מחזור 25 :: אחרי 15 שנה, הויולה מנצחת במיאצה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏28/2/15.

  1. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אולי מאוחר מדי לחילופים... לא מכיר את כל האופציות שיש לרומא, אבל הרגשתי לגמרי כמו מה ששחם רשם לגבי סיכויי הכיבוש של הקבוצה. ביצוע מושלם של טבס.
     
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    איך נאינגולן במשחק כזה פותח על הספסל? השחקן הכי טוב על המגרש מאז שנכנס
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הוא פתח בהרכב במשך תקופה ארוכה ברציפות , פעמיים בשבוע, ונאלץ לעשות עבודה של שניים על המגרש. טבעי שיתעייף ובמשחקים האחרונים הוא כבר לא היה עצמו. חשוב שנרוויח אותו רענן למאני טיים של העונה.

    פיאניץ' לליברפול וליאיץ' לסנדרלנד זה הדבר המתבקש.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    התזמון הכי הזוי לתת לו לנוח זה במשחק כמו היום, אין לי מושג איך אפשר להגן על החלטה כזאת עם שיקול של מנוחה.
     
  5. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא שמת לב איך הוא נראה בשבועות האחרונים? במקרה הטוב בלון החמצן שלו מספיק ל60 דקות. זה או לתת לו לנוח או להרכיב שחקן ב30% מהיכולת שלו. גם היום וגם נגד ההולנדים, כניסה ל20 דקות תרמה הרבה יותר מכל מה שהציג בתקופה האחרונה.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    רוצה לעבור שחקן שחקן ברוטציה ולראות מי לא נראה ככה? ניינגולן ברגיל>כל שחקן סגל ברגיל, ניינגולן מותש>כל שחקן סגל מותש.

    וזה ש80% מהסגל נראים כאילו הם משחקים שנה וחצי רצוף בלי פגרות זאת שערורייה בפני עצמה.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אסתפק בדוגמא אחת לשחקן שגם נראה נהדר מתחילת השנה וגם מתהלך עם הלשון בחוץ במשחקים האחרונים.

    מצבו די הגיוני. במשך תקופה ארוכה הוא לוקח על עצמו את שני צידי המשחק ללא עזרה אמיתית מחבריו לקישור והסגנון שלו מבוסס על מלאי גדול של אנרגיה. היה צפוי שזה יגמר מתישהו ואין שום סיבה להמשיך לשחק איתו במצב כזה מאחר וזה נגמר באיבודי כדור סתמיים ובעיטות ליציע. לגבי כל השאר - זה מה שהם שווים. פיזית ומנטלית.
     
  8. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    הקאץ' בשאלה הוא "נראה נהדר מתחילת העונה?" כי ניינגולן הוא באמת בין הבודדים שעונה על ההגדרה הזו. בכל מקרה ג'רביניו, ליאיץ', פיאניץ', טוטי, דה רוסי - כולם נראים מותשים כבר יותר מבכמה משחקים האחרונים. אפילו היה בולט היום שמאנולס ויאנגה מביווה קצת מתקשים לרדוף אחרי טבז ומוראטה, כשבנורמל מאנולס אחד הבלמים עם המהירות והצעד ראשון הכי מרשימים בליגה וגם למאפו לא חסר. כל הקבוצה מגיעה לכל משחק כאילו אחרי שהיא שיחקה 60 דקות.

    אם הוא היה השחקן היחיד שנראה ככה לא הייתי אומר שום דבר(עדיין לא הייתי תומך בלתת לו מנוחה דווקא היום מכל המשחקים), אבל כמו שכתבתי הוא ממש לא היחיד שנראה ככה, והעומס משחקים הוא לא תירוץ כי אנחנו לא הקבוצה היחידה בליגה או ביבשת שצריכה להתמודד עם זה.
     
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מלבד ניינגולאן, טוטי היחיד שמראה סימני עייפות ברורים אבל גם המקרה שלו די מובן והוא לא אמור לשחק שני משחקים בשבוע. כל השאר בכושר ירוד, לא יציבים או כאלה שלא מצדיקים את מקומם בקבוצה, או בקיצור - לא טובים מספיק. הגיע הזמן להפסיק עם האוברייטינג ולהיכנס להיסטריה בכל פעם שהקבוצה לא מנצחת. עם כל החורים וטרגדיית הפציעות רומא עדיין חיה ומוכנה להשיג את המטרות שלה.
    אני גם לא מבין את הדחף להתלונן על הרכב בכל הפסד נקודות, אלא אם זה נאמר אחרי שבוע של אימונים עם הקבוצה וידע טוב משל מרודי גרסיה באיזה מצב נמצא כל שחקן.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    סבבה, ג'רביניו נגיד, שנראה יותר גמור מטוטי וניינגולן ביחד, בכלל לא מראה סימני עייפות ברורים.

