מחזור 27 ליגת העל: ה.ת"א חוזרת מ3:0 ל-3:3 באשדוד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏17/3/11.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    מי שיותר איכזבו אותי הם שני המגנים שלנו הערב, עלי תומאן וטאלב טוואטחה. האחרון, מתקשה במסירה אחרונה, ומלבד פריצה הוא כמעט ולא מצליח להרים כדור מדוייק לראשים של החלוצים שלנו, שהפעם דווקא כן חיכו ברחבה. הפעם היחידה שהוא אכן הרים טוב הוא מצא את הראש של חמד.
    השני, עותמאן, הרבה זמן כבר שאני טוען שמגיעה לו חולצת ההרכב, והוא יקבל אותה גם בשבוע הבא כי משומר יהיה מוצהב אבל הערב הוא לא תרם כמעט כלום מבחינה התקפית. בקושי עלה להתקפה, והייתרון הגדול שלו- ההרמות, כלל לא באו לידי ביטוי. אם במשחק כזה הוא לא תורם מול מי הוא כן יתרום? משומר לעומתו הרבה יותר תומך בהתקפה, הרבה יותר פעלתן.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    מכבי ת"א בהתפרקות טוטלית.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    זה היה צפוי נוכח ההרכב שעלה היום.

    אני מסכים עם אומר שרשם שאיווניר אולי המאמן הכי גרוע בהיסטוריה של מכבי, פשוט דרדר את המועדון יותר מימה שהוא, עם הרכבים הזויים, בלי שום סגנון משחק, פשוט קבוצה מפורקת.

     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שבועות רבים אני מבקר את מכבי חיפה אבל אני חושב שהיום זה לא המקום. אשקלון קבוצה איומה ונוראה, אבל ניצחון 3:0 הוא בהחלט מספק, ואם חיפה הייתה מנצחת בצורה כזאת במשחקי הבית את כל הקבוצות הגרועות בליגה - המצב שלה היה טוב יותר. אי-אפשר לצפות משחקנים להמשיך לתת מאה אחוז כשהיריבה ממול כל-כך עלובה והגול הראשון נכבש כל-כך מהר. לטעמי אלישע צריך להמשיך במערך של שני חלוצים גם במשחקים הבאים, חמד משחק נהדר.
    עם כל הדיבורים על הפועל ת"א, כל הלחץ עליה לקראת המשחק הלא-פשוט מחר בי"א כשהפער בטבלה עומד על 5 נק'.

    לפני המשחק הערב אמרתי שנתניה יכולה לנצח והיא בהחלט עושה את זה, רק לא חשבתי שזה יגמר בתבוסה. אני לא מבין מה הטעם של האוהדים לבוא למשחק ולהפגין בצורה כזאת עם הסמרטוטים - האוהדים בהחלט צודקים והם נתנו דחיפה אדירה לשחקנים לאורך כל העונה למרות הביזיונות - אבל במקרה כזה כבר עדיף להישאר בבית ואולי כך המחאה תיהיה יותר גדולה. מכבי נחנקת אחרי שהיא סופגת ומביך לדבר עליה כמועמדת לאליפות. ואיך אפשר שלא להיות שמח לאידו של איווניר? גונב הדעת מס' 1 בארץ. כמה הוא השפיל את נמני אבל בראסמי הוא יותר גרוע ממנו. שאלה: למה בשבוע שעבר איוניר לא דיבר על התוצאה נגד ק"ש בסיבוב הקודם, כפי שעשה אחרי המשחק נגד עכו?
    ומבחינת נתניה - גולאסו ענק של דג'אני ומשחק אדיר, אולי בטעות נראה אותה גם בפלייאוף העליון. החבורה של עטר בכושר נהדר והלוואי והם גם העונה ישיגו את הניצחון המסורתי על מכבי חיפה בקופסא ויעזרו לנו קצת.

    לו ק"ש הייתה מנצחת את מכבי פ"ת היא הייתה יכולה להתקרב מאוד לעבר מכבי וחבל מאוד מבחינתה. לא האמנתי שבמשחק כזה בין שתי התקפות כל-כך טובות - לא יפול אפילו גול אחד. מאכזב.

