מחזור 23: שאלקה נכנעת לבאיירן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י HapoelFan, ‏24/2/12.

  1. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מחצית אחת כבר הפסדתי, לפחות את השנייה משדרים בספורט 2
     
  2. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    כמה תסכול. כמה ההפסד הזה לא בא בזמן. לא התכוננתי למשחק היום בציפייה לניצחון או להפסד, אבל גם לא התכוננתי למשחק בידיעה שככה אנחנו הולכים להיראות על המגרש. את המחצית הראשונה לא הצלחתי לראות, אבל מהתקציר בטלוויזיה בסיום הראו מתי התחילו החגיגות של באיירן על אגף ימין שלנו. בדקה ה6 זה כבר התחיל. באמת הוב סטיבנס, כמה טיפש אפשר להיות כדי לשלוח את הוודס להתמודד עם פרנק ריברי? הצרפתי חגג עליו היום ושיחק כאילו אף אחד בכלל לא ניצב מולו כדי להגן ולשמור עליו. הגול הראשון גול של הילדרברנד כמובן, אין שום סיבה בעולם שנותנת לו את הזכות לצאת ככה. הוא חשב שהוא יספיק להגיע לפני ריברי וזה מנגד העמיד אותו על טעותו.

    אבל אני הכי כועס על ג'ואל מאטיפ. דקה 46, באיירן מקבלת כדור קרן ונוגחת כדור למשקוף. אנחנו יוצאים למתפרצת והכדור אצל מאטיפ. 2 על 1 כשדרקסלר בצד שמאל והאגואיסט הזה בועט לשער במקום לגלגל שמאלה לדרקסלר שהיה מול שער ריק. רעדתי מעצבים. גול ואנחנו הופכים את המשחק. אבל לא. חוץ מזה, עצבן אותי שסטיבנס היה אטום ולא שינה שום דבר. ה4-2-3-1 לא עזר לנו היום ובמקום להכניס עוד חלוץ סטיבנס חיכה עם החילוף עד דקה 75-80 אז מצדלר נפגע במפשעה והיה צריך להכניס את אוצ'ידה למרות שפוקי כבר עמד להיכנס. נוייר נגע בכדור אולי חמש פעמים בכל המשחק. אין אף אחד שאני יכול לומר שהיה הכי טוב אצלנו על הדשא, אולי רק פארפאן שהיה מעורב בהרבה התקפות והרבה יציאות מההגנה להתקפה. בשבוע הבא אנחנו מול פרייבורג בחוץ, משחק מוקש לפני טוונטה... לא רוצה אפילו להתחיל לשער מה יהיה שם כי איבוד נקודות ואנחנו רשמית מחוץ למירוץ. כרגע למרות ההפסד אני עדיין מאמין שיש סיכוי. בסופו של דבר המרוויחה הגדולה של המחזור היא דורטמונד, שאם תנצח תפתח פער של ארבע נקודות ממקום 2, אני בספק אם היא תפספס את ההזדמנות.
     
  3. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין חדש תחת הערפל במינכן.. הטוב מושמץ, והרע מנצח אין דרך ויכולות אישיות שהספיקו היום לא יספיקו במאי.

    אהה ו.. דורטמונד שוב ניצחה :/
     
  4. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    מחזור 23 בבונדסליגה: קרבות צמרת, דורטמונד המרוויחה

    ביום שישי יצא לו לדרך המחזור ה23 בבונדסליגה. בורוסיה מנשנגלדבאך אירחה את המבורג בבורוסיה פארק כאשר היא מנסה להיצמד לדורטמונד בראשות הטבלה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כדור חופשי מסובב לרחבה מצא את ראשו של מייק האנקה שהעלה את מנשנגלדבאך ליתרון והוריד אותה מרוצה במחצית. אך מנשנגלדבאך לא הצליחה לשמור על היתרון כאשר המבורג הציגה יכולת טובה יותר במחצית השנייה ובדקה ה56 מצאה את השוויון, טולגאי ארסלן כבש לאורחת וקבע את תוצאת המשחק - 1:1 בסיום. הופנהיים ומאמנה החדש, מרקוס באבל, יצאה לחפש ניצחון ראשון מול הזאבים של פליקס מגאת' אחרי שישה משחקים בהם לא ניצחה. הפתיחה הייתה מושלמת עבור האורחים כאשר כבר בדקה השנייה רוברטו פירמינו מצא את הרשת וקבע 1:0 להופנהיים. בדקה ה69 וולפסבורג זכתה בכדור עונשין מ11 מטרים ופטריק הלמס בעט את זה פנימה והשווה ל1:1, אך בדקה ה84 הופנהיים נעצה את המסמר האחרון עם שער ניצחון של סוון שיפלוק שעלה לשחק 9 דקות קודם לכן. מיינץ אירחה את קייזרסלאוטרן בקרב תחתית מעניין שנגמר בתוצאה לה אף אחד לא ציפה. גם כאן כבר בדקה השנייה נכבש השער הראשון, מי אם לא מוחמד זידאן התכבד לכבוש אותו, החלוץ המושאל מדורטמונד נמצא בכושר נהדר במיינץ וכובש שבוע אחר שבוע. בדקה ה17 אדם שזאליי כבש את השני לביתיים וקבע 0:2. מיינץ לא הסתפקה בזה ובדקה ה30 ניקולאי מולר עשה 0:3. בדקה ה74 מיינץ סיימה את הסיפור עם שער של מקסים צ'ופו-מוטינג שעשה 0:4 ושלח את לאוטרן הביתה בבושת פנים.

