מחזור 24 בספרד:: הדרבי של גליסיה במוקד - דפור נגד סלטה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/2/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    בגלל שזו אתלטיקו, לא בגלל שזו ברצלונה. סימאונה עוד צריך ללמוד איך להתמודד מול קבוצה שיכולה להניע כדור כל כך הרבה זמן. בארסה גם קיבלה שלישייה מריאל, זה אומר שריאל יותר טובה?

    ולמה בארסה פייבוריטית ברורה נגד אלופת אנגליה שמחזיקה בסגל שלה את קומפאני, אגוארו, טורה, סילבה ודז׳קו בנוסף לעוד כמה חבר׳ה רציניים?
     
  2. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לפני 4 חודשים, לא לפני שלושה. איכשהו משחק אחד של אתלטיקו מול ריאל קובע מי טובה יותר, אבל של ברצלונה מול אתלטיקו לא.
    והיא פייבוריטית כי מלבד קומפאני בכל עמדה במגרש יש לה שחקן טוב יותר. וכי שנה שעברה שהייתה טובה פחות ניצחה את סיטי ללא תנאי.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    משחק אחד מול ריאל? אם אני לא טועה כבר קרוב לשנתיים שריאל מתקשה בדרבים מול אתלטיקו. דרך אגב, ״אתלטיקו לא עברה את החצי״ - להבקיע שלישייה זה לא לעבור את החצי? לשחק על תוצאה בקאמפ נואו זה לא חלק מין השיקולים?

    היא פייבוריטית כי יש לה את מסי. סוארז בכושרו הנוכחי לא טוב מאגוארו, ואין קשר אחד בברצלונה ברמה של יאיא טורה. סיטי יכולה להדיח את ברצלונה וזו לא תהיה הפתעה אם כן.
     
  4. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יא יא טורה הוא ההגדרה לקשר מוערך יתר על המידה. בכל מאבק מול קשר סביר, מה שחסר באנגליה, הוא יוצא מפסיד. ושוב, אז יש 2 שחקנים בסיטי שטובים ממקביליהם בברצלונה.
    אז ריאל מתקשה בדרבים מול אתלטיקו, כשהרבה פעמים חוץ מהמפגש האחרון זה היה נטו מזל של אתלטיקו. אני לא רואה איך זה שונה בין הקבוצות. השלישייה הייתה כשהיה ברור שברצלונה תעלה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    נטו מזל?!? לא עמידה טקטית נהדרת, לא ביטול הכלים ההתקפיים של ריאל. כמות דרבים רצינית של שליטה מוחלטת של אתלטיקו, ואתה קורא לזה מזל. אז בטח הנגיחה של ראמוס לרשת של קורטואה בדקה ה-94 שמנעה מאתלטיקו דאבל זה לא מזל. קל להגיד ריאל מתקשה בדרבים מול אתלטיקו, אבל לפניי שסימאונה הגיע זה היה משפט דמיוני. כנראה שהמזל השתנה.
    עוד מזל הוא שלשמחתי ראיתי את יאיא טורה מספיק פעמים כדי לדעת שמה שאתה כותב כאן פשוט לא נכון, טורה קשר יוצא מין הכלל.

    ברור? אתלטיקו הובילה במשחק הזה פעמיים, מה ברור בזה כשבארסה עם יתרון 0-1?
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יוצא מכלל מול סוואנזי וקריסטל פאלאס, יש סיבה שסיטי נתקעת כבר שנים בכל פעם שפוגשת קבוצה גדולה. טורה הוא שחקן של מהלכים גדולים, לא של עבודה באמצע המגרש והשקעה. כשעומדים מולך בוסקטס ואינייסטה זה עולם אחר.
    לא בכל פעם, העונה בברנביאו ריאל שיחקה מצויין והפסידה בגלל חוסר מזל וחוסר ריכוז. בגמר אתלטיקו כבשו מטעות חמורה ולא ניסו בכלל לעשות משהו. בשאר המשחקים זה יכל ללכת לכל כיוון. המשחק היחיד שבו אתלטיקו באמת התעלתה היה המשחק האחרון, מול סגל מאוד חסר של ריאל. ושוב, ריאל כרגע בכושר נוראי, היא הקבוצה השלישית בספרד ללא ספק. אין שום עולם שבו אתלטיקו טובה יותר מברצלונה, לאור המשחקים האחרונים בין הקבוצות.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם בשנה שעברה סיטי באה עם חזה נפוח למשחק נגד בארסה וראינו אותה באיתחאד בועטת לשער אולי פעמיים. הרומנטיקנים ידברו על האדום של דמיקליס, אבל נניח והיה 0:0 זו גם תוצאה איומה. אם פלגריני עולה עם שני חלוצים הוא מפקיר את האמצע, אם הוא משחק עם שלושה קשרים אז אגווארו בודד בחוד וזה בעייתי. מצטער שאני לא עושה במכנסיים מהתלהבות כשאתה מזכיר לי 'שחקנים כמו קומפאני ודז'קו'. בארסה טובה יותר כקבוצה וגם כיחידים. היא פייבוריטית בצמד המשחקים האלה לא ביחס של 90-10 אבל כן 60-40 ואולי מעבר לכך. מיותר לציין שמסי, ניימאר(למה לא התייחסת אליו?) וסוארז שחקני קלאץ' יותר מכל אלה שציינת ורק אגווארו כשהוא כשיר משתווה אליהם. סיטי תשחק את הכדורגל הכי יפה כשהגול הראשון מגיע מהר והיא תיתן קונצרטים כמו היום. אבל היא קבוצה נטולת אופי עם מאמן לא מספיק טוב. היא הייתה מביכה בבית המוות ב-2012-13, היא גם העונה נזכרה להתעורר מאוד מאוחר. ועוד לא הזכרנו את היתרון שיש לבארסה שהגומלין אצלה בבית, או את המסורת שזה גם חשוב.
    אני ממליץ לך להעריך קצת יותר את הליגה הספרדית, היא חזקה מהפריימרליג כמה שלא תנסו להתעלם מזה.

