מחזור 26 בליגת העל: מכבי חיפה מארחת את מכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏12/3/10.

  1. שגיא Guest

    מה שאמרתי לפני המשחק קרה. דיברתי עם חסרונו של כיאל. אין לנו שחקן קישור מרכזי שיכול להוציא התקפה. כל עימות של קולמה עם שחקן במרכז השדה נגמר בשריקה לעבירה, נגדו. בוקולי הוא לא יותר מאשר קיר במשחק הזה ששחקנים משתמשים בו כדי למסור לו כדור ולקבל מיד בחזרה. אין שחקן יצירתי במרכז השדה, ולזה אפשר להוסיף את העובדה שמכבי תל אביב משחקת עם שלושה שחקנים במרכז הקישור שהם אולי לא השחקנים הכי גדולים בעולם אבל פיזיות יש להם וזה הספיק במחצית הראשונה.

    צריך להעביר את המשחק מהמרכז לאגפים. כל חצאי ההזדמנויות של חיפה הגיעו כשהכדור היה או עבר אצל מסיללה, להוציא את ההחמצה של רפאלוב. דבלשווילי חושך היום. ללא צל של ספק המשחק הכי חלש שלו במכבי חיפה, והיו לו כבר כאלה. הייתי מוותר עליו בשביל להכניס את בוקארי במחצית שהוא למעשה הכלי ההתקפי היחיד שיש לנו על הספסל בהעדרו של גאדיר.

    אני לא יודע אם נימני יכניס חלוץ או ישחק בלי חלוץ עד סוף המשחק, אבל ברור שככל שהזמן יעבור רוב המשחק יתנהל בשטח של מכבי תל אביב. מקווה שנצליח להשיג פה שער ומצד שני גם לא לספוג את גול שטותי מכדור נייח. דקל קינן עושה המון עבירות. הצהוב שקיבל הוא כתוצאה ממשחק תיאטרלי של הגדול מכולם, לירן שטראובר. אני בהחלט חושב שהיה מגיע לו צהוב, לעומת זאת, על העבירה המכוערת על יוסי שבחון. אני מאמין שהיצרים רק ילכו ויתלהטו, קינן לעיתים נוטה לאבד את הראש במצבים כאלה ולהיכנס לרגליים של השחקן גם אם הוא יודע שאין לו סיכוי להגיע לכדור, אני בהחלט חושב שזה סביר מאוד שהוא לא יסיים 90 דקות במשחק.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    גאדיר פצוע? שיט...
    שגיא, חוץ מזה אני מסכים איתך. אני מעולם לא הייתי אוהד של דקל קינן וזו אחת הסיבות למה. הצהוב שקיבל פשוט כל כך מיותר. זה ששטראובר ליצן לא אומר שהוא צריך לנגוע בו, שופט אחר מחזיר לצהובים את האדום...

    אני די שכחתי מכיאל ויש אמת בדבריך. בכלל, אם מכבי חיפה היתה משחקת במהירות היא היתה מפרקת את מכבי ת"א. היו לנו מספיק הזדמנויות במתפרצת וכל פעם בוקולי או קטן משהים את המשחק. ברור שמכבי ת"א תסתפק בנקודה ותתחיל 45 דקות למשוך זמן. לי אין בעיה עם זה בגלל שהם משחקים עם שחקן פחות.

    בוא נקווה שהסוף יהיה בסדר גם עם בוקארי...
     
  3. שגיא Guest

    אגב, לא ברור לי מה היה דחוף להביא לפה שופט זר.

    הרי ברור שכל ההחלטות השנויות במחלוקת, בין אם נכונות או לא, מתקבלות לרוב עד ידי הקוונים בכלל, שהם, במקרה של המשחק היום, ישראלים. לראיה, האדום של מאיוקה. אחרכך יגידו שהמשחק הזה עבר בשלום ושיש סיבה להביא לפה עוד שופטים זרים. ליצנים.


    בינתיים עותמן נכנס במקום בוקולי וגם על כתבתי בהודעה לפני המשחק, שלמרות ההרפתקנות שיש בשילובו של עותמן בקישור האחורי, המהירות שלו יכולה להוסיף מימד אחר, מימד שהיה חסר במחצית הראשונה.

    בינתיים לאלישע יש סבלנות לגרוזיני. נקווה שזה ישתלם.
     
  4. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה יש לקוון הוא נראה לי מכור, לקח לנו גול אחרי שהיה קו אחד!
     
  5. שגיא Guest

    רק מחזק את הטענה שלי מההודעה הקודמת. היה קו אחד, קשה להבחין בשבריר שניה. זה לא צריך להיות התירוץ שלנו לעובדה שלא ננצח הערב.

    נמאס לי ממושמר. לא יאומן איך מעמדת מגן הוא נכנס איזה 5 פעמים לנבדל. זה אמנם לא יקרה, אבל הייתי מוותר עליו ומכניס את זגורי למרכז המגרש ומסיט לעמדת המגן של עלי עותמן. מעבר לזה, אין שינוי בחוד ההתקפה, דבלשווילי צריך לצאת.
     
