מחזור 26: הקרב על אירופה בפיחואן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏2/3/12.

  1. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,356
    לייקים שהתקבלו:
    96
    ברצלונה גם עם 5 שחקני שדה הייתה מנצחת את גיחון הפתטית.

    למה לא לנסות לתקוף ולנצל את היתרון המספרי? במקום זה, 10 שחקנים עומדים אחרי הכדור ומתבנקרים. איזה עלוב.
     
  2. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    בגלל שאתה כותב שזה היה הצ'אנס הראשון, אענה שהוא היה בסדר. בטח על ריקע פרדי קנוטה העלוב. הסיבה העיקרית שנבחרת מאלי לקחה מדליות היא הפרישה של קנוטה.
    אצלינו, כרגיל, ההפסד לברסלונה הוציא את הקבוצה מהפוקוס. גם סימאונה בחילוף השלישי שלו הראה שהוא לא מפוקס.
     
  3. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    סראגוסה לא מרימה ידיים?!? הקבוצה מנצחת 2:1 את ויאריאל בזכות מהפך ב 5 דקות האחרונות
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    וואלה אתמול באמת שגיחון הפתיעה לטובה עד 25 הדק' האחרונות אז ברצלונה השתלטה לחלוטין על המגרש ולגיחון לא נותר כלום למעט להרביץ. ברצלונה פשוט טובה מידי והיא תמיד תשיג את הגול מכדור עומק גאוני(וצ'יפ גאוני של צ'אבי) לא יאומן שדווקא 'החייזר' קייטה עם גולאסו אמיתי העניק את הניצחון. בשלבים מסוימים של המשחק הייתה תחושה שברצלונה מוותרת רישמית על הכתר וקשר הכנף של גיחון עשה הרבה צרות. האדום של פיקה - עדיין לא החלטתי אם זה נבע משילוב של טיפשות וביטחון עצמי מופרז יענו הוא נתן לחלוץ 'מקדמה' או - פשוט סירבול לא ברור בהשתלטות על הכדור.

    לקראת המשחק בברנבאו הערב, ועוד עם קאייחון וגראנרו בהרכב - לא אגיד שאני לא אופטימי לגבי הנקודות אבל בהחלט סקפטי לגבי היכולת. האם דווקא בהרכב הזה נחזור להציג את הכדורגל הטוב שנעלם לו מאז הכריסמס? - הגיע הזמן לקצת כדורגל, אבל אני בספק. נקווה שהפחד המטורף שאוחז באספניול בברנבאו יכה בה שוב. מה שקורה עם קאקא מאכזב אבל אם נתייחס לקאייחון - הדבר הטוב כשקורה שהוא משחק זה שהוא באמת משחק על הקו וכך אוזיל מקבל את האמצע. כריסטיאנו - תוביל, ואולי יהיה זה הערב של פיפיטה סוף-סוף? מילה על קרבאליו - אם הוא לא משחק הערב אין לו מה לחפש יותר בקבוצה. האללה מדריד
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אתלטיק בילבאו מנצחת 2-0 בדרבי הבאסקי את סוסיאדד, ראיתי את המחצית השנייה והיה תענוג, קצב מטורף, מלחמה, היציעים בסאן ממס כרגיל גועשים וכדורגל נהדר.

    גיבור המשחק של בילבאו הוא מארקל סוסאייטה הנהדר שכבש צמד, הגול השני גולאסו בבעיטה חופשית, זה שערו השלישי בשבוע האחרון של סוסאייטה והייתי ממליץ לדל-בוסקה לעקוב אחרי השחקן הנהדר הזה, רק בן 24 ולדעתי שווה גם מקום בסלקסיון.

    פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שבייאלסה עלה עם חאבי מארטינז בעמדת הקשר, וסן חוסה במקומו כבלם- זה נראה הרבה יותר טוב וככה אתלטיק צריכה לשחק תמיד.

