מחזור 24 בספרד:: 5:3 משוגע לריאל מדריד אצל בטיס. נצחונות גם לבארסה ואתלטיקו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/2/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/1X/1765c61d5b437b36b5c254bcb4da2857f3ac2895_1_690x318.Xxx


    באיחור אופנתי. הקבוצה הופיעה היום רק במחצית השנייה, באיחור אופנתי מה שנקרא. באיחור אופנתי זידאן לוקח בחשבון עוד שיטות משחק. באיחור אופנתי הקבוצה הזו מתחילה לנצל הזדמנויות. באיחור אופנתי המספרים מתחילים להתיישר: גם אצל כריסטיאנו וגם אצל ריאל מדריד, והנה לכם חלק מהסיבה והתוצאה.
    האמת שהמשחק היום שונה משמעותית מאיזה ריאל סוסיאדד שבאה התקפי בברנבאו בכאילו אבל בת’אכלס ברור שהיא תתרפס ותובס, אבל אין לי בעיה, אהבתי את ההרכב במבט ראשון גם אם בהתחלה זה לא עבד. ואסקס ואסנסיו מהירים מאוד ועושים הרבה הגנה. ובינינו, גם אם היינו מפסידים זה כנראה לא היה משנה הרבה, עוד יום במשרד של ריאל מדריד העונה. אני רק מקווה שהתמונה שלא נזכור בסוף מהמשחק הזה היא זו של מרסלו יורד מהמגרש בגלל המתיחה בשריר.

    בטיס שיחקה לא רע גם נגד בארסה בבית, המחצית הראשונה הייתה מאוזנת והסתיימה ב-0:0 ובסוף בארסה נתנה מאניטה. ריספקט לקבוצה שבאה לשחק התקפי, ואת חואקין תמיד כיף לראות, הילד ענק מה שנקרא. ובחזרה לקבוצה שלנו:

    במחצית כתבתי בקבוצה בוואטספ בצחוק 'חבר’ה, יש אחלה ספסל כמו נגד פאריס - קארים בנזמה!(כבר רציתי לכתוב שלא שותף אבל כבש). אבל בגדול - ה-ת-ג-ע-ג-ע-ת-י. לקבוצה שיודעת לחזור מכדור ומענישה, לגולים של ראמוס בנגיחות, ליכולת התקפית טובה של דני קרבחאל שבשעה טובה רושם בישול ליגה ראשון. מחמאות גם לקיילור שהיה טוב הערב בעוד לגבי נאצ’ו הוא פתח רע מאוד ונראה לי קצת עייף, מותר לו.

    אסנסיו נראה כמו השחקן של חודש אוגוסט והשער השני שלו באמת קלאסה, איזה כיף, השער ה-6000 שלנו בליגה איי-פעם. לדעתי גם אם ימשיך ככה, זידאן לא לוקח אותו בחשבון לפאריס כבר מההתחלה, אבל הלוואי ואני טועה. מנגד, גארת’ בייל מאוד רך מול השער, החמיץ שתי הזדמנויות גדולות ולא היה מספיק מעורב.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא פעם ראשונה שאני אומר את זה העונה, פביאן רואיז ענק, הוא חייב לעבור לקבוצה גדולה יותר שנה הבאה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בטיס באמת קבוצה מהנה וקיקה סטיין בונה שם משהו יפה שאולי לא יספיק לאירופה אבל בואו נראה את בטיס שומרת על יציבות כלומר על סגל השחקנים הזה יחד עם חידוש ההגנה בעונה הבאה(הגנה מאוד איטית ורכה, לא לוחצת, כמה זמן היה לכריסטיאנו לבעוט בגול של אסנסיו וכן-הלאה) וכמובן האיש על הקווים, ועדיין אני הכי מתלהב מחואקין. בשיאו היה שחקן כנף מטורף, מכדרר בצד ימין ושולח הרמה מדהימה באמצע, אבל בבטיס זה אחרת הפעם. הוא משחק גם באמצע, לעתים בשמאל, ממש מעין חצי פליימקר וכשהוא בא בריצה ובתנופה קשה מאוד לעצור אותו, אגדה.
    בשידור אמרו על המשחק של בטיס נגד ריאל ב-2001/02 - זידאן כבש אז את שער הבכורה שלו במדי ריאל מדריד - זה נתון שלא היה כתוב באף מקום, זה אני 'גיליתי' לאסי ממן. באותו משחק גם חואקין כבש ובטיס העולה החדשה ניצחה 3:1, אלא שחואקין כבש כבר לפני זה את שער הבכורה שלו בליגה.

