מחזור 28 בליגת העל: 0:3 קליל למכבי חיפה על ה.פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏26/3/10.

  1. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    הוא היה טוב מול זלצבורג זה נכון אבל בטח שלא יותר טוב מאייל גולסה, יניב קטן ובירם כיאל ובכל המשחקים של חיפה שראיתי העונה מלבד הצמד מול בית"ר הוא היה חלש ומאוד לא מועיל.
     
  2. שלו Guest

    אל תשכח את הניצחון החשוב שהוא העניק לחיפה בקריית אליעזר נגד אשדוד עם שער נגיחה בדקה ה - 88 לאחר שנכנס כמחליף...
     
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מקום 3 לצערי זה לא ריאלי כי אין סיכוי שבעולם שמכבי ת"א לא מנצחת את אחי נצרת שהיא קבוצה כ"כ עלובה שזה מדהים, בלי 6 שחקני הרכב ורק עידן טל כשחקן משמעותי על הספסל הם עדיין חטפו 5 ומאייבי עוד הציל איזה 3 כדורים, חבל שנשחק רק 2 משחקים בטדי בפליאוף אבל אולי עם סנסציה ענקית וניצחון שלנו על מכבי בטדי נראה נס קטן.

    ובעניינים אחרים, אני מקווה מאוד שברוכיאן לא ישחק עוד העונה, צריך להפסיק עם השכונה הזאת ששחקן עם פציעה בברך עולה לשחק עם כאבים ומסכן את עצמו כאשר יש על הספסל את חן עזריאל שנתן היום משחק מצוין, ויסה שמתאושש מפציעה וגם ואסקז הממורמר.
     
  4. שלו Guest

    אל תיהיה כ"כ בטוח שמכבי ת"א תנצח את נצרת בכזאת קלילות. רבים חשבו שגם אשדוד תעבור אותם בלי שום בעיה ואח"י ניצחה. אני לא יודע אם מכבי ת"א תצא מהתקופה הרעה שלה דווקא נגד אח"י נצרת שלדעתי תהווה יריב שקול לצהובים לנוכח הכושר הלקוי של החבורה של נמני. בכל מקרה, הכדורגל שלנו הראה לנו עד כמה הוא בלתי צפוי ואני אישית לא הייתי לוקח את זה שמכבי ת"א תנצח את אח"י כמובן מאליו. הכל יכול לקרות.
     
  5. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    שכונה או לא, זה אבירם ומגיע לו כל הכבוד על מה שהוא עושה השנה למען בית"ר עם הפציעה הזאת, אני לא יודע אם אנשים מבינים אבל עצם העובדה שאבירם משחק עם פגיעה לא קלה בברך ודוחה את הניתוח שלו יותר ויותר בעצם מחמיר את הפציעה שלו, מחמיר את זמן התהליך שייקח לו כדי להשתקם ממנה ובעצם דיי מוותר על אירופה בעונה הבאה והכל בשביל הסמל, אח"כ יבואו כל מיני קשקשנים ויגידו לנו שאבירם לא מספק את הסחורה, שהוא שחקן חלש, שהוא לא אוהב את בית"ר וכל מיני חארטות אבל אין אף שחקן בליגה המחורבנת הזאת שאוהב את הקבוצה שהוא משחק בה כמו אבירם ברוכיאן, איש ענק, ענק!
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אני חושב שהגיע כבר הזמן של ברוכיאן ויצחקי לצאת לאירופה וזה גם יעזור לבית"ר כמובן שעם מכירה של שניהם תזרים כסף לקופה הדי ריקה, והרי אף אחד לא יקנה שחקן פצוע מישראל שבקיץ במקום לעשות הכנה עם הקבוצה יתאושש מניתוח.
    לעידן ורד שמנובמבר סחב פציעה בכתף כמעט נגרם נזק בלתי הפיך בכתף אחרי שהכל נקרע לו שם והיה צריך לתפור את הכל מחדש, השכונה היא מצידו של קורנפיין שלמרות החשיבות של שחקן כמו ברוכיאן שהציל אותנו ברביעי עם גול חשוב נגד מכבי צריך לתת לו לעבור את הניתוח עם כל הכאב שהוא לא יוכל לקחת חלק בפיניש של העונה הזאת.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    השכונה תיגמר באמצע חודש אפריל בעזרת השם ואבירם ייצא לניתוח ויחזור שנה הבאה כמו חדש.
     
  8. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    ראיתי את התקציר והבנתי שגם במשחק הזה דניאל ליפשיץ דאג לחרב לעצמו כל סיכוי להפוך להיות שוער לגיטימי בליגת העל ביום מן הימים.
    אם היינו שומרים על גל ניר ולא ממהרים להיפטר ממנו, כנראה שלא היינו מאבדים כזו כמות של נקודות. מגיע לנו.

