מחזור 27 - בארסה וריאל שומרות כוחות לקלאסיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Franco, ‏13/3/15.

  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זאת הייתה יכולה להיות סיבה טובה להעיף אותו רק שבדר"כ ריאל בלי רונלדו נראית כמו קבוצת אמצע טבלה במקרה הטוב.בנוסף במשחקים שהוא על המגרש והוא חלש אז קשה לסמוך על מישהו אחר שיוביל. אני פחות הייתי סומך על בייל או על איסקו ובריאל אין איזה קבוצתיות מיוחדת שתכפר על זה.
     
  2. JohnTerry26 Member

    הצטרף ב:
    ‏10/3/11
    הודעות:
    4,881
    לייקים שהתקבלו:
    763
    שחקן כמו רונאלדו פוגע בקבוצתיות בכל מקום בו הוא ידרך, ושחקן כמו בייל לא משפיע עליה לטובה. אם היו לצד איסקו למשל עוד כמה שחקנים קבוצתיים כמוהו הוא היה אפילו יותר טוב ומי יודע אולי גם ריאל היתה טובה יותר ופחות חסרת יציבות. איסקו תמיד נראה לי בקבוצה הזאת כמו שחקן התקפה שלא לגמרי קשור לחברים שלו בשלישיה הקדמית והבעיה היא לא אצלו, הם משדרים על גל שונה. אני מצטער על כך שהוא הפך לבנאקר העונה, לראות אותו ואת הזאר ביחד זה חלום שלי בערך ואולי זה היה קורה אם ריאל היו הולכים על עוד שם נוצץ בקיץ הקרוב...
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בתחילת העונה רונאלדו היה קבוצתי מספיק. עכשיו כולם חלשים והוא לא זה שסוחף למעלה, גם כי עליו עובר משהו.
    הבעיה היא שלריאל בלי מודריץ' וחאמס אין קישור שמסוגל להחזיק את הכדור מספיק קרוב לשער של היריבה וזה גורם לאיסקו, רונאלדו ובייל להתעסק בדריבלים רחוק מאוד מהשער במקום להיות קרובים לאיזור של הרחבה.
    הלחץ שאתלטיקו עשתה על הקישור ופירקה אותו הדגים את זה מצויין. עם מודריץ' לחץ כזה לא עובד באותה יעילות. ראינו את השינוי במשחק האחרון, למרות שמול קבוצה חלשה מאוד, אבל מודריץ' פשוט העלה את הרמה של כל שחקני ההתקפה בלי לעשות הרבה.