מאוחר מדי ואולי היה צריך לעשות אותם 10-15 דקות (פיפיטה וגרנארו) ולפחות לתת צ'אנס שיהיה שינוי כלשהוא עם כניסתו של אותו שחקן. בסוף אותה עבירה אכן הביאה לאותו גול נהדר של קאסורלה, האמת, אני לא בטוח שאם איקר נשאר בפינה ומזנק ישירות הוא לוקח בוודאות כזה כדור חזק ומדוייק. קאסורלה השחקן בכל מירב הכיבושים מבעיטות חופשיות בליגה, וזה אומר הכל. שחקן נהדר שאתמול דווקא לשמחתי נימנם רוב המשחק אבל ברגע האמת הוציא בעיטה מושלמת.

    אגב, אם כבר לאבד נקודות אז לפחות לקבוצה של פלגריני, שאני דיי מעריך בתור מאמן.

    אין יותר מדי זמן 'להתאבל' - כבר עוד 48 שעות יוצאים למשחק קשה ב'אל מדריגל' והתיקו הזה הוא ממש לא סוף העולם אבל הוא בהחלט זמן טוב להתעורר אם פה חשבו לרגע שהסיפור של האליפות גמור, לוח המשחקים לחודש וחצי הקרובים פשוט נראה קראחנה- עם כמה משחקים סופר קשים על הנייר שאני מניח שגם בפועל יהיו כאלה.

    אני כבר אמרתי לא פעם שיש עוד זמן לברך על המוגמר, היתרון כמו שאמר השבוע מוריניו שאנחנו תלויים רק בעצמנו במקום לפזול למה עשה היריב שלנו. 8 נק' זה פער עצום ולא צריך להתרגש מאיבוד הנקודות, צריך פשוט להתעורר עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי. נגד ויאריאל מחרתיים וסוסיאדד בשבת- חייבים לצאת עם 6 נק' ומרווח נשימה לקראת ליגת האלופות, אם זה לא יקרה זה יכניס את הקבוצה ללחץ מיותר בליגה במשחקים מול יריבות קשות.

    בפעם האחרונה בליגה, שהקבוצה הגיעה אחרי שלא ניצחה - זה נגמר בתבוסה די מרשימה 2-6 על סביליה בפיחואן שהוא מגרש קשה מאד לכל הדעות.

    המחווה



    תקציר

     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/12