מחזור 27 בספרד:: ברצלונה מנצחת במשחק העונה ועושה צעד גדול לאליפות. מסי, כרגיל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏2/3/18.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בארסה עשתה אתלטיקו לאתלטיקו.
    שמח על הניצחון, אבל מאוכזב מהסגנון.
    בלי אינייסטה אין לבארסה קישור. לא במערך הזה, לא עם השחקנים הקיימים ולא כשמסי מתהלך לו גבוה במגרש.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הכי נורא שהמשחק הזה לא רלוונטי לריאל מדריד בשום צורה - בתשובה לזה ששאל בעד מי אני הערב. לא מאמין שנשיג את המקום השני אפילו וזה לא קשור למשחקים הקשים שעוד נותרו לנו כמו הפיחואן שאנחנו מפסידים תמיד שם ולא חשוב כמה סביליה זבל, קלאסיקו בחוץ ועוד... אז הייתי מעדיף ניצחון של אתלטיקו.

    כדורגל די רע, לא חשבתי שיהיה משחק איכותי היום מכורח הנסיבות, אבל היה יותר גרוע ממה שדמיינתי. דייגו קוסטה איכזב אותי בפעולות הקטנות וגריזמן מסכן, לא היה לו עם מי לשחק אז קשה לשפוט אותו. אין מה לבוא לבארסה בטענות שהיא מנצחת בשיניים במשחק עונה כזה חשוב ויוקרתי. קוטיניו מכדרר קצת יותר מדי אבל את הפוטנציאל קשה לפספס. גומס לעומת זאת, אולי נוח לתפוס אותו כשעיר לעזאזל - אבל כל קשר בינו לבין כדורגל מקרי בהחלט. מסי כובש שלושה משחקים רצופים בכדור חופשי, היה לו רצף כזה גם בשנה שעברה. הגול היום ספציפית באשמת אובלק שהגיב מאוחר לדעתי.

    בגדול הכדורגל היום היה משני. שלט ענק ומדהים של הקהל של בארסה לזכרו של קיני, ויורם קצת פספס והיה צריך לזהות את זה קודם| וכמובן המקרה המצער עם קפטן פיורנטינה, דמעות בעיניים.
     
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    זה לא חדש שגריזמן לא מופיע במשחקים בקאמפ נואו. ב12 משחקים שם יש לו 0 בישולים ו0 שערים שם.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,494
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    כשרונאלדו לא כובש, המשחק חלש ומשעמם.
    ההימור של 0 קשרים על הספסל לא עבד הפעם.
    חימנס היה הערב יותר טוב מגודין. ובנבחרת יהיה גם סוארס. אני אופטימי.
     
  5. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    חימנס אדיר. אחרי עונות הפריצה שלו באתלטיקו חשבתי שגרף העלייה שלו יהיה מטאורי והייתה איזה שהיא עצירה העונה, תקנו אותי אם אני טועה.
    הוא לא מעט פעמים לא היה ב-11.
    עניין של פציעה או מקצועי?
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,494
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    תחרות קשה על המקום בהרכב מול סאביץ'.
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מקצועי, אבל החלטה מקצועית שאני לא הסכמתי איתה ברוב הזמן עם כל הכבוד לסאביץ' (ויש כבוד).
     
  8. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    בעונה שעברה חימנס היה פצוע לא מעט זמן, זה תרם גם כן לעובדה שאשתקד לא שיחק יותר מדי. כמו שאמרו מעליי, יש לו את התחרות עם סאביץ' וברקע גם את לוקאס שמשחק לפעמים כבלם.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    חימנס , גודין. פיקה עם חצי רגל בעוד הופעה הירואית. גורם לגרייזמן וקוסטה להיות רוח רפאים.

    סנטרל דל מונדו.
     
    Civil ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ולנסיה חוזרת להיות אותה הקבוצה של הסיבוב הראשון למעשה(ונטו שמר על שער נקי לראשונה מזה 14 משחקים), כל נגיעה של גדש בכדור זה נפלא וזאזה שבר בצורת מה-זה ארוכה בליגה אתמול, לדעתי יותר משערה משחקים שהוא לא כבש. רוב הקבוצות שמתמודדות על אירופה הן באותו הלבל פחות או יותר, בבית הן יעשו חיים קשים לכל קבוצה - הניצחון של בטיס בברנבאו היה פוקס[ויאריאל קצת בולטת לרעה לאחרונה במדריגל אבל לדעתי היא כן תהיה באירופה, יותר מנוסה מהיתר] ובחוץ נדיר לראות אותן לא מועדות. חטאפה עם ניצחון חוץ אחד למשל, בטיס עם 7 הפסדי חוץ, סלטה עם 8.

