מחזור 28: הפסגה נצבעת בכחול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏26/3/10.

  1. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ניצחון גדול שרק מחזק אצלי את הטענה שבאיירן תלוייה בשחקן אחד בשם רובן.
    אולי הפציעה שלו תחזיר את באיירן לקבוצתיות המעולה שאיפיינה אותה עד לא מזמן.

    מבחינת שטוטגארט ניצחון חשוב מאד, במידה והמבורג מפסידה הפער ממקום שמוביל לליגה האירופית מצטמצם עד כדי שלוש נ"ק בלבד (מי היה מאמין?).

    מחמאות אגב גם לפרנקפורט, עם סגל צנוע הקבוצה הזאת רצה יפה מאד. אולי יש משהו בסקיבה
     
  2. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    מיינץ - וולפסבורג 2:0
    בנאליו סוף סוף חזר לשער אחרי הניתוח. לפחות 4 כדורים של מיינץ ממש חלפו סנטימטרים מהקורות ועוד הגיע לקבוצה פנדל. בסופו של דבר מכלום דז'קו עם צמד בדקות 83 ו - 90 ווולפסבורג מנצחת. ניצחון חמישי בשישה המשחקים האחרונים.

    האנובר - קלן 4:1
    טוסיץ' עם שער בכורה העונה וגם מוסיף עוד אחד אח"כ. בדקה ה - 21 קלן בעטה את הבעיטה השניה שלה לשער בסה"כ והתוצאה אחרי הבעיטה הייתה 2:0. באליץ' עושה פנדל (יד) מטומטם לחלוטין והכי מרגיז זה שהוא עוד מתווכח על זה עם השופט. לא הרבה אחרי זה ועוד במחצית הראשונה הוא גם מקבל את הצהוב השני ועף מהמשחק. (הנה יום שעדיף היה לא להתעורר בו בבוקר). ואיפה פולדי בכל החגיגה? על הספסל כל המשחק. שוב קלן משחקים ומנצחים כשפולדי לא משחק.

    בוכום - פרנקפורט 2:1
    פעם שישית שבוכום מפסידה אחרי שהיא מובילה 0:1 והפסד רביעי רצוף. פרנקפורט סופגת בפעם ה - 11 שער ברבע השעה הראשונה - הכי הרבה בליגה.

    הרטה - דורטמונד 0:0
    הניצחון בשבוע שעבר היה ניצחון החוץ הכי גבוה אי פעם שקבוצה שהיתה במקום האחרון בליגה ניצחה. משחק ראשון אחרי ההשתוללות נגד נירנברג ולמגרש מגיעים 60,000 צופים. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/eusa_clap.Xxx . הרטה שיחקו מצויין, דורטמונד לא היו כמעט ולהרטה הגיע ניצחון בהפרש של כמה שערים. פונקל עדיין ללא ניצחון בית עם הרטה.

    ברמן - נירנברג 2:4
    ברמן עולה עם השוער השלישי (מיליץ) שעושה עבודה מצויינת במיוחד במחצית הראשונה. מרטסקר עם צמד בראש. שני השערים מקרן ובסה"כ צמד ראשון בליגה למרטסקר אי פעם. גם פריץ עם פנדל אידיוטי בעבירת יד. אדום לא מוצדק לפרינגס ומשחק 8 רצוף ללא הפסד לברמן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/3/10
  3. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ברמן נגד נירנברג נגמר 2-3 ובלי שום קשר ברמן משחקת טוב אבל שוב רשלנית בהגנה ואחרי יתרון 0-3 מאפשרת לנירנברג לחזור עד כדי 2-3.

    והרטה אומנם שיחקה טוב, אבל זה פשוט לא מספיק. הם חייבים היו לנצח ולמרות שהגיע להם, הם לא השכילו לעשות זאת. היתה להם הדזמנות פז לצמצם פערים בעיקבות ההפסדים של נירנברג והנובר.
     
  4. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ברמן - נירנברג נגמר 2:4.
    תוקן גם למעלה.