    בית"ר משיגה ניצחון ממש לקראת הסיום מול הפועל חיפה שהיא מוקש גדול(המשבר שנקלעה אליו בישורת האחרונה יגרום לה לפספס את הפלייאוף העליון לטעמי) ולמעשה היא סיימה את הסיפור בתחתית.
    ועם איך שהפועל באר-שבע נראית - היא תחלוף גם על פניה בטבלה, כרגע הפער בין שתי הקבוצות הוא 3 נק' בלבד, פער מחיק תוך משחק אחד.
     
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    איזה טעות מרה שהחלטתי בסופו של דבר לא ללכת היום למשחק..
    משחק ע-נ-ק שלנו.. נכון שהיריבה הייתה מפורקת אבל עדיין..
    פשוט מאושר מהפירוק על הקבוצה הזאת..
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    איווניר חלק מהבעיה, גם בלעדיו מכבי ת"א הציגה משחקים כאלה. מי שחושב שאם מביאים עכשיו את מוריניו הקבוצה הולכת לקחת אליפות טועה ולא ממש רואה מה קורה על המגרש. אמרתי את זה כבר במחצית, נימני ומזרחי בנו קבוצה מלאת כוכבים וזה לא עבד. איווניר בא, ראה את זה נכון, אבל גם הצעירים הולכים לאיבוד. למה? כי ליצן כמו מדוניאנין עדיין מקבל דקות משחק. לא סתם שהבחור נחשב לכשרון גדול בהולנד עד שמהר מאד הבינו שלבחור אין מנטליות.

    מדוניאנין רק אחת מהבעיות כי איפה כל ה'כוכבים' האחרים? אלה שגם תחת נימני את מזרחי שיחקו כמו סמרטוטים? אפשר לקלקל את איווניר עד מחר, אבל הוא לא האשם העיקרי. אני מאד רוצה לדעת מה קורה עכשיו במוחו של גולדהאר. הוא בנה קבוצה עם תקציב מגוחך, האם הוא אולי יבזבז בקיץ עוד יותר כסף?

    שוב הוכח ששיטת קבוצת כוכבים במכבי ת"א לא עובדת. עגלקטיקוס מדור 2010/2011...
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לדעתי זה לא מקרי שברגע שדבאלישווילי חזר לשחק ביחד עם חמד הקבוצה מראה משחק הרבה יותר משכנע. כמו שכבר אמרתי, העובדה שדבאלישווילי חזר לשחק הדבר נתן יותר חופש לחמד.

    אני כרגע רק חושש שלאט לאט אין לנו יותר עושה משחק. קטן כנראה גמר את הקרייריה, גולסה אולי לא יחזור העונה. האם רפאלוב או עידן ורד הם אופצייה באמצע?
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בהחלט, ועדיין אף אחד לא יודע בודאות מה קורה עם גולסה. האתרים פשוט חיפשו כותרת שמביאה רייטינג.
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    המאמן והשחקנים האלה פשוט ביזיון, אין מילה אחרת, שחקן מקבל כדור ולא יודע מה לעשות, העיקר שאיווניר מכביסט נכון? זה מתחיל מהמאמן הבושה שרק אלוהים יודע מה הוא עושה עם השחקנים בכל השבוע ועובר לכל שחקן שפשוט זורק זין ולא אכפת לו מכלום, אם זה בוזגלו ראנגלוב ומדוניאנין.

    קיבלו שלישייה בבית! השפילו אותנו בבית! וזה מה ששבר את גב הגמל.
    ביזיון אחד גדול.
     
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אווווווווווווווו מוטי איווניר מוטי איווניר מוטי איווניר מוטי איווניר
     
  11. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אוהד כהן בן אדם בושה וכל העליהום שנעשה עליו היום מגיע לו אחד לאחד. חוץ מהקללות האישיות, על האמא והמשפחה, שלמזלי לא שמעו אותם כל כך.

    ובהתייחס למשחק - אנחנו קבוצה בושה וחרפה. שום כלום. חבל שבית"ר ניצחו, עכשיו אנחנו 3 נקודות מפלייאוף תחתון ובהתחשב ב3 המשחקים שנותרו לנו (ק"ש, נתניה ומכבי ת"א) אנחנו צפויים להסתבך קשות במאבק על הפלייאוף התחתון. חבל מה שקורה עם המועדון, פשוט חבל.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אעידן ורד יכול להיות פליימיקר מצויין, יש לו הכל בשביל זה והוא רק צריך את האמון מאלישע לוי מה שהוא לא הכי מקבל כרגע.