    אם סלטה ויגו תנצח הערב את לאס-פלמאס היא יכולה לסבך עוד יותר את הטבלה ולהעפיל למקום התשיעי ע"ח בטיס. הייתי אומר שסביליה ו-ויאריאל מסריחות את הדשא העונה והגיע הזמן לשינוי אבל עם כל הכבוד לרומנטיקה, ג'ירונה ואייבר לא יוכלו לייצג את ספרד מספיק טוב באירופה, איך הן ייבנו סגל לשתי חזיתות? אירופה תגרום להן להיאבק חזרה על ההישארות בליגה.
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מחצית ראשונה טובה מאוד של בארסה, אתלטיקו לא הצליחו לחבר שתי מסירות.
    מחצית שנייה ירידה טבעית ביכולת, בארסה מאוד עייפה מהשבועיים האחרונים וגם בוסקטס העיד על זה. בכל מקרה, אתלטיקו לא היוותה סיכון ממשי, ההשוואה שעשית מאוד רחוקה מהמציאות במיוחד לאחר מחצית ראשונה כלכך דומיננטית.
     
  12. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אם אתלטיקו הייתה מנסה לחבר יותר משני מסירות זה היה מרשים, אבל זו קבוצה שמשחקת על מתפרצות ומחכה לרגע להעביר את הכדור כמה שיותר מהר קדימה. מצד שני, בארסה במחצית הראשונה שלטה בכדור אבל לא ייצרה מצב אחד רציני(זה גם לא קרה במחצית השניה), במחצית השנייה שיחקה בדיוק כמו שאתלטיקו משחקת נגד בארסה( כולל הכדורים הארוכים קדימה). השער היחיד גם הגיע מכדור חופשי, בדומה לאתלטיקו.
     
  13. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אמרה מור מקבל בשבועות האחרונים יותר דקות, אולי לאור פברואר העגום שעבר על סלטה דה ויגו, ואתמול שוב פתח בהרכב. הוא לא היה גרוע כמו בפעמים הקודמות שראיתי אותו, בטח שלא כמו בהופעה הקצרה והמזוויעה שלו מול חטאפה, אבל עדיין מעצבן ולא יעיל שמחפש להראות את הכישרון שלו יותר מאשר לעבוד בשביל הקבוצה. חבל בשבילו, אם לא יעשה את השינוי ויתבגר במשחק שלו הכישרון לא יספיק ובינתיים הוא מקבל צ'אנס ברמות גבוהות יחסית בעיקר בגלל הפוטנציאל.

    דווקא אחרי פרסום סגל הסלסטה למשחקי הידידות הקרובים, שהוא נכלל בו, מקסי גומס נותן את המשחק החלש ביותר שראיתי ממנו העונה. הופתעתי שחיכו עד הסיום ממש כדי להוציא אותו, אולי בגלל שהוא כן הציק ונאבק בבלמי היריבה.

    כל הכבוד ללאס פאלאמס על הפייט שנותנת בתקופה האחרונה, הפכה לקבוצה שקשה לנצח ואתמול שיחקה בהרכב קצת חסר, אבל היא עצמה תהייה חייבת לנצח מתישהו בשביל לברוח מהקו האדום. בשבועות הקרובים יהיו מפגשים ישירים מול דפורטיבו לה קורוניה ולבאנטה, יהיה חם.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    את בארסה מזמן לא מודדים רק בהנעת כדור ואתלטיקו ביחס לקבוצה גדולה היא אחת הנוראיות ביותר בכל הקשור ללעשות משהו עם הכדור. הם לא מחברים 2 מסירות נגד הרבה קבוצות, זה לא ייחודי לבארסה. גם בדרבי נגד ריאל הם לא נגעו בכדור בכלל.

    ניצחון סופר-חשוב של סלטה ויגו אתמול, בדקה ה-89 מול לאס-פלמאס ובעצם רמונטדה גדולה, ויאגו אספס לא כבש. סלטה ויגו תשיעית עם 38 נק', רחוקה משחק אחד בלבד מויאריאל השישית אבל כמובן שיש שם גם את אייבר השמינית וג'ירונה השביעית. אני אישית הייתי רוצה לראות את סלטה ובטיס באירופה, הן כבשו הרבה מאוד שערים(45 ו-43 בהתאמה).
    בשלב מסוים העונה לסלטה היו יותר נק' חוץ מאשר בבית, היא איכשהו הוציאה נקודה בקאמפ-נואו בין היתר, אבל היה ברור שההצלחה במשחקי החוץ לא תימשך כך שטוב שסלטה מייצרת מומנטום לפחות בבית. היא ניצחה ב-3 מ-4 המשחקים שלה ועשתה 10 נק' מתוך 12, כולל ניצחון על מתמודדת ישירה על אירופה כמו בטיס, וזה חשוב. לצערה - במחזור הבא היא יוצאת למטרופוליטאנו של אתלטיקו..