מחזור 28: התגעגענו - הליגה הספרדית חוזרת. דרבי בסביליה, בארסה במאיורקה, ריאל נגד אייבר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏11/6/20.

  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,297
    לייקים שהתקבלו:
    5,365
    ראמוס כנראה הבלם ההתקפי הטוב בהיסטוריה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צריך להיות עיוור כדי לא לראות את ערך המוסף של ראמוס, ואם אחד כמו קייליני אמר את זה בעצמו - או.קיי אז הוא עושה יותר טעויות מבלם שגרתי וחלקן מעצבנות מאוד, אז מה. שימו לב שהוא חטף את הכדור בשער הראשון, הוא נראה טוב הרבה יותר פיזית מבלם בגילו ואל תשכחו שהעונה הוא שיחק כל משחק גם בנבחרת ולא נח לרגע. אין לאף שחקן בקבוצה את הטירוף הזה לטוס ככה ולהבקיע שערים, הלוואי ובייל היה עם התשוקה הזו לדוגמא. אני מניח שבמשחקים הקשים איסקו היה ההעדפה של זידאן, מעין 'מוד צ'מפיונס' עם ארבעה קשרים. כעת מודריץ' תפס את מקומו אבל אולי אסנסיו עוד ישתחל למקום השני בדירוג.

    לגבי הזאר - אם זו עייפות אני מקבל, אני חושב שלא, זה שהוא לקח את הכדור - אחלה, הוא שחקן של מאה מיליון יורו, זה לא מספיק, גם מודריץ' לקח את הכדור. הזאר זה שחקן שאני מצפה ממנו לנצח הרבה-הרבה מאוד מאבקים של אחד על אחד. היה לו מצב במתפרצת מול אחד הבלמים והוא כשל בו ואיבד יותר כדורים, אבל כל עוד יש המשכיות ברמת המספרים אז זה בסדר. הוא גם שחקן שיודע לכבוש שערים כמובן. אם הייתי צריך להמר, נניח שאנחנו ב-75% של העונה - חשבתי שהזאר יהיה עם סביבות ה-15 שערים, באמת.
     
  3. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אתה יכול לטעון שבנזמה יותר טוב בלהניע כדור מאחור מקשר אחורי, ואז נשאל מדוע הוא לא קשר אחורי. זה בדיוק הטיעון לגביי ראמוס. עם כל הכבוד לפריצות שלו קדימה. בלם צריך להגן. הוא לא תוקף טוב יותר מאשר שחקן התקפה (טוב, בריאל זה לא בטוח באמת), ולכן לא צריך לתקוף. הוא אמור להגן יותר טוב משחקן קישור, ולכן עדיף שישאר בהגנה ושאחרים לא יחפו עליו. על כל גול שהוא מבקיע בשיטה הזאת, יש גם שערים שקיבלנו כי הוא לא מספיק ערני וחושב כל הזמן איך לצאת קדימה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם אתה לא רואה את הערך המוסף שלו אז אתה עיוור. והנה אתמול חטיפת כדור שלו - מהלך הגנתי מושלם - הביא לשער. הוא עלה לנו בגולים השנה וזה קורה בכל עונה, זה נכון, מה אתה מצפה, שיירד לספסל? זה לא יקרה וזה לא היה קורה באף קבוצה גדולה בעולם, גם פיקה טאבו. מילא היה לנו את פפה כשיר על הספסל, אדר מיליטאו כרגע זה עוד גדול עליו. יש לי סימני שאלה לגבי היכולת של ואראן להיות הבלם הבכיר והמנהיג, נניח כמו שדה ליכט היה באייקס ומצפים ממנו שיהיה ביובנטוס. התשובה הכי טובה שלי היא תסתכל מה קרה כשראמוס לא שיחק - 4:1 נגד אייקס, 3:0 נגד פ.ס.ז'' 3:0 נגד צסק"א בצ'מפיונס עוד ועוד.

