מחזור 27 בפל' העליון: מכבי ת"א מנצחת; מכבי חיפה מפסידה והפער צומח ל-9 נק'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏29/5/20.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    דרך אגב, בהמשך לדיון על הפועל תל אביב ושילוב הצעירים, לא רואה סיבה למה מכבי נתניה למשל, שסיימה את העונה - כי ליגה היא כמובן לא תרד, לא תשלב גם כמות יפה של צעירים עד סוף העונה. בטח כשלאור עזיבת סגל התקציב ירד וזאת יכולה להיות הזדמנות לא רק להרוויח שחקני בית שייצרו זהות אלא גם אולי להרוויח שחקנים צעירים וזולים לעונה הבאה.
    לפחות חלק מהצעירים - רוי קורין (שכבר קיבל דקות העונה, ולדעתי זה הזמן אולי לתת לו לרוץ בהרכב), עמרי גנדלמן, רותם קלר, מתן לוי (שאם אני לא טועה כבש נגד בית"ר במשחק האימון), משה מולה ואלון גינת (כארם ג'אבר כבר הפך לשחקן הרכב) צריכים לקבל הזדמנות עד סוף השנה.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    זה לגמרי הדיבור עכשיו אצל רוב האוהדים ונראה שגם הקבוצה בדרך ליישר עם זה קו, אבל אני חושב שעוד לא מובטחת לנו עונה נוספת בליגת העל.
    הדבר האחרון שקבוצת כדורגל ישראלית צריכה זה להיקלע למאבקי תחתית עם צמד שחצנים וזחוחים כמו סלובודן דרפיץ' ושי ברדה. המשחק נגד עירוני ק"ש חשוב הרבה יותר ממה שאנשים נוטים לחשוב. הפסד במשחק הקרוב, עוד הפסד או תיקו מייאש במחזור הבא ויכול להתחיל כדור-שלג שיסתיים בליגה הלאומית.

    אני לא טוען שזה תסריט סביר, אלא שהוא לא דמיוני. מכבי נתניה לא שרדה שום מאבק תחתית בהיסטוריה שלה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שעדיף לסיים את העונה בטעם טוב גם אם זה לא באמת ישפר את המצב רוח. נתניה קבוצה טובה מהפועל חדרה, מ.ס אשדוד (על אף הכישרון שלה) ובני יהודה ויכולה מעט, בדגש על מעט - לתקן את הרושם. די בטוח שבצ'יראי עוזב כך שאני מניח שהוא לא ישחק הרבה. חן עזרא מאז שהצטרף ורועי קהת גם כן לא היו מספיק טובים העונה.

    לגבי בית"ר ירושלים עוד מילה אגב, נוצר כאן הרושם סביב כל השחקנים הדריבליסטים שלא משחררים את הכדור בזמן וחסר להם משהו בין אם זה ליוואי גרסיה או פרדי פלומיין (כובש יותר) שמיכאל אוחנה הוא התוצר המוגמר, המבוגר האחראי (הרי היה סימן שאלה גדול לגבי עידן ורד בפתיחת העונה והקאמבק שלו אפילו טוב מהמצופה) - והוא רחוק מלהיות כזה. כמובן שבבאר שבע עם וואקמה ומליקסון\בוזגלו אז כמות הכדורים שהייתה מקבל וגם כמות הדקות היא שונה, אבל חובת ההוכחה עדיין עליו. הוא כבש עשרה שערי ליגה במאה משחקים בערך. הלוואי והיה מקבל פירורים בסיום העונה הזו אבל הבנתי שזה לא יתאפשר, שהוא עדיין לא מוכן.
     
  4. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    אנחנו רק 10 נקודות מהקו האדום ... בתור אוהד נתניה עד שזה לא גמור זה לא גמור.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא מזלזל בלחץ של אף מועדון שנמצא כרגע בפלייאוף התחתון, אבל במקרה של מכבי נתניה זה די ברור שאם הקבוצה לוקחת רק 1/6 נקודות משני המשחקים הקרובים, מתחיל להיווצר כדור שלג שיכול להסתיים בקלות עם 12,000 צהובים שבוכים את דרכם לליגה השנייה.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אתם 10 נקודות מהקו האדום, כשעוד יש 3 קבוצות עם פחות נקודות ממכם שקרובות לקו האדום. אתם לא תרדו גם אם תשלבו כמה שחקנים צעירים בהרכב שלכם (אפשר גם לחשוב את מי הם מחליפים, את אותם שחקנים שהביאו אותכם לפלייאוף התחתון ולעונה שאתם תעדיפו לשכוח).
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בני יהודה והפועל כפר סבא, מרגיש כמו ה-0:0 העלוב בעולם (לא ראיתי את המשחק), מעניין אותי לדעת מה היה הרייטינג. ועוד אלישע אומר "המשחק היה חשוב להם, שמח שלא שימשנו כתפאורה". מילא היה מדובר בעולם רגיל, פלייאוף תחתון שמתסכל ותקוע כמו עצם בגרון, אבל אחרי כל כך הרבה זמן בלי כדורגל? ממש חבל, אם הייתי שחקן הייתי עולה בטירוף ורץ כמו שלא רצתי הרבה זמן. להפועל כפר סבא יש התקפה סבירה, יש מרווח ביטחון מהתחתית ככה שהלחץ לא בשמיים. ובני יהודה? זה הזמן לשחרר את הרסן ולשחק התקפי, שהשחקנים ישפצו קצת את המספרים שלהם. אני מקווה שנראה את מכבי נתניה ומ.ס אשדוד במצב רוח אחר לדוגמא.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    עכשיו אתם רגועים? אפשר לשלב את הצעירים? :)

    ואם כבר פלייאוף תחתון, מדהים איך רעננה ונס ציונה בעטו בדלי המחזור. שניהם כבר הובילו עמוק במחצית השנייה ביתרון של שני שערים והצליחו לזרוק אותו לפח. ועוד באותו מחזור. מדהים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    רגועים כי ההגנה של ק״ש ודיניז בעיקר חזרו להיות רעים כמו לפני הקורונה, הגנה מזעזעת.
    בנוגע לצעירים, ג׳אבר (2000) וגנדלמן (2000) פתחו בהרכב, מלאדה (1999) גם, קורין (2002) ומולה (2000) עלו כמחליפים.

    מגיע לרעננה לרדת, הפנדל הראשון של ארשיד מגוחך, מי עושה עבירה כזאת ברחבה ?
    השער השני של אשדוד גם כן לרעת רעננה, כדור עומק אחד חותך את ההגנה החלשה שלהם, כ״כ הרבה מרחב היה ליחזקאל, טעות של ההגנה ובעיקר של מתיאוס שנמצא בעונה רעה.
    השער השלישי, דקה 94 וקו ההגנה מפורקת לגמרי, מגוחך.