    אתלטיקו מדריד עם תצוגת נפל אבל 2:0 ומהלך התקפה אחד יותר ממה שהיא עושה במשחק שלם האמת. יש דברים שאסור 'להוציא החוצה' מתוך One מה שנקרא אבל בואו נגיד שלא חשבנו שיהיה אחרת. את גריזמן אסור לשפוט לפי גולים וכאלה, הוא ממש מאחורה משחק, אבל גם אם כל פס הלך לכתובת - פחות אהבתי את ההופעה שלו. גאמיירו עם פיניש גדול וצ'ולו כמו צ'ולו - היה התקפי חמש דקות - נתן את הגול - יאללה לבונקר.

    המאבק על אירופה. תיאורטית סלטה יכולה לקפוץ היום למקום השביעי ע"ח אייבר ולהיות קרובה 3 נק' מהליגה האירופית(גם מקום 7 כנראה יגיע אבל עזבו), רק שתפגין רצינות נגד קבוצה קשה. ויאריאל לא הצליחה להסתגל לעזיבה של בקאמובו, קשה להתארגן ככה בינואר וזה נחת עליה בהפתעה אבל היא עם הסגל הפחות טוב מבין קבוצות הצמרת לדעתי. אבל סלטה ויגו באמת הייתה 'רוצה להיות ויאריאל' מבחינת היציבות והמאבקים שנה אחרי שנה על הליגה האירופית ולפעמים בטעות להיאבק על המקום הרביעי איכשהו.
     
  4. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    תצוגת הנפל היתה של בילבאו דווקא. היה לבלמים שלה הרבה מזל שהשופטים שונאים את דייגו קוסטה.
    בניאט לגמרי הלך לאיבוד. היה בסגל הרחב של הנבחרת פעם.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מתאים לך. אתלטיק בילבאו קבוצה בינונית מאוד העונה והם שיחקו בלי אריץ' אדוריס ובלי ראול גארסיה. וויליאמס הלך לאיבוד כחלוץ חוד. בעצם הם הופיעו בלי התקפה. קוקה היה בהלם כשצ'ולו הוציא אותו אבל הכל היה תקוע וגם קוראה. אני יכול לציין לטובה רק את תומאס בעיקר על המשמעת וחילוץ הכדורים. אף שחקן לא נתן פס מעניין בקבוצה הזו עד דקה 70. אתלטיקו חלשה ומשעממת למוות וזה עדיין יספיק לה למקום השני. מקבל את זה שאתה טוען שהיה פנדל במהלך הזה, אבל זה לא משנה את המהות של הטיעון שלי.
     
  6. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לא התכוונתי רק לפנדל בדקה ה-19. אפשר היה לשרוק שני פנדלים ולשלוף שני צהובים על תפיסות מחוץ לרחבה. אבל כל זה על קוסטה שנוא השופטים.
     
  7. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    מחזור 3 ברצף שהקבוצה מויגו לא מצליחה לנצח והפעם זה נגמר בהפסד 3-0 צורב לחטאפה שמדלגת מעליה בטבלה. לא אהבתי את ניהול המשחק של אונסה, החילוף של בוז'ה במקום רונקאגליה די גמר להם את המשחק ושיחק לרגלי חטאפה. זה עוד יכל לעבוד עם סלטה הייתה עוברת לשחק רק על כדורים ארוכים למעלה, אבל הם המשיכו לנסות להניע כדור יותר מדי בזמן שחטאפה שיבשה זאת עוד יותר בקלות מאשר עשו לפני החילוף. בוז'ה עצמו נראה אבוד באגף בהופעה השנייה שלו העונה והראשונה למשך זמן בו יש סיכוי להראות משהו. באופן כללי עם מקסי בחוד נראה לי למושאל הצעיר יהיה קשה לקבל דקות בקבוצה מגאליסיה.

