מחזור 27: מאבק האליפות צמוד מתמיד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Franco, ‏11/3/17.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    השופטים בספרד כל שבוע מספקים ביזיון חדש, לא להאמין.

    איך זה לא אדום לנאבס אלוהים יודע.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ללא כל ספק הגיע לנבאס אדום.
    אבל אתה באמת לא רואה את הקשר בין כמות ההצגות שאנחנו רואים בכל משחק ובין העובדה שלשופטים מאוד קשה לשפוט?
    עד שההתאחדויות לא יחליטו ביחד להלחם ברמאים ויגבו את השופטים, אנחנו לא נראה שיפוט נורמלי כי זו משימה בלתי אפשרית. ועד שאוהדים לא יפנימו שגם כשהקבוצה שלהם נהנית מזה אז הכדורגל מפסיד אז אף אחד לא באמת ינסה לעשות משהו נגד זה.
     
    Ever Banega אוהב/ת את זה.
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,234
    איזה סופרסטאר הראמוס הזה, לא יאמן. חוץ מלנגוח מעולה, הוא מצליח בקלות להשתחרר מכל שמירה שישימו עליו (אם כי בטיס לא התאמצה כל כך). ניצחון בשיניים, אבל השנה אין ניצחונות כל כך קלים.
     
  4. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    אם זה יגמר באליפות זה יהיה מאוד מתוק, כי היכולת לא טובה בכלל העונה, אבל כל משחק נלחמים עד הסוף ועושים את המקסימום לנצח, וכשיש לך את ראמוס בקבוצה אי אפשר שלא להאמין שהשער יבוא במוקדם או במאוחר, איך אמר יורם ארבל "כל נגיחה שלו זה כמו בעיטה של סוס" , שער ענק חייב להגיד.

    נאבאס היה חייב לקבל אדום, אבל השיפוט ביזיוני כבר דיברנו על זה.
    @Civil הבמה שלך :)
     
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הוא גם מצליח לשחרר כל שחקן יריב מהשמירה שלו עצמו, הוא שבר את הנבדל ברמה מביכה באדום שהיה מגיע לנבאס.
     
    Doritoz אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://discourse-sportenter.s3.dualstack.eu-central-1.amazonaws.com/optimized/2X/7/7f2a5a0b0503be873d678d1dfd2fc3bf12d8866c_1_690x388.Xxx

    לסרחיו פנית - לא טעית.
    בפורים הזה התחפשתי בכל יום למשהו אחר, ממש השקעתי. במסיבה במכללה הייתי פרעה, ביום שישי במסיבת רחוב הייתי ספארטה. כן, חשוף. וביום חמישי הייתי כריסטיאנו. הצטלמתי עם המסכה שקניתי מאיביי, בתמונה אחרת אני חוגג גול עם הידיים, בתמונה אחרת אני משוויץ בקוביות בלי חולצה ובתמונה אחרת אני עם המבט החושב שלו אחרי הגול בקאלדרון. ביום שישי ראיתי עוד תחפושת, אבל של סרחיו ראמוס ופניתי אליו - 'אחי, אתה דומה לו, אבל איפה הסרט קפטן'. פעם הבאה צריך להתחפש לראמוס עם חגיגות הטלפון. כמעט התפתיתי לעשות תמונה כזו בפייסבוק. ועכשיו אחרי ההתלהבות ששוב ראמוס עשה את מה שהאחרים לא עושים, השחקן עם הכי הרבה שערי נגיחה העונה בספרד(6) - מה נאמר ומה נגיד.

    היכולת, אוי היכולת. עוד ערב קשה לצפייה בברנבאו. זה באמת הולך ומחמיר. דווקא הייתי מבסוט מההרכב אבל זה לא עובד. אי-אפשר לציין שחקן אחד לטובה. חאמס לא לקח את הצ'אנס שקיבל, איסקו בינוני, מוראטה אמנם לא צריך לשחק באגף אבל גם ברחבה לא היה טוב וכריסטיאנו פשוט נוראי, זה לשחק עם שחקן פחות. נקודת האור שלי היא הרצינות של נאצ'ו והמשחק ת'אכלס של קרוס שלא התחכם. כל כדור עומק חודר אותנו.
    קיילור החזיר בגדול בסיום עם הדיפה גדולה כמו בימים הטובים אבל הוא מחלק יותר מדי מתנות. שער עצמי אומלל, הוא לא הופיע לעונה הזו.

    כיף לחזור לראש הטבלה, מהר מהמצופה, ויש משחק חסר ביד. מצד שני ככה אי-אפשר להמשיך. יש לנו עוד לו"ז קשה מאוד והאליפות תוכרע השנה בברנבאו - דרבי-קלאסיקו-סביליה. ומעבר לכך, יש את הדבר הזה, התואר שצריך לשמור עליו, הגביע עם האזניים הגדולות..
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    זידאן כנראה פיצח את הנוסחא של - " לשחק גרוע ולזכות בתארים".
     
  8. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    זה עדיף מלבעוט בדלי 4 עונות ברצף.
     