    בילבאו עולה למקום הרביעי, רק 3 נקודות מולנסיה שתשחק ברגעים אלה נגד גראנדה המחודשת של אבל ראסינו, משחק לא פשוט בכלל לצ'ה שלדעתי לא בטוח מנצחים היום וצריכים להיות מודאגים למקום שלהם.
    __________________
     
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    תודה

    בניגוד גמור למהלך המשחק, בו סאראגוסה המשיכה להראות כמו קבוצה שתשחק בעונה הבאה בליגה השנייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/3/12
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ולנסיה מנצחת 1:0 משער של פיגולי ושומרת על פער לא קטן משאר הקבוצות
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעדיף שלא להגיד שאנחנו יורדים להפסקה בטעם חמוץ אבל גול של גונזו ממצב כל-כך פשוט זה הדבר היחיד שהיה חסר. מקווה שהקבוצה לא תוריד הילוך במחצית השנייה רק כדי שיגיע לעוד הזדמנויות וכמובן שאותי מאוד מעניין טור ההבקעות.
    קרבאליו נראה יותר כמו אלברו מחייה בימים חשוכים, אחרי מסירה אחת אחורה לא אחראית לעבר קסיאס הוא ממש איבד את הכיוון. 'זו אולי הסיבה שהוא לא שיחק עד עכשיו' - לא בטוח, בכל מקרה יש חלודה ויש חלודה.

    איזה גול של חדיירה(גורם למבט שונה על המחצית הזאת) ובעיקר תנועה יפה לעומק פעמיים ברציפות - שאני לא אתחיל להתרגל בטעות. גול כזה לא היינו מקבלים מאלונסו לדוגמא ואחד מהם חייב להגיח יותר לאיזורים האלה בטח מול קבוצות עם כזה בונקר.
    קאקא מפגין ביצועים לא רעים בחלק מהזמן אבל עדיין לא חד מספיק בפעולה האחרונה, כנ"ל לגבי מרסלו שפשוט טעה בבחירת האיש הנכון בכדורי רוחב ממצבים קורצים. חוליית הקישור השתפרה מאוד מהדקה ה-30 בערך.

    אני מתחיל לזהות(אולי מחפש יותר מידי למען האמת) קצת שימוש מרענן בהתקפות מתפרצות מהירות, רק שוב, הפס האחרון מפריע.

    התחלנו את המשחק עם ההרכב הטוב והחזק ביותר שלנו והאמת שזה קצת הטריד בהתחלה שאין אף אחד על הספסל שיכול לעשות שינוי במידת הצורך(קאייחון הוא יותר בכיוון של 'חצי כוח'). מישהו באמת מאמין לשטות על שאהין?
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ריאל ממשיכה לדרוס... תצוגת ענק של קאקא שנראה שלאט לאט הוא חוזר לעצמו,מנגד למרות השערים של היגוואין זה עדיין לא אותו חלוץ שהיה לפני הפציעה,יותר מדי החמצות ופיקשושים עם הכדור
     
  10. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אומנם ולנסיה ניצחה היום, משער של פיגולי(טעות קשה של ז'וליו סזאר), החמישי שלו העונה, והקבוצה עדיין שומרת על היתרון 6 נקודות מהמקום הרביעי, אבל היכולת אוי היכולת.

    הקבוצת נראת כבוייה לחלוטין, עצבנית וסיימה את המשחק הזה עם 9 צהובים(!), השחקנים נראים מנותקים אחד מהשני ורק במזל גראנאדה לא כבשה. הקבוצה ממשיכה להיות פסיבית בדיוק כמו המאמן שלה.

    שוב הוא פתח היום עם אלבה ומאת'ייה באגף, אלבה לא עשה כלום כל המשחק, והוא אוברייטד מטורף שבקושי תומך בהתקפה, הוא נעלם כמעט כל המשחק וגם שהוא נוגע בכדור הוא לא מדוייק בכלל, ולא עושה שום פעולה חיובית.

    דני פארחו ממשיך להיות מיובש, וגם אוהדי ולנסיה בסופר-דפורטה לא מבינים למה אמארי ממשיך לייבש אותו אחרי שנתן משחק מעולה נגד סטוק סיטי בליגה האירופית.