    בנק' הזמן של הקלאסיקו הראשון של העונה, אז כן - בארסה הייתה הרבה פחות טובה מריאל והפסידה במשחק חלש מאוד שלה. פשוט לא עשתה כלום חוץ מהבעיטה של מסי(אחרי שער היתרון של ניימאר). אתלטיקו מדריד לא טובה יותר מברצלונה, והנה העונה רואים את זה גם במפגשים הישירים. ריאל מתקשה בדרבים בגלל סימאונה, זה ברור. והעונה ספציפית בדרבי הראשון בליגה היא גם הייתה טובה יותר. מה שכן, אתלטיקו התעלתה בעוד דרבים כמו הסופר-קופה הספרדי, ואני מתעלם לרגע כמובן מהמשחק לפני שבועיים שהיה איום ונורא וחד צדדי.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הרבה סיפורים סביב המשחק נגד אלצ'ה:

    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2015/02/22/primera/1424566526_708491_1424566617_noticia_normal.Xxx

    - איקר קסיאס ירשום ציון דרך ענק עם משחק ליגה מס' 500! שני רק לראול ששיחק עם החולצה הקדושה 550 משחקי ליגה. אבל אם איקר ינצח היום הוא יעבור את ראול בנצחונות, כרגע הם בשיוויון! איקר פתח בהרכב ב-497 משחקים וסיים 90 דקות ב-493. עוד מספרים של איקר - 327 נצחונות, 85 תוצאות תיקו ו-87 הפסדים. הוא ספג 510 שערים. איקר מעולם לא שיחק נגד אלצ'ה. אשתקד אתם מבינים למה, והעונה אנצ'לוטי העדיף לתת לקיילור נאבס הזדמנות במשחק בברנבאו. היריבות אותן פגש הכי הרבה פעמים הן אתלטיקו מדריד ו-ולנסיה(28 משחקי ליגה). באצטדיון מארטינז ואלרו הוא כן שיחק, 3 פעמים במדי נבחרת ספרד.
    - כריסטיאנו כבש שישה שערים נגד אלצ'ה. צמד הזוי בעונה שעברה ורביעייה בסיבוב הראשון העונה בליגה.
    - פפה חוזר 'לזירת הפשע', שם הצליח לסחוט פנדל הזוי ממוניס פרננדס בעונה שעברה וככה ריאל ניצחה את המשחק. סביב הפנדל הייתה שערורייה נוספת כאשר מי שמכהן בתפקיד 'יו"ר איגוד השופטים' הגירסה הספרדית, אמר לאחר המשחק - 'זו הייתה תצוגת שיפוט לא טובה. לא היה פנדל. אני לא יודע מה עבר על השופט. אולי יש לו בעייה משפחתית?'. אם הבנתי נכון השופט הושעה אחר-כך לשלושה משחקים.

    התקשורת במדריד
    יוצאת בתופים ובמחולות:
    שער המארקה - 'קיבלו מתנה!!' - ריאל מדריד מוכנה להמראה. באתר הוסיפו - הזדמנות פז למדריד שוב לפתוח פער, כמו לפני התבוסה בקאלדרון.
    שער ה-AS - 'בארסה מוותרת'. באתר הוסיפו - 'אם ריאל מנצחת בארסה שוב במרחק 4 נקודות'.