    את האובר פרוטקטיביות שלך כלפי כל החלטה של רודי עוד לא מיצית גם אחרי התקופה האחרונה? אתה נראה לי המשתמש היחיד בפורום שמפריע לו כל כל כשמישהו מבקר הרכב של מאמן או דברים כאלה. בטח החלטה כמו ספסול של השחקן הכי טוב בקבוצה במשחק הכי חשוב שנשאר לקבוצה העונה.

    אם מישהו היה נכנס להיסטריה אחרי כל איבוד נקודות כמו שכתבת כנראה שלדיון של רומא היו נוספים עוד 10 עמודים בחודשיים האחרונים. להפסיק עם האוברייטינג? כבר אמרתי לך פעם, כנראה שההערכה שלך לקבוצה ברצפה אם ציפייה להוציא יותר מ7 תיקואים ב8 משחקים ולתת משחק טוב מידי פעם, או לפחות לא לשחק משחק עונה מול אילימפיקו מלא באדישות שמעליבה זאת המילה היחידה שנשארה לי כדי לתאר אותה, זה להעריך אותה יתר על המידה.
     
    Bravo'Al'HaLancia ו-Roma אוהבים את זה.
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    ג'רביניו בהחלט חלש מבעבר אבל הוא עושה את אותו הדבר בדקה 0:20 ובדקה 88. אין אפילו טעם לבזבז עליו חילוף. ניינגולאן במשחקים האחרונים התחיל טוב והפך למטרד כבר בדקה 60. זה ההבדל בינהם וזה מה שמעיד על עייפות וצורך במנוחה.

    לדעתי הוא הסיבה שאנחנו עדיין במקום השני (רומא שאני מכיר צריכה להיות כבר באמצע הטבלה עם כל המכות של העונה) אבל לא זו הסיבה לתגובה הקודמת. אני פשוט משתעמם מהמגמה הזו אחרי כל הפסד. במקום להשלים עם המצב שהקבוצה לא הייתה טובה מספיק, אוהדים הופכים לפוטבול מנג'רים ומתחילים לזרוק טיעונים המנוגדים לנתונים ברורים (כמו מצבו של ניינגולאן) שכל אוהד שעקב אחרי הקבוצה בשבועות האחרונים יכול לראות. הצעתי בעבר לבנות מכולל תגובות בנוסח - "X פותח? למה לא Y, ?Y פותח? למה לא X?" שיכול לחסוך זמן כתיבה.
    אגב, לא נכנסתי לשום מגננה אלא הסברתי שיש סוג כזה של שחקנים שיכולתם תלויה במלאי האנרגיה שלהם. ניינגולאן הוא השחקן הכי טוב בקבוצה העונה אבל גם הוא יכול להזיק כאשר לא נמצא במצב אופטימלי. זה קרה בחודש האחרון והשבוע המאמן החליט לתת לו לנוח ולהרוויח אותו ב20 דקות האחרונות של המשחק. בשני המקרים זה עבד.

    לא ציפיתי ל7 תיקוים אבל ברור לי שמספיק חור או שניים בקבוצה כדי לא לנצח במשחק נתון. בקבוצה הנוכחית, שחקנים שלא שווים את חולצת ההרכב נשארים בה שבוע אחר שבוע בגלל מגפת פציעות שכיווצה את הסגל במקומות הכי רגישים שלו. זו אכן אחת העונות המאכזבות ביותר שיצא לי לראות אבל רק בגלל שלא יצא לנו לראות את רומא במלוא הפוטנציאל שלה אפילו פעם אחת.
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    זהו וייתרת עליהם? מבין את הייאוש על פיאניץ', כבר עונה רביעית של הבחור והוא מראה רק ניצוצות אבל כנראה זה מה שהוא שחקן טוב ולא מנהיג וכוכב אבל עדיין הייתי מחכה להצעה "יפה" מפריימר ליג ולא ישר רץ למכור אותו.

    ליאיץ' הציג שיפור יפה העונה ולדעתי ימשיך להתקדם, עדיין צעיר רק בן 23.

    ואני חושב שהבעיה היא יותר במאמנים שאימנו אותנו עד כה, אין מישהו שיוביל את השחקנים הצעירים ויכוון אותם, כי הכישרון קיים.