מחזור 27 בלאומית: קרית שמונה נגד נס ציונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏19/3/10.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    משחקים רווי דרמות ואקשן-ככה סוגרים את המחזור ה-27 בליגה הלאומית.

    עירוני בת ים של דורון ממן (ואקקי מיקודצ'זה) השיגה ניצחון חוץ חשוב מאין כמוהו בטדי, 1:2 על הפועל ירושלים. מיקודצ'זה היה הראשון לכבוש במשחק בדקה ה40. 3 דקות מפתיחת המחצית השנייה, בניגוד גמור למהלך המשחק, יוסוף במבה השווה במספרת[!]. מיקודצ'זה היה זה שצחק אחרון. בדקה ה86 הוא כבש את שערו ה-16 העונה (השווה את מספר השערים לזה של שי אהרון) וגם העלה את בת ים שלו למקום השלישי, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין רמת השרון. הפועל ירושלים עדיין נמצאת עמוק בתחתית וקשה להאמין שתצא משם בזמן הקרוב.

    מכבי באר שבע ומכבי הרצליה עלו לכר הדשא בידיעה שכל אחת מהן חייבת נקודות, זו למאבק התחתית (ב"ש) וזו למאבק בצמרת (הרצליה). אז כיאה למפגשים כאלה-המשחק נגמר בתיקו. עודד גביש כבש בדקה 52. היה נראה שההרצליאנים יחגגו בסיום, אבל שער דרמטי של אבי מלכה בתוספת הזמן כפה שיוויון. הנקודה הזאת יותר משמחת את המקומיים, שסוף סוף מצליחים להשיג נקודת ליגה, למרות שזו לא משפרת בהרבה את מעמדם בטבלה.

    שעה מאופסת של כדורגל עברה ב'וינטר' עד שהעניינים התחילו לזוז. שלומי אזולאי, שלא שיחק בקביעות כבר חודשיים, חזר לסגל וחזר לכבוש בדקה 64. לירון דיאמנט, הכובש המצטיין של הכח עמידר רמת גן, השווה בדקה ה-80. 2 דקות מאוחר יותר היתרון חזר לירוקים מרגלו של שי דוד. ג'ורג' בייסה, בדרך כלל כובש לרשת הנכונה, כבש הפעם שער עצמי בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק-2:2. בייסה בוודאי יסתובב בימים הקרובים עם הראש עמוק באדמה, שכן 2 נקודות האלה היו חשובות לכפר סבא במאבק העלייה.

    בסיכומו של מחזור-אין שינוי בצמד המובילות, אם כי קריית שמונה, שכבר לא ניצחה 2 משחקים, חייבת לחזור לנצח בשישי מול ראשל"צ. הקרב על המקום השני והשלישי עדיין חם מאוד (הפער בין המקום השני לשמיני עומד על 5 נקודות בלבד ועוד לא אמרנו קיזוז). רמה"ש ובת ים הצליחו להשיג את 3 הנקודות מהמחזור הזה אבל יודעות שכל מעידה שלהן תגרום ככל הנראה לתזוזות קריטיות בטבלה.
     
  2. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,438
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אין לי הרבה מה להגיד חוץ מפראיירים, מה לא כתבתי על המשחק הזה ועל החשיבות שלו? אז לקבל גול בדקה 92?

    ירינו לעצמנו ברגל היום מה שאומר שאם אנחנו רוצים פליאוף אנחנו צריכים להשיג 7 נקודות מתוך ה-9 שנשארו, שזה אומר לנצח את שתי משחקי הבית נגד אשקלון ולוד ולא להפסיד בקריית שמונה, אחרת נלך לים.
     
  3. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הרצליה חטפה שיוויון אכזרי אז מה תגידו עלינו??
    אין לי כח לדבר על המשחק העצוב הזה, אולי מחר..
    רק אגיד שאם נעלה ליגה השנה זה יהיה עם ייסורים קשים וכואבים מאוד..
     
