מחזור 25: ברצלונה מנצחת 2:1 בקלדרון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏24/2/12.

  1. Keyser Söze Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/11
    הודעות:
    82
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה עם ראמוס? הוא אמנם עשה לא מעט שטויות היום אבל את מה שמגיע לו הוא קיבל.
    אוהדי בארסה חייבים להפסיק לחפש רבעי וחצאי טעויות לטובת ריאל כדי להצדיק את פרופגנדת "השופטים בעד ריאל" שלהם, זה כבר נהיה פתטי.
     
  2. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    junding - הקישור שלך מוביל למשהו לא ברור כמו גם הטענה שלך לגבי השיפוט היום תפסיקו כל הזמן לצעוק זאב, זאב על כלום... אל תתפלאו שאח''כ לא מאמינים לכם. ריאל הייתה מאד לא משכנעת היום ולא מסוכנת ועדיין ניצחה שלא בצדק, קשה להפנים אבל תנסו. כנראה שהולך אז הולך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/2/12
  3. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקני ראיו בטח עשו צלילות וזה הגיע להם. שימשיכו להרביץ, אחרי זה ישלחו את מוריניו...



    ועוד הם ממשיכים בטריק שהם עשו נגד ברסה בגביע המלך-נותנים את המכה, ואז ישר מסמנים לשחקן לקום בהפגנתיות. אחחח, הקבוצה הדוחה בהיסטוריה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/2/12
  5. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם המקרה הזה הוא בטוח לא חד משמעי- אם תסתכל על הזווית לא מאחורה, ראמוס לא מניף את המרפק שלו באחורה בתנועה חדה והשחקן של ראיו יותר נתקל בו מאשר שראמוס עושה תנועה מכוונת. אבל נניח שהגיע לו אדום. נניח. אתם פשוט כמו נשמעים כמו תקליט שבור ואני ממש לא בא לגונן על מוריניו אלא על מה שראיתי היום וביניהם מלא צהובים סתם, מענייו שאת הבעיטה של היגוואין במחצית הראשונה ליד הקורה השמאלית שכביכול הייתה נבדל לא ציינת, אם היה גול - לא היה נקבע פה שער, גם אז היה טורח לציין שהיום ריאל קופחה? אני מניח שלא, עובדה שעל זה אין לך מה להגיד.

    תתעסקו בקבוצה שלכם, כמו שאני מנסה להתעסק בקבוצה שלי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/2/12
  6. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טינו מעלה את ולנסיה בדקה ה25 ליתרון, מדל ונאבאס הופכים את זה. בושה, יאללה אמרי הביתה.
     
  7. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    מה צריך עוד לקרות שהמאמן האידיוט הזה יבין שמאת'ייה ואלבה באגף זה פשוט לא טוב? שהוא הכניס את אלבה נגד בארסה היא ספגה עוד שלושה שערים ביחד עם מאת'ייה, נגד סטוק פעמיים הוא שיחק רק עם אחד מהם באגף והקבוצה ניצחה, היום שוב חזר לאלבה-מאת'ייה הפחדני שלו שוב הקבוצה מפסידה.

    עוד ניהול משחק מזעזע שלו, יש לו בספסל את פארחו ופיאטי והוא מכניס את באראגן האפס במקום ברונו, שוב הוא מכניס א אדוריז ביחד עם סולדאדו שהשילוב הזה אף פעם לא הוכיח את עצמו, שוב ז'ונאס משחק קילומטר מסולדאדו.

    די, מאמן כל כך מפגר שלא מפסיק לטעות כל הזמן. ולנסיה עם הפסד שני ברציפות, ואחרי שכבר באמצע העונה נראה שהיא מבטיחה את המקום השלישי היא שוב נכנסת למשברים שוב ושוב.

    אמארי לך הביתה.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לא זה כבר לא נתפס, זה לא אדום חד משמעית? אתה רואה טוב תגיד לי? רואים שעוד לפני המגע ראמוס מסובב את הראש ורואה שהשחקן בא לעבור אותו משמאל וברגע שזה קורה הוא דופק לו מרפק. אותו מקרה כמו פפה שהוריד את הראש לראות את מסי על הרצפה ונתן את הדריכה. תהיו קצת אובייקטיבים ותגנו את החיות שלובשות את החולצה שלכם.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    זה האמאמא של האדום, זה מרפק לפנים וכל שופט תקין היה נותן כאן אדום.

    ונמאס כבר לחזור כמה פעמיים ריאל נעזרה בטעויות שיפוט העונה, זה לא פעם אחד, לא פעמיים, זה כבר יותר מ-5 מחזורים ברצף שיש שערוריית שיפוט לטובת ריאל שמכריעה גם משחקים.

     
  10. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבנת הנקרא- כבר כביכול "הסכמתי" איתך, על זה שהגיע אדום לראמוס ומכאן אתה לוקח מקרה בכלל ממשחק אחר שאני ממש לא הצדקתי (ההפך הוא הנכון) אז בוא תסביר לי שוב, איפה היו פה במשחק הזה עוד טעויות שיפוט שריאל זכתה להן? בנבדל של היגוואין? בצהובים המגוחכים והיותר ממוגזמים? איפה?