  9. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    כפי שאני זוכר את זה לא לקחתם את אותן אליפויות כי לא הגיע לכם.
    כרגע אתם יחסית יציבים לאורך העונה, אבל למרות העונה חסרת היציבות של בארסה, היא לטעמי יותר מסוכנת, ויש משחקים שהם באמת עלולים להתפוצץ.
    אם ריאל יבעטו בדלי לבסוף, אני לא אופתע.
     
  10. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    עונת 2012/13 אפשר להגיד את זה.
    בשתי עונות אנצ'לוטי שבאו אח''כ היינו בהחלט שווים את זה, אם לא היו איבודי נקודות שטותיים ופציעות.
    עונה שעברה הייתה מוזרה ולא ממש אתייחס אליה, אבל בכללי כל זה יותר כבר 5 שנים בלי אליפות בברנבאו, המון בעיטות בדלי היו ב-5 שנים.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    הבמה שלי מסתכמת בזה שלא משנה איך תסתיים העונה הזאת מבחינתכם, סרחיו ראמוס יהיה חתום עליה יותר מכל אחד אחר ומגיע לו שאפו. באשר ליכולת זה כבר נהיה משעמם לחזור על זה - אין לי מושג כמה נשמות עוד נשארו לקבוצה הזאת כי מלבד אופי מטורף של אלופה לא רואים ממנה כלום.

    לגביי השיפוט סיכמתם את האירוע שיכל להפוך את המשחק הזה לגמרי בחצי משפט. יחי ההבדל הקטן מהאמבוש המביך שלכם מיום רביעי האחרון.
     
    Doritoz אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,684
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אז אחרי שבארסה היום הפסידה סופית את האליפות,כל שנותר לה זה הצ'מפיונס ליג. עכשיו תארו לעצמכם שברבע היא פוגשת נניח את באיירן ועפה? זה יוציא את כל הרעש שעשינו סביב הרמונטדה באור כל כך מגוחך
     
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    גם אם ריאל תנצח ותגדיל את הפער בפסגה ל5 הפרש הכל עוד פתוח. עובדתית כל הגדולות יורקות דם העונה במשחקי החוץ, אין אף אחת מעל הליגה ואיבוד נקודות מצד כל הצמרת נחשב לריאלי בכל מחזור. סביליה, ברצלונה ואתלטיקו עוד יגיעו להתארח בברנבאו ולצאת עם ניצחון מהסאן מאמס והמסטאייה זה לא טיול בפארק.

    באשר לרמונטדה - אין שום קשר בין שלב X לשלב Y, ובאופן כללי תמונות העולות לרבע הגמר עדיין לא הושלמה בכלל.
    בארסה עשתה את הבלתי יאמן, התחושות של אחרי היו כמו זכייה בתואר לכל דבר ולכן ההיסטריה בהתאם. כרגע אנחנו במאבק על כל שלושת התארים ואנריקה חייב לארגן מחדש את השורות. האופוריה מיום רביעי עשתה את שלה היום בריאזור, אבל זהו - מעידה נוספת בליגה ובאמת אפשר לקפל.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  14. Doritoz FCBJ - RMCF

    הצטרף ב:
    ‏7/9/10
    הודעות:
    1,113
    לייקים שהתקבלו:
    278
    מין:
    זכר
    מטעמי נאחס ומהיכרות עם ריאל של השנים האחרונות והיכרות עם הליגה, באמת שעד שמחזור 38 לא מסתיים אני לא אמהר להכתיר אלופה או לחליפין להוציא את בארסה או נניח סביליה מהמירוץ.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו זוחלים לניצחון גם נגד יריבות פח בזמן שבשנים עברו משחקים כאלה היו גוליאדה קלילה למרות כל המגרעות הידועות. במצב כזה כל משחק בו ראמוס לא יתן גול במצב נייח הוא פוטנציאל לאיבוד נקודות ושום דבר לא סגור מה גם שאנחנו עם רקורד שלילי נגד בארסה ואתלטיקו בברנבאו בשנים האחרונות. כביכול בברנבאו אנחנו יותר התקפיים, פחות מאוזנים. זו שמחת עניים הניצחון אתמול, היכולת - להקיא.
    הכי עצוב ששיחקנו בהרכב מצוין, רק קובא במקום קרוס ואלו היו ה-11 שרציתי. מוראטה היה תקוע באגף ואפילו עם איסקו וחאמס שממש לא לקחו את הצ'אנס שלהם בשתי ידיים - שיחקנו על טריליון הרמות לרחבה וזה מאוד-מאכזב. וגם קיילור מגיע לישורת האחרונה של העונה בכושר מדאיג מאוד.

    יש הבדל בין לעוף נגד באיירן, תיאורטית - לגיטימי, כי היא קבוצה מפחידה, וזה לא שנראה שחזור של ה-7:0 ההוא לפני ארבע שנים, לבין להיות מודח נגד פאריס ועוד בצורה כזו. מה שבארסה עשתה ייזכר לנצח, וגם אם זה היה נגמר ב-3:1 למשל והיא הייתה מודחת - היא החזירה את הכבוד וזה לפעמים חשוב כמעט כמו האפשרות לזכות בעוד תואר.

    אני חושב שסביליה לא פקטור, תזכרו טוב. יש לה עוד 3 משחקי חוץ קשים - הקאלדרון, הקאמפ-נואו והברנבאו, וראיתם שהיא החלה לאבד נקודות. זוהי דעתי כמובן.