  6. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך בכל מילה אבל זה יהיה מבאס מאוד אם לא ננצח או אפילו נפסיד בגלל טעות שיפוט זו או אחרת ואולי זה ישמע מוזר, לטעמי, השיפוט היום גרוע, ועדיף שופט ישראלי.
     
  7. שגיא Guest

    השיפוט לא גרוע. השיפוט הוא שיפוט ממוצע, אמנם השופט באמת קרוב לאירועים, אבל עדיין, כפי שציינתי, ההחלטות המשמעותיות מתקבלות על ידי הקוונים ולכן אין שינוי ממשחק ליגה אחר.
     
  8. נועם אסולין Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/09
    הודעות:
    397
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו כמה שהמשחק משעמם.
    מקום ראשון מול מקום 3 ובקושי אנחנו רואים בעיטות לשער.

    מה קרה לקהל של מכבי ת"א?.? מאכזב ובגדול.
     
  9. שלו Guest

    אפשר להבין אותם.
     
  10. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ישששששששששששששש הצדק נעשה עכשיו רק שיגמר כבר!
     
  11. שלו Guest

    אתה באמת חושב שמכבי ת"א יוכלו להשוות ב 10 שחקנים?
    אתה יכול להיות רגוע...
     
  12. המבין Member

    הצטרף ב:
    ‏28/3/09
    הודעות:
    467
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשחו אחרי שזה נכמר אני אומר לך, ראית שהם היו קרובים מאוד להשוות אבל הניצחון הגיע לנו. מאיוקה האידיוט הרס להם את המשחק.
     
  13. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די, לפחות תחדשו.
    ראינו את זה כבר שבוע שעבר.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,796
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    היות שהשער היה צריך ליפול הרבה יותר מהר (נבדל לא היה) והעובדה שהגרמני סתם הורה על בעיטה חוזרת (רק שחקני מכבי ת"א נכנסו לרחבה) אני חושב שהטענות לקיפוח שאולי יהיו למכבי אינן מוצדקות. האלופה היוצאת והכנראה נכנסת שיחקה משחק רע מאד, אבל תודות לרגע של הברקה של יניב קטן הנקודות נשארות בחיפה הירוקה.

    אין לי הרבה מה להוסיף, ככה לוקחים אליפות נוספת, אבל המשחק היה מתחת לכל ביקורת. הקצב היה איטי מדי דבר שרק עזר לאורחת. קטן חוץ מהפעולה שהביא לפנדל היה חושך מצרים. רפאלוב נעלם במחצית השנייה, בוקארי לא מביא דבר לקבוצה ולישראל זגורי יש דריבל נחמד...

    עברנו עוד משחק מעצבן ובשבוע הבא יהיה לנו עוד משחק קשה בסכנין. אני לא ממש גאה איך הקבוצה שיחקה בשני משחקי הבית האחרונים, אבל הנקודות בקופה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/3/10
  15. שגיא Guest

    הצדק נעשה. אני לא אוהב לנצח משחקים משער בודד מפנדל, בטח מפנדל שאי אפשר להגיד עליו שהוא 100 אחוז, אבל זה מה יש היום, ואת המשחק הזה היה חשוב לנצח ופחות היה חשוב איך.

    לאורך כל השידור הישוו את המשחק הזה למשחק נגד אשדוד. אני לא מסכים עם הקביעה הזו שהמשחקים דומים. נכון שעל פי הנתונים היבשים זה מאוד דומה, לשתי הקבוצות הורחק שחקן במחצית הראשונה, הן התבצרו בהגנה וספגו שער סמוך לסיום, אולם ההבדל (אצל מכבי חיפה) בשני המשחקים תהומי. מול אשדוד חיפה שיחקה הרבה יותר טוב, גם הגיעה להמון הזדמנויות (לדעתי המשחק עם הכי איומים לשער של חיפה העונה) ורק חוסר מזל ויכולת טובה של סטויקיץ' מנעו כיבוש. הערב מכבי חיפה הייתה חלשה להחריד. זה בעיקר נבע מהשיתוק במרכז המגרש, שם נימני ניצח, בטח אחרי שמאיוקה הורחק ומכבי תל אביב ויתרה על כל יוזמה התקפית כלשהי והתרכזה רק בפעילויות סיכול והגנה.


    וסיכום על השיפוט: הרחקה עקב אירוע שלא קשור למשחק, פסילת שער עקב נבדל שלא בהכרח והיה ושריקה לפנדל שגם עליו יש ספק. כפי שכבר אמרתי, תצוגת שיפוט ממוצעת ודומה לשאר משחקי הליגה. שום משהו יוצא דופן שאפשר לצאת עימו מהמשחק הזה מבחינת השיפוט.