    דון ריקלמה- איזה עוד טעויות שיפוט שהכריעו את המשחק או לפחות היו משמעותיות היו, להוציא את האדום שהגיע לראמוס, ראית?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/2/12
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא ראיתי את המשחק אבל הבנתי שהיה פנדל ברור לטובת ראיו, וגם פפה היה צריך להיות מורחק, ובסוף מיצ'ו שגם הוא הבנתי שלא הגיע לו אדום הורחק.
     
  12. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ההרכבים

    אתלטיקו: קורטואה-חואנפראן,גודין,מיראנדה,פליפה-טיאגו,גאבי,קוקה,ארדה-פלקאו,אדריאן
    ברצלונה: ואלדס-אלבס,מסצ'ראנו,פויול,אבידאל-בוסקטס,צ'אבי,אינייסטה-פברגאס,מסי,סאנצ'ס
     
  13. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עמוס, נכון?

    א. אני בספק אם תמצא פנדל של ראיו שהיה במשחק הזה.
    ב.פפה היה צריך לקבל כרטיס צהוב בתחילת המחצית הראשונה ומכאן לא יודע איך זה היה מתגלגל - אבל לא היה הייתה עבירה ספציפית שבגללה היה צריך לצאת לו אדום, כנראה שאם הוא היה מקבל צהוב בתחילת המשחק כמו שאמרתי שהגיע לו - הוא היה קצת יותר זהיר לגבי ההמשך - בכל מקרה הוא בסוף גם ככה קיבל צהוב.
    ג. מיצ'ו אכן הורחק לא בצדק (דקה 88)
    ד. קסיאס קיבל כרטיס צהוב על דיבורים ומחאות למרות שאם כבר דיבורים הרי שהוא הקפטן וזה בסדר, והיה עוד מקרה של שחקן ריאל במחצית הראשונה שקיבל צהוב למרות שעבירה לא הייתה.

    ה ומעל הכל, כל פעם שאוהדי ברצלונה רואים איזה ספק מקרה גבולי במשחקים של ריאל הם חייבים להכתיר את המשחק כמכור/טעויות שיפוט שהכריעו את המשחק וכדומה, זה כבר מאוס וזה רחוק מלהיות נכון, כמו שאני רחוק מלגונן על מוריניו למרות שהוא התמתן טיפה עם התגובות שלו בתקשורת ואני מקווה שימשיך בקו הזה במקום ליילל. מצד שני, לא זכור לי את אותם אוהדי ברצלונה יוצאים מגדריהם בטענה של טעויות שיפוט לרעתם כאשר פינטו בחצי גמר המלך בתחילת המשחק הראשון מבין השניים צריך להיות מורחק ויכול להשפיע על כל ההתמודדות, ועודו מקרים רבים וטובים אבל הנקודה הובהרה. אבל כנראה שככה זה - הם זוכרים את מה שהם רוצים לזכור.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/2/12
  14. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ההרכב הכי טוב שסימאונה יכל לפתוח איתו, מינוס דייגו.

    פחדתי שמאריו יפתח היום, שמח שבסוף טיאגו חוזר להרכב ביחד עם גאבי, גם על קוקה הנהדר אני סומך ומקווה שיתן משחק גדול היום. אתלטיקו צריכה כל מצב היום ופלקאו(סומך עליו), ואדריאן(פחות סומך)- צריכים להיות חדים.

    בארסה בהרכב חזק מאוד, עם צ'אבי ואיינסטה בהרכב וססק בשלישיה קידמית- ההרכב שניצח בברנבאו רק בלי פיקה ששוב לא פותח(!?).
     
  15. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    נעזרה בטעויות שיפוט? גם אם היא רצתה, היא לא יכלה לוותר על הזכות לקבל כל מיני טעויות שיפוט לטובתה, אלו החלטות של השופטים בלבד. חוץ מזה, אתם צריכים להבין שטעויות שיפוט זה חלק ממש לא קטן מדבר שנקרא מזל, והמזל הוא אולי הדבר החשוב ביותר בכדורגל. זה חלק מהכדורגל, וכמו שלא מתלוננים על קורות ומשקופים, כך לא צריכים לבוא בטענות לריאל מדריד על כל טעויות השיפוט לטובתה. מה שכן, אני אשמח אם תגיד לי טעויות שיפוט לטובת ריאל אשר קרו במשחק נגד ראסינג, נגד לבאנטה ונגד סראגוסה. אפשר לחזור על אותה מנטרה שבוע אחר שבוע (בצדק) ולהגיד שהשיפוט בספרד הוא נוראי, אבל זה כבר משהו אחר

    מוריניו חייב להגיד משהו לפפה ולראמוס. לא הפעם הראשונה שהם משחקים כמו חיות וגם לא הפעם האחרונה, צעד אחד שהם ילכו רחוק מדי והם יכולים לגמור למישהו את הקריירה. מדובר בשני שחקנים די חמומי מוח והם לא ישתלטו על עצמם לבד, נקווה שמוריניו יעשה משהו בנידון.

    אין לי כוח ואני לא רואה לנכון להגיד את דעתי על המשחק, מכיוון שלא ראיתי את רוב המחצית הראשונה (מרוב השעמום ועייפות שהצטברה מדברים אחרים, נרדמתי בסביבות הדקה ה-20, והאמת שזה כבר אומר את דעתי על מה שראיתי). לפחות אני שמח שעברנו את המשחק הזה בשלום.