    מעבר לוויכוח על עניין גודל הכישרון, נושא עליו חרשתי עם @Die Werkself וחברי הפורום הגרמני כשהילד חתם בדורטמונד, מהרגע הראשון שראיתי את אמרה מור הרגשתי משהו לא חיובי באופי שלו. בחצי שעה שלו היום על המגרש הוא גרם לי לחשוב שאם הייתי לובש היום את החולצה של סלטה, הייתי דופק גליצ'ים עליו יותר מאשר על היריבים. איזה טיפוס ושחקן דוחה שפשוט עלה בפוזה של כוכב, מי ישמע מה השיג והציג בקריירה שלו, ובא להראות מה הוא יודע במקום לעזור לקבוצה. ומה שהוא יודע זה בעיקר לאבד את הכדור, גם אם זה מגיע אחרי שהוא מתגבר על שחקן אחד או שניים אפילו, בצורה מרתיחה.

    חטאפה, למרות חוסר החיבה שלי למועדון, נראית כמו קבוצה חביבה. ארמאבארי במשחק טוב זוכה לקמפיין תקשורתי קטן לזימון בנבחרת, בעיקר ברשתות חברתיות אצל "היפסטרים" חובבי כדורגל שכאלו, אבל אני לא התרשמתי שהוא עד כדי כך טוב למרות המשחק היום. אם כבר אורווגוואי מחטאפה שצריך אולי להלקח בחשבון, בעיקר בגלל שזו עמדה בעייתית בקאדר נוכחי של הסלסטה, הוא דמיאן סוארס שכמעט החזיר את סלטה למשחק עם פנדל שלומיאלי אבל השופט פספס והמגן היה טוב בשאר הזמן.

    מי שכמובן הצטיין הוא אנחל עם צמד ובישול. סבבה על השערים, סיומת טובה וערנות יפה, אבל הבישול היה המהלך של המשחק שלו. מסירה נהדרת, פרגון נהדר, אחלה גול. הצמד מעמיד אותו על 10 שערים, לא רע לחלוץ וותיק שבלט בעיקר בליגת המשנה עד כה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מאמין שהטבלה הזו תתחיל להתיישר, חטאפה וגם ג'ירונה העולות החדשות עם אחלה של נתונים, אשכרה כמה נק' מהמאבק על אירופה, אבל איזה כיף להן שהבטיחו את ההישארות מוקדם ובכל מגרש הן משחקות להנאתן, אין להן מה להפסיד. סלטה חלמה אירופה אבל היא קיבלה אגרוף בפנים. היא ובטיס עם הגנות שערורייתיות, אולי הקבוצות עם הפער הכי גדול בין היכולת ההתקפית לבין ההגנתית. סוסיאדד העונה גם בהתקפה לא מראה מספיק כך שאני לא לוקח אותה כחלק מהמשוואה. אולי יאגו אספס צריך לחפש אתגר אחרון גדול בקריירה שלו, סלטה תקבל אותו בזרועות פתוחות גם עוד שנתיים. בליברפול ובסביליה זו הייתה הרפתקאה עצובה, אבל להיות חלוץ מחליף בקבוצה גדולה אחרת למשל.
     
  9. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    לא מסכים לגבי אספאס. בסלטה הוא מלך, ה-כוכב, שחקן בית, למה לו לוותר על זה בגיל 31 בשביל לקושש דקות בקבוצה אחרת, גדולה ככל שתהיה?
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כי הוא היה מלך הרבה מאוד זמן בסלטה והגיע איתה לחצי גמר הליגה האירופית ומרחק שטות אחת מהגמר וזה יפה מאוד. הוא לא יעשה שם יותר מזה. מה שכן חסר לו בקריירה זה עוד ניסיון בקבוצה גדולה יותר, נניח בספרד. כמובן שהכל תיאורטי, מעבר לויאריאל אני לא יודע כמה ישדרג אותו, ויתר הקבוצות די מלאות - סביליה עם הרבה שחקנים בעלי אוריינטצייה התקפית וכך גם ולנסיה. אם תרצה בהשוואה לישראל: כמו עוד ניסיון של זהבי לשחק בחו"ל. לא בסין, בליגה אחרת. אספאס חולם להיות בסגל הנבחרת למונדיאל ומעולה שהוא משחק הרבה. אם תיאורטית תגיע הצעה מעניינת בקיץ הייתי שוקל עבורו לעבור.