    הרבה מדברים בתקופה האחרונה גם על החוסר תקשורת של אמארי עם באוריליו המנהל המקצועי של הקבוצה, באוריליו שאחראי על הגעתם של פארחו, ופיאטי שגם ממעט לקבל דקות משחק, שחקנים שאמארי עצמו לא סופר בכלל ולא נותן להם שום צ'אנס אמיתי, דובר על כך שגם צ'ורי דומינגז בעונה שעברה הוא רכישה של באוריליו וגם אז אמארי לא ספר אותו והוא עזב. דני פארחו רצה לעזוב בינואר אבל באוריליו שיכנע אותו להשאר והבטיח לו דקות משחק, אבל את אמארי זה לא מעניין.

    אני מאוד מעריך את באוריליו שמביא רכישות יעילות מאוד לולנסיה בשנים האחרונות, חבל שהאידיוט לא משתמש בהם כראוי, ואני מקווה שבעונה שעברה יורנטה הנשיא יעיף אותו.
     
  11. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Gonzalo+Higuain+Kaka+dRKOmBo4K-Tm.Xxx

    אתם עשר.

    אני לא יודע אם זה רק אני אבל בגלל שני השחקנים האלה והצורה שהם שיחקו אתמול היה לי מין פלאשבק מ6-3 במאסטייה בעונה שעברה, אז היגוואין בישל פעמיים (פעם לבנזמה ופעם קאקא) וכבש שלושער, קאקא בישל פעמיים להיגוואין וגם הוסיף צמד משלו. השילוב ביניהם במשחק בד''כ מבשר טובות.

    אבל נחזור לענייננו, אני חושב שזו המשחק הטוב ביותר שריאל נתנה מאז החזרה מהפגרה בינואר, אולי רק מול לבנטה ב2-4 הקבוצה הייתה נראית משכנעת אבל אז זו הייתה די תצוגה של שחקן אחד מעל כולם, ואתמול קבוצתית זה היה נראה מצויין, במחצית הראשונה פחות אמנם אבל אני חושב שכולם יסכימו אותי שזה היה עניין של זמן עד שהסכר יפתח, אספניול לא הגיעה למצבי כיבוש (וגם הם במחצית הראשונה) למעט שתי בעיטות שזכורות לי אחת מהן של קוטיניו שהיה בערך היחידי שניסה לעשות משהו (די לבד אם לאמר את האמת) בהתקפה של אספניול וגם הוא הוחלף (?!) במחצית, מעניין מה חשב לעצמו פוצ'טיניו,לא ברור.
    בסוף עם לחץ טוב של קאקא על ההגנה- הגיע גם הטעות שהביאה לגול של רונאלדו.
    אוזיל למרות שהיה אתמול בצילו של קאקא, נתן גם הוא בהחלט משחק טוב והיה מעורב בשני השערים הראשונים. בשער השני הבישול בנגיעה של אוזיל לקדירה היה מצויין. וגם המסירה שאוזיל קיבל גם הוא בנגיעה מרונאלדו, בכלל מהלך יפה על שטח קטן וצפוף דווקא דרך האמצע הביא לגול. הרבה קרדיט לקדירה (התחיל במהלך) שסוף סוף לא מפחד להכנס לעומק ולבעוט לשער, גם נגד צסק''א אם אני זוכר נכון היה לו מצב כזה ואני זוכר לפחות עוד כמה מצבים שלו במשחקים אחרים העונה, מגיע למצבי בעיטה יחסית ממצבים די קורצים ויחסית חופשי, הוא צריך לעשות את זה יותר וכמו אתמול - לנצל את המצבים האלה. מעבר לזה אני חושב שהגול הזה נתן לו הרבה בטחון לגבי שאר המשחק, אני רק מקווה שתהיה לזה המשכיות. בסה''כ בהחלט תצוגה טובה שלו.