    בבנוגע למשחק שלנו: כמו תמיד אנחנו משעממים עד מוות אבל היום השגנו ניצחון מוצדק מאוד על הפועל חיפה, שלטנו במשחק ללא עוררין, הנענו כדור בצורה טובה, סגרנו נכון מאוד בהגנה ויצרנו שלושה-ארבעה מצבים טובים לכיבוש שער שכמובן לא תורגמו על ידי החלוצים שלנו וניצחנו מגול די מזליקי של משה בן לולו שבחלומות הכי ורודים שלו לא חשב שהוא יעניק שער ניצחון לבית"ר אבל הוא עשה את זה ושלח אותנו שמחים מאוד לחגוג את פורים.
    חבל גם שלא השכלנו לכבוש שער קטנטן גם נגד הפועל רמת גן מה שהיה משחרר אותנו סופית ממאבקי התחתית הקבוצה הזאת יודעת טוב מאוד לבעוט בדלי שהיא ממלאת ועכשיו יש לנו שבועיים כדי להיות מוכנים ברמה המנטאלית והמקצועית הכי טוב שאפשר למשחק נגד הפועל אשקלון שבו יש לנו הזדמנות פז לסגור את הסיפור המפחיד הזה באופן סופי ואולי אפילו איך שהוא להשתחל לפלייאוף האמצעי ולהתחיל לתכנן את העונה הבאה יחד עם רוני לוי ובעזרת השם גם גומא אגייאר.

    נ.ב שוב אני חייב לציין לרעה את עידן טל שבמו רגליו סידר לעדן בן בסט שלושה מצבים לשערים שנעצרו בצורה מצויינת אצל הרוש עם סגירות נכונות מאוד של גונזאלס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/3/11
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    16 שנה אני רואה כדורגל ועוד לא יצא לי לראות במו עיניי ביזיון כזה..
    קבוצה קקה משחקת חרא, שוער שמתעסק יותר באוהדים מאשר במשחק אח"כ מוחלף, המחליף שלו עושה פנדל שמוחמץ.

    ממש חגגיגת פורים.

    כל העונה הזו מתחפשים בהפועל ב"ש לשחקנים.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    שי,
    אמרת שקטן גמר את העונה, כנראה שבשלבי הפלייאוף הוא כבר יחזור, הוא כבר החל באימונים חלקיים, אבל האמת מאז שהוא לא משחק אנחנו רק מנצחים אז אני כבר די מתלבט אם אני רוצה שהוא אכן יחזור. אגב, בעוד שבועיים נתניה בקופסא, כמו שזה נראה כרגע עם ההסטוריה שלנו מהמגרש הזה ועם הכושר של חניכיו של עטר אני בספק אם נצא משם עם 3 נקודות.

    בקשר למכבי, אז אחרי התבוסה הזאת שטראובר יחזור להרכב? אני חייב לציין שעדיין לא הבנתי למה הוא יצא מההרכב, נכון הוא ביכולת מעט יותר חלשה, שער אחד מתוך התבוסה בקרית שמונה היה באשמתו, אבל הוא עדיין סמל וקפטן, ודווקא ממאמן "מכביסט" ציפיתי לתת לו מעט יותר כבוד. גם דוידוביץ בנסיגה, אני לא רואה שהוא יורד לספסל. אגב, ראיתי נכון? אלברמן היה הקפטן הערב? למה לא לתת לסטרול שגדל במועדון?
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    מוטי איווניר זה המאמן הכי בזיוני בליגה שלנו, הוא פשוט אפס, נכון שעם נימני הקבוצה גם הפסידה אבל מעולם לא התפרקה בשתיי משחקים רצופים מה גם שלא מדובר על הפועל ומכבי חיפה אלא על ק"ש ומכבי נתניה שמכבי אמורה אם לא לנצח לפחות להיראות מולם טוב יותר מאשר מה שהציגה הערב והכי מצחיק שעוד יש לו טענות לתקשורת.