  4. איתי שכן-טוב Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/09
    הודעות:
    1,163
    לייקים שהתקבלו:
    37
    במחזור הקרוב מרמורק באה לכם כמו מתנה! אתם חייבים לפתוח אותה..!
     
  5. הפועל_כפר_סבא Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    1,182
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפתוח אותם? לפוצץ אותם! אנחנו רוצים לפחות 0:4 בשישי, גם כדי להוציא את העצבים מאתמול וגם כדי לשפר את מאזן השערים.

    בקשר לאתמול, עד דקה 68 המשחק התנהל על מי מנוחות למרות שכרגיל אנחנו שלטנו והגענו להזדמנויות טובות שהוחמצו.
    בדקה 60 סופסוף שלומי אזולאי נכנס למשחקי אחרי הרבה זמן ולא עוברות יותר מ-8 דקות עד שהחלוץ הנהדר כובש מ-7 מטר לפינה הרחוקה, 0:1 מוצדק.
    בדקה ה-80 מגיעה הבעיטה הראשונה לשער שלנו כשטעות קשה של ההגנה משאירה את דיאמנט לבד מול מזרחי שלא מתקשה לקבוע 1:1.
    אתם יודעים, הרבה קבוצות אחרות היו נשברות במצב כזה אך לא אמרנו נואש ובדקה ה-87 שי דוד הנהדר כובש מתוך עירבוביה את מה שהיה כ"כ בטוח באותו רגע כשער הניצחון.
    אך שוב ההגנה שלנו עושה במכנסיים כאשר כדור שמגיע ליד דגל הקרן במקום שייבעט לכל הרחות מורחק לחוץ לטובת הכח שמגביה את הכדור לרחבה ולמרות שבייסה היה לבד לגמרי 5 מטר מהשער כשאין שום שחקן סגול מסביב הוא מחליט להרחיק לקרן שלבסוף הסתיים בשער השיוויון האכזרי. 2:2 כואב בסיום.

    כל אוהדי ושחקני הכח + האתר הרשמי של הקבוצה הודו שהתוצאה משקרת ושהם שדדו אותנו שלא בצדק, הם בעטו כל המשחק בעיטה אחת לשער ופשוט הבקיעו שני שערים בלי להתאמץ, עכשיו אפשר להבין למה הם כבר 8 משחקים ללא הפסד. לצערי זו לא פעם ראשונה שאנחנו מאבדים פעמיים יתרון במשחק אחד.
    אנחנו קבוצה טובה, לדעתי הכי טובה בליגה אבל יש לנו בעיה קשה בצד המנטלי ובמצבי לחץ שעלולים למנוע מאיתנו את העלייה.
    לצערי כולם חושבים שתומר קשטן הוא מאמן טוב אבל הוא ממש לא כזה! המאמן הזה בקבלת החלטות טיפשיות אתמול ובכלל החליט להוציא אחרי השער השני את הקשר התוקף שי דוד ולהכניס את הבלם סיימון כששתי דקות אחר כך הובקע שער השיוויון, עם ערן קוליק כבר מזמן היינו עולים לליגת העל..

    אני לא יודע אם שמתם לב אבל השנה המאזן שלנו מול קבוצות צמרת הוא טוב מאוד אבל מול קבוצות התחתית המאזן על הפנים, אולי זה סימן לאופטימיות לקראת הפליאוף העליון?
    עכשיו אנחנו יוצאים לשני משחקים שכבר הוציאו 4 קבוצות מהקבר והקפיצו אותם לתקופה טובה שתמיד נעצרה, אני מתכוון כמובן למרמורק וירושלים שהצילו עד עכשיו את אשקלון, הרצליה וראשל"צ שבינתיים הספיקו ליפול, ועכשיו המתאוששת התורנית היא עירוני בת ים עם שני נצחונות עליהם.
    אנחנו לא צריכים להתאושש אלא פשוט לנצח את שתיהן ולסיים את העונה הסדירה במקומות 2-3, שיהיה לנו בהצלחה!