    אפשר להגיד שקראבליו אכן חלוד אבל אין הצדקה לשום שחקן לתת שתי מסירות כ''כ גרועות אחורה (בטח ובטח שחקן עם נסיון כמו קראבליו), הכי הרבה תעיף החוצה/קדימה, לאספניול מצב כזה גרם לכדור שלג שלא הותיר להם סיכוי לגבי שארית המשחק. אני מחכה לראות מה יהיה איתו העונה אבל מוריניו מאמן שמאד מאמין בו ואני חושב שהוא יתן לו את הדקות שלו. לגבי וראן אני חוזר על זה כל הזמן אבל באמת יש לו עתיד גדול ואני מאד אופטימי לגביו. מקווה שגם הוא יתחיל לראות קצת יותר דשא. מרסלו במחצית הראשונה לקה במסירה האחרונה פעם-פעמיים אבל מעבר לזה היה טוב מאד והרבה מהלכים טובים הגיעו מאגף שמאל הודות לו וגם לרונאלדו.

    עוד מילה על רונאלדו, גם לא ביום שהוא מצטיין על המגרש כ''כ כיף לראות אותו, הגדיל לעשות כשהוא פירגן בסיום למוראטה שכמעט הבקיע ממצב שהוא בעצמו בקלות יכל לשים עוד אחד. היה לו רק החמצה רשלנית אחת כשפיפיטה השתחרר משחקן והעביר לו כדור שמאלה והוא נותר מול מחייה לבד ובעט עליו. לא אופייני אבל ניחא, גם לרונאלדו מותר.
    אני לא רוצה להרבות במילים על קאקא כי כמו שאמרו פה לפני הוא מאד נע בסקלת היכולת שלו ממשחק למשחק והמעגל הזה צריך להסגר, אבל יכולת הייתה ועודנה תהיה לו תמיד, וכשחקן עם 'רגלי זכוכית' אני חושב שלכל שחקן כדורגל בריא בנפשו ובגופו - הייתי מאחל כזה זוג רגליים. אלגנטי, חד, מסירה ומסירה אחרונה מעולה, ומעל הכל נלחם. אולי רק מהיר פחות מבעבר. אני רק מתפלל שליכולת הזאת תהיה המשכיות, הוא משדרג את הקבוצה בכמה רמות ונותן כלים התקפיים אדירים.
    הופתעתי לראות שבמשחק שהתפתח ככה אוזיל הוחלף בקאייחון, ציפיתי שאלונסו יקבל מנוחה במהלך המחצית השנייה ויוחלף בלאס/גרנארו. אבל מילא. הכניסה של מוראטה הייתה מתבקשת לכל הדעות וגם הוא לא היה רחוק מלכבוש. אני מקווה שיקבל עוד צ'אנסים אפילו עצם הכניסה שלו לסגל המשחק היא טובה, הוא ידבר חזק בעתיד בכל מקרה ואני מקווה מאד שזה יקרה במדי הקבוצה.

    לא היה לי ספק לפני המשחק לגבי היגוואין, לא לפניו ולא אחריו. למעשה - אף פעם. הוא מוכיח את עצמו כל עונה בצורה טובה ואני תמיד זוכר את הפציעה הארורה בגב עונה שעברה שהשביתה אותו למשך כחצי שנה ואת ההחלמה היחסית מהירה שלו. רואים עליו את השיפור בפן הקבוצתי ואני לא מסכים בכלל שהוא מחפש כבר רק את השער, הוא אתמול פירגן הרבה להוציא מצב אחד שרונאלדו היה במצב טוב ממנו וגם אז פיפיטה היה ממצב נוח לגול (גם אם רונאלדו היה במצב ההפוך, הוא לא היה מוסר וכנראה שבצדק). הקרדיט הגדול לדעתי למוריניו שהפך אותו לשחקן קצת יותר 'שלם' מבחינה קבוצתית. בכל אופן, אני מקווה שיום אחד עוד הרבה שנים, יזכירו אותו באותה נשימה עם די-סטאפנו, כאחד הגדולים ביותר בתולדות המועדון. ואם זה היה תלוי בי, הוא לא זז לשום מקום.

