מחזור 24 בליגת העל :: מכבי ת"א מסתבכת שוב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏14/3/08.

  1. שגיא Guest

    למען האמת אתמול ויתרתי על צפיה במשחק והחלטתי לנצל את הזמן לעיסוקים אחרים. אבל הייתי עם יד על הדופק והתעדכנתי על התוצאה. חזרתי הבייתה כ5 דקות לסיום המשחק כשידעתי שהיתרון 1-0. האמת, עד לשעה השני הייתי בטוח שגם נספוג את השיוויון, אבל סופסוף זה נגמר בניצחון. הדרך פחות חשובה, היכולת פחות חשובה, התוצאה הסופית זה הדבר הכי חשוב אצל קבוצה במשבר. עכשיו צריך לקחת את הניצחון הזה ולהפוך אותו למומנטום חיובי, כי המשחקים הבאים הם קרבות ישירים מול הקבוצות איתן אנחנו מתחרים על מקום באירופה. דעה יותר מידי מקצועית על המשחק אני לא יכול להביע, כיוון שראיתי רק תקציב. דוידוביץ' נראה מעולה במחצית הראשונה, ובשניה סופסוף פנטאני נכנס לעניינים עם שני שערים כאשר השער השני בהחלט מרשים, מול בלם כמו מארין.
     
  2. C.F.C Member

    הצטרף ב:
    ‏7/2/08
    הודעות:
    435
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק עצמו היה בסדר (יצא לי לראות רק את המחצית השניה ולפי מה שהבנתי יש לי מזל גדול שזה המצב). פאנטני סופסוף מתחיל לפרוע קצת את השטרות ואולי הוא יוכל להכנס בעונה הבאה לחור שנוצר כשקולאוטי עזב. תצוגת השיפוט היתה פשוט מחרידה בלשון המעטה. שטרית אישר אתמול שער מנבדל של פאנטני, פסל שער כשר בהשגחת הבד"ץ של כיאל ונתן לפאנטני צהוב על התחזות אחרי הכשלה ברורה בתוך הרחבה, פשוט ביזיון. בסופו של דבר אפשר לצאת מרוצים מהמשחק הזה אחרי שסוף סוף ניצחנו את נתניה, ועוד בחוץ עם הפגנת אופי לא רעה בכלל.
     
  3. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוג חתם סופר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx



    ועוד אוהדי נתניה אומרים שהם לא היו מפסידים אם השופט היה שורק לנבדל של פאנטני. מה לגבי שאר המאורעות שהשופט שרק לטובת נתניה?
     
  4. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0