מחזור 24 ליגת העל: 1:4 ענק להפועל ת"א על מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/2/11.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    זה מייצר מתח, אבל מתח מלאכותי.

    זה לא פייר לקחת השקעה של 30 משחקים ולהפוך אותה להשקעה של 15 משחקים. שיטת הפלייאוף היא טובה, אבל בלי הקיזוז עלול לקרות מצב ש5 משחקי הפלייאוף יהיו כמעט לא רלוונטים.

    אני אישית מעדיף שיהיה פער של 9 נקודות ולא יהיה קיזוז, וכך לא יהיה מתח מאשר ששחקנים יפסידו במחזור 3 ויגידו "הא..לא נורא..יש קיזוז" והקבוצה שכן השקיעה כל העונה פתאום צריכה לפחד לתואר שלה בגלל שיטה לא ספורטיבית.

    בכל מקרה בעונה הבאה הקיזוז לא יהיה. השאלה אם הוא "יעשה צדק" (וגם אני אומר את זה במרכאות, כי לא הקיזוז הוא זה שהעניק להפועל תל אביב את האליפות בעונה שעברה) עם מכבי חיפה או שגם הפעם "יעבוד" לטובת האדומים.
     
  2. JackSparrow Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/10
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לפי דעתי לא צריך לעשות קיזוז, אבל! צריך להשאיר את הפלאופים למיניהם... אבל בלי לקזז נקודות
     
  3. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שהתוצאה לא שיקפה את פערי הרמות בין הקבוצות. אין ספק שהפועל תל אביב קבוצה טובה יותר, אך מכבי חיפה יכולה להפיק מעצמה הרבה יותר. החסרון האיכותי של הירוקים הכריע את המשחק. גוסטבו בוקולי, אייל משומר ויניב קטן - וזה לא משנה אם הראשון מבוגר, השני בינוני מטבעו והשלישי פצוע - לא יכולים לעלות למשחק שכזה.

    אני חושב שהשחקן הטוב ביותר בשדה היה אייל גולסה וזה רק מצביע על הפספוס הגדול של מכבי חיפה. אלישע לוי ניהל את המשחק של מכבי חיפה בצורה רעה. עידן ורד שיחק נפלא כקשר המשלים בשנתיים האחרונות בצהוב שחור ואני לא מבין למה להתעקש עליו באגף ימין. גם אם לאלישע לוי היה איזשהו תסריט בראש שהיה נראה לו הגיוני טרם התחיל המשחק, למה לא להתגמש בחשיבה ולהעביר את עידן ורד למרכז על חשבונו של גוסטבו בוקולי ולתת למוחמד גדיר הזדמנות על חשבונו של הברזילאי?

    בהפועל תל אביב מי שבלט במיוחד הוא בן שהר, שבמחזורים האחרונים מראה שבליגה שלנו העליונות שלו לא מוטלת בספק. גם לבאוון פרנסמן הייתה הופעה טובה ואני חושב שזה היה המשחק הטוב ביותר שלו באדום.
     
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אבירם, פרנסמן מפציץ כבר מאז שדאגלס הלך ושהוא משחק עם באדיר, הוא מסתדר איתו הרבה יותר טוב מעם דאגלס והוא בטח יותר טוב מהברזילאי של העונה, שרק חיפש לעזוב כל הזמן ושיחק בלי חשק.. הוא בלם ענק ואני מבין למה כל כך התלהבתם ממנו כשהוא היה בנתניה. אצלנו הוא מתפקד אחר מאצלכם, כי אז הייתם עם 3 בלמים ו2 מגנים והוא היה סוג של משלים, עכשיו הוא צריך להחזיק לנו את ההגנה והוא עושה את זה על הצד הטוב ביותר.