    כמעט שכחתי ממצב הטבלה, הפער חוזר להיות 10 נק' ובשבת מצפה משחק חוץ קשה מאד בבניטו ויימרין הביתי של בטיס (23:00). אולי אפילו מוריניו יעשה כמה רוטציות לקראת ליגת האלופות ברביעי אבל לא הייתי מהמר על זה, בכל מקרה זו עוד הזדמנות פז לתת משנה תוקף למשחק של ברצלונה בראשון ב'אל סרדינרו' ולהלחיץ את הצד ה"נכון" בקטאלוניה קצת יותר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/3/12
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://img710.imageshack.us/img710/2194/lgrealmadridespanyolmar.Xxx

    מניטה.
    פיפיטה.
    קאקא, ראית?


    מבסוט על המשחק אתמול ללא ספק המשחק הכי טוב של ריאל מדריד מהפגרה, חזרנו, מחצית שנייה אדירה. תוצאה נאה, כדורגל טוב, דיינו. ירדנו למחצית כשההחמצה של היגואין מהדהדת ותהינו לגבי ירידת מתח צפוייה אבל ההמשך היה אדיר. קאקא עם משחק ענק שרק מראה כמה לא רק אנחנו אלא כל חובבי הכדורגל מפספסים כאשר הוא לא מסוגל לשחק יותר מארבעה-חמישה משחקים ברצף(ואני נדיב), פשוט עשה כל מה שהוא רוצה על המגרש; היגואין סוף-סוף שבר את הבצורת ושמחת החיים והטירוף שלו הם אספקטים שחסרים לקבוצה מידי פעם; אבל לא רק שני אנשי המשחק ראויים למחמאות -

    אפילו קיבלנו גול משחקן מפתיע כמו חדיירה שצריך להגיח יותר לשטחים האלה(וכמה היה חסר כדי שמוראטה ירגש עם שער בכורה העונה אבל קאסייה לקח כדור גדול); מרסלו פרץ נהדר על הקו והוא ייאפס את הרגל בהמשך; וכמובן הפירגון הגדול שיש בין שחקני החלק הקידמי. רונאלדו להיגואין, היגואין לרונאלדו, קאקא לשניהם.

    בתחילת העונה מוריניו 'דרש' מהקבוצה לפתוח עם 30/30 והיו פנ'צרים די בהתחלה והנה ריאל סוגרת עשרה נצחונות רצופים מאז הקלאסיקו והפער עדיין 10 נק' - שאפו גדול לשחקנים. בלי ששמנו לב גם הנה משחק שלישי ברציפות בלי שקסיאס סופג ואפשר להגיד שאני מבסוט גם מואראן שמפגין הרבה שקט על המגרש בניגוד לשאר השחקנים.

    הדבר היחיד שקצת פחות אהבתי זה החילוף של קרבאליו, קצת העיב על הניצחון. כלומר מוריניו הראה שהוא הכי ישיר ומקצועי כשיש כשהחליף אותו אחרי שורת הפאשלות במחצית הראשונה(גם 'חלודה' לא מצדיקה יכולת כמו אלברו מחייה בימים חשוכים) אבל הכרטיס הצהוב זו לא באמת הסיבה. אני מבין את המצב אבל ביתרון 2:0 מול קבוצה שלא עברה את החצי בכלל - אולי היה אפשר לא 'לשרוף' את ריקי ואני בספק אם הוא יראה מגרש בזמן שנותר והוא לא סיים את דרכו במועדון. האללה מדריד!
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    סתם סטטיסטיקה נחמד, תקחו את זה לאן שבא לכם:

    פוצ'טינו מול ריאל מדריד. 7 משחקים, 7 הפסדים, 21 שערים לחובתו, 0 לזכותו.

     
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    בעיתוני ולנסיה אומרים שפוצ'טינו מועמד להחליף בעונה הבאה את אמארי, אני מאוד מקווה שזה לא יקרה, ולא בגלל הסטיסטיקה המעליבה הזאת.

     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    למה לא רפא בניטס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dunno.Xxx?!
    שכחו כבר מה הוא עשה שם.