    חבל רק שמכבי נתניה לא תהיה במקום שמגיע לה להיות בו, הפלייאוף העליון, לצידן של הקבוצות שעד לפני שנה הסתכלנו להן בגובה העיניים. עוד נחזור לצמרת. אולי כבר בשנה הבאה.
     
  9. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מה זה עוזר שהוא מקריב? הוא גם משחק כמו הצרות שלי וגם מחמיר את הפציעה.
    נמאס כבר מהשטויות האלה, שישחק בלי תירוצים וזהו. הוא צריך ללכת לניתוח? שילך.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    ראית בגביע מה זה עוזר שהוא מקריב.
    והוא פצוע זו עובדה ולא ספקולציה וגם אני מסכים שהוא צריך ללכת לניתוח אבל זה לא קשור לעובדות האחרות ולכך שצריך לומר לו כל הכבוד.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,162
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אז תפסיקו להתלונן, פעם ראשונה העונה שסבלתם משיפוט.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי כאמור עם משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. את המשחק הזה היא פתחה איום ונורא וקשה היה לצאת מהברוך אליו היא נכנסה - פיגור כבר בדקה ה-16 במשחק חוץ לא קל, ובעיקר - אדום של ראלדס, מעוז ההגנה שלה, ועוד בגלל טעות של תבריזי, ששגה שוב אחר-כך והוא לא ירצה לזכות את המשחק הזה. אולי לולא השער של שריקי ממש על סף ההפסקה, מכבי הייתה מצליחה לעשות משהו בחצי השני, אבל הגול המיקרי הזה ריסק אותה. אולי במכבי אפשר למצוא נקודת אור אצל ישראלביץ שבישל שער יפה ליבוריאן והוא כן ממשיך לשמור על כושר טוב. אסור שהפסד אחד ישפיע כל-כך על קבוצה. טיבעי להפסיד בחיפה ואפשר שיתפלק באשדוד, אבל אני מדבר על תוצאות גרועות אחרות, כמו למשל שני התיקויים בבית נגד נתניה ובאר-שבע. כל הכבוד לאשדוד על הניצחון, ביתה הפך למבצרה בידיוק ברגע המתאים. היא הוכיחה שהיא בהחלט שווה פלייאוף עליון.

    ובניגוד לאשדוד, אפשר למצוא את מכבי נתניה והפועל באר-שבע, שמוכיחות שלא מגיע להן יותר מפלייאוף אמצעי.
    אחת הפסידה לסכנין בקופסא(אפילו ראובן עטר, שלו בדרך-כלל - איבד את שלוותו באותו משחק והוא יעמוד לדין לראשונה בקריירה, לפי מה שהבנתי), והשנייה לא מצליחה להתרומם וסיימה בתיקו מאופס עם בני-יהודה, שהיה ברור שתאבד את המקום הרביעי לבית"ר מתישהו. חשבתי שנתניה תשתפר יותר מאז הגעתו של עטר. היא הרבה יותר טוב כמובן ממה שהיה עם נתי עזריה המסכן, אבל הקבוצה של עטר ממש לא יציבה, ואפילו בקופסא היא מחלקת מתנות. סכנין נמצאת על הגל והכל בזכות שני אנשים - מרקו בלבול ונסטיה צ'ה המצויין. וגם טל חן מציג יכולת נהדרת ואף כבש אתמול.

    ונסיים בבית"ר - כל הכבוד לקבוצה של אמסלם שהצליחה לספק הנאה לקהל שהגיע, על אף שלא שיחקה עם ההרכב הראשון, בלשון המעטה. וכמובן שגם לאחי-נצרת יש חלק בקונצרט שנעשה על חשבונה - לא זכורה לי קבוצה שספגה כל-כך הרבה מהלומות - רביעיות וחמישיות, בעונה אחת. מסכן גרגורי, אין לו יותר משלושה שחקנים נורמלים בקבוצה - תומר חמד, יניב לוזון ואיסמעיל עאמר, אבל הוא לא מרוכז בכדורגל. הנוער של בית"ר(האם מדובר באותם אלו שהוליכו את קבוצת הנוער של בית"ר לדאבל לפני שנתיים\שלוש?) פירק את אחי-נצרת. אולי ככה צריכה בית"ר לשחק עד לסיום העונה - לתת צ'אנס לילדים שישחקו עם הרבה הקרבה ונחישות. בית"ר בטדי תעשה צרות צרורות לקבוצות מהפליאוף העליון.
     
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ממש אבל ממש לא נכון, ואם אפילו אוהד הפועל אומר את זה, זה אומר הכל ולא צריך להוסיף כלום.
     
  15. שלו Guest

    דבאלשווילי פתח לבסוף לצידו של ארבייטמן וכבר לאחר 45 שניות בישל ליניב קטן שקבע 0-1 למארחים, הפועל פ"ת לא הפסידה כבר עשרה משחקים ויהיה מעניין מאוד לראות איך יתפתח המשחק מעתה. מכבי חיפה חייבת לצאת עם מלוא שלושת הנקודות אם היא לא רוצה להסתבך במאבק האליפות.