    אף אחד לא ציפה למתנה כזו אתמול, ובאמת הזוי לחשוב שעם כל הכושר הנפלא של בארסה - הפער בצמרת יכול להישאר אותו דבר היום. זה בהחלט משחק כל-כך קריטי. לפני כל משחק של ריאל מדריד אני כותב שצריך לעלות בטירוף, ושוכח שאנחנו אוהדים ואנחנו לא אלה שמשחקים. אבל היום באמת. הפתיחה מאוד חשובה. מרסלו שחקן המפתח שלי, אלצ'ה תתגונן, אין ספק בכלל. קצת ריכוז של שלישיית ה-B-B-C והניצחון יגיע. Hala Madrid Y nada Mas!

    - ולגבי משחקי אתמול:
    בחרתי בדרבי של גליסיה כמשחק המחזור. סלטה משלימה דאבל על דפור ומשיגה 2:0 בריאזור. פניה לצמרת.
    אתלטיקו ניצחה באלמריה ללא מאבק. החלוצים בכושר מעולה. מנדג'וקיץ' עם 20 שערים העונה. גריזמן - 17.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בטוח שהאוהדים של אלצ'ה לא הריעו לארבלואה שנכנס? כשהוא ירשום איכשהו עוד שלוש עונות את ההופעה ה-400 שלו בקבוצה - נצטרך לרשום בצד את כל המשחקים המצחיקים האלה בהם הוא נכנס חמש דקות לסוף. אני בטוח שהוא גם הספיק להעלות תמונה לאינסטגרם :)

    את הבדיחה הלא מצחיקה של שגיא כהן על חסה(שחקן בית - מגיע ל-10 הופעות ומקבל שובר מתנה להמבורגר) - שמעתם?

    רונאלדו השתווה לסנטיאנה עם 290 שערים והוא עשה את זה עם 362 משחקים פחות. כריסטיאנו רחוק רק 33 שערים מראול, זה בלתי-נתפס.

    הכי חשוב שהפער חזר ל-4 נקודות. ובכל-זאת, אם מדברים קצת על יכולת - זה היה הרבה יותר טוב מדפור ושאלקה. פתחנו את המשחק טוב מאוד(שתי הזדמנויות, לחץ גבוה, התקפות שהתרשלנו במסירה האחרונה) ואם הגול היה מגיע אז אלצ'ה כן הייתה סופגת מאניטה גם אם ריאל מדריד 'לא בכושר של שישיות' כפי שאמר שגיא כהן. ואם כבר מתייחסים לצוות השידור, מצחיק שהם לא ראו גם במאה הילוכים חוזרים שהשער של בנזמה במספרת חוקי. בנזמה היה מעולה. הכדורגל של איסקו פשוט תענוג וגם הטכניקה של מרסלו נפלאה. שאפו ללוקאס סילבה על עוד משחק טוב. וזהו, לילה טוב.
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,440
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    לא לזה פיללתי בביקור הראשון שלי בקאמפ נואו. דני אלבס עלה לשחק שיכור, מלאגה סגרה כיחידה אחת את כל ה16 שלה, וכשמסצ'ראנו לא על הדשא כל העורף של אנריקה פרוץ לחלוטין.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בארסה הייתה כל-כך לא מסוכנת שזה מדהים, היא בקושי בעטה לשער. כמה הנתון שיעקובי סיפר על המשחקים שבארסה יורדת לפיגור בקאמפ-נואו ולרוב היא לא מצליחה להתעשת - מאוד הפתיע. אני מכיר אוהד בארסה, חבר טוב, שהיה ב-2011-12 בקלאסיקו בקאמפ-נואו כשבארסה הפסידה לריאל 2:1 ואחר-כך בגומלין נגד צ'לסי(2:2) כשבארסה הובילה והודחה בחצי גמר האלופות. הוא העלה תמונות לפייסבוק עם התיקייה 'מנחוס כזה לא היה לי בחיים'. אתה עוד תחזור לשם, אני בטוח.
    הבכורה שלי בברנבאו הייתה נגד אתלטיקו מדריד בדרבי בעונה שעברה בליגה. המנחוס שלי הביא את ההפסד הראשון בדרבי מאז שנת 2000. רציתי לקבור את עצמי. גם הראבונה של די-מאריה נגד קופנהאגן לא תיקנה את הרושם. אבל הייתה לי אחלה סגירת מעל, נגד אותה אתלטיקו מדריד: גמר ליגת האלופות. הלה-דסימה!

    משחק משוגע באנואטה שם סוסיאדד ניצחה 4:3 את סביליה. במשחקי הבית נגד הגדולות - סוסיאדד נותנת בראש. ריאל, בארסה, אתלטיקו ועכשיו גם סביליה. והיא עדיין תקועה במרכז הטבלה, איזה בזבוז.
     
    Civil אוהב/ת את זה.