    עכשיו אני אשאל אותך משהו אחר - אסנסיו שחקן שיש לו הרבה יותר חוץ מרגל מסיימת, לדעתי עקב האכילס שלו - המהירות. בכל מקרה, יצבור לאט לאט כושר משחק ובהנחה שזידאן יסכים לוותר על הבונקר שלו (לא מהאנואטה במחזור הבא אלא לאחר מכן) - לא כדאי לנסות אותו בצד ימין? הרי מה שהקבוצה הזו הכי צריכה זה גולים.
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני מצפה שיפסיקו להחמיא לו על דברים שהוא לא אמור לעשות, ויתחילו לבקר אותו על הטעויות שהוא עושה בהגנה כתוצאה מזה שהוא מנסה לעשות דברים שהוא לא אמור לעשות. אם הוא היה מפגין משמעת הגנתית, אז הוא היה עושה פחות טעויות מטומטמות ועולה לנו בפחות שערים. בנטו, ההתנהלות שלו פוגעת בקבוצה, למרות שהוא הבלם שכובש הכי הרבה שערים.
    אסנסיו מאוד מהיר, כפי שראינו מול באיירן עם הגול במתפרצת. החולשות שלו הן הדריבל והעובדה שרגל ימין אצלו זה מטעמי סימטריה בלבד. כבר רשמתי לפני הפציעה שהבעיה הגדולה אצלו היא זה שהוא לא מספיק טוב כשחקן פותח בשלישייה הקדמית, אלא אולי כסוג של פדרו כמקלט שאריות מהשניים האחרים. אבל כשאחד מהשניים הוא בנזמה, אין ממש שאריות ללקט.
    הוא נמצא בשלב שבו מאמן כמו גווארדיולה היה הופך אותו לקשר מרכזי עם נטייה ימינה שמנצל את הבעיטה והבנת המשחק שלו לבנייה של המשחק עבור השלישייה שנמצאת לפניו, ואצל מאמן כמו זידאן ללוקאס ואסקז משודרג.
     
    WHITERM אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לדעתי ראמוס זה פשוט בלם שידע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. גם בנבחרת ספרד וגם בריאל מדריד היו שחקנים חשובים ממנו. אני לא אומר שהוא לא בלם טוב, ואני כמובן לא מוריד מהגולים החשובים שהבקיע, אבל אני לא חושב שהוא גדול כמו ארון הגביעים שלו. רוברט הורי של הכדורגל.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא צריך להוריד מהאופי שלו ומהעובדה שהוא השחקן שהיית רוצה שינהיג לך את הקבוצה על המגרש. אני מאוד אוהב את ראמוס כמנהיג וכסמל של ריאל מדריד. חבל לי שהוא עושה שטויות לא מחוייבות המציאות שמאמן רציני היה כבר דורש ממנו להפסיק איתן.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    גם אנטוניו קונטה היה מנהיג וסמל ביובה, אבל אף אחד בקרב האוהדים לא ישים אותו באותה שורה עם דל פיירו או זידאן, פשוט כי הם היו שחקנים הרבה יותר גדולים ממנו. זה שראמוס מנהיג זה נחמד, אבל אין לו אימפקט מקצועי כמו של שחקנים גדולים יותר ששיחקו לצידו. ראינו בנבחרת ספרד למשל שברגע שכל הצ'אבי אינייסטה למיניהם פרשו/דעכו הנבחרת דעכה בהתאם, ולראמוס לא היתה שום השפעה על זה. הוא בלם טוב, אבל רחוק מלהיות ה-GOAT שעושים ממנו.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    שראוליטו עושה ממנו. אני ומשתמשים נוספים מודעים למגבלות שלו כשחקן. עם זאת, לא נראה לי הוגן להפיל עליו את הירידה הטבעית בנבחרת ספרד, הוא בסך הכל בלם וגם אם היה קנבארו בשיאו לא יכל לשנות כלום.
    הוא עדיין בלם טוב מאוד, לא אגדה בתפקידו ולא הבלם הכי טוב שיש, אבל במקרה שלו היתרונות עולים על החסרונות ואני ממש לא מעוניין להחליף אותו במישהו אחר. נראה לי שההשוואה היותר נכונה בהקשר של יובנטוס זה לדל פיירו - שחקן נהדר אבל לא הכי טוב שיש, שבלעדיו הקבוצה היא לא אותה קבוצה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.