מחזור 24: ברצלונה מביסה את ולנסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏17/2/12.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אני תמיד מעדיף את פאבלו, אבל אמארי החליט להתעלל בו העונה ובקושי נותן לו לשחק.

    בכל מקרה, ההצבה של פיאטי הוכיחה את עצמה יחסית, והוא זה שכבש את השער הראשון במשחק, ושערו הראשון העונה(!).

    מאותו שער, קונצרט של ברצלונה וקומדיה של טעויות בהגנה של ולנסיה, שפשוט נעלמה מהמשחק ושוב הוכיחה את החוסן המנטלי הנמוך שלה, קבוצה של צ'ולו סימאונה למשל הייתה ממשיכה לטרוף, קבוצה של אמארי נעלמת מהמגרש בקלות כל כך גדולה שמפעילים עלייה לחץ.

    לא צריך לקחת מבארסה מחצית גדולה, בניצוחו של ססק פברגאס עם כמה מהלכים אדירים, ועם הגול בסיבוב שלו היה נכנס זה היה אחד הגולים היפים שראיתי בשנים האחרונות- פנומן. ואחרי הסתירה המכוערת לפיגולי אהבתי שהוא בא להתנצל כמו ג'נטלמן.

    טעות חמורה ולא אופיינית של ראמי שמבשל למסי את הגול הראשון, ובגול השני אני פחות מאשים את אלבס כי הכדור פגע בקורה ובלבל אותו.

    ולנסיה בנס יוצאת מהמחצית הזאת רק עם 2, אמארי חייב לחשוב על שינוי ואולי להכניס את טופאל ביחד עם טינו ואלבלדה או להוציא את אלבלדה שמוצהב ואני 90 אחוז נותן לו אדום עם הוא נשאר על המגרש.

    ז'ונאס שוב משחק רחוק מסולדאדו ושוב נראה מיותר במשחקים האלה, היתי מכיס את פאבלו וביחד עם פיאטי וסולדאדו מנסה להפתיע בהתקפה.

     
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    לפיאטי זה אולי שער ראשון בליגה העונה, לא בכלל (כבש בגביע, מול לבאנטה אם אני לא טועה)
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    אכן, יש 3 שערים בגביע. התכוונתי בליגה.

    לא להאמין, בארסה ממשיכה לפרק את ולנסיה ואמרי לא מגיב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/12
  4. ראיין אדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/12/11
    הודעות:
    875
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אני לא מאמין שברצלונה מובילה רק בשער אחד, 5-0 יותר משקף את מה שהולך שם
    יאללה ולנסיה עכשיו לגנוב גול http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  5. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עוד ניהול משחק מחריד של אמארי המיותם, מהדקה ה-10 הקבוצה שלו לא במשחק והוא לא עושה שום שינוי משמעותי ומשנה שיטה ל3 קשרים באמצע שבארסה מפרקת אותו שם.

    ז'ונאס השחקן הכי מיותר במגרש בדיוק כמו במפגש הקודם בגלל האיטיות שלו ובעמדה שהוא לא יכול לעשות בא כלום נגד קישור כמו של בארסה גומר את המשחק ופיאטי יוצא.

    בקיצר ולעיניין, ולנסיה לא תנצח את בארסה גם עוד 10 שנים כל עוד אמארי החלש ימשיך לאמן אותה.

    בושה וחרפה, אמארי לך הביתה אפס מאופס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/12
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    זה פשוט לא היה כוחות... 5:1 ועוד אלבס היה מצוין מראה הרבה על כמה ברצלונה החמיצה היום ותקפה בלי הפסקה, ולנסיה לא היתה מסוגלת לעבור את 30 המטר שלה עם הכדור ואמרי פשוט לא עשה עם זה כלום
     
  7. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרי היה צריך לבצע שני חילופים מאולצים, ככה שהפעם אני לא חושב שהיו לו יותר מדי ברירות. באנגה היה מאד חסר וזה פשוט היה נראה רע מבחינת ולנסיה. יום טוב של אלבס בשער למרות המאניטה.

    אגב, מישהו יודע אם יש הסבר מיוחד לכדורים שעברו להיות לבנים במחזורים האחרונים בליגה? מפתיחת העונה שיחקו עם הצהובים.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    התוצאה לא מפתיעה, ואם זה היה נגמר דו ספרתי אף אחד לא היה מרים גבה. בארסה סוף סוף יכולה לנוח קצת, אחרי תקופה של 3 משחקים בשבוע. יהיה קשה ואולי בלתי אפשרי לסגור את הפער מריאל, אבל בארסה צריכה להתרכז בעצמה ולהתחיל לנצח בחוץ.
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    בטיס מנצחת את סראגוסה 2:0 ובורחת קצת מאיזור הקו האדום..מנגד סראגוסה שקועה עמוק עמוק במקום האחרון וכבר נראה לי מתחילה להשלים עם העובדה שבשנה הבאה "תבלה" בסגונדה
     
  10. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ראיתי את המשחק הערב, סאראגוסה פשוט קבוצה חלשה, מאוד. משחק בית מול יריבה ישירה לתחתית, השחקנים נתנו הכל ונלחמו עד הסוף, ועדיין קיבלו 2-0 עם הנחה. אם זו התוצאה מתי שהשחקנים נלחמים כל כך, במה האוהדים יכולים לתלות תקווה?

    סאראגוסה דווקא התחילה טוב, הרבה התלהבות ולחץ חזק שהשאיר את בטיס קצת מאחור בהתחלה, רובן מיקאל היה מאוד פעיל, וגם המגן הארגנטיני שהגיע בפגרה, אלבארס, הראה יכולת לא רעה וזכה למחמאות מהשדרנים האופטימיים. אבל שסך המהירות המרבית של כל שחקני ההתקפה שלך ביחד, לא עולה על המהירות של מגן אחד של היריבה, צריך הרבה כישרון על מנת להצליח, ואת זה אין לסאראגוסה. בטיס השיגה שער די מקרי לקראת סיום המחצית והורידה את הלבנים בדיכאון למחצית.

    מחצית שנייה המארחת שוב פתחה במרץ, אבל הפעם נגמרה מהר יותר ובטיס השתלטה על המשחק והשתעשעה ביריבה האומללה. רובן קאסטרו שם את השני שלו וזה לא היה רחוק מלהיגמר בתבוסה. ההגנה של סאראגוסה כבדה ולא מסודרת, דה סילבה ואלבארס שהיו טובים במחצית הראשונה נראו כמו חובבנים בשנייה. הקישור בעיקר רודף אחרי הכדור, שהפורטוגזי שבלט בתחילת המשחק דפק נפקדות בהמשך (כרגלו) והחלוצים בדיחה. הכניסה של באררה המחיקני כמחליף הוסיפה קצת גיוון להתקפה, אבל זה היה מאוחר מדי ומעט מדי.

    בטיס קבוצה מאוד מוכשרת, כמו שגם הראתה מול ברסלונה בחוץ, עם הרבה כלים התקפיים איכותיים אבל נטייה לוותר על הכדור במרכז השדה בקלות מדי (על סמך מספר משחקים שראיתי אותם העונה). הערב מונטרו היה חלש מהרגיל בחלק הקדמי, אבל תרם הרבה בהגנה, בעוד מולינה וקאסטרו מציגים שילובים יפים מאוד שהביכו פעם אחר פעם את הגנת המארחת. אני מאוד מקווה שהקבוצה תבטיח את מקומה בליגה בהקדם האפשרי.