    אך זו לא הייתה הרביעייה היחידה במחזור הזה. שטוטגרט אירחה את פרייבורג האחרונה והתעללה בה במשך 90 דקות. בדקה ה12 מרטין הרניק כבש את הראשון וזה 0:1 לשטוטגרט. תשע דקות אחר כך שינג'י אוקזאקי מכפיל ועושה 0:2 אחרי 21 דקות. פאלו דיאן צימק לאורחים בדקה ה27 וקבע 1:2 במחצית. 18 דקות מפתיחת המחצית השנייה והשערים חזרו, הפעם היה זה חאליד בולהארוז שכבש את השלישי של שטוטגרט במשחק. את השער האחרון כבש מרטין הרניק שהשלים צמד ועשה 1:4 בדקה ה82. אחת התוצאות המפתיעות של המחזור היא תוצאת המשחק בין ורדר ברמן לנירנברג. ברמן, שנמצאת בתקופה טובה אירחה את אלמוג כהן וחבריו ואלו חזרו הביתה עם שלוש נקודות חשובות לאחר שער של אלכסנדר אסווין בדקה ה65. ההפסד הזה הגיע אחרי 5 משחקים בהם ברמן לא הפסידה. אוטו רהאגל שחזר לבונדסליגה הגיע עם הרטה ברלין לאוגסבורג לקרב תחתית נוסף במחזור הזה, אך אוגסבורג לא ריחמה וערכה למאמן הגרמני קבלת פנים "חמה". במחצית הראשונה זה עוד היה מאוזן כאשר הקבוצות ירדו למחצית בתיקו 0:0, אך הקבוצה הביתית עלתה בטירוף למחצית השנייה. בדקה ה61 ת'ורסטן אורל כבש את הראשון לאוגסבורג ושתי דקות אחר כך הוא הכפיל את התוצאה עם שער שני ואחרי 63 דקות זה 0:2 לאוגסבורג. בתוספת הזמן מרסל נדיינג קבע 0:3 ולאוטו רהאגל יש עוד הרבה מה לשפר בקבוצה החדשה שלו.

    באייר לברקוזן הגיעה לקלן לפגוש את לוקאס פודולסקי וחבריו כאשר היא עדיין נאבקת על מקום לאירופה בשנה הבאה. בדקה ה16 לארס בנדר עשה את החיים קלים יותר לאורחת כשהעלה אותה ליתרון 1:0. בדקה ה51 שוב לארס בנדר מצא את הרשת וקבע את תוצאת המשחק - 2:0 לבאייר לברקוזן. באיירן מינכן ושאלקה נפגשו באליאנץ ארנה לראש בראש לוהט בצמרת. פרנק ריברי היה איש המשחק כאשר כבש את הראשון בדקה ה36 והעלה את הבווארים ל0:1. בדקה ה55 שוב פרנק ריברי מצא את הרשת והכפיל את התוצאה ל0:2, תוצאה שנשמרה עד הסיום והעלתה את באיירן למקום השני בטבלה. בורוסיה דורטמונד אירחה את האנובר 96 במשחק שנעל את המחזור ה23. רוברט לוונדובסקי כבש ראשון בדקה ה27 והעלה את האלופה ל0:1. בדקה ה54 הוא שוב כבש ועשה 0:2 לדורטמונד. שש דקות אחר כך בדקה ה60 דידייה יא קונאן צימק ל1:2 והשאיר שביב של תקווה לאורחת, אך בתוספת הזמן איבן פריסיץ' קבע 1:3 ודורטמונד שומרת על המקום הראשון ופותחת פער של ארבע נקודות מהמקום השני.